Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nee heb haar niet gesmst, zou ze dat niet irritant vinden als ik dat zou doen? Anders wil ik haar wel een smsje sturen.

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zou gewoon een smsje sturen, puur uit interesse.

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Yolanthe: ik denk dat een smsje wel kan toch? Als ze geen zin heeft om te reageren dan laat ze vanzelf niks horen hihi. Je kunt schrijven dat we allemaal met haar mee leven en erg benieuwd zijn of hun prinsesje al geboren is, zoiets?

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Oke zal haar er eentje sturen, duurt sowieso even. Ik ben zo langzaam met die toetsen :)

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden, cadeautjes zijn gelukt! Heb het niet lang gemaakt, want na een uur moet ik toch echt langzaam weer een wc opzoeken.... en toen begon het ook super hard te regenen. Wel fijn dat ik het in huis heb, want neefje vindt het sowieso een moeilijk idee dat ik misschien niet op zijn verjaardag kom daar maakt hij zich al een tijdje druk om (ik ben zijn grote vriendin haha), dus dan moet ik als ik niet kan toch iig mijn vriend even kunnen sturen met een cadeautje.

Verder heeft iedereen hier weer een lekker rommeldagje gehad geloof ik, met dutjes tussendoor.

Heb niet zoveel te reageren geloof ik....

6. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind Iltje ook wel lang duren... hopelijk is alles goed. Vooral met gebroken vliezen willen ze je niet te lang laten lopen/liggen (mits de termijn ernaar is uiteraard ;))

Marijeee weet jij al meer wanneer je weer mag komen?

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Leonizzie: wat schattig dat je je neefjes vriendinnetje bent hihi, heel schattig! Wel lekker dat je de cadeautjes in huis hebt!! Scheelt weer!! En dan kun je idd als je zelf niet kan, je vriendje even sturen.

@Dingentje: ja ik maak me ook wel een beetje zorgen hoor, als idd je vliezen gebroken zijn zou het idd binnen 48 uur geboren moeten worden.

@Yolanthe: rustig aan hoor met tikken ;)

8. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    urine/bloedonderzoek: zeker verschil per vk! ik bedoel gewoon keer check. heb begin bloedonderzoek gehad maar verder nooit!

nicky: ja vraag het morgen even
    wanener hoor je of je de baan hebt?

ben ook benieuwd naar iltje en weet marije al meer?

hier: buikpijn is wat gezakt. beentjes omhoog en tv kijken!
    rustig aan meiden

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar Iltje.....
    Marije kon dacht ik morgen weer bellen...

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ivar mag woensdag naar huis!!! :D

aangezien hij nog erg veel spuugt geven ze hem vandaag en morgen nutriton door de BV. Kijken of het dan beter gaat.. dan kunnen ze hem met een goed advies naar huis sturen.

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Owww Dingetje dat is leuk nieuws!!!! Super!

Ik ben ook erg benieuwd naar Iltje!

Verder nog geen fut gevonden om goed te reageren ;) Iemand wat over??

Vandaag lekker gerommeld...
    Laatste etiketjes geschreven voor de kaartjes... een map gemaakt voor papieren die mee naar t zh moeten (erkennen, aanmelden verzekering enz.).. mijn zwangerschapsdagboekkie bijgewerkt... kraamzorg gebelt om te laten weten dat ik een geplande ks krijg.. wat strijk weggewerkt... :)
    Lekker.. geen zware dingen allemaal...

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ow dingetje wat fijn dat hij woensdag naar huis mag!

chivay: de ks is woensdag toch!? (sorry weet het eventjes niet meer)

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden!!

Echo was helemaal goed hoor!
    Kindje ligt mooi met koppie naar beneden, nog voldoende vruchtwater, zag er allemaal okay uit!
    Kindje nog even opgemeten, en blijkt weer een kindje te zijn met lange beentjes en een mooi gewicht!
    (rond 3800 gram nu)
    Vandaag 39+1 week zwanger, op dat termijn is toendertijd mijn zoon geboren. Hij woog 3740 gram en 53 cm. Zoiets zal onze dochter ook zijn. ben benieuwd!
    Hoop dan ook dat ik niet pas met 41 weken beval, dan zal het wel een groot kind zijn!

Hier alles verder goed, beetje moe..
    Ga dus maar niet telaat naar bed!

Liefs, kiss

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Elisa... woensdag heb ik intake in t zh.. en donderdag is de ks :)

@ Kiss... Ahhh fijn dat ze goed ligt!! Fijn nog een keer extra kunnen gluren ;)

15. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Katje: wow.. 39 weken alweer... spannend hoor...

@ FemR: jij bent goed bezig...

@ Spruit: haha.. bedoel dus ook een juli baby.. krijg je door de hormonen... een juni baby hoop ik dus niet.. dan moet ie nog wel erg lang blijven zitten... ;)

@ Brendat: lekker toch een gare dag..

@ Brendat: leuk voor Tes dat opa en oma haar meenamen naar de dierentuin.. heb jij ook even rust.. haha..

@ Elisa: ik weet ook niets van die onderzoeken... volgens mij doen ze dat alleen als er problemen zijn als hoge bloeddruk ofzo..

@ Laartje: ik ben zo benieuwd..

@ Nicky: nee dan is 32 uur wel een beetje veel...

@ Marije: ik wil je nogmaals heel veel succes wensen.. en dat het morgen maar gaat gebeuren..

@ Linda: ook goed bezig geweest...

@ Leonizzie: fijn dat je de cadeautjes in huis hebt...

@ Dingetje: helemaal super dat Ivar woensdag naar huis toe mag... dan begint het echte genieten...

@ Kiss: fijn dat die kleine meid goed met het hoofdje naar beneden ligt...

zo.. ben weer bij..

Haha.. hier begint nu de nesteldrang denk ik.. al 2 wasjes gewassen en 1 opgevouwen.. en wat gestoft en de wc's moesten toch echt schoon vanavond..
    Dus laat maar komen vannacht.. haha..

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Chivay, zo spannend al bijna donderdag :D:D

Marije, heel veel succes voor morgen, ik duim voor je dat het morgen wel echt doorgaat!

Dingetje, wat ge-wel-dig nieuws dat hij lekker mee naar huis mag woensdag!!!!

Laartje, hoe is het met jou?

Zo, dat was het ff uit me hoofd..

Fijne avond!

Liefs

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

#3137 Yolanthe, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
    *Buddynieuws*:

Iltje is gisteren om 17:50 bevallen van een dochter! Ze heet Angelique en ze is 49 cm en 2630 gram weegt ze. Het was een hele zware bevalling, ze zijn nu nog in het ziekenhuis en mogen met een beetje geluk morgen naar huis!

Baby nummer 4 is er dus! Gaat mooi gelijk op (nog) 2 jongens: 2 meiden.

Gefeliciteerd met je kleine meisje en hopelijk kunnen jullie snel gaan genieten thuis!!!!!

Toch maar goed dat ik een smsje heb gestuurd!!!! We waren allemaal zo benieuwd :)

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Iltje; VAN HARTE GEFELICITEEERD MET JE DOCHTER!!!!!!!

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iltje, gefeliciteerd met de geboorte van Angelique!!!

toch gisteren al geboren dus..

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Ohhhh jippie voor Iltje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een dochter en wat een kleintje!! Wel fijn dat ze er is!! Zware bevalling is wat minder.... hoop dat ze snel naar huis morgen ;)

@Lauw: toch nesteldrang hihi, idd, laat maar komen!!

@Chivay: lekker allemaal van die kleine klusjes! Komt ineens wel heel dichtbij hé!

@Yolanthe: idd goed dat je dr ff gesmst hebt ;)

@Kiss: wat fijn dat ze goed ligt!! Weer een pak van je hart!! En ze is al flink idd ;) Lekker stevig meissie ;)

Mazzelllllllllllllllll

Deel Deze Pagina