nee geen contact meer met ex, mag hij niet van zijn vriendin, wel met zijn broertje en diens vrouwtje (die toch 11 jaar mijn vriendin was), want die wilde wel graag op de hoogte gehouden worden ivm zijn a.s. nichtje. zij hebben al een dochtertje, en nu heb ik heel veel kleertjes gekregen van hun Ja ik zit weer lekker in me vel ja, mede door de steun avn mijn ouders en vriendinnen. heb hem niet laten erkennen, en op geboorte akte komt vader onbekend te staan, en ze krijgt mijn achternaam, en bij notaris testament op laten zetten, dat als er wat gebeurt met mij dat me ouders de voogdij krijgen. Nu wachten op me prinsesje, alles is al klaar voor haar
gelukkig heb je alles goed kunnen regelen... Zoiets gun je niemand.. maar ik ben blij dat jij er helemaal klaar voor bent.. geniet ervan..
Danke zal ik zeker doen, mij krijg je niet zo snel klein haha, ben er alleen maar sterker door geworden
Heb ook je verhaal gelezen Reggie, heftig hoor... Maarja sommige reacties zijn echt te debiel voor woorden, van dat soort mensen meot je je gewoon proberen helemaal neits meer aan te trekken, die zijn echt heel laag... Gelukkig kun je je nu richten op je kleine meisje!!
even ego hoor: Ben net terug uit het ziekenhuis. Toch maar even gebeld voor controle. Ik heb al een paar dagen last van harde buiken en raar gevoel en vertrouwde het niet helemaal. Aan de CTG gelegen en aan de harde buiken-meter en inwendig onderzoek gehad. Blijk ik al 2-3 cm ontsluiting te hebben!! Wel nog naar huis gestuurd om dat die cm niet perse van vandaag hoefde te zijn. Moet bellen als het erger wordt. Denk niet dat ik de tweede dus ga halen.... Helemaal grappig was dat toen we onze telefoons weer aanzetten we een paar oproepen van mijn zusje hadden gemist. Die had blijkbaar iets aangevoeld.... dus maar meteen teruggebeld.
Wauw, al 2-3 cm ontsluiting! Da's nog eens een leuke verrassing! Nee nu gaat het vast niet meer lang duren. (en ik moest de vorige keer al 12 uur ofzo afzien om op 3 cm te komen, pffff, heb je die toch maar mooi meegenomen!)
Even ego... Was erg gezellig in de dierentuin, al was het maar voor 2 uurtjes. Dacht ik even een uurtje te gaan slapen vanmiddag, werd dus wat langer... Hoop dat ik straks wel kan slapen... Na de dierentuin gezellig bij het pannenkoekenhuis gegeten, Tes was superlief! Een heerlijke middag en avond dus! Morgen m'n paardje verhuizen, spannend! Ik kom daarna wel weer hier kijken of er al babynieuws is. Spannend Spruit! Succes! @FemR: gefeliciteerd met je verjaardag! @Reggie: heftig hoor, maar gelukkig ben je er sterker door geworden en ben je klaar voor de komst van je meissie. Leuke naam trouwens! @val: ik hoop dat je de baan toch krijgt! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
koetje: lekker zo'n middagje! enne ik hoop het ook Reggie: heftig je verhaal, maarre je doet het super! en je ex is een sukkel Spruit: ooh spannend! nou ja wie weet toch nog maandag, een kennisje van me heeft geloof ik wel een week of wat met 3cm gelopen zonder dat ze echt last had, maar hoop voor jou van het weekend! zet hem op! Lauw: lekker druk dagje ook! jeetje zit ook popstars te kijken...echt sommige mensen....snap er niks van haha
Dames niet zo veel gekletst vandaag, goed naar mij geluisterd. Maar heb toch niet zo veel fut om te reageren. dus even kort. @Kiss: ik denk wel nesteldrang, je lichaam is toch je eigen huisje dat je schoonmaakt. Snap dat je het af en toe moe bent. En je zelf verwennen heb je heelgoed gedaan! @FemR: alvast proficiat! @Linda: vind het ook zwaar als de ik de hele dag met de jongens alleen ben, 's morgens gaat wel ga ik meestal even iets met ze doen, 's middags slapen, maar daarna vindt ik het zo zwaar! Nu hebben ze ook al twee dagen niet geslapen 's middags hoop niet dat dat zo blijft (gelukkig is vriend deze week thuis). Fijn dat je eerder naar het ziekenhuis mag! @Koetje: succes met je paardje, ik hoop dat het hem en jou bevalt! @Spruitnoorderloo: al 2-3 cm dat schiet op, nu de resterende 7 nog, succes ben benieuwd. @Reggie: heb bewondering voor je! Jij red het wel samen met die kleine van je. Fijn dat je vriendin komt slapen. @Kapedi: 38 weken! Dames bedankt voor jullie reacties, we kunnen echt niemand anders bedenken, dus ga denk ik toch gewoon mijn vriendinnen vragen en die derde het uitleggen. Hier vanmorgen met zijn viertjes naar een dierentuin(tje) geweest, was erg gezellig, alleen 's middags doodmoe en de jongens wilden niet gaan slapen. Verder hier alles rustig. Slaap lekker, tot morgen!
@ reggie, wat een schattige naam Quincy! @ elisa, daar kun je wel eens gelijk aan hebben..dat ik nu goed in mn vel zit en er klaar voor ben! Bedoel, lichamelijk voel ik me gewoon bagger, maar vind dat ik uit die negatieve spiraal moet komen en nu gewoon lekker moet proberen te genieten van de laatste dagen zwanger zijn. Want waarschijnlijk is dit ons laatste kindje, en denk dat ik het zwanger zijn ook nog wel ga missen. Dus ben wel wat positiever geworden, vandaar dat ik ineens maskertje op moest en nageltjes moest lakken, hihi. @ spruitnl, oehh wat spannend, misschien toch een juli kindje voor jullie!! Zo, heb mezelf heerlijk verwend.. en manlief heeft me een lekkere voeten massage gegeven met zo een heerlijk voetenmaskertje. Alle nagels (teen+hand) zijn weer mooi gelakt, gezicht lekker gereinigd met een maskertje, en mn haren ook een masker gehad. Heerlijk hoor!! Alleen het witte wijntje miste nog. Slaaplekker allemaal! Liefs
Reggie, heb even je verhaal gelezen... poeh wat een moeilijke periode heb je gehad zeg! Maar je komt heel sterk over, en gaat helemaal goed komen met jullie!!!
hoi dames! ff snel, want ga zo slapen... moe! Vanuit de vk door naar ziekenhuis voor ctg want die vond toch dat beeb niet genoeg bewoog op een dag... ook nog echo gehad. alles was goed, genoeg vruchtwater ook. wel fijn dat ik zo serieus genomen wordt en er meteen 't zekere voor 't onzekere gekozen wordt. Nu is beeb al de hele avond super druk om mij maar te laten weten dat alles goed gaat... kan nu voor 't eerst echt voeten, benen, billen uit elkaar houden en goed voelen... heel apart, maar heel leuk ook! overgeven was normaal zeiden ze, ligt idd aan bewegen van de baby die je maag raakt/bekneld, maar kan ook weer voorwerk zijn, dus moet maar heel weinig per keer eten en dan gewoon vaker! ben benieuwd hoe lang 't nog gaat duren, want daar konden ze niks over zeggen zeiden ze! Ga morgen even bijlezen en reageren! Liefs o ja, zag woezel & pip voorbij komen... leuk hebben wij ook!!
@reggie; ook je verhaal gelezen pffff zeg!! Vind het knap hoe je het nu allemaal doet! @Kapedi; lekker dagje dus leuke kleertjes gehaald? en morgen jezelf verwennen met otazu klinkt ook niet gek! @Linda; wat lekker zeg dat je moeder even kwam helpen lekker gevoel alles schoon @FemR: GEFELICITEERD!!!!!! ik hoop dat je lekker slaapt zodat je morgen lekker je verjaardag kan vieren! @Lauw; wat lief van je collega's! @Spruitnooderloo; ohh al 2-3cm!! SPANNEND!!! @Koetje; mooi dat je zo'n lekkere middag/ avond heb gehad!!! @Kiss; je bent er dus helemaal klaar voor lekker hoor zo'n tut avond!! ben ik ook wel aan toe @Mamamies; haha wel leuk dat de beeb nu lekker druk is! Zo van Hallo, hier alles goed @Hier echt pijn aan mijn rug.. hoe ik daar nu weer aan kom ... echt net boven mijn bil zeg maar.. pff... Ik zal die klachtjes echt niet missen hoor hahah!
@ Femr, Gefeliciteerd met je verjaardag !!!! @ Naamgebruiker, is ook leuk zo kort op elkaar, hebben wij ook. Maar vindt de zwangerschap echt een stuk zwaarder. Hier ook veel last van voorweeën. Hoever ben jij ook alweer? @ Elisa, heb je de magnum gekregen? Of was hij al gesmolten ? @ Nicky, dikke knuffel. De laatste loodjes zijn ook echt niet makkelijk. @ Lauw, gelukkig de auto weer gemaakt. En yoehoe poging 5 is gelukt @ Kris, een iphone, super! Ik ben helemaal niet jaloers @ Kiss, De tranen springen in mijn ogen als ik je stukje lees. ik begrijp precies wat je bedoelt. Hoewel jij al 2 weken verder bent dan mij heb ik het ook écht gehad. Ik kan helemaal niet meer genieten van het zwanger zijn. Hoe heerlijk ik het bij Aiden vond zo "erg" vind ik het nu. Al die kwaaltjes die maar bij elkaar komen. Ik kan alleen echt nog heerlijk genieten van het getrappel maar meer ook niet. Ik vond het toen ook heerlijk om verlof te hebben maar nu? Ik lig het liefst de hele dag in bed maar dat kan natuurlijk niet met een dreumes. Die nog niks alleen kan. We moeten helaas nog even doorbijten. Lekker hoor jezelf helemaal verwend, je bent er helemaal klaar voor. @ Reggie, wat een verhaal jeetje! En een hele leuke naam voor je meisje. @ Kapedi, lekker geshopt dus. Heerlijk he. @ Spruit, zou jij het laatste julikindje hier krijgen? Misschien ben je wel al bezig Nou meiden ik zit er nu ook echt even helemaal doorheen. Ben het allemaal zo zat. Had me er helemaal op ingesteld dat ik eind volgende week werd ingeleid en het duurd dus nog een week langer. Ben zo moe en zo emotioneel. Zei vannacht tegen mijn vriend dat hij maar de verloskundige moest bellen, al die kwaaltjes wordt ik niet goed van. Voel haar echt een stuk minder en eigenlijk alleen als ik op mijn buik duw zeg maar, misschien dat ik straks toch even moet bellen. Zoonlief is bijna de hele nacht wakker geweest dus ben zo op. Ben blij als het dinsdag is dat ik even naar de vk kan. Niet dat zij veel kan doen maar toch. Sorry voor mijn geklaag maar ben zo blij als ons meisje geboren is. Kunnen we tenminste gaan genieten.
FemR gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van! Reggie idd zeg wat een verhaal!! Vrouwen hebben daar wel onzichtbare voelsprieten voor hè, voelen dat meteen als er iets aan de hand is.. Je bent zoals al gezegt sterker hieruit gekomen en jij en je meisje hebben het straks heel goed samen! Mooie naam trouwens! Spruitnoorderloo jippie 2a3 cm is al mooi meegenomen toch!? Wie weet zet het door! Had je zelf al zo'n gevoel dat je al ontsluiting had? Lauw / Elise Ja is ook zeker gezellig met me moeder maar wil dit ook zo graag bijhouden! liefs
Spruitnoordeloos > al 2,3 cm ontsluiting hopelijk komt de kleine nu snel hier met iris een poosje gelopen met 2 cm onsluiting ga nu even verder terug lezen
Goedemorgen meiden! @ Spruit: spannend hoor, ben benieuwd wanneer de kleine zich meldt . @ Kiss: ik wil ook teennagels lakken , heb geen grote buik maar dat zit er toch niet meer in hoor. Lekker van genieten!! @ Cossy: 3 cm in 12 uur , nou dat gun ik ons geen van allen hoor! @ Reggie: heftig zeg... Leuke naam voor je meisje! @ FemR: gefeliciteerd! Nou dames ik ga even ontbijten en daarna op stap. Wil vandaag wat plantjes halen voor de voortuin en nog wat ballonnen enzo. Ondertussen strepen we weer een dagje weg, nog maximaal 17 daagjes te gaan! Ohja hierbij wederom een kreet om babynieuws, wie weet helpt het nu weer ..
brenda > ja heb zeker al ene partij luiers hadden een poos terug veel spul op marktplaats staan en had bij de advertenties staan of ruilen tegen ene pak luiers of billendoekjes en dat ging best hard vandaar ook zo,n voorraad Woezel en Pip > ja heb best veel van woezel en pip vind het erg leuk om op te sparen Iris heeft ook nog de twee grote knuffels van woezel en pip die wil ze niet meer afstaan haha Kris > wat leuk een Iphone Hier verder vannacht weer goed geslapen gisteren echt een dag die maar niet voorbij wou pfff had nergens zin in gewoon lui .. vandaag even wat opruimen en vanavond komen schoonouders langs en nemen dan iris mee lekker een paar daagje naar de camping kan ze zich weer lekker even uitleven .. zo nog even de was ophangen en nieuw wasje erin doen en voor de rest van de dag zien we wel weer
Morgen dames!! FemR, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Haha idd, ik hoop ook dat t deze keer wat sneller gaat...