Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @luannie: nog niet helemaal bijgetankt helaas. Ik blijf moe. Ik ga dus nog maar even plat totdat mannetje thuis is.

2. nummer2

nummer2 Lid

20 sep 2009
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iltje: gefeliciteerd met jullie dochter Angelique !
    Marijee: gefeliciteerd met jullie dochter Zara !
    Chivay: gefeliciteerd met jullie dochter Oona !
    Leonizzie: gefeliciteerd met jullie dochter Evie !

O wat heerlijk om al die namen van beebjes te zien. Ik word er zo nieuwsgierig van! Ik heb nog weinig foto's gezien!

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden!

Sorry is weer te lang geleden!! Heb helemaal niks te doen maar stiekem ben ik de hele dag bezig!
    Me moeder heeft vakantie (ze zit in het onderwijs dus 5wk vakantie) dus moet dan weer mee naar de Hema en dan weer boodschappen doen, dan weer terrassen. Is niet erg, en heel gezellig maar daarmee verwaarloos ik jullie wel. Sorry!

Nou allereerst chivay van harte met je dochter! Leuke naam!!
    Leonizzie gefeliciteerd met Evie! ook mooie naam. Hoor je niet vaak meer!

Kris een iPhone is super fijn! Heb hem helaas kapot laten vallen dus vriendin geeft 'm op aan verzekering. Moet nu even met kapot glas doen.

Nicky vervelend dat je er zo doorheen zit! Lekker rusten en lekker in bad ofzo. Is makkelijker gezegt dan gedaan ik weet 't.

Kiss nog steeds niks? Hè toch had nog zo gedacht dat 't toen snel zou gebeuren. Vervelend dat je zo'n pijn hebt! Hoop dat je snel gaat bevallen!

Spuitnoorderloo spannend zeg! Wie weet komt de kleine wel voor de uitgerekende datum!

(vind het nu zelf wel spannend worden, had vanacht weer eens gedroomd dat ik me slijmprop verloren was en toen dacht ik wel oeh nu is 't meenes haha)

klaar mee zijn: ik ben het nog niet zat maar wil hem nu eigelijk wel heel erg graag vasthouden!

Liefs

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dingetje; wij gaan nu mijn vriend nog vrij heeft om 11 en 20 uur. Of om 11 en 17 uur.
    Als hij straks weer moet werken dan 11 uur alleen en 20 uur samen.

Katje(geloof ik) Mylan krijgt borstvoeding via de sonde of via een flesje als wij er niet zijn. Heb over productie dus geen flesvoeding voor hem meer gelukkig.
    Als ik helemaal leeg kolf dan kolf ik ongeveer 80 per borst terwijl hij maar 55 hoeft te drinken.
    Moet daardoor ook al minder kolven nu 5 keer op een dag ipv 8 keer.

Wij gaan de patat resten opruimen en weer naar het ziekenhuis.
    Mylan in badje doen en lekker vertroetelen. Mijn zwager en schoonzusje komen op vistie bij Mylan met de twee meiden.
    en dan voeden. Ben benieuwd of hij nog wat binnen krijgt na een badje en visite.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Jeetje wat een dames bevallen en allemaal meiden.
    Maar ja die waren hier in de meerderheid.

Dames van harte en lekker genieten.
    Nog dames gemist van dit lijstje.....???

6. Even uitproberen of dit werkt met vriend,s mobiele

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden...

Kwam gewoon ff neuzen of er nog nieuws was.
    Vind dat het vandaag wel rustig is geweest hier, of ligt dat aan mij?!

Ik heb zin om mezelf te verwennen, dus vanavond lekker mn voeten in een sopje badderen, ff eelt weghalen, teennageltjes lakken.. Gezicht reinigen, gezicht stomen met een stoomtablet van de lush :D, dan een gezicht en haar en voetenmaskertje :D dan ff wenkbrauwen epileren.. en ff poging tot scheren overal :D (anders laat ik dat aan manlief over)
    EN DAN BEN IK IN IEDER GEVAL KLAAR OM TE BEVALLEN !!!!
    :D

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Is dat trouwens ook een vorm van nesteldrang?! niet het huis schoon,maar je lichaam lekker reinigen?

9. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Zo mede augustus mama's, vanmiddag naar ziekenhuis geweest en een half uur aan de ctg gezeten, met daarin 4 pieken van flinke harde buiken, daarna afspraak met gyn. gehad, die vertelde mij dat ik langzaam moet beginnen met timen van de harde buiken, want 4 in een half uur waren er best al wat. verder vertelde hij me dat hij er niet van zou staan te kijken als het eerder zou gebeuren dan de uitgerekende datum, maar het kan ook gewoon zo zijn dat ik tot einde loop. ze lag wel muurvast in de bekken nu, en dat gerommel van onderen kon er op wijzen dat ze er toch echt wel uit wil :), nou van mij mag ze hihihi.

ja ik ben alleenstaande sinds januari, http://www.zwangerschapspagina.nl/alleen-zwanger/191434-zit-zware-dip.html zie hier voor het verhaal.

en om even over de naam uit te wijden die met een Q begint, @ lauw jij mag niet meer raden, het is idd Quincy, ik dacht zo heten er niet veel, net als mijn eigen naam ;) die hoor je ook niet veel :)

zo nu eens lekker bank hangen, heb een dik half uur nodig gehad om weer helemaal bij te lezen haha, gaat als een trein hier hihi.:p

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb helemaal Leonizzie over het hoofd gezien.. *schaam*
    gefeliciteerd met de geboorte van Evie!

11. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susan, ik heb precies hetzelfde... ook overproductie.. ik kolfde echter 120 per kant... 240 totaal dus. Ik moet nu afbouwen, kolf nu 80 per kant, maar wel 6 keer per dag.. wel uitkijken met borstontstekingen he.. ik heb er al 3 keer tegen aan gezeten..
    Nog gefeliciteerd trouwens! Hadden ze Mylan's bedje ook mooi versierd?

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zo de grutjes 8 pàgina`s,

So here we go!!!!

@koetje; Leuk de dierentuin, was wel weer mooi weer!
    @Kiss; Gaat opschieten zo he! Wel vervelend dat je door die pijn zo weinig kan genieten van je verlof, dat is dan ook ech een domper!!!! Hoop dat je nog mama wordt voor zondag...
    Ennn lekker jezelf verwend!!!!
    @Brendat; Fijn dat je zo geniet, geniet er nog maar even van dan haha. Veel plezier vanavond!
    @Reggie; Mooie buik!!!! Ik heb ook best veel harde buiken per uur de afgelopen dagen, maar aan de ctg en de vlos zeiden er afgelopen dinsdag niks van!
    @Cossy; Nog leuke dingetjes gekocht?
    @Lauw; Hoe gaat het met de menstruatiepijn? Ga gauw verder lezen, misschien heb je het wel al weer gemeld!
    @Iris; Lief woezel en pip!!!! Hoe voel je je?
    @Ckialita; Is het gelukt met de kaartjes, lekker dagje gehad...Oook wel fijn hoor even niks plannen ja toch!
    @Laartje; Lekker bezig geweest vandaag :)
    @Naamgebruiker; haha 347, ik kijk altijd bij statistieken en dan zie je je laaste bericht!
    @Val; Fijn dat je gesprek goed ging, hopen dat ze iemand kunnen vinden voor die 2 maanden
    @Spruitnoorderloo; Komt ook wel erg dichtbij zo....Spannend, probeer nog even te genieten van het weekend!
    @Susan; Fijn dat het goed gaat met mylan!

Zo vandaag alweer 38 weken, zo gaat het ergens op lijken! Vandaag naar babydump geweest, had nog en bon voor kleertjes en de mexx was in de uitverkoop! Verder ga ik heerlijk met mijn man vanavond filmpjes kijken op de bank en morgen naar de stad mezelf verwennen met iets moois van otazu ofzo!

Fijne avond en tot morgen.

Knuffels

13. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh lekker kapedi:) lekker geshopt en jezelf verwennen is altijd leuk!

Susan nou beter zo dan te weinig he! fijn dat het zo goed gaat met jullie!

Oh Reggie dus bij jou is het ook al spannend!

Hier ff lekker op de bank, zoon ligt net in bed en mijn vriend is in de tuin bezig, we willen nog een stuk betegelen maar dan moet er eerst nog flink geruimd worden!

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    oh kiss dat zou goed kunnen ja dat dat ook een vorm van nesteldrang is hahaha jezelf in orde maken om te bevallen;) wel lekker!

15. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik kreeg van de overburen te horen dat het wel snel zou gaan gebeuren.
    Was bezig met onkruid verwijderen...zag er vast niet uit, ik met m'n bolle buik bezig....
    Van mij mogen ze gelijk krijgen ;)

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij meiden!!! ff bijgelezen maar niet veel puf om op iedereen te reageren..heb ook koppijn dus..
    ff snel...:

@brendaT nee woon niet ver van het ziekenhuis maar ben gewoon bang dat ik bijv 2 cm ontluiting straks heb...dat ze zegt ik kom over 2-3 uur wel weer terug, dat ze dan terugkomen en het inneens heel snel is gegaan en dat er geen tijd meer is om naar het ziekenhuis te gaan..en omdat ik vorige keer zoveel bloed ben verloren wil ik gewoon echt niet thuis bevallen...
    en dat ik niet over de 40 weken wil lopen...duurt idd nog 4 weken, maar heb nu al last van rug en bekken, en moet dus nog 4 weken...maar 6?? pff moet er echt ff niet aan denken..en daarbij komt dat ik het steeds zwaarder vind worden om noa te vermaken en de hele dag thuis te hebben (3dagen in de week)maar ja het hoort erbij.. maar ik snap dat niemand de 40 weken over wil....bij noa ben ik met 39w2d (vanwege hoe bloeddruk) ingeleid en 39w3d bevallen..

@reggie jeetje wat een heftig verhaal! en ik dacht ook gelijk aan quincy! leuke naam!

@ mclover leuk die landingbaan!!

vandaag lekker gepoetst met me moeder! ben een heel eind gekomen, ben nu wel bekaf...lekker met de pootjes omhoog en popstars kijken nu!

morgen hopelijk babynieuws bij 1 van jullie!!!

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Ik ben ook MOEEEEEEEEEEEEE, jullie zijn met geen mogelijkheid bij te houden, boehoehoe. Wil zo graag op iedereen reageren, maar lukt gewoon ff niet. Ik hoop vannacht ook weer eens een normale nacht te maken, want meer van dit soort nachten ga ik echt niet volhouden...

Alvast bedankt voor de felicitaties, erg lief ;)
    Ik ga weer op de bank! Moet wel uitkijken dat ik niet in slaap val, anders kan ik vanavond niet meer pitten.....

En KISS: lekker om jezelf ff zo te verwennen, jij bent er dan helemaal klaar voor. Kom maar op Kissbeebje!!!

Mazzel!

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden..
    ben ik weer.. druk dagje gehad... auto opgehaald.. op bezoek bij schoonouders.. ijs gegeten... kippenvoer gehaald.. leenauto terug gebracht naar mijn ouders.. en toen nog maar even op bed gelegen..
    Ow ja.. en toen ik thuis kwam stond er een leuk pakketje bij de deur van collega's.. hierin wat tijdschriften, proefmonstertjes, luiertjes.. erg leuk.. :)

Menstruatiepijn blijft aanwezig... pfff.. echt niet lekker.. hoop dat het echte werk een keer gaat beginnen.. of deze pijn gewoon weg gaat...
    Voel het kindje ook heel weinig en heel vaag... maar ik heb hem altijd al weinig gevoeld.. dus wil ook niet te veel stressen... maar met deze buikpijn zou ik liever flink geschopt willen worden..

@ Nicky: fijn dat de verjaardag niet druk was, maar toch gezellig.. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt..

@ Koetje: gezellig samen een tukje doen.. en hoe was het in de dierentuin..

@ Val: fijn dat het gesprek goed ging.. maar inderdaad 2 maanden ertussen is wel lastig voor hun..

@ Katje: haha.. tja.. ze zeggen dat je juist afleiding moet zoeken.. maar pfff.. soms is dat zo moeilijk...

@ Kris: ow ... leuk.... een Iphone... ene.. alvast gefeliciteerd met je verjaardag.. maak er een gezellig weekend van..

@ Kiss: ik begrijp helemaal wat je bedoelt... knufff.. ene.. jezelf in "opruimen" hoort er volgens mij ook bij.. ben ook vanmorgen in bad geweest.. en alles ff bijgewerkt.. haha...

@ Elisa: manlief is dus goed bezig geweest...

@ Wonderbaby: haha. hoef je je niet voor te verontschuldigen.. gezellig op stap met je moeder.. lekker van genieten...

@ Reggie: haha.. ikke goed geraden... maar.. leuke naam zeg.... Ik hoop voor je dat dat gerommel snel gaat doorzetten..

@ Kapedi: jezelf lekker verwennen met shoppen.. goed zo...

Ja ben weer bij...
    Morgen de laatste dag van juli... ik ben benieuwd... daarna is het alweer augustus... denk dat het hier toch augustus gaat worden... haha.. jaja.. maak een keus lauw...

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    wonderbaby: gezellig om dingen met je moeder te doen! doe ik ook hoor!!!

kiss: volgens mijn vk als je dat soort dingen gaat doen, dan schijn je goed in je vel te zitten en er klaar voor te zijn.. toen ik in dip zat en ze zei 'als je zin hebt om je teennagels te lakken ed dan gaat het goed met je en komt de kleine'. voel me inmiddels wel goed, maar nagels lakken haha doe ik niet! nooit gedaan!
    wel lekker getutteld?

reggie: wat een verhaal, nu begrijp ik het!! vandaar dat er vriendin komt slapen..

kapedi: lekker jezelf verwennen, heel goed!

femr: vervelend dat je zo moe bent! weet er alles van! druppels A Vogel zijn echt aanrader!!!

hier: popstars aan het kijken, voor de rest niets op tv. gaan op tijd naar bed, zijn allebei erg moe! dus hopelijk slapen we allebei goed! nog 2 nachtjes en dan is het AUGUSTUS!!!!!! gaat zo snel
    slaap lekker allemaal!

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    wow.. reggie.. ik heb net je verhaal gelezen.. pfff.. heftig zeg...
    Zie je je ex nu nog regelmatig?? of hebben jullie geen contact meer..
    ene.. heb je hem inderdaad niet erkent als vader??

Maar.. aan je verhalen nu te lezen zit jij nu weer (redelijk) goed in je vel... jij krijgt een mooi klein meisje.. helemaal van jou.. geniet ervan...

Deel Deze Pagina