Augustus 2010 mama's - part 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kiss87, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    brendat: om te beginnen als boekhoudster, maar evt, mogelijkheid later in te stromen als juridisch medewerker/secretaresse, zit zo dicht bij het vuur he! heb er zin in:) lekker geslapen? oh nee dus? he, later nog beetje geslapen dan?

elisa: ik doe mee voor augustus:)

Balen van je rotnacht nicky!

Laartje: ben benieuwd bij jou ook!

oooeeeeeh Chivay ligt nu op het bed al waarschijnlijk! zo spannend

Leonizzie ben ik ook wel heeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar nu hoor!

Irisnaomi: al gebeld? of zit je bij de vk?

Hier ook zo ff naar de vk

Mclover: met mij al een stukje beter! last van mijn fysio gister dus nog wel hoofdpijn, maar ben weer aanspreekbaar;) dankje!

2. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh zit hier even kriebelig te worden, hahaha! Zoveel mama's bevallen al, en zoveel mama's die de komende dagen gaan bevallen. En ik MAG nog niet eens, aaaagh! :D ;) Straks maar even het huis uit voor wat afleiding, hihi.

3. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai meiden,

Ff checken voor babynieuws hoor :) Helaas nog geen babynieuws. Vannacht best goed geslapen, wel een aantal x wakker geworden. Het omdraaien wordt ook hier erg pijnlijk, auwieee....

@Kapedi: statistisch wordt de kans steeds kleiner dat wij voor de 40 weken gaan bevallen, omdat er hier al best een aantal zijn die voor de 40 weken zijn bevallen hahahha. Lekker dat je bij jou op tijd gaan strippen! Zal het er de volgende x met de vk ff over hebben.Van mij mogen ze dat bij mij ook doen! Kids moeten 16 aug weer naar school, zou het leuk vinden als ik een paar dagen daarvoor beval! Maar ik ga er net als jij ook maar vanuit dat het nog ff duurt. Al zei manlief vanmorgen tegen me, met zijn ogen op mijn buik gericht.... dat duurt geen 3 weken meer. Hoop zo dat tie gelijk heeft hahaha.

@Laartje: wat irri dat het maar niet wil doorzetten, grrr.... Idd veel in beweging blijven, hopelijk is dat stimulerend! Succes!

@Koetje: ben benieuwd naar de foto's!!

@MClover: wat lekker dat je babytje is ingedaald!! Hier kruipt het nog steeds stiekum het bekken uit hahaha, maar... het hoofd blijft wel beneden, daar ben ik blij mee!!

@Katje: ja mijn beebje is ook heel actief hoor, maar doelde meer op de harde buiken en voorwerk. Nu ik zit te tikken begint er een pijnlijke harde buik. Zal maar niet te vroeg juichen hihihi.

@Lauw: wat irri dat jij ook zo'n last hebt! Succes bij de vk, daar zit je nu. Ik hoop dat het bad een beetje heeft geholpen!

@Cossy: succes bij de vk! Ik hoop dat ze is ingedaald! En ehh... als het tegen zit kan ik in sept nog bevallen hoor hahaha. Ben de 16 uitgerekend, als ik 2 weken over tijd loop en in het ergste geval het inleiden niet wil lukken.... Is wel een senario waar ik liever niet aan denk hoor! Zou ik nog 5 weken moeten.... nah nee doe maar 2 weken ;)

Hier een rommeldagje, straks met zoonlief Harry Potter 1 kijken. Ff stofzuigen, stoffen en opruimen. Ff de fotoboeken van de kinderen bijwerken, dan heb ik dat maar gedaan. En verder.... zien we het allemaal wel wat we gaan doen. We moeten niks, HEERLIJK vind ik dat ;)

Mazzel!!

4. 4days

4days Niet meer actief

Haha nou als ik 2 weken overtijd loop en dan nog moet worden ingeleid wordt het makkelijk 15 september... (aaaagh!) En dan moet ik dus nog zo'n 7 weken... :$ :)

5. heb vk gebeld en kan er zo rond half 1 even langs komen gaan ze even kijken hoe en wat
    en iris voelt heel snel dingen aan eigenlijk ze was gisteren na dat ik dat verloor ook wakker en had het steeds over brusje komt he

6. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Cos: nou... ik hoop het ook niet nee, arghhhhhhhhhhhhhhhh. Dan worden we gek ws hahahaha.

@Irisnaomi: wat fijn dat je zo snel terecht kan! Wie weet voelt Iris het idd wel aankomen, you never no! Succes straks!

7. laartje > hoop dat het gauw doorzet zo steeds weeen is ook niks

8. succes bij de verloskundige

9. fijn dat alles goed was met beebje en ook wel lekekr dat ze nu al was ingedaalt

10. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    * meld *

Hellow! Hier op zich wel aardig geslapen...
    Alleen nog steeds dat zware gevoel in mn onderbuik, weet niet wat het is. Maar ja, alle gewicht hangt daar ook natuurlijk.
    En ohhh die bekken, grrrr.. tis bijna niet meer te doen.
    Net zoon naar kdv gebracht met de auto, vreselijk dat autoritje, kon net 10 minutjes in de auto blijven zitten.. Toen moest ik er gewoon uit, zo zeer!

Nu wacht ik in spanning op babynieuws!

11. had net even een wc papiertje tussen benen en haal die weg zit er wat slijm op wat gelig doorzichtig
    ben blij als het half 1 is en ik daar langs kan

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Spannend irisnaomi; Ben benieuwd wat ze zeggen! Sterkte.

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Irisnaomi...heeeeel veel succes straks bij de VK!! JOh wie weet heb je morgen wel je baby in je armen!

Chivay...wauw...hoe zou het met haar gaan!!

Kiss....nou meid..hup pers dat kind eruitnee hoor!:D Maar ben wel steeds benieuwder wanneer het bij je doorzet!

@hier...net wakker en broodje gegeten! Zo even douchen en dan samen met mn moeder een uurtje rommelen in huis en dan is alles weer spik en span! Vanmiddag heeeerlijk naar de schoonheidspec. toe! Wenkbrauwen weer in model harsen zodat ik er een beeeeetje fris en fruitig bij lig straks!
    Verder heb ik last van mn maag denk ik...helemaal bovenin mn buik voelt het eigenaardig om elk geval....misschien wel gwoon spierpijn!
    O ja....gisteren bij de gyn geweest en alles was weer goed! beeb is geen reus maar dat geeft natuurlijk niet! Is gewoon een klein hummeltje! Ik weet in elk geval zeker dat ik binnen nu en 3 a 4 weken mama ben want over 2 weken gaan we datum prikken om in te leiden als ik dan nog niet bevallen ben! Zowieso dus niet over de 40 weken heen (medische reden) !!!!

Nou meiden...heb alles wel gelezen maar dus geebn tijd om op iedereen te reageren want mn moeder komt dadelijk en moet nog douchen en aankleden enzo!~

Kijk vammiddag weer even of er nog nieuws is~!!!

XXXXXXXXXXXX

14. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Irisnaomi; Succes vandaag!!!!! Hoop dat het doorzet!

@Hier; uiteindelijk nog prima geslapen. Maar ja, wel een beetje kort natuurlijk. En vandaag komt de poets weer, dus ik ga weer maken dat ik wegkom! Gelukkig heeft mijn mannetje vandaag spontaan vrij genomen, dus we gaan zo even (baby)shoppen. Even op zoek naar een 2e boxkleed, en wat fotolijstjes om de babykamer mee aan te kleden. Gezellig dagje dus!

O, enne..... Hier staat het eerste babywasje te draaien!!! Ben maar begonnen met een roze was, hihi! Volgens mij met boxkleden, knuffels, bekleding van het een en ander erbij komt ik wel aan de 5 babywassen! Dus ben nog wel even zoet...

Doei allemaal! En ik wens hier eind van de middag minstens 2 keer babynieuws aan te treffen!!!!!!

15. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    he bah kiss is ook niet fijn he nog steeds zo'n pijn...wanneer moest jij nou weer terug??

Iris: ben benieuwd straks bij de vk! oh en dat gelige slijm/afscheiding heb ik ook heel vaak....

oeeeh Femr: hoop niet voor je dat dat gaat gebeuren hoor wat je beschrijft! haha

hier net terug van de vk. ze ligt mooi ingedaald met dr koppie, buik was nu 36 cm (en bij jou fem?) verder was alles goed, heb ff doorgegeven dat ik pijnbestrijding wil, liefst zo snel mogelijk;) en ik mag vragen bij de volgende afspraak over 2 weken of ze me willen strippen als ik dat wil tegen die tijd, dat doen ze dan ook en 16 augustus gaan ze een vruchtwater echo doen, dan ben ik 2 dagen overtijd evt....word spannend he voor iedereen!:)

16. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    poeh nog 16 dagen te gaan staat er:)

Brendat: stuur je poets daarna s ff naar hier:) succes met de wasjes

Anna das fijn dat ze je niet overtijd laten gaan!

17.  
  18. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jeetje meiden!! ff niet geweest vanaf gisterochtend en moet gelijk meer dan 10 pagina's bijlezen en iedereen gaat ineens bevallen!!

@leonizzie succes meid! hopelijk heb je snel je meissie in je armen!

@irisnaomi voor jou ook veel succes hopelijk zet took door!!

@chivay succes vandaag!!! jij wordt iig vandaag mama!!!

@koetje en lauw hoe weten jullie dat jullie dezelfe naam hebben...

@naamgebruiker...ben ook ingeleid maar dat gaat alleen in t ziekenhuis..kan soms heel lang duren bij mij uiteindelijk 24 uur na het inbrengen van de gel is noa geboren..maar als je thuis wilt bevallen of inleiden moet je toch bij allebei het kindje er zelf uitpersen...ik weet wel dat inleiden heel vermoeiend is omdat het dus zo lang kan duren (ik had dus 24 uur niet geslapen, plus dat ze dus daarna geboren was en dan slaap je ook voorlopig niet...ik geloof dus dat ik bij elkaar 40 uur niet heb geslapen ofzo)
    succes verder meid!

@ marije wat een schatje is zara zeg!! jammer dat ze zo'n moeilijk begin heeft met ademhalen..hopelijk heb jij ook snel geen last meer van de naweeen...

@dingetje wat fijn dat ivar thuis is!!! geniet lekker van m!!!! en hij is bijna alweer een maand!!! jeetje!!

19. ja ben ook erg benieuwd wat ze zeggen gelukkig zijn er veel mensen op hyves en msn en hier en gaat de tijd lekker snel

20. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje mee, maar heb 't tot nu toe daarbij gehouden!
    Ben zelf nu precies 38 weken zwanger (uitgerekend 12 augustus) en vind 't toch echt wel spannend worden!
    Geen idee wat me te wachten staat, want 't is de eerste... wel steeds al last van wat 'voorwerk' en dat m'n lichaam zich zuivert!
    Wordt ook steeds ineens 's avonds laat misselijk en dan komt alles eruit, dus ben benieuwd hoe lang 't nog gaat duren!
    Morgen mag ik weer naar de VK, dus kan ik alles vragen.

@ Chivay, wow waarschijnlijk ben je nu (bijna) mama, hoop dat alles goed is gegaan
    @ leonizzie & irisnaomi, succes, wie weet zijn jullie ook zo mama
    @ Marije, gefeliciteerd met Zara, hoop dat ze snel naar huis mag
    @ Dingetje, fijn dat Ivar thuis is
    @ Cossy, hoe gaaf al dat roze en dat doekjesdoosje bracht me gelijk op ideeën, ben bijna niet meer te houden! Wij hebben alles vrij neutraal gehouden (Woezel & Pip), omdat we niet bekend wilde maken wat we krijgen!
    @ alle andere meiden, kan niet zo goed onthouden hoe en wat, doe m'n best! in ieder geval succes met alles!
    @ hier... hoop dat ik zeker niet ver overtijd ga... ben 't eerlijk gezegd wel een klein beetje beu... steeds zo moe en spierpijn en daarbij ben ik ook veel te nieuwsgierig wie daarbinnen mij al die tijd heeft lopen terroriseren! Haha!

Liefs

Share This Page