Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Haha, ja beschuit was errug lekker.. :D
    Pff begin nu ook een zere rug te krijgen.. misschien toch doordat ik door de stad ben gelopen, beetje te zwaar.
    Heb ook echt een enorme buik..

2. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik merk het ook echt als ik te veel heb gedaan, dan kan ik de dag erna helemaal niet meer lopen... Nouja, bij jou duurt het nu ECHT niet meer lang, waarschijnlijk heb je deze week nog een klein meisje in je armen. :)

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ja echt spannend he?! kan het me eigenlijk nog helemaal niet voorstellen.. haha..

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Grrrr.. kan niet slapen.. daarom uiteindelijk toch maar op gestaan.. ff kijken of er nog leuk nieuws is bijgekomen..

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Brendat: after eight.. mjammie... ook errruggg lekker...

@ Cossy: jaahhh.. dat kan natuurlijk niet.. haha .. geen internet... ik hoop dat ie het nou wel blijft doen.. Ik lees dat je mannetje terug is... fijn!!!

@ Kiss: jij hebt lekker geshopt lees ik.. wel balen dat je nu meer pijn hebt.. Maar ja.. afleiding is ook heel goed.. zeker op de dag..
    ene.. lief van je schoonmoeder om te koken.. heel handig.. :)

@ Luannie: dat zweten herken ik heel goed.. pff.. wat die hormonen wel niet doen.. Haha. kan al zweten van op de wc zitten..

@ Linda: succes morgen op controle... ik hoop dat het allemaal goed is..

@ Chivay: fijn dat het voeden nu weer beter gaat... en je meisje weer aan het bijhalen is..

@ Koetje: fijn dat alles goed gaat met je paardje... ene.. ik ga proberen voor buddynieuws te zorgen... maar jij moet nog ff wachten he... al is het maar 3 dagen.. dan ben je tenminste à terme... (zo noemen ze dat toch)

Fijn.. in die korte tijd dat ik hier achter de computer zit.. volgens mij door 2 muggen gestoken.. als het maar geen tropische muggen zijn haha..

Gisteren trouwens volgens mij mijn slijmprop (eigenlijk sliert) verloren...
    Vannacht weer van die menstruatie krampen... dus hoop dat het deze keer wel gaat doorzetten.. Maar ik betwijfel het na al 5 dagen menstruatiekrampen...

6. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Goedemorgen dames, ik heb het slapen maar opgegeven. Een uur geleden zijn mijn vliezen gebroken!!! Wilde nog even slapen maar dat lukt dus mooi niet. Sorry Kiss, van mij mocht je voor :) Ik kijk wel of ik jullie zo op de hoogte kan houden, anders heb ik altijd nog mijn buddy :) Voorlopig probeert mijn man nog even te slapen, en ik ga even iets uit de keuken graaien, ik heb me een trek :) Meer nieuws volgt vast wel :D

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Ckialita: spannend!! Al last van weeën of nog niet?

@ Kiss/ Cossy: nog een beetje geslapen dames?

@ Lauw: zojuist ook gestoken, grr rot beesten.

@ Spruit (buddy): al nieuws?

Ben al sinds 04.00 uur wakker en kan met geen mogelijkheid meer in slaap komen. Mag niet mopperen want dit is de eerste keer dat ik in de nacht wakker ben geworden. Harde buiken blijven een feit maar verder niks te bekennen. Zag Kiss over een heerlijk beschuitje praten dus die ga ik maar eens eten.

Tot straks!

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ ckialita, heel veel succes! Heb je ook al weeën? Zijn die al op gang? Spannend.....

@lauw, hoe is t nu met jou? Heeft 't nog doorgezet......?

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @tamar: ik merk wel dat het behoorlijk rommelt, maar heb pas 1 echte wee herkend. Vind ik ook wel fijn, kan mijn man echt nog even goed slapen, en kan ik me nog even voorbereiden, merk dat ik het ineens toch wel spannend begin te vinden :p

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden wat verstaan jullie eigenlijk onder rommelen?

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ ckialita, dat is zeker spannend! Ik liet mijn man bij de eerste ook slapen hoor! Ik dacht toen van hij/zij valt er ook niet zomaar uit...! Succes.....

@ lt20, ik zou denken dat rommelen harde buiken zijn die onregelmatig zijn en soms wel en soms geen pijn doen! Zelf heb ik dat al weken! Waarschijnlijk zetten dit soort weeen aan het winde van je zwangerschap door in echte weeen!

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bedankt ;).. We zullen maar weer geduldig blijven wachten.......

13. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @lt20: ik heb het dan vooral over wel wat krampen in mijn buik, zoals lichte menstruatiepijn, en dat soort pijntjes, maar niet regelmatig en zonder echt duidelijk begin of einde. Harde buiken vallen hier ook onder, maar verwarde ik de afgelopen weken nogal met het bewegen van de baby, voelde ongeveer hetzelfde :p

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik denk dat iedereen er weer iets anders onder verstaat, weer een lekker vaag grijs gebied dus...

Hoop dat het voor jou snel begint!!

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ ckialita, oehhh wat spannend meid, hoop dat je snel bevalt!!
    Enne, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen meid, ik heb gewoon een eigenwijze baby!

Dames, heb aardig goed geslapen.
    Alleen heb buikpijn?? echt onderin mn buik, alsof mijn zoon de hele tijd op mn onderbuik zit!?! echt een vaag/pijnlijk/zeurend gevoel, bah!
    Hou jullie wel op de hoogte.
    Heb maar besloten om vandaag niet veel te doen, want ben echt niet lekker..
    Kindje voel ik wel goed bewegen.

Liefs

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    **Breekt in**

Hey meiden,

augustus is aangebroken. Gisteren was het een jaar geleden mijn uitgerekende datum, nu zijn jullie aan de beurt.

Ik zag dat er al wat kindjes geboren zijn. Gefeliciteerd!
    De dames die nog moeten bevallen, succes!

**Breekt uit**

17. even gene puf om terug te lezen ben zo beroerd heb het echt even helemaal gehad ..

Gisteravond echt krampen , rugpijn het zakte ook niet af dachten echt dat het ging gebeuren ofzo , kneep zelfs mijn vriend als in zijn vingers maar helaas dus nog niet ..
    Nu ook weer last van rug , misselijk , emotineel even helemaal op bah

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Ckialita: owww.. spannend... binnen nu en 24 uur ben je waarschijnlijk mama... succes...

@ Slecht geslapen: ik lees dat meerdere meiden vannacht niet echt goed hebben geslapen...
    Maar niet alleen hier.. Kreeg van mijn zus een mail dat zij had gedroomd dat ik bevallen was.. daarna kon ze echt niet meer slapen.. dus moest ze ff naar beneden wat warme melk drinken (deed haar denken aan haar eigen zwangerschap)..
    Ook mijn moeder heeft vannacht wakker gelegen van mij.. haha.. die was gisteren op bezoek en ik vertelde dat ik zo weinig leven voelde.. maar dat ik dit eigenlijk nooit echt veel heb gevoeld..
    Nu belde ze net, dat zij vond dat ik toch maar eens moest bellen naar de VK..
    Ben nu aan het twijfelen of ik zal bellen.. Maar ik denk dat ik dat toch maar ga doen..
    zei al tegen mannetje.. heb anders toch niet zo veel te doen vandaag..

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    lauw, gewoon ff bellen hoor!
    Ik had het zaterdag ook, en mocht meteen langs komen en werd alles ff gecheckt.. en nog ff in het ziekenhuis geweest voor een ctg.
    Meid, liever 1x tevaak dan 1x te weinig!

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Dames duimen jullie dat de vk me vanmiddag kan strippen om 16.00 uur?! Hoop zo dat het doorzet dan!!

Vind stiekem 02-08-10 wel een hele mooie datum! maar of ik dat nog ga halen?!

Deel Deze Pagina