Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    O, nog even spammen voor ik slapen ga. Het nest staat klaar, waar blijft die ooievaar nou toch met mijn kleintje?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Moeilijk hoor om dat goed te brengen zodat zij teleurgesteld wordt of boos wordt. Ik zou het niet weten eigenlijk, sorry, hoe je er op moet reageren. Als je nou 1 van de 3 zou vragen zou het makkelijker zijn denk ik.

Leuk de ladingsplaats staat klaar! LEuk geworden, wij moeten het naambord nog steeds maken! :). Ach voorlopig komt er hier ook nog niemand hoor. Ga eerder voor eind augustus dan eind juli!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @chivay gefeliciteerd met jullie dochter Oona!!! ik heb hem idd ook 1 x eerder gehoord bij het programma so you think you can dance...mooie naam!!

@leonizzie gefeliciteerd met Evie!! ook een leuke naam!!! en wat een flinkerd!!! wist je dat het een groot
    kindje zou worden? of was het een complete verrassing?

@marije he gets meid wat balen dat zara een tegenslag heeft! hopelijk knapt ze gauw op en mogen jullie lekker naar huis!!

vanmiddag bij de vk geweest..bloeddruk was 130/90 best hoog vond ze dus moest ik over een stikkie plassen, geen eiwitten gelukkig maar moet maandag weer terugkomen voor bloeddruk en urine controle..
    heb ook aangekaard dat ik 'bang' ben voor de bevalling en niet met 5cm pas naar het ziekenhuis wil...dus gaan we met 2-3 cm al... helemaal met mijn geschiedenis (>2l bloed verloren) willen ze ook geen risico lopen, en dat ik niet over de 40 weken wil lopen. ze kunnen me als ik 40 weken ben proberen te strippen en inleiden doen ze als het niet nodig is pas vanaf 41 weken :(
    naja we zien het wel...

heb verder geen puf om op iedereen te reageren, morgen zal ik er ook niet of nauwelijks zijn ('savonds pas) omdat mijn moeder me komt helpen met schoonmaken...
    ga nu maar lekker me bedje opzoeken (klossen zitten er nu ook onder)
    weltrusten!!!

4. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    @ leonizzie gefeliciteerd met dochter evie
    @ kiss hoop voor je dat de kleine zich snel aandient, begrijp dat gevoel wel van 't zat zijn!
    @ mclover leuk de landingsbaan
    @ hier alles ok veel moeite met in slaap komen (lig in bed met ipod, ideaal!) Verder weet ik op de een of andere manier m'n avondeten al een paar dagen niet binnen te houden, maar voel me verder goed... Hebben meer meiden hier last van?

Zal morgen proberen me verder in te lezen, zodat ik beter kan reageren, maar jeetje wat wordt er veel gekletst!
    Nu slapen en morgen VK.
    Welterusten

5. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3565 SpruitNoordeloo, 30 jul 2010
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
    Klopt. Het rommelt nu al wel, maar ik ga toch liever voor de 2e. MIjn zwager roept trouwens dat ik zaterdag ga bevallen. Dan is zijn vader jarig en heeft tie een goed excuus om niet daar naar toe te hoeven ;) (vanwege zijn moeder, die kan af en toe erg raar doen). Ik heb toch liever een augustuskindje. En dat inleiden was niet voor niets gepland. De bedoeling was juist rust voor mij en dat ik weet waar ik aan toe ben lichaamtechnisch gezien. Dus Spruit, nog even blijven zitten....

6. @ Leonizzie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat heerlijk dat jullie al thuis zijn.

@ Chivay-nieuws, ik kreeg gister nog een smsje dat Oona het super doet, ze slaapt veel en is een rustig meisje. Na de operatie was Chivay erg misselijk en moe. Nu gaat het beter en is ze lekker aan het genieten. De bv lijkt goed te gaan.

@ Spruit, wat spannend maandag al. Gaat sneller dan je denkt.

@ Linda, hier doen ze ook heel moeilijk over inleiden. Ondanks al mijn klachten vond de gyn het niet nodig het eigenlijk niet nodig het inleiden (ze was niet zo meedenkend!) Ik word pas ingeleid bij bijna 40 weken.

@ Mc lover, wat leuk gedaan. En tja waar blijft hij nou ;)?
    Erg he zo'n zin hebben in snoep. Ik heb niks meer in huis gehaald want anders blijf ik bezig whahaha ;).
    Wat leuk een mini grasmaaier voor de jongens.

@ Marije, jeetje wat schrikken zeg van kleine Zara. Hopelijk voelt ze zich snel beter en kunnen jullie lekker als gezinnetje naar huis.

@ Juli babys, nu is het inderdaad wel genoeg geweest hoor. En ja ook ik gun het Kiss ook. Kom maar klein meisje van kiss :D

@ Val, heeel veel succes vandaag!!!

@ Brendat, wat heerlijk lekker geshopt. Heb ik ook écht zin in.

@ Kiss, nog gezellig gehad gisteravond :D haha. Ik zeg het hier ook iedere keer maar ben 's avonds zo kapot moe dat het er niet van komt. Stom he dat je er echt alles voor over hebt.
    Werd je nou wel gestript volgende week (sorry ben het even kwijt)?

@ Nicky, hoe is het met jou? Je buik rustig?

@ Femr, harry potter is wel leuk he. Ik vind de boeken minder, maar ben meer van de waargebeurde verhalen hihi.

Ik heb de hoop opgegeven dat ons meisje binnekort komt. Het lopen levert nu een hoop harde buiken op en veel last van mijn onderrug maar dat is alles.
    Gelukkig zijn de weeën iets minder dus dat scheelt wel weer.
    Heb wel een hoop slijmverlies, echt van die slierten zeg maar (sorry op de vroege morgen) maar weet dat het ook niks zegt.

Straks nog maar een stuk wandelen haha. Kom maar op.
    Nee hoor Kiss jij mag eerst! Ik wil eind volgende week wel ergens (hadden we het maar voor het zeggen ;) ).

Zoonlief had gister 40,5 graden koorts, dus heb vannacht weer niet geslapen omdat ik me daar druk over maak. Hij is wel gewoon zichzelf zeg maar, alleen iets hangeriger.
    Hij zit nu lekker bumba te kijken.

7. Hier meldplicht met beeb nog in buik vannacht buik lekker rustig en goed kunnen slapen

Ten eerste > Leonizzie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Evie

Nu even verder terug lezen

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Oona: jaah.. echt een hele aparte naam.. had er ook nooit eerder van gehoord.. maar wel erg leuk... !!

@ Zara/ Marije: och jee... wat zielig voor dat meisje.. hoop dat ze er snel bovenop is..

@ LT20: heftig dagje gehad dus.. Ik duim met je mee dat beebje zich voor zondag meld..

@ Leonizzie: Gefeliciteerd met jullie dochter Evie... Fijn dat het allemaal zo goed verlopen is.. 4500 gram.. pfff.. daar kan idd wel een knipje bij te pas komen...
    Ik hoop dat de borstvoeding ook snel goed gaat...

@ Kiss: ik hoop voor je dat jij snel aan de beurt bent.. ene.. haha.. heeft je mannetje goed zijn best gedaan??

@ Yolanthe: haha. niet op de grond gaan zitten dus... ;)

@ MC lover: jep.. ik ben ook klaar.. laat maar komen.. whaa.. toch niet van die herrie mini grasmaaiers.. haha..
    ene.. lastig met die keus van peettantes.. Maar idd ik zou deze ook peetooms/tantes geven.. denk dat ik in jou situatie toch voor die 2 meiden zou gaan.. ene.. tja.. Het is toch normaal om er 2 te doen.. dus alle 3 kan gewoon niet.. dat moet zij toch ook begrijpen...

@ Reggie: haha.. ben benieuwd naar jullie naam dan... ene.. Lastig inderdaad wanneer je iemand gaat bellen.. maar je hebt denk ik wel met iemand afgesproken die erbij zal zijn, neem ik aan.. die zal het vast niet erg vinden om te vroeg te komen.. bel zodra jouw gevoel zegt dat je moet bellen..

@ Kapedi: speciaal voor jou.. maar ja.. heb niets om op te reageren.. haha..

@ Linda: fijn dat je straks al "vroeg" naar het ziekenhuis toe mag...ene ik hoop dat die kleine zich gewoon op tijd meld.. dat inleiden en/of strippen niet nodig is..

@ Mamamies: nee. hier geen last van eten wat retour komt.. af en toe wat maagzuur meer niet..

@ Laartje: och zielig menneke met zo'n koorts.. hoop dat ie snel zakt..

@ Irisnaomi: fijn dat je goed hebt kunnen slapen...

Hier de matig geslapen vannacht.. tussendoor redelijk vaak wakker van pijn in mijn buik... echt van die ongesteldheidskrampen... zouden het weeën zijn... Kan niet echt zeggen dat er regelmaat in zit.. de ene keer 45 min en de andere keer maar 5.. maar nu ik op ben is het eigenlijk continu hetzelfde...... Dus meiden (Ckialita/Val) ... ik hoop zo dat mijn beebje niet naar jullie gaat luisteren haha.. en ik ook een juli mama ga worden (nog ff snel samen met Kiss natuurlijk)...
    Ow ja.. trouwens.. papa heeft vandaag al weekend.. dus 3 dagen de kans.. haha..

9. Koetje > wat een leuke foto,s van je buik en je meisje en jullie hond

katje > ook een gave foto zo met de kat erbij

Vruchtwater > ja dacht zelf ook dat het dat was maar helaas nog even afwachten de krampjes zijn er tot nu toe ook niet meer voel me nu gewoon weer goed ..

Chivay en leonizzie > gefeliciteerd met jullie meiden Oona en Evie

Marije > hoe gaat het nu met Zara

Reggie > succes vandaag bij de Gyn

Kiss > hopelijk mag je snel bevallen van je meisje

Mc lover > gaaf zeg die landingsbaan haha hopelijk komt de ooievaar gauw daar landen

10. Lauw > spannend meid hopelijk zetten de krampen om in echte weeen

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    leonizzie: gefeliciteerd!!!!!

verder wel gelezen maar geen zin om te reageren (het is 8 uur smorgens en nu al geen zin meer).
    slecht geslapen, ga die druppels weer nemen heb ik bedacht! gisteravond erg last gehad van harde buiken. met kleine afgesproken dat 14 augustus leuke datum is.. dus we wachten af! nu is alles weer weg.. had ook pijn in mijn rug, alsof ik er een klap tegenaan gehad heb!
    nu ga ik nog even naar bed, manlief is vandaag lekker vrij! dus die rommelt in en om het huis GEZELLIG!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

@Laartje De slierten slijm is denk ik je slijmprop welke je aan het verliesen bent.

@Lauw Hier ook zelfde onig krampen als jou gehad vannacht even wakker van gelegen gaat nu weer iets beter:)

@alle meiden die na de gyn of vk moeten vandaag veel suc6.

Zag nog een super leuke landingsbaan voorbij komen echt leuk!!!:D

@Yolanthe ik zou het toch gewoon eerlijk zeggen tegen die ene vriendin dat je de andere 2 als peettante hebt genomen, je hoeft je eigenlijk verder niet te verklaren tegenover haar, als zei er om vraagt kan je gewoon eerlijk antwoord geven hoe moeilijk dat dat ook is. Vaak kijk je tegen zulke dingen op maar valt het echteraf allemaal wel mee. En eerlijkheid duurt het langst, en hoe sneller ze het weet hoe minder zorgen heb jij, dan hikje er ook niet meer tegen aan om het te vertellen. Veel suc6 iig.

Hier straks met moeder even naar tuincentrum en vanmiddag komt vriendin, dus vanavond kom ik misschien nog langs anders morgen. Fijne dag allemaal en idd nou geen baby 's meer in juli nog even wachten meiden;)

13. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    'Mogge meiden,

Nog een beeb! Leonizzie, gefeliciteerd met jullie dochter Evie, nog zo'n lieve naam!

Iemand nog iets gehoord van Marije/Zara? Ik las dat Zara het een beetje moeilijk heeft. Sterkte!

Dat zijn even de enige dingen die zijn blijven hangen, was weer zoveel te lezen :)

Hier nog geen signalen, we gaan gestaag verder. :)

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier nog steeds met ukkie in mn buik... Heb vannacht goed geslapen, vandaag een rustig dagje in planning.

Hoe gaat het met jullie allemaal? De nacht allemaal rustig doorgekomen?

Ik zal eens vragen of wonderbaby nog steeds mijn buddy wil zijn want ik heb haar niet meer gezien hier...

Liefs

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    mclover: waar heb je die gehaald een grasmaaier voor 3,50?? leuk:D oeh is best wel moeilijk denk dat je gewoon maar eerlijk moet zijn...misschien een kans dat ze niet zo goed reageert, maar is denk ik toch het beste wat je kan doen...succes
    Grappig dat ooievaarsnest!!:D

reggie: gewoon op je gevoel afgaan ! de vk zal nog wel zeggen wanneer je naar hun moet bellen...

chivay: fijn dat alles goed gaat met Oona ! idd aparte naam, heb hem nog nooit gehoord! leuk!

Laartje: thanx!!! beterschap met je zoon! is de koorts al wat gezakt? hoog is dat he... vind ik ook altijd eng

Irisnaomi: oh dus weer helemaal weg? balen meid

kiss: hoe ist met jou vandaag??

zo hier ff wat gegeten, zoon weggebracht naar kdv en nu ff op het gemakje douchen!

16. Val > ja helaas is het weer weg wel balen hoor maar goed we wachten geduldig af ..

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Smokey: de onze krijgt geen peetoom/peettante dat is mclover die je bedoelt ;)

@Slapen: lekker geslapen alleen opstaan is irritant en erg lastig.

Verder heb ik nog weinig te melden vandaag, dochter en vriendinnetje zijn papa boven aan het vermaken. Dus ik heb het nu even heel erg rustig! Lekker even ontbijten met zp erbij. Vanmiddag even boodschappen doen, laatste dingetjes kopen en de weekend boodschappen. Gisteren het pretpakket opgehaald bij de Prenatal (2 pakken kraamverband + gaasjes).

18. Buikfoto van 27 juli

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi morning,

Heb de laaste pagina`s weer gelezen en @ jullie allemaal; Ik reageer vanavond:) :) :)...Ga even snel stofzuigen/douchen/was erin en daarna al op pad! Rustig aan vandaag en tot vanavond!

Knuffel

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Goeiemorgen meiden?

Lekker geslapen? Be benieuwd hoe de nacht voor de kersverse mama's is geweest...
    Hier weer een lekkere nacht gehad gelukkig. Als ik maar kán slapen, dan slaap ik wel door. Nou ja, moest 1 keer plassen, valt mee gelukkig...
    Hoest hier?

@MC lover: ja Bob is ook echt een schatje! Zó'n lief beest, zit geen kwaad in. Tes kan alles bij hem doen! Wat leuk, zo'n landingsplaats! Ben benieuwd wanneer de ooievaar hem vindt!
    Moeilijke situatie met die 3 vriendinnen. Ik zou het eerlijk tegen ze zeggen, ze begrijpt/en het vast wel...

@Reggie: dus je bent alleenstaand? Ik zou het gewoon met iemand in de buurt (ouders/vriendin) overleggen. Als ik je vriendin was, mocht je me ten alle tijde bellen, ook al is het loos alarm. Zo denken zij vast ook!

@linda: hopen dat je bloeddruk maandag weer lager is. Fijn dat je 'al' met 2/3 cm naar het ziekenhuis mag.
    Poetsze vandaag!

@mamamies: ik sprak laatst een medezwangere en die had daar ook last van, ze moest dan 's nachts ineens overgeven... Misschien omdat het kindje hoog ligt?

@Laartje: wat zielig voor Aiden dat ie niet lekker is. En balen dat je er niet van kon slapen, dat noemen ze het moedergevoel toch? Hoop dat het snel beter gaat!

@Lauw: ben heel benieuwd of het weeen zijn en je snel mama bent! Ik hoop niet dat het morgen overdag gebeurd (best wel ego:)) want dan kan ik het nieuws niet doorgeven. Morgen gaat m'n paardje verhuizen dus ben ik van 10.30 tot 's middags niet thuis... Succes in elk geval!

@irisnaomi: dus bij jou nog rustig... en benieuwd voor hoe lang...

@lt20: ik hou me aanbevolen als 'nieuwe' buddy hoor! Fijne dag vandaag!

@hier: vanochtend een beetje rustig aan doen, bezig met het plakboek van de beeb. Vanmiddag komt mannetje thuis en gaan we gezellig naar de dierentuin. Voor die tijd kom ik vast nog wel hier spieken.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina