Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @Kapedi kom je uit rijswijk?? ik heb in leidschendam/voorburg gewoont..:p woon nu in beverwijk, mijn ouders wonen nog steeds daar! de bogaard is leuk winkelen! veel plezier en shopze;)!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Gisteren geweest voor het kaartje, was heel erg leuk. We krijgen deze week 2 verschillende ontwerpen per post. Hiervan moet je aangeven welke je het leukst vindt (je kunt dus ook combineren of zelfs nog iets anders verzinnen). Daar van maken ze dan het kaartje en dat krijg je per e-mail, ook dat kun je nog wijzigen. Het wordt dus weer een kaartje van Angelique Lemmens, maar heel anders dan die van dochter. Ik ben zo benieuwd naar hun ontwerpen! Even afwachten dus.

Nog niets over Iltje gehoord of gelezen: hoop dat alles goed gaat!

@Susan: Ach wat sneu z`n blauwe billetje! Leuk om een foto te zien van jullie kleine mannetje (wel raar dezelfde datum jij hebt je mannetje al en mijn uk zit nog in mijn buik).

@Pijn bij schaambot; ohh dat heb ik ook! Bij het omdraaien in bed AAH!
    Heel bekend! Helemaal fijn dat ik via mijn linkerzij uit bed moet en dan op mijn rechterzij lig en heel erg moet plassen, dan is het feest compleet. Kan ook nog in combi met kramp in beide kuiten, nog fijner ;)

@MArrije; nee ga ook niet zelf op zoek en voor manlief heb ik nog wel andere dingen op het lijstje staan !

Zo 36 weken vandaag! Ga wel zo stoppen, want mijn ouders komen zo langs. Mijn moeder zou weer een geboortetegel maken net zoals ze bij dochter heeft gedaan. Alleen duurde het even voordat het borduurpakket binnen was! Volgens mij krijgt ze het nooit meer op tijd af, maar goed, dan maar iets later ;)

3. @ Katje, jammer dat het niet geholpen heeft. Leuk feestje gehad vanmiddag?

@ Marije, geniet nog van de laatste dag met jullie 3tjes! Zal wel allemaal van de zenuwen zijn. Ik vind het ook spannend hihi! Hoop dat alles snel gaat en dat jullie snel jullie meisje in je armen hebben.

@ Koetje, hier was Aiden vannacht ook aan het spoken, wij hebben gister ook te veel gedaan. Lekker als ze dan zo bij je in bed ligt he? Hier vannacht ook weer hihi.
    En de voortuin ziet wel goed uit hoor (niet dat je denkt wat zijn dat voor mensen haha).Maar mijn vriend wil alles omplanten, ondanks dat ik zeg dat het niet slim is in de zomer. Achja...

@ Lauw, en lekker in bad gelegen?? Heerlijk hoor! Even lekker jezelf verwennen.

@ Kapedi, hoort er helaas gewoon bij. Hier al weken last van harde buiken bij alles wat ik doe.
    Nog iets leuks gekocht?

@ Ckialita, wat een droom! Dromen lijken soms zo echt dat je 's ochtends kapot bent.

@ Val, is het nog droog bij jullie? Hoe is het met je hoofdpijn, inmiddels wat minder? En lekker zeg bbq!

@ Luannie, slaapkop :D!!! Moet kunnen hoor lekker lang slapen.

@ Yolanthe, wat leuk dat ze het kaartje ontwerpen. Ben natuurlijk heel benieuwd naar het resultaat.
    Hoop dat je snel iets van Iltje hoort!

Net heerlijk 2 uur in bed gelegen. Maar kon gewoon niet slapen, hebt het zo "druk" in mijn hoofd. Volgens mij ook gewoon al de zenuwen voor de bevalling etc.
    Zoonlief is bij oma dus ik ben even lekker alleen thuis.
    Ga nu heerlijk in bad, lekker muziekje en boek erbij! Heerlijk.

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hallo!
    Heb even niet de puf om terug te lezen, later misschien.

Ik heb sinds gisteren kramp/drukkende pijn aan de bovenkant van mijn baarmoeder. Very vervelend. Gisteren ook ineens mijn hele buik inde kramp geschoten terwijl ik liep.Leek net op een totale blokade. Gelukkig ebte dat na een paar minuten weer weg. Daarvoor in de plaats veel gerommel/getouwtrek in de buik. Zou Knutje zich een weg naar beneden aan het vinden zijn?

5. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Linda, ze gaan mn vliezen breken en me aansluiten aan het infuus. Als ik tenminste opening heb (wat ik wel vermoed).
    Dan gaat het snel.. Gel of een hormoonveter is alleen nodig als de boel potdicht zit.
    Van mn zoontje ook ingeleid, 7.30 uur aanwezig in z'huis en om 14.22 uur is ie geboren..

Nou ja, we zien het wel! Ik hoop eerst maar dat het niet te druk is ineens, wil echt niet naar huis gestuurd worden met "Kom morgen maar terug"

Ik hoop snel weer inhoudelijk op jullie te reageren! Mn hoofd is nu een beetje vol van alles ;)

We zijn vanmorgen naar een dierentuin gegaan met zn 3en, 1,5 uur gelopen... Vermoeiend maar goed ik wilde perse een leuke ochtend voor mn zoontje...
    Vanavond komt oma om hem op te halen!!!
    Zodirect nogmaals mn spullen checken voor morgen en alles klaar zetten...
    Brrrr... Zenuwen......................

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zo net terug van het winkelen, hou het niet meer zo lang vol, moest om de zoveel meter stoppen vanwege een harde buik, leek wel telkens of ik 30 kilo aan mijn buik had hangen...Erg vervelend....Enne niks gekocht, tja een psp spelletje om de dooie uurtjes in het verlof te dooien haha. Zie wel veel leuke dingen( kleding), maar ben bang als ik het nu te groot koop ik het straks niet meer aankan omdat het te groot is...Dus wacht nog wel een maand of 2 met flink winkelen.

@Linda; Woon in den haag, maar Rijswijk is dan natuurlijk vlakbij. Werk wel in Leidschendam.

Tot later vanmiddag.

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Val... He getsie das schrikken gister... heeft jou vk ook een ctg? of moest je naar t zh?

@ Susan... Zo hee echt snel gegaan de bevalling van Milan! Lag hij in een onvolkomen stuit? Alles goed met zijn heupjes? las dat ze vaak een bekkenfoto maken bij kinderen die lang in stuit gelegen hebben.. Hoe is het met jou?

@ Koetje :) Ahh leuk zo'n kleine laptop.. wil ik misschien ook ooit nog eens hebben...

@ Kiss.. he getsie wat heb je liggen spoken.. Hopelijk kun je vanmiddag nog wat slapen, en anders vanavond weer goed!

@ Elisa.. haha jij ook... ben nog nooit zoveel gefotografeert! Maar, eerlijk is eerlijk... ik vind het wel heel leuk om zoveel foto's te hebben van mijn buik... ;) jammer alleen dat er zoveel pogingen nodig zijn voor enkele leuke :D
    Ohh en herkenbaar.. Hier denk ik ook elke keer door de babywasjes heen te zijn en dan komt er weer nieuw spul...

@ Spruit.. Hahahaha wat een droom!

@ Laartje.. Grin ja.. mijn ouders hebben 2 van die semiprof camera's... komt hier altijd een complete rugzak vol apparatuur binnen ;)
    Hahaha wat handig zo'n vriend met nesteldrang.. Hier eentje met niet een enorme nesteldrang, maar wel doet ie verwoedde pogingen om mij te laten zitten/liggen/bankhangen... ;) (soms lukt t um, soms niet ghehe)

@ Katje.. Leuk dat je vriendin tegelijk is uitgerekend! Kijken wie het eerst gaat :)

@ Marijee... Getsie zo'n nacht...Hoe is het nu? en met je zenuwen? Nog speciale plannen voor vanavond samen?

@ Lauw.. Lekker zo'n verwendagje! Geniet ervan!

@ Kapedi.. nog geslaagd met het shoppen?
    :) oh lees het al... Grin heb ik ook.... straks met de kinderwagen weer lekker shoppen!

@ Ckialita... Hahah zo moet je het zien.. 6 paar sokjes in een eierdoosje als cadeautje... :D Kregen deze:
    Bekijk bijlage 88253

@ Luannie... whoo.. ;) ik dacht dat ik lang sliep... maar jij overtreft het!

@ Yolanthe.. Angelique Lemmens... die ken ik niet... ben benieuwd naar jullie kaartje!

@ Kris... Oh ook al aan het rommelen... t wordt druk bij de meldplicht haha

Zo... ben weer lekker bij.. Teminste hoop dat ik niemand vergeten ben! Sorry sorry anders!

Nog heerlijk niets gedaan.. uitslapen, beetje tv kijken op de bank, en nu hier hangen...

Wel met open mond en vol afgrijzen naar dingen van de loveparade zitten kijken.. Pff... Ben een echte festivalganger.. maar deze aantallen zoals daar in duitsland ken ik niet... echt heftig... Hoop dat niemand bekenden had op het terrein gisteren!

Zometeen nog even wat rommelen in huis :)

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Nog even buikshowen... gisteren gemaakt..
    38.4wk!
    Hij is echt anders aan het worden.. andere vorm, lager..
    Helaas ook mijn eerste flinke straiestreep.... tja.. ;)
    Nog 4 nachtjes ;)

Bekijk bijlage 88257

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 88258
    En nog eentje van voren....
    De lowlandsbandjes zullen helaas moeten gaan sneuvelen voor de keizersnee straks... ;) Maarja.. dat heb ik er maar al te graag voor over ;)

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ow dat klinkt nog steeds dichtbij; Beverwijk. Terwijl ik al jaren niet meer in Castricum woon :)

@Marije; dierentuin in Tuitjenhoorn?
    Kan me voorstellen dat je nog een leuk dagje met z'n drieën wilt, dat kan nog wel even duren voordat je weer zoiets kunt ondernemen.

@Kapedie; herkenbaar, ik koop ook niets voor mezelf op het moment. Eerst maar eens afwachten wanneer ik een beetje terug in model ben, alhoewel....helemaal terug in model verwacht ik niet te komen :)

@chivay; leuk nog wat foto's van jezelf hoogzwanger. Raar idee dat je die buik over 4 dagen niet meer hebt hè?

@hier; vanmorgen gezellig verjaardag gehad. Wel grappig om naast m'n vriendin op de bank te zitten, twee bolle buikjes naast elkaar. Ik was wel een stuk mobieler nog dan haar, zij is wat kleiner van stuk, maar de omvang van de buik is vrijwel gelijk...dus tja... helaas heeft zij meer rug/bekkenklachten. Jayden heeft zich prima vermaakt met het speelgoed van de meiden, liep continue met een knalroze geklede babypop rond. Tja, dat heeft hij thuis niet :D

11. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden!!

Hier is buikkie weer erg rustig!! En... het waren helaas geen indalingsweeën. Beeb lag vanmorgen met het hoofdje op mijn heup en niet in mijn bekken. Hopelijk draait het niet verder, we zullen zien ;) Dinsdag weer naar de vk, dus dan zullen we verder horen.

@Kapedi: dan woon je redelijk in de buurt ;) Ik woon achter Leiden. Ik hou lopen ook niet zo lang vol hoor. Vanmorgen naar het museum geweest en daar is het veel stilstaan en slenteren en had ook het gevoel of mijn rug erg doorboog, dus een mega holle rug. Dan kan ik maar beter doorlopen met een klein beetje tempo, maar dat gaat niet in een museum hahhaha. En dat is met winkelen natuurlijk precies zo hahaha.

@Marijeee: oohhhhh wat spannend allemaal zeggggg...... heel veel succes morgen! Ik hoop dat je goed kunt slapen vannacht!! Kun je denk ik wel goed gebruiken! En lekker nog even met zijn 3tjes op pad geweest! Nu ff lekker relaxen!! Ik denk aan je!

@Kris: wie weet is knut wel aan het indalen? Zou goed kunnen!

@Laartje: ff lekker relaxen! Nu al de zenuwen... hou je je zelf even goed in de gaten en bespreek je het allemaal met je vk! Wanneer gaan jullie een datum voor inleiden afspreken?
    En hier gisteravond nog behoorlijk aan de opruim geweest. Kabouters stonden voor de deur, konden jou huis niet vinden ;) Manlief was in de badkamer bezig, dus heb ik Isa dr kamer even onder handen genomen, dus het is weer netjes ;) Heb trouwens over je gedroomd hahaha, dat je vannacht bevallen was. Ik ben ook erg benieuwd of hij of zij vergelijkingen heeft met P en I!!! En vooral benieuwd naar de kleur haar ;)

@Yolanthe: Leuk Angelique Lemens, die maakt van die gave kaartjes!! Super creatief!! Hier ook pijn bij het omdraaien hoor, idd Aggrrrhhhh.......

@Lauw: lekker in bad gelegen?? Hoop het! En die kast.... achhhh... komt wel een keertje toch?? :)

@SpruitNL: goed dat je de rompers bij simply colors hebt gevonden! En dromen over bevallen van cavia's??? Das wel heel gek hihihi. Raar wakker worden is dat dan hé!

@Ckialita: heel veel plezier vanavond! Flauw dat je die schaapies voor jezelf wilt houden hihihi.

@Val: irritant dat je hoofdpijn niet weggaat! Veel plezier vanavond met de bbq! Zouden ze geen partytentje hebben staan?

@Luannie: ja was een goede 2e poging he, de 1ste was nog langer, dus heb poging 2 wel wat ingekort hahaha.
    Heerlijk dat je zo hebt kunnen slapen!! Soms heb je dat gewoon even nodig! Jij ook lekker bbqen straks! Hoop dat het droog blijft!

@Elisa: lekker weer zo'n nachtje! Zouden de druppels effect hebben?? Ik kon gelukkig ook vrij snel weer slapen na de plaspauze. Ik denk dat ik door het gedoe met uit bed komen gewoon ook te wakker wordt. Leuk zo'winkeltje met 70% korting!! Zou ik ook gebruik van maken ;)

@Haarkleur van mijn kindjes: ik weet niet meer wie het vroeg, of het weer een blondje zou worden. Maar mijn kindjes zijn niet blond hihi, ze hebben oranje haartjes. Ben zo benieuwd of het brusje ook oranje haartjes heeft!! Ik hoop het wel ;) Ik denk dat ik een probleem heb als er een kindje uit komt met zwart kroes haar, hoe ga ik dat uitleggen? Whaaaaaaaaaahahaha.

@Koetje: vandaag wat rustiger aan gedaan?? Hoop dat jij en Tes vannacht wat beter slapen!!

@Katje: Een gezellige verjaardag gehad lees ik, goed zo! En Jayden ook lekker naar zijn zin ;) Jammer dat de ananas niet geholpen heeft ;)

@Susan: wel een goede bevalling gehad dus, ondanks dat Mylan in stuit lag, gelukkig maar!! Met jou ook alles goed??
    Geniet ervan!

@MClover: heb toch gisteren me eigen uitgeleefd in de kamer van dochterlief. Het is weer opgeruimd ;) Wat grappig dat BBQen je vriends hobby is!! Hier zijn we nooit zo enthousiast om te bbqen hahaha. Maar ergens bbqen vind ik altijd wel leuk ;)

@Kiss: nou???? hoe is het nu??? Nog een beetje kunnen slapen?

@Chivay: en?? zaten er nog leuke foto's tussen?? Ik zie ze al, leuk zeg!! Handig hoor van die ouders met dat soort spullen!!!Leuk die sokjes!!

Vanmorgen naar het museum geweest, was leuk! En vanmiddag even het halletje bij de voordeur uitgemest. Een kennis van ons, die echt super handig is gaat morgen schuifdeuren plaatsen en heeft een inbouw gemaakt. Helemaal top! Dus meteen even selectief geweest in wat we moeten bewaren, heerlijk vind ik dat, weer een vuilniszak vol hahaha. Hele oude schoenen, kapotte regenjassen enz enz.... weg is weg, laat dat maar aan mij over ;) Dus die wordt morgen geplaatst, wordt heel chique volgens mij, zal dr wel ff een fotootje van maken als het klaar is!
    En morgenmiddag Pim naar mijn zus brengen, die gaat daar 2 nachtjes logeren. En als de kast voor de tijd klaar is, gaan we als we Pim hebben weggebracht even naar Ikea. Zo niet, blijft manlief thuis om de kennis te helpen.
    Nou mensen.... fijne zondag nog! Manlief gaat straks lekker koken, gaat heerlijke nasi maken hhhmmmmm.....

mazzel!!
    x FemR

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Chivay; Mooie buik en zie niks van je streep!Ps: Ik heb ook zo`n eierdoosje met sokjes gekregen met pasen hihi!
    @Katje; Ik denk ook niet dat ik ooit weer mijn eigen figuur terug zal krijgen, er mag van mij zelf 4 kilo blijven zitten.....Maar de rest moet er toch echt wel vanaf, maar daar ben ik gelukkig ook niet heel erg bang voor.
    @Fem; Leiden is idd wel redelijk in de buurt....Enne zou wel gek zijn he zwarte haren haha.

Voor de liefhebber nog een buikfoto buikgevoegd van afgelopen vrijdag

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    En nog een van de voorkant!

14. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kapedi: mooi buikje zeg!!! En daar moet een 8ponder in zitten?? Waar dan?? hihihi. Zou je niet zeggen hoor, echt mooi bescheiden buikje!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Katje.. Klinkt gezellig zo samen op de bank!

@ Fem... Hahahahaha ja je zou wel wat uit te leggen hebben als er een bos zwart kroeshaar tevoorschijn komt straks! Zegt mijn vriend hier ook steeds.. Komt het bij je man vandaan de rode haren?
    Hier ook wel een kansje op rood... Hebben zelf beide donkerblond/lichtbruin.. maar de sik van mijn vriend is aardig rossig.. en van mijn broer/vader ook :) Dus wie weet..
    Heerlijk he zo flink mesten... weg weg weg :) Soms ben ik er heel goed in.. soms een stuk minder (mijn kledingkast bv is weer lastiger haha) Ben heel benieuwd naar het resultaat van de deuren!

@ Kapedi.. Wauw wat een mooi buikje zeg! Idd wat Fem zegt... Waar laat je die 8ponder? :D Vond onze buiken eerst best op elkaar lijken maar ondertussen niet meer... Hier ronder en hangeriger geworden helaas haha...
    Enne.. ;) Die streep is niet te zien door de photoshopbewerking :D
    Met zeer goede inspectie zie je hem boven mijn linkerhand nog ietsjes zitten..

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hello meiden! Alles weer bijgelezen vanaf gisterochtend, het was te doen.
    Wat slecht slapende moeders in spe en wat slecht slapend of ziekige kinderen zag ik zo.

Susan, meid wat een snelle bevalling voor een stuitligger. Arme blauwe billetjes.... fijn te horen dat het zo goed gaat.

Iltje hartstikke spannend, ben erg benieuwd wanneer de kleine er echt is,

Femr ojee nou moet je beeb niet weer terugdraaien hoor. Op die knieen en zwaaien met die heupen hoor! ;)

Kapedie nog een mooi bescheiden buikje hoor. Ik vraag me ook wel eens af waar die 8 ponder van ons dan helemaal ligt. Mijn buik is wel iets groter dan die van jou, maar ook zeer bescheiden vergeleken met anderen.

Chivay, jouw buik hangt er ook nog mooi bij!

Marije wat goed dat jullie nog een gezellig dagje met jullie zoontje hebben gehad. Straks naar oma en dan komt het wel eehl dichtbij! heb plaatsverfvangende zenuwen haha.

Ik heb een relaxed weekend gehouden. Weg is de nesteldrang haha, heb gewoon geen zin meer om iets te doen.
    Ben er ineens ook klaar mee, kan wel huilen als ik bedenk dat ik nog een kleine 3 weken zou moeten wachten!
    Ik vind die buik gewoon echt zwaar worden en de toiletbezoeken worden ook steeds frequenter soms elk 15!!! Lijkt wel of ze er af en toe met haar hoofd op bonkt zulke steken. En afscheiding was de hele zwangerschap al meer, maar de klodders die ik nu ineens in mijn slipje vind zijn niet van normale proporties.
    En zucht... laatste dingetje mijn bekken word nu ook gevoeliger.
    Sorry voor het geklaag, al met al valt het allemaal best mee, zeker als ik hoor van de meiden hier met bekkeninstabilieit. Echt petje af voor jullie.

Ik denk dat ik er gewoon een beetje klaar mee ben.... en gewoon ook niet meer kan wachten om ons kindje vast te houden. :(

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hellow meiden!!

Eindelijk een teken van leven van mij..
    Vanmorgenvroeg rond 6.00 uur eindelijk in slaap gevallen..
    11 uur was ik er weer uit.. op visite bij mn oma geweest, huissie ff schoongemaakt samen met manlief. En zo is de dag alweer voorbij.
    Bewust vanmiddag niet meer naar bed geweest, anders kan ik vanacht weer niet slapen.. maar ben nu wel errug moe hoor!

Mn vriend is lekker patat ophalen, alweer slecht, maar hadden ff geen zin om te koken!

Harde buiken zijn over, maar heb nog wel een 'zwaar' gevoel in mn onderbuik, vreemd.

Morgenvroeg moet ik naar de vk, zal ik vragen of ze me wil strippen als dat kan?! durf het eigenlijk niet zo goed te vragen:), iemand tips?! ben het namelijk wel zat hoor, vooral door dat gerommel en bi...

Kom straks ff bijlezen..

Liefs

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Leonizzie, kan me heel goed voorstellen dat je het ook zat bent hoor!! Je bent nog verder als mij!!

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zo, eten is op, kindje ligt op bed.
    En ik hang op de bank, ben bekaf!

We gaan zo een filmpje kijken, die hebben we gehuurd.. ben benieuwd of ik me ogen open kan houden!

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bedankt voor de complimenten. Hoor juist vaak dat ik zo`n giga buik heb en vind hem zelf ook wel aardig voor mijn postuur...Toch 18 kilo erbij! Alles zit ook wel echt aan de voorkant...Heb echt een jongensbuik denk ik dan!

@Chivay; Zie niks, mooi gedaan hoor dat shoppen.
    @Kiss; Ik zou gewoon zoiets zeggen "Vanaf welke week gaan jullie strippen?" Dan hoor je vast wel wat haar reactie is.
    @Leonizzie; Snap heel goed dat je het zat ben, ben ik al laat staan jij/jullie!

Fijne avond allemaal en ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen

Deel Deze Pagina