Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    chivay succes en sterkte nogmaals!

en leonizzie, irisnaomi hoe gaat ie?

ik ga zo naar zara, hopelijk ging haar nacht goed.
    kom snel bijlezen!

2. goedemorgen pfff wat een nacht steeds lichte rugpijn maar te doen en last van die krampjes onderin nu nog steeds verder geen vruchtwater als dat het was verloren ..
    Ga straks wel even bellen wat het is eigenlijk al vanaf disndag midag dat ik zo,n last heb van die krampjes en rug

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :D Zooo..
    Alle tassen zijn gepakt (volksverhuizing!)... camera is helemaal vol... laatste dingen zijn gepakt.... Arg wat gek dit :D

Lara :) we smsen!

Tot snel weer allemaal!!
    Wij gaan zo de deur uit....

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Voordat ik op de andere dames ga reageren wil ik eerst Chivay heel veel succes wensen voor vandaag!

5. Chivay Succes vandaag hopelijk is de kleine er snel

6. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    irisnaomi: wat spannend!!!
    zullen we met de rest afspreken nog even tot augustus te wachten? zelf gok ik op 14 augustus... geen idee waarom! maar we zien wel!

koetje: wat zielig dat ze is gevallen, ben benieuwd naar foto's!!

marije: ging wel snel inderdaad, kan zijn dat zara daar beetje van slag van is.. hopelijk is ze snel van zuurstof af en mogen jullie naar huis! geniet nu nog maar even in het ziekenhuis van de rust!!

voor degene die niet konden slapen: hopelijk hebben jullie nog beetje kunnen slapen!!

chivay: succes vandaag!!!

irisnaomi: ben zooo benieuwd! k zou ook even bellen! maar goed, is bij mij de eerste en bij ieder dingetje zou ik al aan de lijn hangen, zou mezelf moeten beheersen!!

hier: wel redelijk geslapen niet heel super. weer last van de jeuk! pfoee! maar ja.. nog eventjes..
    vandaag rustig dagje, beetje wasjes draaien, moet ook gebeuren natuurlijk! en straks nog even bedje in, ogen vallen haast weer dicht!
    ben benieuwd naar het babynieuws, dus houd het in de gaten!!

7. Hier een hele verwarde Iris wordt wakker en loopt gelijk naar het wiegje toe en mama is brusje er al ...

8. Dit is mijn tweede maar bij iris dus niet gehad dit dat was echt het laatste moment vruchtwater verloor ik pas toen ze me vliezen braken en ook die rugpijn steeds met die krampjes waren noet zo erg met iris liep ik nu nog gewoon post rond dit is voor mij ook nieuw eigenlijk ..

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    irisnaomi: tja... als jij denkt dat je moet bellen, gewoon doen! rustig aan!

ikg a nog even uurtje bed in!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @katje: hoe heeft je zoontje het in de dierentuin gehad? Jij lekker aan de poets geweest gister.

@kris: ow dat is ook wel eens een keer lekker om een nachtje door te kunnen slapen zonder dat je naar de wc hoeft. Veel plezier vandaag met shoppen en koffie drinken J wat een straf ahum…

@lauw: heb je jezelf lekker laten verwennen gister? Gelukkig kom je er inderdaad nu achter van die geheugenkaart. Maar is het kaartje niet op slot gezet? Bij de meeste van die dingen zit aan de zijkant een schuifje en zo kun je de kaart blokkeren op schrijven. Ziet er super leuk uit je buik :D Bedankt voor de felicitaties J

@leonizzie: ow wat lief van je zus! Ook maar meteen beschuit ingeslagen bij de Boni? Zag dat die nu lekker goedkoop is J

@marijeee: hoe is het nu met Zara?

@dingetje: jullie lekker aan het genieten van Ivar in zijn eigen woonomgeving?

@anna: heb je afgelopen nacht beter geslapen?

@cossy: haha, heb je niks te doen gehad? Wel leuk hoor die pimp van het luierdoekjes-doosje J Owjee, dat is balen van je gsm L hopen dat je een andere manier kunt vinden om achter de PUK code te komen. Ow ik lees al dat het gelukt is J

@tamar: nog goed geslaagd bij de Hema?

@elisa: jaja gebak, mijn man is vandaag jarig J alweer 29 zomers jong.

@val: wat fijn dat je jezelf alweer een stuk beter voelt en dat de AB dus goed aanslaat J

@laartje: ow wat heerlijk dat jullie gister een lekker bed-dagje hebben gehad J mag ook wel een keer toch?

@irisnaomi: spannend meis. Dadelijk om 9 uur gewoon even bellen voor alle zekerheid.

@hier: een zeer verrotte nacht achter de rug L rond half 3 – 3 uur wakker geworden om te plassen, daarna bijna niet in slaap gekomen dus maar even een boek gaan lezen. Tegen 5 uur met mega buikkrampen wakker geworden en sinds dien niet meer in slaap gekomen L De buikkrampen blijven ook aanhouden. Straks nog maar even proberen wat te slapen anders lig ik vanavond te slapen als de ouders en schoonouders er zijn.

Iedereen rustig aan vandaag!

Liefs Nicole

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    pfff.. net nog 1,5 uur geslapen, maar ow ow.. wat doet mijn bekken pijn.. Ga nu maar eventjes in bad liggen.. misschien helpt de warmte een beetje..

Straks om 10:00 naar de verloskundige..

@ Irisnaomi: bij jou dus alles redelijk rustig.. dadelijk toch maar ff bellen of niet??

@ Chivay: spannend.. jij zit nu net in het ziekenhuis...

@ Leonizzie: hoe gaat het??? ben erg nieuwsgierig..

12. Nicky > ook zo last van die krampen hier niet echt mega krampen maar lichte krampjes en willen ook niet meer weg en een drukke kleine in buik in combi met rugpijn

13. lauw ga zeker even bellen ook omdat ik disndag middag al zoveel krampen had midden in de winkel en dat deed echt zeer ..
    kan zom rond 9 uur bellen

14. @ Chivay, heeeeeel veel succes!!

@ Leonizzie en Irisnaomi, wat spannend! Gaat iedereen nu voor een juli beebje :D?

@ Marijeee, Wat is de bevalling snel gegaan zeg. Laat je maar lekker verwennen in het ziekenhuis. Ik heb de fotos op hyves gezien, schattig hoor!

@ Koetje, het voorwerk (tenminste ik neem aan dat het dat is) blijft helaas. Soms zijn het 3 weeën per uur en de andere keer een stuk of 10, heel wazig. Vannacht dacht ik even dat het ging doorzetten maar helaas. Denk dat ik vandaag maar eens 100x de trap ga oplopen haha.
    Wat zielig van Tes!! Hoe is het nu met haar lipje?

@ 60 babys, ben ik gister helemaal vergeten. Straks maar even teurg kijken.

@ Val, ik wacht netjes tot augustus hoor ;) Er zijn wel veel juli babys al en het is nog een paar dagen juli....

@ Lauw, heeft het bad nog geholpen?

@ Nicky, jammer dat je zo slecht geslapen hebt. Wel spannend van de buikkrampen.

@ Brendat, is je dochtertje ziek? Zielig als ze niet kunnen slapen he.

@ Naamgebruiker, pff knap hoor zo'n kleintje en zo'n zware zwangerschap, kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat bent. Hoop dat het strippen helpt.
    Mijn zoontje is 3 maanden ouder dan die van jou en ik vind het lichamelijk heel zwaar.

Nou meiden nog steeds niks doorgezet hier hoor. Het blijft maar bij een paar weeën per uur.
    Wordt wel met de minuut nieuwsgieriger.
    Vandaag weinig op de planning, wil zo veel mogelijk bewegen in de hoop dat de weeën doorzetten maar ben er bang voor...

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @laartje; pff dat lijkt me ook niks... ik hoop dat het gewoon doorzet bij je!

16. 4days

4days Niet meer actief

Chivay, succes meid!!!!!

Ik moet zo naar de vk, ben benieuwd wat ze gaat zeggen! Dat de beeb behoorlijk is ingedaald heb ik zelf al gemerkt. Krijg deze keer een gesprek over de aanstaande bevalling.

17. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @chivay: succes hoop dat je de kleine snel in je ermen mag hebben!

@irisnaomi: hoop dat het toch doorzet heb je de vk al gebeld?
    heeft je dochtertje gisteren een en ander meegekregen of zou ze het aanvoelen?

@Elisa: slaap lekker!

@Nicky: zou het bij jou ook begonnen zijn, spannend? Doe lekker rustig aan na zo'n nacht.

@Lauw: sterkte met de pijn hoop dat het bad wat verlicht. Succes bij de vk.

@Laartje: hoop dat het doorzet, wordt nu wel heel spannend he?

@Cossy: succes bij de vk.

@Leonizzie: hoe is het nu bij jou?

@Marije: hoe is het nu met de kleine? En ben je zelf al wat bekomen?

@Koetje: ben benieuwd naar de fotot's moet mijn man en de kleintjes ook nog eens meeslepen voor zo'n fotosessie maar zit er voorlopig niet in. Snue he als ze zich pijn doen.

@60 babys: eindelijk een aflevering zonder irritante kerel. Jee dat lachgas dat promoten ze daar wel heel erg!

@Val: hoe is het met jou?

@Brendat: heeft je dochtertje (en jij ook trouwens) nog lekker kunnen slapen?

@Naamgebruiker: welkom, interesse in een buddy, heb er nog een nodig, je kunt me pb-en.

Volgens mij is het een spannend dagje voor veel augustusmamma's, het rommelt overal heb ik het idee.
    Gisteren naar de gyn geweest, beebje was ingedaald (jippie, meer kans dat ie blijft liggen) had ik het toch goed gevoeld. Had nog veel ruimte en vruchtwater. Licht qua grote zowat precies op de gemiddelde lijn, pff hier geen reuze baby (hoe krijg ik die anders uitgepoept ;). Gister lekker veel dingetjes kunnen doen met mijn schatje. Lachen hij heeft volgens mij ook last van nesteldrang, ging om 22.30uur opeens de schuur opruimen, moest perse gebeuren.
    Straks de jongens bij opa en oma ophalen.

Fijne dag iedereen, en voor degene bij wie het rommelt. Succes!

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Maja; Gefeliciteerd met ook jouw mijlpaal:)
    @Brendat; Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen!
    @Lauw; Succes bij e vk vandaag
    @Chivay; Je bent nu misschien al mama, gauw verder lezen....
    @Laartje; Vreselijk he dat wachten, hopelijk zet het bij jou ook snel door.

En mij word altijd verteld dat de meeste overtijd lopen!!! Nou het lijstje wordt nu wel lang met juli beebs! Ik ga ervan uit dat ik wel overtijd ga lopen, dus nog ruim 2 weken! Als het goed is gaan ze wel strippen met 39+4 voor mij, ben benieuwd....Dat is volgende week dinsdag.

Kom zo nog wel even checken dan is er vast wel babynieuws!

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    PS: Kiss ook nog niet gezien vanmorgen, die had toch ook zo`n zwaar gevoel! Mmmhhh misschien wel 4 mama`s deze week nog

20. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nicky: gefeliciteerd met je man!!! rustig aan vandaag he!!

kapedi: ja veel juli mama's!

hier beetje aan het rommelen! ben benieuwd of chivay al mama is

Deel Deze Pagina