Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @irisnaomi: mooie buik!

2. koetje >dankje wel meis

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Zo, dan meld ik me deze ochtend weer, met bib.
    Nou het was gezellig hoor gisteravond in bed :D
    Maar helaas nix geen gerommel achteraf.. heb dan ook aardig goed geslapen.

Zoon net naar kdv gebracht, dus nog even een dagje voor mijzelf. Ik heb nu sterk de twijfels of dit kindje nog uit zichzelf gaat komen, al ben ik nog geen eens over de 40 weken.. het voelt in ieder geval wel alsof ik al overtijd ben!

@ mc lover, wat leuk die landingsbaan!

@ linda, weet eigenlijk niet eens met hoeveel weken ze bij ons je door sturen om in te leiden, maar ik hoop toch echt rond de 40-41 weken!
    Ga het in ieder geval maandag wel vragen..

@ mamamies, geen last van overgeven, maar wel een misselijk gevoel als ik in bed lig.

@ laartje, ja a.s. maandag krijg ik inwendig onderzoek bij de vk, om te kijken of ze me wel kunnen strippen, zo ja, dan word ik indd maandag gestript. Hoop echt dat dat werkt!

@ lauw, wat spannend zeg!

@ irisnaomi, mooi buikje!

@ nicky, hoe gaat het met jou, rommelt het nog steeds?! heb nog geen sms gehad van je...

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    jeetje, zo op mn banner lijkt het wel raar.. nog 2 dagen tot mn uitgerekende datum!!
    (maximaal nog 16 daagjes :D:D)

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    is ook raar kiss nog 2 dagen! hopelijjjk kunnen ze wat voor je doen maandag!

hier met 39+5 gaan ze ook proberen te strippen...over 13 dagen.....hihi

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Koetje: ik heb Wonder gevraagd of zij mij buddy nog wil zijn aangezien ze al een tijdje niet is geweest. Anders laat ik je snel iets weten, bedankt in ieder geval!

@ Kiss: apart he? Ik weet nog goed dat heel mn banner bedekt was met puzzelstukjes..

7. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Reggie; ik neem aan dat degene die erbij gaat zijn, dusdanig closemet je is, dat die het geen enkel probleem zou vinden om 3 keer midden in de nacht voor niks op te komen draven. Zou mij niet uitmaken in ieder geval! En ik denk (nou ja, dat hoop ik toch tenminste...) dat je wel aanvoelt wanneer het goeie moment is.

@MClover; Coole landingsbaan! Grappig hoor! Wij houden het lekker simpel met een vlag en een sticker op het raam. O, en volgens mij hadden we ook nog ergens een slinger.

@Linda; Fijn dat je iig al wat eerder naar het ziekenhuis mag. Woon je er ver vandaan, of ben je er zo? Is de bevalling van Noa snel gegaan? En ruim 2 liter bloed verliezen is wel eng ja! Daar zal je ook flink last van hebben gehad neem ik aan... Probeer je nog niet te druk te maken over meer dan 40 weken, dat duurt nog even! Over een week of 3 is het vroeg genoeg om je daar druk over te maken..;)
    Met hoeveel weken is Noa geboren?
    Succes met schoonmaken vandaag!!!!

@Spruit; Vind ik ook! Braaf blijven zitten spruitje, 2 augustus is een mooie datum! En je moet je oompje (toch?) niet zo makkelijk een excuus geven om z'n ouders te ontlopen... :D Sta er weer van te kijken hoe snel de tijd vliegt! Het leek zo ver weg die 2e toen dat gepland werd!!!

@Laartje; irritant dat het wel een beetje door blijft rommelen, maar niet echt doorzet. Wordt je daar niet doodmoe van? Hopelijk knapt Aiden ook snel weer op!

@Irisnaomi; He, wat jammer dat alles nu weer rustig is! Maar mooi buikje hoor!

@Lauw; Ook nog steeds spannend dus! Maar ik vind wel dat je best even kunt wachten tot zondag! :D

@Elisa; Was je weer gestopt met die druppels dan? En het leek juist zo goed te gaan! Of mag je ze maar een maximale periode gebruiken? Hoop dat je vanochtend nog even hebt kunnen slapen... Had ook niet verwacht dat je voor de 14e zou gaan, terwijl je al zo'n tijd last hebt van die jeuk en slecht slapen! Maar de 14e is inderdaad wel een mooie datum. Ik ga voor vrijdag de 13e!

@Yolanthe; dat zal zeker van korte duur zijn die rust met 2 meiden in huis? En jippie, pretpakket! Jij hebt het leukste voor het laatst bewaard. Hier staat het pakket me al weeeeeeeeeken aan te kijken, en stiekem te gniffelen volgens mij.

@Koetje; veel plezier straks in de dierentuin! Zou graag ook weer eens gaan, maar zie het toch niet meer zo zitten om zo'n tijd rond te sjouwen. En om nou in een rolstoel te gaan zitten...
    En succes met de verhuizing van je paardje morgen! Komt ie dichterbij te staan?

@Hier; vandaag vooral lekker babywasjes draaien en opvouwen en uitstallen in de kast! Ook nog even naar de markt misschien, en mijn vriendinnetje is weer terug van de vakantie. Misschien ff bakkie doen vandaag!

Ik zit vandaag aan de 36 weken en 6 dagen! Dus in ieder geval al 2 volle weken verder gekomen dan met Elin, joehoe!!! En morgen natuurlijk 37 weken, en mag ik officieel thuis bevallen! Vind het nu zo spannend allemaal! Ook al is het de tweede zwangerschap, nu komen er ineens een heleboel eerste keren kijken! In spanning afwachten of ze nu vandaag komt, of morgen, of over 3 weken pas. Als ik zo bij jullie lees mag ik nog heel wat voorwerk verwachten. Geen idee of ik het verschil weet! En straks lekker in m'n eigen bedje bevallen! Babykleertjes wassen, ben ik de vorige keer ook niet aan toe gekomen. Zo leuk! Ik wordt er helemaal blij van! Zit echt helemaal te genieten van m'n verlof!!!!

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Brendat: wat een enthousiasme :D, wordt er helemaal vrolijk van!

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Möge meiden!!

Heb het vannacht 3.00 zien worden, lag er om 23.00 in, pff..... echt irritant! Gelukkig was er nog wat op tv te zien, anders had ik me helemaal liggen vervelen! Hopelijk slaap ik komende nacht beter. Trouwens mijn laatste dagje 31 zijn.... morgen 32....

Zag een mooie buikfoto voorbij komen, mooi Iris Naomi!!
    En de langingsbaan is ook erg leuk bedacht MClover!!!

We wilden maandag eigenlijk naar dolfinarium, heb even gekeken wat het kost om met zijn 4tjes binnen te komen, 88 euro.... ja daaaaaaaaaaagggggggggg!!!!!!!!!!!! Dan ben je alleen nog maar binnen! Ruim een uur rijden, eten en drinken niet inbegrepen.... Dat gaan we dus niet doen, vind ik te veel geld! Dus ws gaan we treinen naar Utrecht en dan ff op Hoog Catrijne rond hobbelen en naar de mac. Vinden de kindertjes leuk ;) Ik ben meer voor een leuke rondvaart, maar manlief denkt dat het dan teveel zitten voor ze is op een dag. Zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben!

Straks ff boodschappen doen en naar de markt en dan vanmiddag Isa halen. Die heeft 2 nachten bij mijn zus geslapen en ze heeft het goed volgehouden, valt me alles mee! Bij oma moesten we haar na 1 nacht halen, maar ze heeft nu dr grote nicht om mee te spelen en bij opa en oma is ze alleen. Dus dat scheelt wel een eind! Ben benieuwd hoe vaak ze vandaag gaat zeggen dat ze blij is weer thuis te zijn, zo schattig!!

Nou meiden!
    Voor degende met rommelende baarmoeders.... succes! En voor de vk en gynbezoekjes, succes!!!!!!!!!!!!

Fijne dag!
    Grtz FemR

10. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    brendat: ja was gestopt. slapen ging zo goed en kleine was erg rustig... ben sinds maandag gestopt maar nu met die jeuk weer ga ik er weer mee beginnen. al is het maar paar dagen en dan stoppen we weer als het beter gaat!
    ja ga voor de 14e maar vrijdag de 13e is ook leuk! hahaha!
    heerlijk dat ej zo enthousiast bent! hahaha pik ik ook iets van mee!

femr: je zou op marktplaats kunnen kijken voor kaartjes voro dolfinarium!! en je hebt ook van die kortingsites (vind je via google)

hier; nog even kort geslapen, zo krijg ik visite en dan verder geen plannen, ook niet voor het weekend. pas dinsdag afspraak en dat is met vk! dus wel lekker!

11. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

@ mclover; moeilijk met de peettantes, maar ik denk dat als 't echt een goede vriendin is zij het wel begrijpt en daarbij is 't niet zo dat je haar perse niet als peettante zou willen, maar dat er 2 (iets) betere kandidaten zijn. Bovendien kan zij dan toch altijd nog voor suikertante spelen! De peettantes zijn toch alleen voor 't idee.
    @ kiss; idd raar zeg nog 2 dagen tot je uitgerekende datum... hier komt ie ook steeds dichterbij, maar 2 dagen... spannend! Je zorgt gewoon veel te goed voor je meisje, dus die zit wel lekker.
    @ irisnaomi; mooie buik zeg, hij zit wel hoog nog op die foto of denk ik dat maar? mijn buik is veel lager (geen idee of dat wel te vergelijken valt, maar dat gaat automatisch!)
    @ chivay; wat fijn dat 't allemaal al goed gaat, lijkt me wel erg heftig zo'n keizersnede. Hopelijk mag je lekker snel naar huis en kan je meisje in haar eigen bedje slapen
    @ marije; wat naar voor zara dat 't allemaal niet zo goed gaat, maar 't was dan ook een hele snelle bevalling. Hopen dat ze de komende dagen opknapt en aansterkt en jullie samen kunnen genieten
    @ linda; jeetje 2 l bloedverlies, kan me wel voorstellen dat je dan snel naar het ziekenhuis wil en wel fijn dat er dan naar je geluisterd wordt. hoop voor je dat deze bevalling een hele mooie ervaring gaat worden
    @ femr; oeh leuk lekker harry potter kijken!
    @ las ook nog iets voorbij komen over 10km fietsen... jeetje zeg dat je dat kan... ik vind fietsen echt helemaal niet fijn nu, ik ben al blij als ik zonder kleerscheuren bij de supermarkt om de hoek aankom! Lopen daarentegen gaat me wel nog soepel af (zonder trappen dan!)
    @ lekker al die mannen die vrij zijn, die van mij ook! Heb 'm wel even moeten uitleggen dat ie af en toe ook best mag helpen met huishouden!! sinds ik verlof heb doet ie nl helemaal niks meer onder 't mom van jij bent toch thuis, maar hij was even vergeten dat poetsen, wassen, koken, boodschappen doen etc. nu toch ook echt wel heel zwaar kan zijn!
    @ hier; gaat prima, wel ok geslapen, maar ik heb nu onwijze spierpijn... vast verkeerd gelegen! dat misselijk en overgeven is echt niet ideaal, zal 't straks eens navragen moet toch naar de VK... ligt in ieder geval niet aan de beeb die te hoog ligt, want die is al een tijd volledig ingedaald, dus m'n buik zit mooi laag, maar de beeb is nu wel zo groot dat m'n hele buik voor mijn gevoel uit baby bestaat! Zo hard is m'n buik ook, maar weet niet of dat een harde buik is eigenlijk of de beeb (ik weet uberhaupt niet wat een harde buik is volgens mij!)

Nou dames geniet van jullie dag... ik ga lekker douchen (lekker rustig aan!) en even genieten van 't zonnetje en dan naar de VK!

Liefs

12. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Goedenmorgen allemaal, vanacht maar 2 keer wakker geworden in plaats van elke 2 uur, pff toch nog wat gerust dus. heb net vriendin aan foon gehad, en die komt vanaf maandag bij me slapen. dus das wel een fijn gevoel dan :)

eerst maar eens kijken wat de Gyn. straks te zeggen heeft in ziekenhuis, want die is al een maand aan het zeggen dat ze wel al erg diep ligt ingedaald, en ik rekening moest houden meet eerder bevallen, ook ivm verminderd vruchtwater enz. nou ja ik zie het wel.

de naam voor mijn prinsesje begint met de letter Q. ik weet niet of jullie ze hier aan elkaar vertellen???
    Zo ja dan zal ik het vanmiddag wel melden ;) als ik terug ben uit z-huis.

sorry ik krijg de foto niet gedraaid, wat ik ook doe maar ja, :)

13. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    @ femr; je kan ipv een rondvaart ook waterfietsen huren... kunnen ze lekker door de grachten waterfietsen!!!

14. 4days

4days Niet meer actief

15. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Thnx ja sorry, ben nog niet helemaal wakker hihi ;)

16. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!!

Nog 2 dagen tot augustus! Dan begint officieel 'onze maand'. ;)
    Ik ga zo naar de prenatal, de laatste spulletjes halen.

Fijne dag allemaal!!

17. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja is ook net wat je voor programma's op je pc hebt. :p

18. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    nou shops ze, ik zie je woont ook in zuidlimburg ;)

fijne dag allemaal, ik ga me douchen, hond uitlaten en was vouwen, en dan naar het Atrium Heerlen ;)

zo heb ik straks weer veel bij te lezen hihi.

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

HIEP HIEP HOERA voor OONA & EVIE!!!
    Paps & mams: geniet ervan!!!

20. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Mooi buikje hoor Reggie! En fijn dat je vriendin komt logeren, maakt het allemaal een stuk makkelijker en relaxter voor je! En tot nu toe heeft niemand de naam vooraf bekend willen maken, maar als je het graag kwijt wilt, doen we daar helemaaaaaaal niet moeilijk over hoor! :D Wel bijzonder in ieder geval met een Q, leuk!

@Cossy; Shop ze vandaag!

Ik ga nu echt wasjes draaien, zit al de hele ochtend op mijn luie reet, haha! Maar wel lekker....

Deel Deze Pagina