Gaat helemaal goedkomen hoor Spruit! En iedereen zou stikzenuwachtig zijn waarschijnlijk ! Probeer je rustig te houden en ga lekker wat dingetjes in huis doen met je mannetje. Even bezig blijven zolang het kan, leidt je lekker wat af! Goed dat pijnbestrijding geregeld is, en gewoon bellen naar de verlosafdeling als jij daar behoefte aan hebt, ook al is het eigenlijk te vroeg!
Hoi meiden, mag ik me even beklagen? Sinds 2 dagen heb ik zo'n vreselijke pijn in mn heupen en schaambot dat ik echt niet meer weet waar ik het moet zoeken... Ik kan gewoon amper nog lopen. Als het zo erg blijft als nu ga ik echt de deur niet meer uit de komende 4 weken. Mijn woning is inmiddels een mega zooi omdat mijn zoontje vrolijk alles door de kamer gooit, en ik niet in staat ben het weer op te rapen. Pfff voel me echt zo gefrustreerd nu. Hoe moet ik dit nog een maand vol houden?!
Oh meid, heb zo met je te doen, je moet gewoon van dag tot dag leven, wat vandaag niet is, is misschien morgen weer. Ik zou willen, aangezien ik in de buurt woon, dat ik je zou kunnen komen helpen, maar ook ik zit met probleem dat me hond opeens niet meer netjes eet, en de brokken uit de bak haalt en op de grond legt, en vervolgens maar de helft ervan opeet. dus me keueken vloer ligt bezaaid met brokken grrrr. misschien moet je even een paracetamolletje nemen tegen de pijn, en even een uurtje lekker met beentjes omhoog gaan liggen , en zet een leuk filmpje op voor je zoontje. hopelijk voel je je gauw weer beter
Hihi, lief! Maar mijn zoontje gaat gelukkig zo slapen (jaaa hij doet nog een middagslaapje! *happydance* ) dus dan ga ik ook even liggen. En gelukkig komt mn vriend morgenavond terug van het booreiland, dus dan kan hij savonds weer even naar de winkel enzo, of ons zoontje in bed leggen. Dat scheelt al een hoop.
Sorry dames ga het niet redden op iedereen te reageren daar ik vandaag pas weer online ben gekomen om bij te lezen want was gisteren flink beroerd. Dus probeer het evenjes uit me hoofd voor nu @ Reggie wat een verhaal zeg, maar ben erg blij dat je je weer goed voelt en alles zo netjes is geregeld voor je kleine meid. Prachtige naam trouwens @ Laartje ja twee zwangerschappen zo op elkaar zijn lichamelijk geen pretje, zit er dan nu ook aardig doorheen hehe, maar het is het allemaal waard. Ben nu 38+5 . En als je niet vertrouwd gewoon bellen hoor, beter 1 x te vaak dan 1 x te weinig @ spruit spannend zeg hopelijk zet het snel door. Misschien haal je juli nog hihi. Heel veel succes @ Cossy Ken het gevoel, leef echt met je mee. Probeer zo ook lekker je rust te pakken en hoe moeilijk het ook is de troep 'los te laten'. Die kleintjes gooien het toch net zo hard binnen 5 min terug als dat je het hebt opgeruimd hihi. In elk geval hier wel. ( moet wel bekennen dat ik zelf ook koste wat kost moet opruimen anders word ik gek :S) Hier gaat alles nog hetzelfde veel misselijk, hoofdpijn en voorweeën hihi en me keel begint ook te onsteken momenteel. Goed excuus voor lekker veel waterijsjes eten yammie . Ziekenhuis had gister nog gebeld dat de inleiding verplaatst is naar dinsdag 3 aug ipv maandag 2 aug. Dus dagje meer kans dat thuis mag bevallen, hoop het zo hihi.
@Fem; Zeker goed geregeld, ik doe graag alles zelf....Misschien mag mijn man in de kraamweek stofzuigen haha. @Spruit; Spannend ben benieuwd. Zo net terug van de stad en mezelf verwend met een hele mooie ring van ti sento....Ben er zo blij mee! Lekker opzichtig ook. Boodschappen voorraad aangevuld en nu lekker op de bank even niks....Harde buiken worden er ook niet minder om, zelf niet met rust, dus ik hoop dan maar dat dit mijn voorwerk is
**Meld BIB** Gefeliciteerd met je 32e verjaardag !! Hopelijk blijft het droog bij je, hier is het al de hele morgen druilerig en veel motregen. @Spruit; spannend hoor, er is dus actie bij jou @linda; wel een beetje voorzichtig doen he, niet alles draait om het huishouden. Misschien kan je partner ook wat doen? @cossy; herkenbaar ik kan ook niet alles apart oppakken. Tip: met de bezem het speelgoed bij elkaar vegen en dan hoef je maar 1x te bukken/hurken. @hier: Vannacht een spooknacht gehad, moest er om half 12, half 1, half 3 en half 6 uit om te plassen. En ook echt plassen. Dacht eerst om half 1 dat het vruchtwater was, maar ik kon het ophouden dus dat was het niet. Zoveel had ik toch niet gedronken dacht ik. Vanmorgen ook een beetje ontgoocheld wakker geworden...dat er dus niets gestart was. Manlief was zo vriendelijk om Jayden uit bed te halen zodat ik nog even kon blijven liggen. Beeb is verder druk in de buik... Net met m'n mannen wezen winkelen. Regenlaarsjes gekocht voor Jayden, hij wilde ze niet meer uit doen!!! Succes dus
************************ Bij ons zijn ze bijna allemaal bevallen dus:: Breek ff in Wil jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes ************************* breekt uit
Tnx meiden, jullie zijn lief! Pfff, deze zwangerschap valt me echt veel zwaarder dan die van mijn zoontje! Denk dat het allemaal nog erger wordt door hem telkens op te tillen enzo, amarja hij is nog geen 2 en ik heb niet echt veel keuze, hij kan niet eens zelf z'n bedje in ofzo... Gelukkig is het geen dikkerdje met zijn 12 kilo.
Goed gedaan hoor! Nu mag dat. Ben je trouwens niet bang dat hij straks niet meer past? Mijn vingers zijn een stuk dikker dan normaal.
hier nog niets. Harde buiken nemen wel toe, alhoewel ik af en toe het idee heb dat mijn buik continue hard is.. @ cossy: misschien even tijdelijk een hoop speelgoed buiten bereik zetten? Zo heeft je zoontje minder gelegenheid om er een zooi van te maken.
@Laartje; wat #%$&)% dat je je zo rot voelt! Ik heb even gemist waarom het inleiden wordt uitgesteld... Ik hoop dat het errg snel spontaan begint! @Irisnaomi; lekker dat je zo'n goede nacht heb gehad @Kapedi; Kan lage rugpijn echt een voorteken zijn?? I hope so!! haha heerlijk he? die huisdieren, je blijft bzig oh geen otazu maar ti sento.. ook leuk @Spruitnooderloo; spannend zeg!! @Linda; ohh nog niet alles schoon haha!! maar gelukkig wel een end gekomen @Hier; echt een baaldagje.. doe niets en heb nergens zin in Rugpijn is nog niet weg endaar baal ik ook van! pff
@katje nee das waar! mijn vriend helpt ook wel hoor, maar die is momenteel bezig met andere klusjes die af moeten voor de baby er is...verven, babyphone's ophangen op de kinderkamer en noa's kamer (luvion babyphone), zolder opruimen, etc etc...dus hij is ook druk bezig hoor en ik wil gewoon z.s.m. alles gedaan hebben zodat ik lekker kan rusten de laatste weekjes en het alleen maar bij hoef te houden...heb nu zo'n beetje alle "grote" klussen gedaan, waar je normaal gesproken zowat niet aan toekomt (ramen zemen etc.)dus dat hoeft voorlopig niet. @spruit je houd ons wel in spanning hoor rustig aan meis! probeer een beetje te relaxen...en ik dacht dat je met het verliezen vd slijmprop wel in bad mocht...alleen als de vliezen gebroken zijn mag het niet maar misschien loop ik wat achter
Dat had ik dus gisteravond en een deel van de nacht, waardoor ik (denk ik) ook minder goed sliep. @cossy; misschien kan je je zoontje dingen aanleren die het jou makkelijker maken? Zo ben ik met Jayden begonnen, toen ik wist dat ik zwanger was, dat hij zelf de trap op en af kan (uiteraard ben ik er wel bij, zeker met naar beneden gaan). Nu is Jayden wel wat ouder, 2 jaar en 2,5 maand, maar toch. Ook raapt hij voor mij dingen op van de grond soms. @linda; fijn dat je wel hulp krijgt van je vriend, zo had ik het niet begrepen, maar hij doet dus de 'zware dingen' zegmaar. Straks wel je rust pakken dan hè (Want je hebt waarschijnlijk geen rust als je lijstje niet klaar is)
Hihi ja, hij heeft al niet meer zo heel veel speelgoed in de woonkamer staan. Maarja, anders is het ook maar veen rommel, kan er niks aan doen. Wel spannend, steeds meer harde buiken! Die kunnen natuurlijk zo omslaan in echte weeën. Morgen is ook eindelijk augustus! gek he, om in de 'maand van bestemming' te belanden.
Wij hebben een gelijkvloers appartement, dus dat is al makkelijk. Ik probeer inderdaad ook om hem dingen voor mij op te laten rapen, en de helft van de tijd lukt het ook. Maarja hij maakt nog steeds veel meer rommel dan dat hij me helpt, hahaha.
*meld* Vandaag meld ik me wat later bij jullie.. Maar dat komt omdat ik net terug ben uit het ziekenhuis. Ik voelde geen leven meer, en eigenlijk nog steeds weinig leven. Eerst naar de vk geweest, hartje was duidelijk te horen.. Daarna naar het ziekenhuis voor een ctg-scan, deze zag er ook prima uit, maar nog steeds weinig leven gevoeld. Dus nog even een echo gehad, heirop was te zien dat ze wel wat minder vruchtwater heeft, maar nog niet gevaarlijk weinig. Ook heeft ze nog even inwendig gevoeld, maar ze kon nog geeneens bij het hoofdje, wel was de baarmoedermond verweekt. Ik moet nu goed de bewegingen in de gaten houden, en zodra ik twijfel--->> direct weer bellen. Ben in ieder geval wel wat gerustgesteld. Op de ctg-scan was trouwens helemaaaaal geen weeën activiteit te zien, beetje jammer.. haha! Zo, ik zal nu ff bijlezen als het niet teveel is.
@ Kiss: we zitten een beetje in hetzelfde schuitje dus? Gelukkig dat zij het in ieder geval goedmaakt! Ik vond het heel moeilijk om te zien dat het goed gaat maar dat je het niet voelt. Morgenochtend mag ik weer naar het ziekenhuis voor een ctg + echo, hoop dat ze alles nog steeds goed maakt. Ben jij wel wat geruster? Nou mn voortuintje is weer helemaal mooi , ben nu hartstikke moe (lekker eigenwijs) dus ga even op bed liggen. Heb de laatste dagen wel meer/ dikkere afscheiding en de harde buiken beginnen wat toe te nemen. Kom nou maar beebje!!!!
Fijn dat je wat gerust gesteld bent en dat je zo serieus genomen werd. Kan me voorstellen dat het schrikken is als je een tijd niets voelt.