We mogen vandaag komen! Dus daar zit ik dan... Een broodje te eten, beker melk erbij.... En ohhhh... daar komen die zenuwen weer! We stappen zo in de auto richting het ziekenhuis.... Hopelijk snel ons meisje in ons armen!!! Maar eerst even hard werken
@ Iltje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! @ Marije, hopelijk mag je vandaag gewoon komen! @ Dingetje, wat fijn dat Ivar deze week naar huis mag. Is het nog snel gegaan toch? @ Nicky, wat spannend! Ben benieuwd of je wordt aangenomen, is indd wel veel uur. misschien dat er nog over te praten valt? @ Kiss, wat fijn dat ze goed ligt. En een mooi gewicht. @ Smokey, wat balen van je handen meid! @ Brendat, het oude kamertje van Elin klinkt heel leuk. Ben benieuwd hoor. @ Val, waar ben je??? je bent toch niet stiekem aan het bevallen he . Hier blijven de weeën maar aanhouden maar helaas zet het niet verder door. Ben toch bang dat het heeel lang voorwerk is. Om 9 uur op controle, hopelijk wil ze even voelen of er al ontsluiting is. Het voelt in ieder geval allemaal precies hetzelfde als bij Aiden, nou dan beval ik over zo'n 30 uur hihi.
@ Marijeee, wat super!!!! Heel veel succes. Zet hem op! Hopelijk gaat alles lekker snel en kunnen jullie gaan genieten.
@Marije: oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh spannend!!!! Meid ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt en je snel je prinsesje in je armen hebt!! @Laartje: ben heel benieuwd wat de vk zegt! wie weet helpt even voelen wel, misschien een klein zetje nodig. Succes straks!! @SpruiNL: jij was er ook weer vroeg bij @Ckialtia, fijn dat je schoonouders er weer zijn, nu nog even je vk terug en dan kun je bevallen hoor Nog meer vroege vogels Vanmorgen lag ik weer om 4.30 wakker. Ben er om 6.45 maar uitgegaan... ff lekker gedouched. Werd gek van het gesnurk van mijn lieve echtgenoot Vandaag weer een lekker vol programma, wil straks ff lekker wat in huis doen, keukenkastjes, ff ramen zemen enz enz en dan vanmiddag even langs bij de "kennis van de prachtige gangkast". Manlief moet even wat aan zijn computer doen. Daarna naar de verloskundige en daarna naar de zomermarkt. Hoop dat het niet al te druk is, ben niet meer zo goed in slenteren. En dan vanavond lekker relaxen. Tussendoor kom ik nog wel even hier neuzen hoor Van val heb ik trouwens nog geen smsje gekregen, dus ik ga er vanuit dat ze nog niet aan het bevallen is. Zo... ff dochters haar mooi maken en dan ff lekker een rondje met de doggies lopen Fijne dag!
iltje: gefeliciteerd met jullie dochter!! lauw: rustig aan met je nesteldrang he ;P brendat: ja nachten gaan ook redelijk goed. alleen manlief slaapt minder, denk dat dat toch zenuwen zijn... maar goed, mag niet over gesproken worden. herkent iemand dit, dat manlief meer zenuwen heeft dan jij? katje: hier nooit gewogen en ook buikomvang niet gemeten. kilo's maakt ze niet uit, zolang het met jou en kleine maar goed gaat. apart dat het dan zo verschilt! marije: zoooo spannend!!! succes vnadaag!!! laartje: ben benieuwd!!! hier: gaat het goed! lekker zonnetje erbij. vanmiddag naar vk zag gisteravond in agenda dat het zondag alweer 1 augustus is, gaat snel he?! morgen alweer 38 weken...
@Marijeee wat super voor je heel veel suc6!!!! @Laartje klinkt toch ook wel spannend hoor! Ben benieuwd wat de vk zegt. @Femr genoeg te doen vandaag heel veel plezier. @Elisa de tijd gaat zeker snel, en jij ook veel plezier bij de vk. Hier ga ik strakjes naar mijn paardje kijken, en vanmiddag even met moeders naar Prenetal en de stad in dus zal wel vanavond worden eer dat ik hier weer ben, vannacht beide handen goed ingeswachteld en dat voelde wel goed werdt niet elke keer van de handen wakker nu alleen maar om te plassen
Iltje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjee!!!!! Dingetje: fijn dat Ivar morgen mee naar huis mag! Chivay: nog 2 daagjes te gaan!
Hier straks naar vk toe ben benieuwd eigenlijk ook een beetje spannend met iris met de 37 weken controle moest ik opeeens onverwacht naar het ziekenhuis toe omdat ze haar zo klein schatte wat dus ook wel klopte .. Wil nu ook graag weten hoe groot deze zal zijn ben het ook echt zat aan het worden ben net een kamer olifant en alles doet me gewoon zeer .. Had gisteren buik op gemeten en is nu 120 cm vorige maand was die 117 dus groeit wel goed heb zelf wel het gevoel dat deze groter is maar even afwachten hoe en wat straks moet er 11.30 uur zijn
@dingetje: fijn dat Ivar morgen naar huis mag! @Vk`s: succes iedereen vandaag! Moet zelf weer naar de gyn vanmiddag. @Marije: succes! Zo en nu eerst even eten, mijn gezin zit al op me te wachten
@kiss wat fijn dat je meisje goed ligt! en een flinkerd idd hoop ook voor je dat je niet tot 41 weken moet alhoewel ze de laatste week volgens mij bijna niets meer aankomen.. @dingetje oooow wat fijn zeg dat ivar woensdag naar huis mag!!! super!!! @marije ow gelukkig fijn dat je vandaag mag komen...had het vreselijk voor je gevonden als je nog een dag had moeten wachten! heel veel succes meid!!! @iltje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Angelique!! @nicky jammer dat t waarschijnlijk niks wordt omdat het een fulltime baan is, wist je dat niet van te voren? @leonizzie fijn dat de cadeautjes binnen zijn! kan maar gebeurt zijn bloedonderzoek hier gehad in het begin en met 31 weken.. hier ook pas 1 x gewogen...ben echt bang dat ik deze of volgende keer weer gewogen wordt...ik heb nl geen idee wat ik ben aangekomen...ik hoop zelf op 15 kilo meer ben bang dat t meer is..(bij noa +25kg aangekomen) @spruitje hier ook te zwaar maar geen 1 x urineonderzoek gehad! @chivay voor jou nog 2dagen wachten! spannend meid!!
Ow jee, ben je zo ZP verslaafd? Eerst ZP en dan eten met je gezin @Irisnaomi en anderen: succes bij VK @ Marije; fijn dat je vandaag komen mag !!! Succes ! Nou het weer ziet er redelijk uit, in elk geval voor nu. Straks even naar de Mare (winkelcentrumpje) om boodschappen te doen, zien we even wat anders dan telkens dezelfde supermarkt
@Marije; Joehoe!!! Vandaag dan toch de grote dag!!!! Hopelijk gaat het vlotjes en mag je vandaag nog je meisje vasthouden! Zet hem op! @Laartje; Nog steeds niet rustig dus! Ben benieuwd wat de vk zegt! Hopelijk zijn het wel nuttige weeen in elk geval! @Elisa; Zo fijn dat je nachten weer goed zijn! Tja, en dat jemannetje dan niet slaapt, nou ja... Zo veel energie heb je nu ook weer niet nodig om koude washandjes aan te dragen... @Irisnaomi; Succes bij de vk dadelijk! @Hier; Zo even boodschapjes doen met zijn drietjes (vandaag is officieel papa-dag) en vanmiddagkomt een vriendinnetje uit Maastricht langs, gezellig!
Goedemorgen, Zo 7 pagina`s sinds gister 18.30 jeeeeeeetje! Nou ga een poging wagen. @Dingetje; Wat fijn dat Ivar mee naar huis mag, wat heerlijk! @Chivay; Lekker bezig hoor, rustig aan! Nog 2 dagen brr spannend! @Kiss; Wat fijn dat de echo goed was, enne idd lekker stevig...Hoop ook dat je wel snel bevalt! @Iltje; Gefeliciteerd met Angelique, geniet ervan @Brendat; Veel plezier in het zwembad vndaag. @Koetje; Lief van je dochter enne zal straks in het echt oo kwel zo zijn. @Marije; Je leest dit waarschijnlijk niet meer , maar zet hem op! @Laartje; Vervelend, hopelijk heb je idd straks onsluiting en kan ze het misschien wat meer losmaken, zal voor je duimen. ( ohh uh je zit er al) is al na 0900 uur natuurlijk. @Fem; Lekker durk dagje voor jou, veel plezier @Smokey; Veel plezier vandaag! @Irisnaomi; Succes bij de vk strakjes.....Moeten er altijd een hoop op dinsdag, ik mag straks ook weer! @Linda; Je weegt dus thuis nooit, spannend dan Zo weer bijgelezen, vandaag weer naar de vlos....half 2 geloof ik....Hopen maar dat de kleine nu wel in ingedaald, zal wel niet want heb helemaal niks gevoeld qua indalingsweeen. Kom straks weer even checken. Fijne dag allemaal