Goedemorgen, @ lekker geslapen?kiss, ik hoop dat je nu nog ff heerlijk kan slapen, zonder harde buiken! @nog geen babynieuws........Iltje was toch in het ziekenhuis? @susan, wat een mooi kindje! Gelukkig heeft hij weinig last van zijn billetjes! @mclover, nog genoten van de bbq! Hoop dat je kan uitslapen?! @vollemaan, ben benieuwd voor wei het werkt! @katje81, hier ook een meisje die ontzettend verkouden is en uit haar hum! Ze heeft ook koorts, heeft jou zoontje dat ook? Ze zat er de hele week al tegenaan, maar nu zet het pas door. @hier, vroeg wakker....dus een extra lang middagdutje...
Susan! wat een heerlijk ventje om te zien! En die blauwe bil, moet er niet aan denken dat mijn bil er zo uit ziet! Dat moet echt pijnlijk zijn! Gelukkig wordt het al wat minder. Wel lekker dat de bevalling zo speodig verliep.
Goede morgen dames! Hier weer goede nacht gehad, echt zo blij! Ben nog wel mega verkouden, maar voel me wel wat fitter doordat ik heb geslapen! Nu even teruglezen, want jullie kletsen wat af! Smokey: de klamboe heb ik gekocht.. maar die is wit. Nu ben ik van gordijnstof, wat over was, dingetjes aan het maken.. figuurtjes zeg maar! Wist ook niet dat k zo crea was. Het is wel amateurwerk, maar goed.. wordt met liefde gemaakt! Susan: wat een prachtventje! Gefeliciteerd! Chivay: haha ik vind het ook verschrikkelijk om op foto te moeten! Aangezien iedereen foto vna je buik wil hebben.. maar wel leuk dat je ouders, broer en schoonzus zijn geweest! Kiss: heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik hoop het wel voor je! Hier: manlief ligt nog heerlijk te slapen! Vandaag rustig dagje, vanavond bij mijn ouders eten. Beetje was vouwen en strijken (proberen) en (weer) nieuwe kleertjes voor de kleine wassen.. haha gaat hier winkeltje weg en had 70% korting!! Rustig aan en fijn dagje!
Hoi, Vannacht toch raar gedroomd! Ik droomde dat ik moest bevallen, maar het ging niet. Soort opstopping. Uiteindelijk beviel ik van 3 CAVIA'S!!! Raaaaaaar. Ik was wel erg teleurgesteld in mijn droom dat het geen mensenbaby was. Wou net mijn MP3 gaan bijwerken met nieuwe muziek voor in het ziekenhuis, kan ik hem nergens meer vinden..... grrrr
@ Spruit, hihi wat droom jij nou!!!!! Komt toch niet door mijn kinderboerderij vraag he . De kinderboerderij was wel heel mooi en verzorgd, vond het gewoon jammer dat hij niet kon aaien en dat alles niet op kinderwagen hoogte was. Maar echt op een volwassen hoogte. @ Susan, wat een mooi mannetje is Mylan. Gelukkig gaat alles goed. @ Femr, volgens mij heb je ze stiekem zelf gehouden ! Ik heb alles maar zelf gedaan hoor want het schiet niet op zo hahaha. Ik word ook echt met de dag nieuwsgierig, kan echt niet meer wachten. Ben zo benieuwd of ze op Aiden lijkt. Heb jij zeker ook, of de baby op 1 van je kids lijkt. Kom op we gaan er vanavond gewoon voor @ Ckialita, gezellig dagje dus. Heb je goed geslapen vannacht? @ Chivay, haha jaaa heel apart. Mijn moeder vraagt het ook iedere dag, ik heb haar gezegd dat ik het echt niet vergeet te vertellen hoor. Gekke moeders ook. Wat heb je trouwens mooie fotos op hyves staan, is volgens mij wel een mega goed toestel he (van je ouders?!). Mooi hoor. @ Val, jammer dat het hier niet kan op de boerderij. Ik heb wat nesteldrang richting jou gestuurd . Wat schrikken zeg gister. Hoop dat het nu wat beter met je gaat. @ Lauw, succes met poging 4 vandaag. @ Katje, en heeft nijntje geholpen? @ Koetje, handig zo'n mini laptop he! Mijn vriend heeft er eentje voor zijn opleiding, echt een fijn ding. @ Kiss, nog kunnen slapen? Jammer dat het bij harde buiken blijft maar wie weet zet het door... @ Elisa, wow 70% korting, dan kun je lekker shoppen. Succes met wassen. Hier zit het laatste wasje voor dit weekend er weer in. Alles is alweer gestofzuigd (oke boven moet straks nog!). Vandaag een rustig dagje, vriendlief moet werken en ik ga lekker vanmiddag even slapen. Tenminste als die vervelende nesteldrang eens weggaat. Mijn vriend heeft er ook last van, die is gisteravond aan de voortuin begonnen. Ik heb hem gezegd dat ze het echt niet erg vindt als de tuin niet zo mooi uitziet maar het moet af zegt hij. Fijne zondag en kom maar op met die bevallingen!
Nee geen koorts, alleen flink verkouden. Hum is nu een stuk beter dan gistermiddag toen hij net uit z'n bedje was. Hij wil wel veel tv kijken, maar dat limiteren we hier Tenzij hij écht ziek is en koorts heeft, maar anders dan houden we het binnen de perken. Sowieso mag hij niet 'vrij tv kijken' maar zetten we een dvd van Thomas de trein of Nijntje op. @kiss: hoop dat je nog wel wat heb kunnen slapen @spruit: bevallen van drie cavia's? Wat kun je toch vreemd dromen als je zwanger bent @laar: nee de keuze voor het Nijntje boekje heeft niet geholpen. Ook de verse ananas niet, gister bij de bbq (had veel fruit gegeten, want vlees moet gewoon goed gaar zijn en dat kon ik niet goed zien dus geen vlees gegeten) @hier; straks op verjaardagsvisite. Dochter van een vriendin (die op dezelfde dag als ik is uitgerekend) wordt drie jaar. Nog geen tekenen van dat het niet doorgaat....dus we gaan er vanuit dat ook daar nog een beeb in de buik zit
mogguh meiden, om 6.48 uur een berichtje van Iltje op mn hyves gehad dat ze richting het ziekenhuis gingen vertrekken... Word dus ingeleid en kan nog wel even duren voor ze dus via haar buddy babynieuws doorgeeft Tenzij ze natuurlijk heel snel bevalt!!! Hier een rotnacht gehad.. Elk uur naar de wc gemoeten, zere darmen, veel plassen... Zenuwen? En ook kan ik moeilijk op 1 kant liggen en draaien is pijnlijk dus het was gezellig... Maar goed... Vandaag laatste dagje met zn 3en.. Ik voel me door de slechte nacht een beetje belabberd maar we gaan zo wel richting een speelparadijs zodat zoonlief zich even lekker een ochtendje uit kan leven voor hij grote broer is! Fijne dag allemaal!!
@kiss ow wat vervelend..hopelijk heb je nog ff lekker kunnen slapen en mag je uitslapen van je mannetje die van mij heeft vandaag uitslaapdag en straks als noa naar bed gaat duik ik er nog ff in @marije oowww wat spannend zeg!!! morgen ben je als het een beetje vlot mama!!! (ik werd nl zaterdagochtend ingeleid en zondagochtend is noa geboren..) krijg je vaginale gel? hoop voor je dat t gelijk aanslaat want je hoort ook wel eens verhalen dat het niet aanslaat je de volgende dag weer naar huis mag en de dag daarna terug mag komen om het nog n x te proberen,..(wil je verder niet ongerust maken hoor ! jij hebt morgen gewoon baby nieuws!!! heel veel succes alvast!!1 Ga je vandaag nog wat leuks met je gezinnetje doen?
Goeiemorgen! Pfff, wat een nacht weer. 't Was geen goed idee om gister de dag zo vol te plannen. Tes was vannacht helemaal overstuur, oververmoeid denk ik. En ik was (ben) zó moe. Ze heeft gelukkig nog redelijk bij ons in bed geslapen, met om de zoveel tijd een huilbuitje. Ik leg haar straks maar weer op bed. Dan kunnen manlief en ik de slaapkamer eens onder handen nemen; kratjes onder het bed en even lekker poetsen. Daarna kruip ik ook nog even m'n bedje in. Misschien vanmiddag nog even naar m'n paardje. Ik wil nog foto's maken van haar met mijn buik. Worden de laatste foto's van haar op deze stal, ze gaat volgende week zaterdag verhuizen, spannend! @Laartje: ik heb juist mijn manntje de opdracht gegeven om de voortuin te doen. Vind het wel zo fijn als het netjes is wanneer we showen dat ons kindje is geboren! @Marije: een hele fijne dag vandaag! Echt raar als je je indenkt dat je waarschijnlijk morgen je kindje in je armen zal houden! Nou, fijne dag allemaal!
@ marijeee: lijkt me erg raar, vandaag ben je nog mama van 1 kind, morgen weet je dat je mama bent van 2. @ Susan: mooi manneke, zelfs zijn blauwe billen zijn mooi! MP3 speler gevonden: lag al maanden in het dashboardkastje van mijn auto. Iemand een idee waar ik knalgele rompertjes/babyshirtjes kan bestellen?
@ Katje: fijn dat Jayden zich toch goed vermaakt heeft.. @ Susan: gelukkig zakt het blauwe al wat af... en fijn dat hij er niet echt last van lijkt te hebben.. @ MC lover: haha.. ik zie wel of ik het washok nog "af" krijg.. en zo niet dan niet.. ook niet zo erg hoor.. hahah.. die knulletjes nemen de hobby's van papa over. erg leuk.. veel plezier vanmiddag.. @ Volle maan: maantje.. ik ben er ook klaar voor... straal maar lekker op mijn buikje... @ Koetje: jaaahhhhh een nieuwe laptop... fijn... @ Kiss: lekker nachtje heb jij gehad.. pff... hoe is het nu?? @ Elisa: haha.. vervelend he... weer kleertjes moeten wassen... hihi.. @ Spruit: haha.. 3 cavia's.. ik hoop het niet... Heb je mp3 inmiddels gevonden? @ laartje: misschien moet ik mijn 4e poging van te voren niet aankondigen..misschien lukt het dan wel.. jij je huisje weer bijna aan kant.. heerlijk... maar mannetje heeft ook nesteldrang.. die wil de tuin af hebben.. wel grappig.. @ Katje: veel plezier op de verjaardag... @ Marije: balen van je nacht.. Maar geniet van je laatste dagje met zijn drieën... wel een raar idee.. waarschijnlijk ben je morgen voor de 2e keer mama.. @ Koetje: balen van de onrustige nacht... geniet nog ff van je paardje.. @ Iltje: niet dat je het leest.. maar ik denk aan je... erg spannend... Hier vannacht weer lekker geslapen... maar ik moet er wel steeds vaker uit om te plassen.. maar gelukkig nog niet zo extreem als sommige dames hier gelukkig... Vandaag staat er weinig op de planning.. Misschien dat ik straks lekker in bad ga en mezelf ff ga verwennen... scheren, scrubben en daarna nog wat foto's maken van mijn buikkie..
@ Spruit: jaah.. je hebt hem dus gevonden.. mooi zo.. ene.. gele rompers en shirt hebben ze bij https://www.simplycolors.nl/ je kunt er dan ook nog iets op laten drukken..
Hi mama`s, Vanmorgen al even snel gekeken of er babynieuws zou zijn, maar dat laat nog even op zich wachten las ik net! @Marije; Probeer vandaag nog even te genieten met zijn drieen, veel plezier vandaag. Zag van alles voorbij komen, maar na een nacht goed te hebben geslapen ben ik eigenlijk nog steeds moe, voor het eerst eigenlijk. Leuke dromen over cavia`s.... Ga zo even naar de Boogaard in Rijswijk ( winkelcentrum) even shoppen! Bed vanmorgen op klossen gezet, jeetje wat een hoogte zeg...Moet er nu echt inkruipen haha. Hier sinds gister bijna continu harde buiken....Doet geen nog geen pijn helaas, maar lees dat er meerdere daar last van hebben, zal wel bij de lengte van de zwangerschap horen! Dinsdag weer naar de vlos, ben weer benieuwd! Fijne zondag vandaag en iedereen lekker rustig aan!
@chivay: gezellige dag gisteren. en wat een leuk idee, een eierdoos met sokjes, nooit van gehoord. @val: gelukkig hebben ze alles gecontroleerd. Als je last hebt wel bellen he, ik heb gehoord dat het zo kan veranderen. @lauw: is het washok zo hard nodig, of kun je het ook laten liggen? Dan zou ik het laten liggen Klinkt als een geweldig programma voor vandaag. @katje: hoe is het nu met Jayden? veel plezier op visite. @susan: lijkt me wel spannend, onverwacht een stuitbevalling. Of kon het je op dat moment niet veel schelen? @mc lover: hebben je jongens nog enigszins uitgeslapen? @koetje: en hoe laat was je man thuis? veel plezier met foto's maken vandaag. @kiss: nog een beetje geslapen? @tamar: slaap lekker zo, bijna tijd voor middagdutje? @elisa: amateurwerk is juist leuk voor je kindje Lekker gewinkeld ook met 70% korting @spruit: lekker gewriemel in je buik zeker, met 3 van die kleintjes? Rompers bij simply colors misschien? O, dat zei lauw ook al... @laartje: ik heb best goed geslapen vannacht, heb alleen weer enorm liggen dromen. Dit keer van een soort herhaling van zomervakantie 5 jaar geleden, op tour (concerten geven), maar ikw as twee weken van tevoren ziek geweest en op oefenkamp ook, en had de helft van de dansen niet geleerd, en wist niet waar ik moest staan, dus dat was ik druk uit mijn hoofd aan het leren een half uur voor het optreden @marije: veel plezier vandaag @cossy: hoi! jij vliegt ook weer langs Kan je het niet aan dat je als laatste op de lijst staat en nog zo lang moet wachten? @kapedi: ook leuk, lastig moeten doen om je bed in te komen Hier dus die droom (zie @ laartje). Vandaag maar even borduren, iets wat ik nog af wil maken vor vrienden, en vanavond bij die vrienden eten. Was heel de tijd bang dat het niet door zou kunnen gaan in verband met bevallingen ed, maar het lijkt erop dat het doorgaat. Was nog vanwege mijn verjaardag 1 1/2 jaar geleden...
mclover: klinkt als een gezellig dagje! is ook heel leuk bbq-en wij doen het ook zo vaak mogelijk, gister ook, vanavond ook weer ! Kiss hoe is het nu? wat rustiger? wahaha spruit: bevallen van 3 cavía's laartje: lekker een rustig dagje vandaag! he jammer voor Iltje dat het niet zelf op gang is gekomen, ben benieuwd hoe het gaat met haar nu Marije: nog 1 dagje!! oeeeeeh spannend kapedi: shop ze Ckialita: fijne dag vandaag ! eet smakelijk Nou ik heb lekker uitgeslapen maar ben nog moe en die koppijn gaat ook maar niet weg!! pfff Wij hebben vandaag een bbq van werk van mijn vriend, is nu beetje aan t spetteren, hoop dat het droog blijft
Zo even 14 bladzijdes lezen haha! @Yolanthe; leuk kaartje geworden? @Lauw; wat een gedoe met de auto! Jammer van de Mac Hoe is het nu met auto? @Ckialita; wat een leuk cadeau van je ouders J Maar wat heftig zeg van je vriendin!! Moeilijk inderdaad om wat te bedenken wat je voor haar kan doen! Wat goed dat ze alweer grapjes maakt! Het zal nog wel even duren voordat het allemaal doordringt @Tekst; ik open tegenwoordig ook een word document! Zo irritant als je alles kwijt raakt! @Koetje; wat een mooie badkamer! @Katje; ik zie het al helemaal voor me! Haha dat vliegen door de woonkamer, zonder dat je zoontje te zien is @Leonizzie; mooi kamertje!! En mooie lamp zeg! @Brendat; mooie fotos zeg. Jammer dat je zo lang moet wachten op de rest! Hoe staat het met de babykamer? @FemR; dat noem ik nou een goede 2e poging! @Kiss; ik hoop ook dat je na de bevalling snel weer de oude bent, dit lijkt me namelijk helemaal niks! Ga je het weer spannend maken?? haha @Marije; Baarmoedermond voelen laat ik wel aan iemand anders over En maandag gaat je bevalling gewoon super verlopen J @Mc lover; ik voel mijn kleintje wel minder maar heb er nooit echt heftig gevoeld Dat is inderdaad wel vervelend voor je vriend zeg, ik hoop dat je schoonmoeder snel normaal gaat doen! @Laartje; HALLO zeg om 6 uur strijken en wassen!! Tjeetje Held hahah! Ik heb gisteren tot 3uur in de middag geslapen :S!! hahah Ik dacht ook dat je de beestjes altijd mocht aaien Alleen kijken is toch minder leuk @Kleertjes wassen; ik heb het idee dat er geen einde aan komt haha! Nou ja.. straks het laatste strijken J @Linda; dat zijn inderdaad dingen die je wilt horen als je net bevallen bent! @Pijn bij schaambot; ohh dat heb ik ook! Bij het omdraaien in bed AAH! @Iltje.. zoo jij houdt het spannend! (snel verder lezen J) @Susan:Wat een prachtig mannetje! AH gossie dat billetje . En wat is het allemaal snel gegaan zeg.. Schrok je je niet wild toen ze zeiden dat hij is stuit lag? @Val; wat vervelend dat je je zo voelt! Hoop dat het snel beter gaat! @Spruit; hahahh 3 cavias!!! Mp3 al gevonden? (ja dus, gelukkig hahha) Nou ik ben bijgelezen.. als iemand vergeten ben is dat niet persoonlijk J Ik ben helemaal wakker, gisteren tot 3 uur geslapen!! Werd om 1 uur wel even wakker maar heb me omgedraaid en sliep zo weer verder J Vannacht iets minder, maar ik kon het hebben hahah! Straks bbq maar het weer zit niet echt mee
Was net niet de juiste kleur geel... is voor een wedstrijd hier. Dongense jeugdraad Wel bij Rainbowbabies de kleur gevonden.