chivay: ik heb briefje van de verloskundige. daar gingen ze bij mij mee akkoord. mijn leidinggevende vroeg laatst of ik van uwv naar arboarts moet, toen zei ik dat zij dat moeten aangeven.. hoefde niet want ze vertrouwen me wel (lucky me!!!).. dus denk dat briefje genoeg is, maar anders moet je het even vragen! hier net gordijnen besteld! nu bank hangen en als ik niet direct in slaap val, even naar sjalali sjalala kijken!!
@Ckialita; Goed zo! Op tijd gas terug nemen, dan heb je de beste kans dat je alles nog af kan maken! Harde buiken horen er ook best wel bij. Af en toe eens eentje dan, niet continue en dat je er last van hebt! @Yolanthe; Ach, vandaag kan alleen maar beter worden na zo'n dag toch? Hoop het tenminste, anders is het echt slecht gesteld! FIjn dat je wanbetaler zich een beetje begint te gedragen... Goed begin, nu nog centen op je rekening! @Slapen; Ik ook al zo onrustig! Ben zo licht aan het slapen en aan het dromen dat ik het idee heb dat ik heel de nacht bewust mee heb gemaakt, en dus wakker geweest. Maar dat valt dan ook wel weer mee... @Nicky; Ook al zo'n flut-nacht! Hoop dat je je beter gaat voelen wat betreft moeheid,maagzuur en buikpijn! Dat is niet leuk! Dat het maar over mag zijn als je naar Dortmund gaat! @Lauw; Haha! Groot gelijk als je allebei die dozen op gaat halen! Ze bieden je er toch ook 2 aan ? Ik heb zo vaak een kip in de keuken! Maar dan gelukkig wel als filetje... Haha! Zou toch raar staan te kijken anders... Fijn weekend!!!! @Spruit; O ja? Wat voor soort vragen staan er in dan? Heb echt geen flauw idee? @Kiss; volgens mij is dat geen probleem hoor, paracetamol. Maar zou het de volgende keer wel ff met je vk bespreken, dat ze het in elk geval weet. Helemaal zonder is in jou geval ook geen optie, dus zolang je het dan trekt met alleen maar paracetamol is dat prima. Waarschijnlijk als paracetamol ook niet genoeg zou zijn, zouden ze je zelfs zwaardere pijnstillers voorschrijven. Het blijft gewoon elke keer een afweging tussen de noodzaak en risico's. @Val, mijn buik was deze week met 27w4d ook 'maar' 25 cm hoor, heeft ze niks van gezegd. En vind hem zelf toch aardig van formaat! @Koetje; Wel rustig aan hoor! Er MOET misschien schoongemaakt worden, maar dat MOET niet perse door jou hoor! Er zijn genoeg mensen die dat best ook kunnen ... Maar goed,ik snap het wel hoor! En wat leuk dat de kaartjes al binnen zijn! @Hier; Weer een hectisch dagje gehad! Aan het eind met een onrustig gevoel naar huis gegaan, omdat ik nog zoveel meer had moeten doen.Maar ja, dat moet maar wachten tot maandag, want morgen ben ik VRIJ!!!! Om 10 uur hebben we weer een 3D-echo, jippie! Ben zo benieuwd of ons tweede meisje een beetje op haar grote zus lijkt op die "leeftijd"! Daarna lekker met manlief lunchen in de stad en een beetje shoppen. We hebben allebei nieuwe schoenen nodig, en de babywinkels zullen we ook wel niet zomaar voorbij kunnen lopen... Weer een lekker lang weekend hier dus!
Hai dames, Zo... eindelijk ff zitten hahahaha. Met van alles bezig geweest vandaag, lekker daggie! @Elisa: wat irri dat je zo slecht hebt geslapen en zo beroerd bent geweest..... Hopelijk gaat het weer met je! Leuk gordijntjes besteld!! Watvoor heb je besteld? @Chivay: jij ook al een gekke nacht... hopelijk wordt je vannacht niet zo vaak wakker! Pittig dagje op het werk zeg! Nu lekker relaxen en op tijd je mandje in @Yolanthe: brrrr koude douche blegh! Gelukkig was de ketel redelijk snel weer aan de praat! Hopelijk betaald de wanbetaler snel! @Kiss: nou jij ook al zo'n nacht... tggg.... Heb je nog lekker kunnen relaxen vandaag? @Nicky: nou.. is voor het eerst dat ik hoor dat je bij een bepaald gewicht niet meer thuis mag bevallen... ik ben ook niet de lichtste hoor. Hebben ze je die "grens" verteld? Bij hoeveel zou het niet meer mogen? Vind het trouwens maar onzin hoor. Ik snap dat je niet wilt dat de hele buurt weet dat je aan het bevallen bent haha. Hier ook inkijk hoor, maar dan gaan gewoon de gordijnen dicht (in between) en het rolgordijn naar beneden En jij ook slecht geslapen... je zou bijna denken dat het volle maan was. Heel fijn weekend!! @Lauw: hier niet zoveel zon gezien vandaag. Nou ja... komt vast wel weer haha. Heel fijn weekend he! Hoop dat de weergoden goed gezind zijn!!! Ook jij het kaartje besteld, leuk!!!! @SpruitNL: slim zo'n geboorteplan. Zal ff met mijn vk over hebben of ze dat fijn vinden als ik dat doe. Was het al wel van plan hoor, ook meer voor manlief dat hij weet wat en hoe ik het wil We hebben alles al wel besproken hoor, maar voor het geval hij het vergeet hahaha. @Willeke: hier ook een lastige stoelgang. Ik gebruik Floradix, maar merk weinig verschil helaas. Zullen het nog ff uit moeten zingen ben ik bang. @Val: een kleintje dus, wel goed dat ze je dan over 3 weken terug laten komen! Ff in de gaten houden. @Katje: lastig zo die bodem zo hoog, kost een hoop energie haha. We leuk dat ze zo gevarieerd doen met zwemmen! @Koetje: jep... mak aan he!! Leuk dat de kaartjes bevallen! Ben heel benieuwd welke het mogen worden! Nog maar 10 dagen werken is peanuts hihi. Ik nog 15..... morgen nog en dan nog 7 weken. Heb nog 1 dagje die ik kan opmaken, dus als ik het eerder zat ben kan ik die nog opnemen. Of ik bewaar hem Hopelijk slaap jij ook beter vannacht! @Ckialita: idd goed dat je even aan jezelf denkt! Ff een tandje minder snel! @Brenat: wat klinkt jullie dagje van morgen heerlijk!! Wordt er bijna jaloers van hihi. Leuk ff babyloeren en dan ff lekker shoppen! Veel plezier!! Vanmiddag ff bij de hema geweest. Had een magnetronsterelisator besteld. Ziet er prima uit. Zal het ook best goed doen En nog 2 lieve zomerhempjes, erg schattig!! En een nieuwe thermometer, vond ht wel tijd voor een nieuwe Morgen weer werken, jahoe... hahaa. Heb niet zo heel veel zin, maar ach.... heb het altijd weer naar mijn zin als ik eenmaal achter mijn pctje zit Weltrusten voor straks! hoop dat iedereen een goede nacht zal hebben!! Grtz FemR
Nog maar 80 dagen, jippieeee De 100 dagen grens lijkt nog maar zo kort geleden! Alweer 20 dagen terug.... time flyes!
Femr: Ja 80 dagen!! die zijn echt zo voorbij hoor! Brendat: ja ze vond vooral dat ie weinig gegroeid was tov de vorige keer...ach zal wel goed zijn allemaal hoor nou shalalie was spectaculair!! Er zijn er meer die mensendieck doen hier toch? hoe bevalt dat?
@ Val... Ik ben heel tevreden geweest over de mensendiecktherapie die ik gehad heb... heb er een tijd gelopen voor mijn zwangerschap rondom heupen en ademhaling.. Hele praktische insteek.. Ik vond het erg prettig... Nu doe ik ook een zwangerschapscursus op basis van mensendieck...
@Val: wijja.... en met 15 dagen (7halve week) werken in het vooruitzicht word ik helemaal blij hahaha. Ga het nu wel merken hoor die extra kilo's, ziet allemaal op mijn heupen en benen en nu met het vocht erbij.... ben zo stijf als wat, kon altijd mijn hiel boven op mijn hoofd leggen, maar dat kan ik niet meer.... stijve hark hahaha.
wahaha femr kan ik me voorstellen dat je je hiel niet meer boven jehoofd kan leggen!! halloo! er zit iets in de weg! haha Chivay: oke, hopelijk heb ik er ook wat aan dan, die zwangertotaal iets of niet? of zwangerfit ofzo? dat ga ik ook doen...
Ja vandaag ging het stukke beter dan gisteren ;P hihi gelukkig wel!!! Haha Brendat moest wel lachen om je opmerking! Even terug lezen!
Meiden, zit er weer eens helemaal doorheen. Heb zo een enorme pijn aan mijn bekken. Eigenlijk de hele dag al. Heb al ff flink gejankt, maar krijg van mijn vriend alleen maar te horen "tsja ik weet het, vervelend, maar kan de pijn niet voor je wegnemen" NEE DAT HELPT! Sorry hoor, maar ben het ff helemaal zat! Ik ga nu douchen, wederom een paracetamol, al hielp dat vandaag nix, en dan weer een k*tnacht beleven.. Sorry voor mijn geklaag, maar zie dit niet zitten om nog 9,5 week vol te houden!
@Val: hahaha, nou die buik zit niet eens in de weg, ben gewoon te stijf hahaha. @Kiss: ohhh kiss....wat balen meid... heb het zo met je te doen... kop op hé en neem dan 2 pm in, wellicht helpt het om goed in te kunnen slapen. Sterkte meid!
@Kiss de mijne slaapt gelukkig de meeste nachten gewoon! Wel werd hij/zij wakker van dochter toen ze s nachts aan het krijsen was. Maar de meeste nachten wordt er gewoon geslapen. Dochter heeft ook altijd het juiste dag-nachtritme gehad ook al in de buik, hopelijk deze ook. Dan zijn de gebroken nachten snel voorbij. @Lauw gelijk heb je met 2 dozen, heb je wel weer een heel pak luiers. Vroeger zat er een heel pak in. En een hele fles shout (heb ik nog steeds in gebruik). Die doos was toen leuker. Wel was de etosdoos nu beter dan toen volgens mij. Veel plezier tijdens je weekendje weg, geniet ervan! @Spruit: ja fijn he zo`n geboorteplan, wij moesten het bij de zwangerschapscursus ook schrijven. Bij dochter deden we de cursus samen bevallen. Deze keer doe ik niets en denk ik er voorlopig maar niet te veel aan.hihi kop in het zand steken methode! @Willeke: ik had er ook last van, maar nu gaat het weer een paar weekjes goed. Ik eet muesli `s morgens anders lukt het hier ook amper/niet. @Val 6 pond is toch mooi? een lief kleintje. Hoop dat de therapie helpt! @Katje: let maar goed op met zwemmen met zo`n hoge bodem. Anders mooi iemand anders laten ploeteren door het water @Koetje, zal eens kijken op die site. Ik moet ook nog een kaartje, valt nog niet mee. Staan leuke tussen! @Lauw: ook op jouw site kijken dus! hihi heb het nog druk. @Chivay heerlijk zo`n douche midden op de dag, jij geluk dat je collega het was en niet jij! @Brendat: veel plezier morgen en laat je het zien? Ik moet de foto`s van dochter nog opzoeken, dan kan ik ook het verschil laten zien tussen onze kids. @FemR: wauw 80 dagen! Schiet al lekker op. @Kiss: wat ***** dat je zo`n last heb, klaag hier maar tegen ons aan, mannen zijn soms zo ongelooflijk nuchter, want hij heeft wel gelijk natuurlijk, maar het is niet het antwoord waar je wat mee kunt. Tja ze komen niet voor niets van Mars he?!
@Kiss; Ook al heeft ie helemaal gelijk, je hebt er zo weinig aan! Maar inderdaad, neem gewoon 2 paracetamol in hoor! Is eigenlijk het beste als startdosering. Anders misschien toch even je huisarts bellen hoeveel PCM je mag gebruiken, en hoe je dat het beste in kunt nemen zodat je PCM spiegel constant blijft, en je continu profijt hebt van je pilletje. En in de tussentijd lekker zeuren hier hoor! We snappen helemaal hoe je je voelt, al ben je er wel het ergst aan toe...
Hebben jullie trouwens ook al lekkende tepels? Bij dochter kan ik het me niet meer herinneren, maar ik heb het nu weer . Gisteren ook al.
@FemR; Ik vond Plaswijk park wel lekker overzichtelijk hoor! Bestaat uit een stuk dierentuin(tje), park, speeltuin en zwembad. We zijn niet echt bij het zwembad geweest, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Rest is wel lekker overzichtelijk, en errug leuk! @ Yolanthe; Nee, ik heb er nog geen last van! Bij m'n eerste ook helemaal niet trouwens. Lijkt me wel erg irri om dat nu al te hebben! Ik ga lekker pitten!
@ Brendat: er staan allerhande vragen op omtrent hoe wil je bevallen, wie mag er bij zijn, wat verwacht je van de begeleiders, hoe denk je over pijnbestrijding, etc. Als je me je email adres PM-t krijg je ze toegestuurd.
brendat: veel plezier met 3d echo!!! FemR: vanacht ook niet denderend geslapen maar kwam door 'ruzie' met mijn man.. ik was boos (lag aan mij) want wilde gisteravond aandacht maar hij is aan het klussen.. hebben gordijnen bij leen bakker besteld, kindergordijntje! duurt 6 weken.. pfffoe! wat voro werk doe jij FemR? kiss: ik vind het echt vervelend voor je!!! sterkte, mischien 2 paracetamol yolanthe: hier al tijdje lekkende tepels. vooral snachts, overdag heb ik van die zoogcompressen in mijn BH hier: zo werken, geen zin in! maar goed, bijna weekend! vanavond 1e keer zwnagerschapsyoga en het is met partners ik ga opschieten, fijne dag xx
Hey meiden, Het was, zoals gewoonlijk, weer een rotnacht.. Maar heb hem weer overleefd, weer een nacht minder.. ach ja, moet wel positief blijven. Nu gaat het opzich wel, lekker ochtendje gehad. Mijn zoon werkte goed mee en luisterde goed. Heb hem naar het kdv gebracht. Ik ga zo naar mn werk. Misschien ook niet helemaal verstandig vanwege de pijn... Maar zie het gewoon niet zitten om helemaal thuis te zitten. En ach, het zijn maar 2 uurtjes. Ik WIL gewoon die laatste 3 (!!!!!) weken vol houden. En moet zeggen, overdag gaat het opzich wel met de pijn.. Maar zodra ik savonds op de bank plof begint de ellende. Zie nu alweer op tegen vanavond. Maar neem inderdaad gewoon 2 paracetamollen in voor het slapen gaan, dat verlicht wel moet ik zeggen. Wij gaan denk ik morgen behangetje uit zoeken voor de babygirls kamertje! Vind dat behang wat Koetje heeft voor dr dochtertje helemaal geweldig, dat roze ruitjes behang. Dus ff speuren of ze dat hier ergens ook hebben. Nou fijne dag allemaal!
Ow ja, mijn volgende mijlpaal is 12 juni. Op mijn zus verjaardag.. Dan hoef ik nog maar 50 dagen!! kijk er naar uit!
Hi meiden, Ik kom even laten weten dat we goed zijn aangekomen.. De reis was erg lang voor Aiden maar hij was heel lief. Is hier bloedheet en we hebben een mega jetlag. Is hier nu half 7 en we gaan even boodschappen doen. Ik kom snel weer meelezen en schrijven. Ohja Kiss veel sterkte. Het is echt niet makkelijk om voor een kind te zorgen en zoveel last te hebben. Knap dat je het werk toch blijft doen!!! Hopelijk helpt de paracetamol iets.