@Marijeee: ow spannend meis. Ik ben zo benieuwd! @laartje: succes met de controle! @FemR: balen dat je zon gebroken nacht hebt gehad. Zo te lezen heb je flink wat op het programma staan. Doe je wel rustig aan? Ow ik lees trouwens nu pas dat de kleine gedraaid is helemaal super! @elisa: het gaat inderdaad snel ja. Voor we het weten zijn we allemaal bevallen. Succes vanmiddag bij de controle. @smokey: wat fijn dat het vannacht wat beter ging met je handen. Veel plezier vanmiddag in de stad! @irisnaomi: ook jij veel succes met de controle vandaag. @linda: er stond wel in de vacature dat het een fulltime baan zou zijn maar wat is tegenwoordig fulltime? Dat kan 32, 36 maar ook 40 uur zijn. Ach, heb weer een sollicitatie gehad zo kan ik het ook zien J @brendat: veel plezier vanmiddag! @kapedi: veel succes vanmiddag met de controle.
brenda en katje > veel plezier met boodschapjes doen hier straks ook even doen na de controle bij de vk kapedi > ook succes straks bij de vk
Goedemorgen! Marije heel veel succesvandaag! Wat fijn dat je kon komen en hopelijk vanavond een mooie dochter in je armen. Hier niks bijzonders en ben me aan het afvragen hoe ik de dag eens zal doorbrengen of doorkomen...... Tomtitomtitom....
Nu er al een aantal kleintjes geboren zijn moet ik wel zeggen dat ik steeds minder lang kan wachten totdat wij onze kleine meis in onze arme mogen houden. Dat ze maar snel mag komen
@ Iltje: gefeliciteerd met jullie dochter Angelique.... Hoop dat jullie vandaag naar huis toe mogen... @ Brendat: klinkt erg leuk hoe het kamertje is geworden.. ben benieuwd naar het resultaat... ene.. wij vinden het niet erg hoor.. dat we de naam als weten.. @ Smokey: balen dat je zo veel last hebt van je handen... doe maar lekker lezen hoor... bespaar je de pijn om te typen.. @ Nicky: je mannetje donderdag jarig... alvast gefeliciteerd.. ene.. wachten is erg he... van mij kan het ook niet snel genoeg gebeuren... @ MC lover: beetje bijgekomen na gisteren?? @ Koetje: haha.. lief zo'n kleine meid die zo met je buik bezig is... @ FemR: dank je wel voor de complimentjes.. ben benieuwd naar jou buikfoto's... zow jij hebt een druk dagje gepland.. succes.. niet te veel doen he.. @ Marije: nogmaals succes.. fijn dat je vandaag wel kunt komen... maar zag je al zitten te wachten in het ziekenhuis (op hyves) @ Laartje: ben benieuwd... succes bij de vk. @ Elisa: jaah.. zondag is het begin van onze maand... ben zo benieuwd... maar gaat snel ja... @ Iris: succes bij de vk @ Kapedi: ik hoop dat die uk nu lekker wat lager is gaan liggen.. succes bij de vk.. GGGGrrrrr, dachten we gisteren de auto gemaakt te hebben.. belde mannetje vanmorgen op.. hij stond weer naast de snelweg met een oververhitte motor.... :x Ik naar hem toe gereden met de andere auto.. de kapotte auto nog net op het tankstation kunnen rijden.. en toen mannetje maar op het werk afgezet... Hij moet vandaag de hele dag werken..dus moeten ff kijken wanneer we de auto naar de garage kunnen brengen... Hoop in ieder geval niet dat vandaag de bevalling begint... want dan moet ik hem nog op het werk ophalen.. haha... maar ja... niets aan te doen... ga denk ik nu ff lekker zwemmen... ff relaxen.. haha.. Nesteldrang is volgens mij alweer weg..
@lauw: balen zeg dat de auto (weer) kapot is inderdaad te hopen dat het niet vandaag gaat beginnen. Veel plezier met zwemmen!
*meld, BIB* (Beeb In Buik) Hier heel goed geslapen, snap er nix van. Slaap al 2 nachten wonderbaarlijk goed!! Ook nog steeds geen gerommel.. én zo lang ben ik nog nooit zwanger geweest !! (vorige keer bevallen met 39+1). Vandaag ga ik niet echt wat doen, hooguit wasje en boodschapje. @ marije, waaauwuwwuwwuwuwuiieeeee, vandaag is jullie dag! Tenminste, ik hoop dat het vlot en dat je vandaag jullie meissie in jullie armen kunnen nemen! @ laartje, wat spannend toch bij jou.. Heeft de vk nog een inwendig onderzoek gedaan? @ Femr, zo vroeg wakker en dan ook nog zo een drukke dag! Veel plezier met alles wat je gaat doen! @ elisa, heel herkenbaar, manlief is echt veel zenuwachtiger voor wat er komen gaat..! En dat terwijl dit ons 2e kindje wordt. @ Smokey, heb je nog wat leuks gekocht? @ irisnaomi, spannend dus bij de vk, laat je even weten hoe het was? @ Yolanthe, succes bij de gyn vanmiddag! @ urineonderzoek: heb ik hier geen 1 keer gehad hoor! @ brendat, wat gezellig dat jullie nu met zn 3tjes thuis zijn.. Leuk dat je man een standaart papa-dag heeft! @ kapedi, ook succes bij de vk! @ leonizzie, dat heb ik dus ook.. goh, wat ga ik de komende dagen nog doen.. zucht.. zullen we anders gewoon beide gaan bevallen?! @ lauw, toch de auto nog kapot, mmm hoop dat ie snel gemaakt kan worden en dat het mee valt!
@ Marijee... Jahoeeeee Veel succes! @ Namen... Zijn jullie ook zo benieuwd naar alle namen?? Hoewel ik het niet verwacht denk ik zoooo vaak van... 'oh onze naam zal toch niet al gekozen worden' hoewel dat met een forum natuurlijk niets uitmaakt maar toch.... Ben erg benieuwd! @ Nicky... haha... alvast proficiat met je man! Mooie datum Tnxs voor de energie! @ Koetje... Wat lief zeg van Elin al die buikaandacht ! @ Laartje... Ben heeeeel benieuwd hoe t bij de vk was! Enne.. 30 uur? Dan moeten we op zoek naar reservebuddy's haha! @ FemR... Flink vol programma idd! Goed op jezelf letten ook hè @ Kapedi... succes bij de vk.. Hopelijk is jullie mannetje nu wel ingedaald! @ Leonizzie Ik heb wel een lekker todolijstje Als je je verveeld mag je komen helpen @ Lauw.... Owwwwwwwwwwwww grr wat irritant van die auto! Zwem ze! @ Kiss... Wat fijn die goede nachtrusten.. Kun je mooi gebruiken voor de bevalling en erna! heel slim zo'n rustig dagje! Nou... Meestal hoor ik bij de goede slapers... maar ik heb er een spooknacht opzitten.... Zei kort voor het slapen gaan nog.. Ow wat voelt mijn buik heerlijk, kalm, rustig, zacht... Maar helaas Dat vond mevrouw ook en ze heeft 2 uur als een dolle liggen bewegen.. Hoofdje zat soms op heeeeeel andere plaatsen dan normaal.. zelfs even rechts in mijn zij... Maarja.. Met vastzittende billetjes zat een complete koprol er blijkbaar niet in... Ook de schuinonderburen gunde me geen nachtrust.. daar was een soort van feestje... hoop jeugd, gillen, rennen, richting speeltuin heen en weer.. Politie 2x aan de deur.. boze buurman aan de deur.. Naja.. Nu wel klaarwakker... maar, voel die vent met die hamer al wel naar me gluren Zal straks nog wel ff een flinke dip komen.. Nog 2 nachtjes! Precies een week geleden wisten we nog niets... zo raar!
@chivay: ow wat balen dat je zo'n spooknacht achter de rug hebt Misschien vanmiddag nog even rusten? Ik had je trouwens een pb gestuurd voor de site @marije: ik las op haar hyves dat ze om 10:06 uur 3cm ontsluiting had en dat het super week was. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren bij d'r.
Hey meiden! Pfff, ff zitten hoor... Vanochtend m'n meissie weer naar het kdv gebracht, ze ging lekker spelen gelukkig. En dan kan mama mooi aan de poets! Heb de ramen al van binnen en buiten gezeemd. Nu nog de rest van de benedenboel, hondje uitlaten, even badderen, m'n haartjes moeten gekleurd worden en daarna lekker m'n bedje opzoeken... Hoe gaat het hier? @Marije: spannend! Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat! @Chivay: Tes is van mij... Maakt niet uit hoor, al die namen! Over namen gesproken; ik ben ook superbenieuwd naar jullie namen. Ik hoop ook niet dat onze naam al gegeven wordt, al acht ik de dkans wel groot op de een of andere manier. Ze zijn ook zó leuk! Ben alleen helemaal 'bang' voor m'n collega'tje, die loopt nu 'al' 3 dagen overtijd rond, ben benieuwd! @Lauw: balen van de auto, zeg! Ik hoop dat ie snel gemaakt kan worden! Nou, ik ga weer verder, tot vanmiddag of vanavond!
Sorry heb even niet bijgelezen. Net terug van de vk. Bloeddruk was aan iets hoger dan normaal en er zaten eiwitten + Bacterie in urine. Om 13 uur heb ik een ctg,bloedprikken en checken urine + daarna afspraak met gyn. Hopelijk mag ik daarna gewoon naar huis. Hou jullie op de hoogte.
@ Nicky.. goed dat je het zegt.. was hem alweer knal vergeten je berichtje @ Koetje... Goed bezig zeg! Enne.. Tes is een mooie naam.. vriendin van mij wilde haar dochter Tess noemen, maar enkele weken voor de geboorte kwam er al een nichtje Tess... Dus is het nog veranderd op het laatst toch... @ Laartje.. Oh spannend dus even... Veel sterkte & succes! Hou mijn telefoon in de buurt!
@laartje: spannend meis. Ik hoop ook voor je dat je daarna naar huis mag. Hier trouwens laatst ook eiwitten in de urine gevonden de laatste keer moest ik een gewassen mid-stream meenemen en toen was er niets meer te zien. Kan ook door de afscheiding komen dat er eiwitten gevonden worden. @chivay: hihi, zwangerschapsdementie zullen we maar zeggen Heb trouwens wel het idee dat ik de enige ben die nog afspraken doorgeeft...
Laartje wat spannend! Vlak voor de bevalling van mijn zoon was mijn bloeddruk ook iets verhoogd, dus het kan wel iets zeggen over een bevalling! Ik hoop voor je dat je urine wel goed is! Beebje beebje, wanneer kom je nou, ben zoooo benieuwd naar jou! en papa ook, en oma en tante en iedereeeeeen!!! tralalalalaaaaaaaaaa
ow ja afspraak, chivay, ik heb a.s. maandag afspraak vk.. (naja, alleen voor op het lijstje, ik ga natuuurlijk voordie tijd nog bevallen ahum...)
@Lauw; mmhhh hopen maar dat de baby niet vandaag komt dan he! @Laartje; Sterkte straks joh, vervelend.... @Kiss; haha....Ik zal voor je duimen dat je kleine meid snel komt. Tot vanmiddag
@ Kiss.. haha afspraak staat erbij @ Nicky.. klopt helemaal jij doet het t meest consequent die afspraken! @ Buddy's... Die laartje... Straks moeten we nog op zoek naar reserve als ze nu moet blijven
Nesteldrang maakt me gek ! Waarom blijft een mens continue poetsen? De stofzuiger is mn beste vriend momenteel.. @ namen: mijn vriend heeft een paar maanden gedroomd dat zijn broer en vriendin dezelfde naam hadden voor hun dochtertje (is 3 weken terug bevallen). En ja hoor, we hadden dezelfde naam! Er zijn zoveel namen en wij krijgen het voor elkaar om dezelfde te kiezen. Gelukkig hebben we een andere naam gevonden waar we helemaal blij mee zijn. Blijf het wel raar vinden..... Ik ga nu douchen en mn ogen even sluiten. En nee ga vandaag niet meer poetsen grr. Kom snel weer lezen en reageren hoor
Marije..oooo meid wat spannend!!!! Zal aan je denken hoor! Laartje...ook al spannend! Wie weet is de baby al wel heeeeel snel op komst! Kiss...ja ja ja ook wij zijn nu wel een keer benieuwd hoor! Jij maakt het wel heel spannend! hihi Lauw...balen van je auto zeg....hopelijk maken ze hem nu wel goed...prutsers! Koetje...lekker druk dagje! Chivay..balen dat je zo'n rot nacht hebt gehad! Ik ben echt heel de dag van de leg na zo'n nacht... Verder...hmmm vergeet ik echt weer de helft...sorry meiden! @hier...beeb is echt zo onrustig...voel hem heel de dag! Hebben jullie dat ook? Eerder was hij juist heel rustig en had ik af en toe zoiets van..joehoeeee doe eens bewegen! Maar nu...pfoe he...en ook steeds links (arts zei dat hij ingedaald was en met zn ruggetje rechts lag en armen en benen links) Voelt alsof hij met knuppeltjes in mn buik aan het zwaaien is....(of hij probeert via mn buik zelf naar buiten toe te gaan... HIj mag van mij wel komen hoor! Al is het denk ik beter als we in elk geval de 37 weken voorbij zijn! (toch?) Nou..ik moet even naar de stad (zo geen zin in) voor cadeautjes voor vriendin .. Meiden..fijne dag!! ( ooo ben zo benieuwd hoe het nu met marije is!!!!) x