Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Elisa: balen dat je weer slecht hebt geslapen.. haha. en je mag wel een keer geen zin hebben om niet te reageren..

@ Smokey: ow.. bij jou ook dus krampen... Geniet van je dag..

@ Irisnaomi: mooie buik...whaa.. en geen streepje te bekennen.. ik ben jaloers...

@ koetje: haha.. nou ja als het morgen gebeurd moeten de meiden hier gewoon nog ff wachten.. Maar.. ja.. hoe groot is die kans... !!??
    Veel plezier vanmiddag in de dierentuin.. en succes met het verhuizen van je paardje..

@ Kiss: jammer dat het verder geen resultaat opleverde.. maar ja.. als het maar gezellig is... en dan ook nog goed geslapen.. dat is ook mooi..

@ Brendat: lekker genieten meid...!!

@ FemR: pfff. dat is inderdaad veel geld.. maar nu staat er ook een leuke planning op het program.. geniet ervan..

@ Mamamies: succes bij de vk.. ene. idd ff vragen wat die misselijkheid is..

@ reggie: fijn dat je vriendin vanaf maandag komt slapen... ene.. mooie foto..
    wat naam betreft is nog geheim bij iedereen.. maar.. als jij hem wilt vertellen.. mag natuurlijk wel.. hihi...
    Maar met een Q hoor je niet vaak.. de enige die ik kan verzinnen is Quincy... haha..

zo.. hier net lekker nog ff op bed gelegen.. menstruatiepijn wisselt een beetje in hevigheid. maar blijft zeuren..
    dadelijk een beetje rommelen, misschien lekker in bad.. en mannetje een keer uit bed rammelen haha..

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    ow ja...
    ene.. ik zal denk ik toch maar wachten tot zondag... .aangezien jullie het mij niet gunnen..haha..
    Maar eerlijk gezegd.. ik ben er zo klaar mee... van mij mag ie komen..
    In ieder geval max 3,1 weken.. daar heb ik echt geen zin in... pffff....

3. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja klopt! :D

4. deze foto is nog van dinsdag toen was en een stukje ingedaald
    gisteren was het geheel ingedaald zei de vk het zit nu echt heel erg laag je kan het wel zien op de gehele foto alleen dan sta ik zo in mijn nakie hihi niet geschikt voor interent dan zie je echt een hele bult bij schaambot zitten

5. Commode en de plankjes er boven

6. binnenkant commode

7. binnenkant kleding kast

8. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @lauw: hoe voel je je nu? we gunnen het je van harte hoor, was meer als grapje ;) we geven gewoon je kind de schuld dattie zich niet aan de afspraak heeft gehouden :p

@mamamies: toch nog geslapen? over het fietsen: ik kan het ook nog, alleen doe ik het maar niet te vaak meer. Krijg toch wel pijn in mijn banden nu. Maar tot vorige week fietste ik nog 20 op een dag...

@irisnaomi: fijn dat het in ieder geval weer gestopt is en niet door blijft zeuren als de tijd er nog niet is. Maar ja, misschien was je wel liever bevallen... mooie foto van buik! en wat een leuk boxkleed!

@elisa: ik hoop dat je na 8en nog even lekker hebt geslapen. Fijn dat je man ook thuis is

@smokey: klinkt als een leuke dag voor de boeg. Veel plezier!

@yolanthe: ik heb het complete kraampakket gehaald, maar die heb ik al 3 weken in huis... Heb je dit extra gehaald, of hoef je de rest niet vanwege ziekenhuisbevalling?

@kapedi: tot vanavond :)

@koetje: ik had nog niks gezegd van de foto's maar ik vind ze echt super! Ik wil gelijk ook :( Gaan we straks maar even proberen voor elkaar te krijgen... Gezellige dag verder!

@kiss: fijn dat je in ieder geval nog goed hebt geslapen na gisteravond :D en dat je banner er vreemd uitziet kan ik me voorstellen, ik kan me namelijk nog niet voorstellen dat de mijne er over 1 1/2 week ook zo uit kan zien :p

@brendat: fijn dat je zo geniet van je verlof :)

@femr: o je bent morgen jarig? alvast gefeliciteerd (kan ik dat niet meer vergeten :p) gezellige plannen hebben jullie! En voor dat geld zou ik het dolfinarium ook niet doen, zeker niet als er een kans is dat je weg moet omdat je gaat bevallen...

@susan: ik las dat jij vandaag jarig bent, gefeliciteerd!

@reggie: wij vertellen de namen op het moment dat het kindje er is :p

@cossy: veel plezier bij de prenatal

Hier lekker geslapen, vier keer eruit om te plassen... Dat gaat nu wel steeds moeilijker. Ben wel blij dat ons bed omhoog staat, toen ie nog laag was kon ik er nu echt niet meer uit komen (is zo'n 40 cm boven de grond...) NU kan ik me eruit laten zakken. Manlief is met zijn bijdrage aan de geboortekaartjes bezig, ik ga zo ook weer bezig. Verder ook niks gepland tot dinsdag vk, dus ik zie wel wat we allemaal gaan doen... Fijne dag allemaal!

9. @ Lauw, hihi zou wel leuk zijn als het nu doorzet.

@ Val, hij had nu 38,7, toch iets gezakt. Hij ligt nu lekker te slapen. Hoelaat heb je gesprek?

@ Irisnaomi, mooie buik!

@ cossy, lekker geshopt bij prenatal? Hadden ze de blije dozen? Vond hem eerlijk gezegd tegenvallen tegenover de vorige keer, nog wel heel leuk hoor maar vorige keer zat er meer in haha.

@ Koetje, ja indd het moedergevoel. Ben wel 10x gaan kijken geloof ik. Gezellig een middagje naar de dierentuin. Is het dichtbij?

@ Kiss, jammer dat het niet geholpen heeft ;). Spannend maandag hoop voor je dat het helpt. Bij een tweede schijnt het sneller te helpen he. Hier leiden ze trouwens met max 41 weken in.

@ Brendat, wordt er ook echt doodmoe van. Bij Aiden had ik een hele lange bevalling dus dacht dat het nu misschien ging doorzetten maar helaas. Het blijft maar hangen. Ben benieuwd wat de vk er over zegt dinsdag.
    Gek idee al 2 weken langer dan Elin. Wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent, daar is verlof ook echt voor he.
    Zul je zien dat je dit keer 2 weken overtijd loopt ;).

@ Femr, morgen weer een jaartje ouder, misschien komt de beeb wel haha. Wat een geld zeg dat Dolfinarium, belachelijk veel. En indd wat er nog allemaal bij komt als je daar bent.
    Andere uitje is toch ook gezellig?
    Heeft Isa het leuk gehad bij haar tante?

@ Mamanies, ik ben al vanaf 30 weken de hele dag aan het overgeven, volgens de vk ligt het gewoon aan de bouw van de baarmoeder en hoe de beeb ligt. Vervelend is het he.

@ Reggie, mooi buikje! Hoe was het in het Atrium? Enne zoals brendat al zegt; kom maar op met die naam ;)!!

@ Ckialtia, lekker een paar dagen niks gepland. Even heerlijk genieten van je verlof.

Hier al een "drukke" ochtend. Heb hele huis weer gestofzuigd. Daarna naar mijn moeder gelopen is een half uurtje lopen. Daar Aiden zijn eten gegeven en daarna naar de stad geweest.
    Toen thuisgekomen en boodschappen gaan doen (heerlijke Magnums gehaald jammie!!!).

Nu even lekker in bed liggen en dan maar weer in beweging.
    Zoals Kiss al zei, alles voor het opwekken van weeën hihi

10. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ irisnaomi spannend hoor! Hoe is verder verlopen vannacht? Hoop dat het heeft doorgezet.

@ kapedi hier is de kleine ook al helemaal voorzien :D

@ koetje knap hoor, ik en een naaimachine gaan helaas niet zo goed samen. Wil het wel dolgraag leren, maar dat roep ik al jaren hehe.

@ katje thanks :D tja twijfel nog steeds wil beste voor de kleine maar me lichaam houdt het niet lang meer vol vrees ik dus ben in dubio. Trouwens naast melk doet hapje vanillevla ook wonderen bij mij.

@ Luannie geniet er maar lekker van zo een fit dagje :D de hond zal ook wel heerlijk vinden zo een lekkere wandeling.

@ kapedi spannend hoop dat strippen bij jou wel succes zal hebben

@ brendat helaas heeft strippen niet gewerkt maar we wachten het af misschien komt ze nog uit zichzelf voor maandag hehe. En ja mijn vorige zwangerschap was echt een heerlijke zwangerschap dus mag niet klagen dat deze keer niet zo is :D

@ Tamar Hoop dat je snel een plek kan geven

@ lauw vervelend dat je zo een last heb van je bekken, hopen dat de kleine zich snel aandient!

@ chivay dat je nog wat hebt kunnen slapen, mijn complimenten. Wel goed ook de rust heb je zeker nodig.

@ Laartje ja is wel pittig maar de beloning die we ervoor gaan krijgen is het allemaal waard. Wou altijd al graag twee dicht bij elkaar en dat is gewoon gegund :D dus ondanks alles wel helemaal happy. Strippen was geen succes. Is nu hopen dat ze vanzelf komt voor maandag. Oew spannend hoop dat de weeën snel doorzetten voor je :D

@ mc lover hahah leuk een man met nesteldrang. Die van mij is eerder tegenovergestelde hihi. Ik zal je straks pb sturen :D

@ linda dank je voor je ervaring, hoop dat ze zich voor maandag zelf aankondigt :D

@ mamamies welkom, hoop dat al dat voorwerk snel doorzet.

Hier nog steeds hetzelfde, lichaam is op en weer hele nacht voorweeën die niets doen hehe. We wachten rustig af.

Wil graag op iedereen reageren maar stop voor nu even want ga liggen ga straks weer verder. Ff voor mezelf 347, dan weet ik waar ik was.

11. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    het wordt echt lastig het bijhouden :D je hebt er zowat een dagtaak aan haha!!!

Nou ik ga ook even gestrekt :) wel weer genoeg gedaan deze ochtend!

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    mamamies: succes bij vk

cossy: shopse!!!

lauw: we gunnen het je wel, maar je bent net als ons augustus mama dus je moet nog even wachten :p

irisnaomi: jij ook woezel en pip fan! ik vind de spullen in je box leuk! misschien toch maar eens muziekmobiel van woezel en pip kopen! heb er nog geen 1

laartje: stuur eens een magnum hierheen! lekker!!!

ga nu broodje eten en dan naar mijn bedje toe!!!!
    zal straks ff buikfoto plaatsen!

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Sorry maar ik trek het momenteel echt niet om bij te lezen. Zit er geestelijk helemaal doorheen. Net bij de VK geweest voor controle en alles was gelukkig goed. Nu een afspraak voor volgende week staan mits de kleine er dan nog niet is. Mocht de kleine er dan nog niet zijn dan ga ik een halve week erna naar de gyn en gaan ze kijken wat ze voor me kunnen doen. Mocht ik het eerder al niet meer trekken dat ik er echt helemaal aan onderdoor ga dan moet ik natuurlijk eerder aan de bel trekken.

Ik zag wel op de site van de augustus mama's dat chivay en man papa en mama zijn geworden van hun dochter Oona. Gefeliciteerd!!! en lekker gaan genieten.

Iemand nog iets van Leonizzie gehoord??

Iedereen een knuffel die dat nodig heeft!

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Irisnaomi: owww.. die box is leuk... en de rest van de foto's ook..
    ene.. schattig pakje... is dat het 1e pakje was ze aan krijgt??

@ Ckialita: haha.. ja dat snap ik... ene.. geef die kleine maar de schuld.. is nu al een eigenwijsje...
    Maar.. hier blijf ik krampen houden.. maar verergeren niet..

@ Naamgebruiker: pfff.. die voorweeën.. laat het echte werk maar komen..

@ Elisa: jaahh.. dat is dan ook weer zo.. wel jammer als ik naar de juli mama's zou moeten.. blijf idd liever gezellig hier... ach ja.. we kunnen het toch niet sturen..

@ Nicky: balen dat je er echt zo doorheen zit.. ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren... trouwens nog een leuke verjaardag gehad gisteren??

Joepiee... de auto is gemaakt... we kunne hem zo gaan halen... maar dan zijn we in totaal wel weer €250,- lichter.. maar ach.. ben blij dat hij klaar is..
    ene.. het washok is nu ook schoon (na 5 pogingen haha).. vanmorgen laatste dingen opgeruimd.. en mannetje heeft hem net gezogen en gedweild...

Dadelijk ff lang de schoonouders en lekker ijs eten (bij Clevers :)).. haha heb ik zin in..

15. elisa > ja hier helemaal gek van weozel en pip en veel van woezel en pip is nu afgerpijsd zag ik bij bart smit

16. Nickey > leonizzie is ook al bevallen gisteren van een mesije

17. pfffff verveel me kapot en heb echt nergens geen zin in loop maar wat de dag dromen hierzo

Deel Deze Pagina