Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow Susan, dan heb je mooi lang in het ziekenhuis kunnen blijven bij hem! Ik ging ook om 11 en om 17 uur naar het zkh. Heb je nog wat aan de avond he..
    Hopelijk komt Mylan snel thuis!

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Zo ben ik weer, later dan verwacht. Heb gelijk maar wat gegeten met Tes, haar om bed gelegd en even met het plakboek van Frits bezig geweest...

@irisnaomi: hopen dat de weetjes snel overgaan in het echte werk!

@hier: straks als Tes wakker is, komen opa en oma haar ophalen. Leuk voor haar en leuk voor mama. Kan ik verder gaan met het plakboek van de beeb. Kan ik weer wat van m'n lijssie strepen!
    Zal eens wat foto's plaatsen van onze 'fotoshoot' van gister... Op m'n hyves staan nog meer foto's...

Bekijk bijlage 89452

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Ckialita: ach ja .. geen nieuws is toch ook goed nieuws...

@ Cossy: een eigenwijsje dus... maar.. je hebt nog ff.. dus ga maar weer zakken klein prinsesje.. Hhaha.. omgekeerde bevallingsangst.. die heb ik ook eerder...

@ Elisa: lekker handig van je schoonmoeder... weet zij niet dat stress heel slecht is voor een zwangere vrouw en haar baby....

@ Susan: ik hoop dat kleine Mylan snel naar huis toe mag... wel fijn dat hij al iets drinkt uit de borst....

@ Irisnaomi: oww... jammer dat het geen vruchtwater was... dus nu nog maar blijven wachten... pfff.. zenuwslopend...

@ Linda: haha.. kan gebeuren.. hormonen hè!! succes vanmiddag bij de vk.. oftewel nu.. haha..

Net lekker bij mijn ouders gegeten.. nu maar even lekker gaan liggen... en straks nog ff naar de bieb.. ff boeken wisselen voordat het begint.. haha..

4. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
  5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    mooie foto koetje...

6. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
  7. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
  8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Koetje wat een gave foto's!!! leuk zeg! lekker ff middagje voor jezelf!

he irisnaomi, hopelijk zet het bij jou ook door!! nog niks van Leonizzie gehoord?

haha lauw straks heb je geen tijd meer voor boeken;)

linda succes bij de vk

Susan: fijn dat het goed gaat met mylan en het drinken ook! super hopelijk mag je hem lekker snel mee naar huis nemen!

Elisa: ademhalen;) maar wel irri!

Nicky: hopelijk zet het bij jou ook door!

Chivay is nu wel mama:D:D ben zo benieuwd!!

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Hij vond het wel leuk, maar de speeltuin was nog wat interessanter dan de dieren. Van de dieren waren de "iea" (ezel), papagaai en aapies het leukst. Hij vond het niet leuk om weg te moeten, dus dat is ook positief.

Hoe is het nu met je Nicky? hebben de krampen doorgezet?

@laartje; een paar weeën in een uur... dat zou voor mij ook helemaal nieuw zijn. Zou het niets vinden denk ik...telkens denken dat het start maar ondertussen gebeurt er niets (voor je gevoel dan).
    Vond de vorige bevalling wat dat betreft wel fijn/overzichtelijk; vliezen breken, weeën komen op, 4 cm ontsluiting, weeënstorm en volledige ontsluiting bij de volgende controle en dan persweeën. Kortom vanaf het breken van de vliezen duurde het 7 uur. Persen 5 kwartier, dus ook niet té snel... maar ja, je hebt het niet voor het zeggen.

@val ; fijn dat het goed was bij de VK, waarom kies je voor pijnbestrijding? Vervelende ervaring bij 1e bevalling?

@irisnaomi; goh dacht echt dat het om vruchtwater ging, zoals je het beschreef was het bij mij ook, en dat was vruchtwater...

@linda; hoe was het bij VK?
    @anna; uitgeslapen tot kwart voor 11! Hoe doe je dat? Dat lukt mij niet hoor (ook al had ik hier geen kleine rondlopen).

@mamamies; welkom!

@cossy; eigenwijze meid, was ze ingedaald, verdwijnt ze weer naar boven...

@lauw; gelukkig geen eiwitten in je urine. Bloeddruk is ook nog niet té hoor... geloof dat als je onderdruk 100 is...

@susan; jij gaat dus 2x per dag naar het ziekenhuis om te voeden. Maar hoe gaat dit dan de andere voedingen? Krijgt hij dan gekolfde voeding of flesvoeding?

@koetje; fijn dat je zo goed geslapen hebt, en aan één stuk door. Dat red ik niet meer met wc bezoekjes. Heb net even via de augustus mama naar jouw hyves gekeken, zag de profielfoto en achtergrond foto. De rest kan ik niet zien door mijn hyve instellingen. Leuk hoor!

@hier: rustig in mijn buik...voel Ukkie wel bewegen, heb ook wel harde buiken, maar geen pijnlijke. Jayden is vandaag niet helemaal in z'n hum. Was kwart voor zes al wakker. "Jayden klaar met slapen, Jayden uit bed" hoorden we huilend. Nou dacht het niet... dus getroost, boekje voorgelezen van Bert en Ernie die ging slapen... daarna was het 5 minuten stil ofzo en toen ging hij spelen. Nou ja, ook goed, zo nog tot kwart voor 7 gelegen zelf in bed en toen er toch maar uit.
    Vanmorgen zwager en hun pleegkind hier, samen spelen met Jayden. Dat was wel vreemd voor Jay, een ander kind aan 'zijn' speelgoed. Maar dat moet hij ook leren. Net een vriendin op bezoek gehad, tevens peettante van Jayden. Dankzij haar heeft Jayden nog even lekker op een schoolplein kunnen spelen (ik ben niet snel genoeg meer achter hem aan) en razen. Hij vindt d'r ook helemaal te gek (gelukkig maar...)

Hier ook een dier+buik foto:

10. @ Koetje, wat een mooie fotos! En vooral die met Tes, super!
    En nee we hebben het niet meer gezellig gehad haha :D. Als ik mijn bed zie val ik al in slaap.

@ Irisnaomi, jammer dat het toch geen vruchtwater was. Ben benieuwd of het wel doorzet nu.

@ Susan, hopelijk mag Milan snel mee naar huis.

@ Elisa, wat erg dat ze niet kwam. Daar zou ik me ook helemaal boos om kunnen maken.

@ Spruit, wanneer word je ingeleid?

@ Linda, succes bij de vk!

@ Val, hier is de buddy van chivay :D nog geen nieuws jammer genoeg. Ik heb het met de gyn ook al over pijnbestrijding gehad, gelukkig deed ze totaal niet moeilijk en moet er binnen 1 uur een ruggeprik worden gegeven (mocht er geen trauma ofzo zijn).

@ Lauw, gelukkig geen eiwittin in je urine.

@ Fem, hoe was harry potter? Lekker he dat helemaal niks moet!

@ Katje, het is ook echt vervelend. Ik zou zo graag willen dat de vliezen breken, kom maar op hihi.
    Wat een leuke foto met de kat, schattig!

Nou meiden nog geen buddynieuws hoor! Heb mijn telefoon wel bij de hand dus als ik iets hoor laat ik het gelijk horen.

Verder vanmorgen heel stuk hard gewandeld, tot nu toe alleen behoorlijk pijnlijke harde buiken maar helaas voor de rest niks.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @koetje: wat een mooie en schattige foto's!

@hier: net even geslapen. Buikkrampen blijven aanhouden nog steeds om het half uur ongeveer. Ben het nu al zat aan het worden :( Hoop zo dat het snel door gaat zetten. Mijn buik voelt ook helemaal beurs en pijnlijk aan als ik naar voren ga hangen.
    ik hou jullie op de hoogte!

@irisnaomi: hopen dat het bij jou ook snel doorzet. Heb je trouwens nog iets van Leonizzie gehoord?

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Klep klep klepperdeklep, zo weer 4 pagina`s gelezen.
    Net 10 km gefiets, dus ben een beetje bluhhh.

Zag een paar mooie foto`s voorbij komen, erg leuk!
    @Iris; mmhh dat het geen vruchtwater was, jammer!
    @mamamies; Welkom, hoop dat je het bij kan houden.....

Nog geen babynieuws! Tot straks dan maar weer!

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik kwam even spieken op zoek naar baby nieuws: jammer nog niets te lezen!
    Maar wel weer rommelende buiken, spannend!

We zijn net weer thuis even naar ikea en de prenatal geweest, lekker op ons gemakje.

Gisteravond waren we op en verjaardagsfeestje en was de kleine super actief, vandaag heb ik hem nog niet gevoeld. Ga zo maar eens op zoek naar de kleine, scheelt ook wel dat we zelf steeds bezig zijn geweest natuurlijk!

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Katje...tja zo lang uitslapen...lijkt heel wat he! maar valt tegen als je weet dat ik heel de nacht wakker had gelegen!;)

Net terug van de schoonheidsspec.....ooo wat een zaligheid!Ben helemaal rozig nu! Wel altijd een beetje jammer dat je er zo rottig uitziet daarna...hmmm harsen prutsen etc etc... uiteindelijk knap je ervan op maar het eerste uur zie je er niet uit!:D
    ( shit...bedenk me nu dat ik nog boodschappen moet gaan doen..:()

Nog geen babynieuws zag ik....
    Irisnaomi...goh je zou toch echt denken dat wat je had vruchtwater was he! Tegenvaller!

x

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Irisnaomi.. oh dat is balen! Nu gewoon hopen dat het snel écht begint!

@Koetje; mooie foto's zeg!

@Hier; super slome dag.. boodschapjes gedaan, wc geboend en gestreken.. en voor de rest lekker bankhangen! :D

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Katje: ik vond die bloeddruk ook goed.. maar hun wouden het toch ff controleren.. ach ja.. beter extra controleren dan een keer te weinig.
    mooie foto...

@ Nicky: haha.. voor een papacadeautje moet ze toch echt op gaan schieten..

@ Anna: haha.. inderdaad het eerste uur daarna is het niet echt charmant om de deur nog uit te gaan..

Maar.. nog geen baby nieuws.. jammer, jammer...
    dan ga ik maar ff snel naar de bieb.. nu is het weer droog.. pff.. viel hier net echt met bakken uit de hemel...

17. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog geen Chivay-beeb-nieuws??

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Nee nog geen nieuws. Op dr hyves zie ik ook niks, spannend hoor!!

Idd meiden, ff niks moeten is heerlijk ;) Was even vergeten hoe fijn vakantie is hahaha.
    Net even de fotoboeken van de kinders "bijgewerkt", in zo verre, de foto's vanaf mei zijn besteld. Dan ben ik bij tot aan nu, is wel zo prettig. Kan ze denk ik van de week halen.

Foto's van het halletje houden jullie te goed hoor!! Komt goed hahaha. Net ook ff boodschappen gedaan, het heeft hier vanmorgen heel even geregend, nu weer droog. Maar staat wel een boel wind. Ga zo ff wasvouwen, ken maar weer gebeurt wezen ;) Straks shoarma eten, stinken!!!!!!!!!!!!!!!!

Mazzellllllllllllll

19. Nee helaas nog niks gehoord van Chivay

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze houdt de spanning er wel in... maar goed, ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd waarschijnlijk... we wachten rustig af ;)

Deel Deze Pagina