@ Spruit: als je slijmprop bent verloren is er nog geen open verbinding hoor.. deze is er pas als je vliezen zijn gebroken.. dus volgens mij mag je wel lekker badderen.. Veel vrouwen merken trouwens ook niet eens dat ze hun slijmprop zijn verloren.. @ Reggie: haha.. dat zei ik gisteren ook al tegen mannetje.. 9 maanden zonder die menstruatiekrampen.. heerlijk was dat... maar nu al een paar dagen achter elkaar.. @ Cossy: klagen mag hier hoor.. dikke knuff.. @ Naamgebruiker: ik hoop dat je voor dinsdag "lekker" thuis kunt bevallen.. @ Kapedi: leuk een nieuwe ring gekocht... lekker jezelf verwennen.. @ Katje: balen dat je zo vaak eruit moest vannacht.. @ Kiss: fijn dat ze alles ff goed nagekeken hebben.. maar ik hoop dat er snel weeën activiteit komt.. Hier een rustig dagje.. net lekker een cake gebakken.. verder blijf ik menstruatie achtige buikpijn houden.. maar moet zeggen wel iets minder als gisteren.. Bij alle meiden waar het rommelt.. veel succes.. ene.. ja.. morgen begint de maand...
spruit: SPANNEND!! ineens 2-3 cm ontsluiting femr: gefeliciteerd met je verjaardag! luannie: hier zal ik ook klachten niet mssen! misschien een kruik in je rug leggen? laartje: hij was gesmolten, jammer! cossy: dikke knuf! vervelend dat je je zo voelt!! kapedi: leuk kado voor jezelf!! kiss: fijn dat ej gerust gesteld bent hier voel ik kleine ook minder echt tegen zijkant buik aan knallen (zo voelt het), wel voel ik billen/knieen meer onder mijn ribben! lt20: mooi dat tuintje klaar is! hier; bar slechte nacht gehad! maar 2,5 uur ofzo geslapen! vanmiddag kon ik ook niet slapen, terwijl we vanmorgen op stap zijn geweest.. ben niet mega moe, maar ogen voelen zo zwaar! nu babykamer afmaken en morgen! manlief moet nog gaatjes boren enzo! benbenieuwd hoe het nu met spruit gaat!
Hallo dames, *meld met BIB* Vandaag wil het niet echt, ik kan mijn hoofd steeds minder erbij houden. Ik vind het heel fijn om mee te blijven lezen, alleen reageren wil echt ff niet. Zit in mijn hoofd met veel te veel dingen die ik nog wil regelen en moet doen. Vandaag heb ik onze inschrijvingen voor volgend schooljaar geregeld, en de lening aangepast zodat we komend jaar ook gewoon eten kunnen kopen. Verder zijn we even een rondje wezen fietsen/skaten, mannetje wilde ff bewegen. Was voor mij ook wel goed. Verder vannacht weer 2 echte weeen gehad en vandaag wat harde buiken, maar er gebeurt hier dus ook erg weinig Laat nog maar even zitten dan. Ik hoop dat de meiden die erdoorheen zitten/veel last hebben maar snel mogen bevallen. Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar ons kindje, maar tegelijk zie ik erg op tegen het onbekende...
Het enige wat bij mij dikker is mijn buik gelukkig en beetje mijn bovenbenen en heupen! Heb geen last van vocht in handen en voeten
@ Femr, gefeliciteerd me je verjaardag! @ mamamies, ook een ctg-scan gehad dus.. fijn dat alles oke was! @ laartje, dikke knuff voor jou, echt balen dat de zwangerschap zo is tegen gevallen. Misschien toch dinsdag aangeven dat je het echt niet meer kan, bedoel, je moet ook nog wel wat energie hebben voor de bevalling. Had je de vk er nog over gebeld?! @ irisnaomi, wat lekker dat Iris even naar de camping gaat! @ lauw, ik heb indd eerder gehoord dat er bepaalde drukpunten in je voeten zitten, als je die stimuleert door een massage kán dat het laatste zetje zijn om de bevalling op te wekken! @ spruitnl, wat spannend! Maar dat van die slijmprop is niet zo hoor, ben mn slijmprop duidelijk 2 weken geleden al verloren! En mag gewoon nog in bad, slijmprop kan zelfs weer aangroeien! Pas als je vliezen zijn gebroken mag je niet meer in bad, ivm infectiegevaar. @ brendat, joepie je hebt de 37 weken gehaald! @ reggie, ook al gerommel bij jou! wat spannend! @ cossy, klinkt als pijnlijke bekken?! misschien eens de fysio bellen? @ naamgebruiker, ik hoop dat je voor het inleiden nog gaat bevallen! @ kapedi, ook lekker zeg jezelf zo verwend met een mooie ring! @ katje, pff zo vaak plassen, zal vermoeiend zijn! @ mamma chan, wat leuk dat je ons succes wenst! @ luannie, balen van je rugpijn! @ lt20, Ben opzich wel wat gerust gesteld, maar zodra ik weer ga twijfelen ga ik echt direct weer bellen hoor.
@Luannie; Je zal niet de eerste zijn waar het met lage rugpijn begint! Maar goed dit is mijn eerste dus ik weet niet waar ik het over heb haha, heb het alleen van horen zeggen! @Kiss; Gelukkig gaat alles goed, wel jammer dat ze dan niet zoiets hebben van tja laten we haar maar inleiden, dan is ze er van af en is die onzekerheid ook gelijk weg! Je bent toch al bijna 40 weken, maar maken die laatste paar dagen dan nog uit! Vind ze in Ned zo moeilijk doen, in het buitenland kan alles qua dat! Vruchtwter wel minder , maar niet gevaarlijk...Tja en morgen of overmorgen dan......succes en sterkte
MORGEN IS HET ONZE MAAND!!!!!! Verder heb ik alles gelezen maar ben te moe/lui om te reageren...sorry meiden! Hier alles goed! xx
Ja ben ik met je eens hoor.. Had misschien ook wel verwacht dat ze zouden zeggen, kom morgen maar terug, gaan we weer ff checken. Maar ja, ik kijk ff hoe het vanacht en morgen gaat, anders bel ik gewoon hoor.. ga zo opt laatst geen risico lopen, dan liever 100x na laten checken dan 1x te weinig..
@kiss: idd gewoon bellen hoor! Beter 1 keer teveel dan dat je in spanning zit of het wel goed gaat... En, laat die weeen nou maar komen! @Spruit: hoe gaat het nu??? @Lauw: je hebt goed naar me geluisterd, nu mag je hoor! @hier: paardje staat op haar nieuwe plekje, ging gelukkig prima. Hoop dat ze er nu ook nog rustig bij staat, zal zo eens bellen. Pfff, toch wel spannend hoor, tis toch je beessie... Vanavond lekker rustig filmpje kijken met manlief en zo nog even verder met de enveloppen schrijven, was ik vanochtend mee begonnen. Fijne avond allemaal en tot snel!
Ja doe maar idd hoor! Je weet maar nooit en goed luisteren naar je eigen lichaam, in het ziekenhuis heb ik gemerkt dat ze echt zoveel zeggen!
Idd morgen begint augustus! Heb al de hele dag heel veel harde buiken! Om de 10 min. Duurt dan 5 min.. Maar ze doen niet echt pijn. Gewoon een raar gevoel.. Denk dus dat 't nog wel even duurt voordat meneer er is..
Ow dat is lekker zeg! Hier opgeblazen voeten en handen (en bovenbenen een beetje). Kan nog maar één positiebroek "prettig" aan. Dus die was ik om de 2 dagen even en dan de volgende dag weer schoon aan. @koetje; staat je paardje nog steeds prettig in de wei? Hopelijk staat hij/zij droger dan het hier is. Het blijft maar regenen (is geen miezer meer). Staat wel grappig trouwens...koetje/paardje Hoop niet dat er nog iemand is die nu nog 'even' in juli gaat bevallen, dat wordt dan een stormbevalling. Laten we nu maar gewoon allemaal wachten tot augustus (tenzij er iemand al onwijs bezig is hoor). @hier; ga nog even met m'n kleine mannetje spelen/knuffelen, tis alweer bijna bedtijd voor hem.
Heb de stuwing tot nu toe goed weg weten te masseren. Waarschijnlijk liggen mijn melk klieren gewoon erg aan de bovenkant. Want het is het stevig maar het zijn geen kluiten. Nee ze hadden zijn bedje niet versierd. Vanmorgen heeft hij trouwens 40 van de 55 cc uit de borst gedronken. Ben benieuwd wat hij om 20 uur doet.
Hier vandaag ook in het zkh geweest. Ctg zag er prima uit. Net als bij kiss was het vruchtwater iets minder. Inwendig onderzoek gehad en 3 cm ontsluiting. Ze heeft me gelijk gestript en de weeën beginnen nu snel te komen. Zou ik de eerste augustus mama worden . Ik hoop dat het doorzet. Sorry voor ego berichtje. Met chivay is alles goed. Borstvoeding erg pijnlijk dus ze doet kolven. Oona was iets te veel afgevallen en wat geelig maar ze mogen morgen of overmorgen naar huis. Mocht de bevalling doorzetten hou ik dingetje op de hoogte. Liefs
Laartje, ik hou mijn mob in de gaten You go girl!! Susan, wat super dat Mylan al 40 heeft gedronken!! Al enig vooruitzicht wanneer hij richting huis mag? Krijgt hij nog voeding via de sonde? Hoe gaat het met de andere bevallen mama's?
Hai meiden, Thank you all!! @Laartje: oohhh meid spannend!!! En al 3 cm ontsluiting!! Hopelijk zet het goed en lekker door! Wie weet word je nog wel een juli mama hahaha. 31/7 is een mooie datum al zeg ik het zelf. @all zkh: fijn dat het bij iedereen goed was. En idd hoor, beter 1x te veel dan 1x te weinig!! Ben ik echt een voorstander van! @hier buik: alles rustig. Isa had gezegd dat het de dag na mijn verjaardag kwam, nou.... ik denk het niet hoor hahaha. Volgens mij zit beeb nog heerlijk! Dacht wel dat het wat lager lag in mijn bekken, maar vanmorgen was het er weer stiekum uitgekropen, dus nog niet ingedaald Ik duim voor snelle babytjes xx
Oh kiss: fijn dat je kon komen, beetje geruster nu he! gelukkig was alles goed Enne idd gewoon bellen!! lauw: hmm lekker cake Ckialita: rustig aan hoor, is toch niet zo erg, komt wel weer dat reageren Wow laartje: op de valreep??? wie moet ons nou op de hoogte houden? succes hoor!!! Oh zie het al dingetje houd ons op de hoogte Fijn dat met Chivay en Oona goed gaat, lekker als ze naar huis mogen Susan:fijn dat Mylan goed drinkt! Spannend zeg hier nog alles rustig, nog niks geen voorwerk gehad ook niet....ik heb een gevoel dat ik overtijd ga, maar goed we zien wel, vind 10 augustus nog steeds een mooie datum. Zo ff fietsje voor zoon bestellen, vanmiddag ff uurtje de stad in geweest, nog wat leuke shirtjes gescoord voor Romano in de uitverkoop verder kwam ik niet en lekker chineesje gegeten!
@katje: ja, paardje stond er vanmiddag nog steeds relaxed bij. Nu staat ze op stal, morgen maar weer eens kijken. Hier trouwens nog helemaal geen regen gehad vandaag, op een paar spatjes na dan... En lekker geknuffeld? @Laartje: Spannend!!! Zal jij idd de eerst augustus mama worden? Ik hoop het voor je! @FemR: leuke dag gehad vandaag? Ben benieuwd of Isa gelijk krijgt, 't kan ineens snel gaan... @val: leuk, een fietsje voor Romano! @hier: Net heerlijk in bad gelegen, nu ga ik ff filmpje kijken. Hoop dat ik hem leuk vind, mannetje kiest steeds enge films uit en daar kan ik nu echt niet naar kijken. Ben een echte schijterd geworden! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
@ susan, wat fijn dat Mylan zo goed drinkt! @ laartje, wat fijn dat ze je gestript hebben. Al dat voorwerk was dus niet voor nix!!! Hoop dat we snel babynieuws van je horen! succes meid! @ val, je weet wat ze zeggen als je chinees eet Pff ben gesloopt. Heb na het eten 2 uurtjes geslapen... Weet niet waar ik last van heb afgelopen dagen, maar ben erg moe. Toch maar uit bed gegaan, want ben bang dat ik anders vanacht niet slaap. En nu weet ik zeker dat ik een augustus mama ga worden.. Goh, over 3 uurtjes uitgerekend.. nooit gedacht dat ik die datum nog zou halen. Lijkt me trouwens erg raar als die dag "zomaar" voorbij gaat! Dus babygirl, please please kom je morgen uit mn belly?