Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Bedankt allemaal voor het duimen!
    Alles was okej bij de verloskundige.
    En ze heeft me kunnen strippen, deed niet echt pijn, wel ff een naar gevoel.
    En ze heeft mn vriend drukpunten geleerd bij mijn voeten om de boel op te wekken..
    En nu maar hopen dat het door gaat zetten.
    Als het strippen zou helpen, zou ik binnen 24 uur wat moeten voelen!
    Voel nu nog nix, 2,5 uur later, maar goed, kan nog natuurlijk!

Ow ja, als ik nou niet ga bevallen, moet ik vrijdag weer komen en word ik weer gestript!
    En als dat niet werkt, dan ga ik zondag naar het ziekenhuis voor afspraken voor inleiden.
    Maar please laten we het niet zo ver komen! zit er geestelijk gezien ook eignlijk wel doorheen.. brr die bekken, maar nog eventjes.. zucht.
    Tis gewoon nu al een mama-kindje, wil zo graag bij me blijven.

@ lauw, fijn dat de ctg goed was!

@ elisa, ohh wat spannend, ik hoop dat het bij je doorzet!

@ femr, goh toch gedraaid, ongelovelijk zeg!!
    Jammer dat het niet zo gezellig was met de kids.

@ chivay, echt een dotje is Oona zeg!

@ spruit, wat fijn zeg dat de voeding goed gaat!

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Kiss; Fijn dat het strippen is gelukt, nu maar duimen dat de weeen op gang komen....

Nou zeg ben de enige actieve gebruiker nu! Iedereen lekker eten zeker, of liggen jullie allemaal te bevallen!!!!

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: fijn dat ze je hebben kunnen strippen. Nu maar hopen dat het gaat helpen. Succes met de wachtuurtjes nu... en ik lees het wel als er iets gebeurt.

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kapedi: de rust is er niet meer....zijn ineens 6 actieve gebruikers :)

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @femR jeetje zeg wat een eigenwijsje is het toch!!! hopelijk draait hij snel weer om en kunnen ze je gaan inleiden!

@chivay ooww wat een moppie zeg!!! hopelijk gaat de bv snel beter en neemt de stuwing/pijn af! ik denk dat het een kwestie is van ff doorzetten maar snap dat het moeilijk is..

@nicky jeetje wat vervelend voor je dat je er geestelijk helemaal doorheen zit! hopelijk kondigd beebje zich snel aan of leiden ze je snel in!!

@kiss fijn dat ze je hebben kunnen strippen...hopelijk doet het wat!!

@elisa en???hoe staat het ervoor??zijn de weeen doorgezet?

@spruit fijn dat het goed gaat met rembrandt! en dat jullie snel naar huis mogen!! dan willen we wel een foto zien he;)!

6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ Kiss, ik duim voor je dat de weeën maar snel mogen beginnen!

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Elisa: spannend!

lauw: helemaal niks nog dus? hopelijk zet het snel door voor je!

jeetje Femr: balen zeg! hopelijk kan je morgen vroeg terecht ja, wat een eigenwijsje he! jammer ook dat vandaag niet zo leuk was...lekker relaxen vanavond

Chivay: wat een mooie foto!! jammer dat de bv niet zo goed gaat, maar doen wat goed voelt voor jou meid! wel lekker nog 2 dagen extra!

Spruit: lekker dat je morgen misschien al naar huis mag!

Kiss: hopelijk helpt het voor je en begint er wat te werken nu! Wel fijn dat je serieus genomen word he! ben benieuwd hoor, sterkte!!

Zou Ckialita al mama zijn nu?? spannend he....

8. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Hallo meiden! Sorry, nee, hier nog geen babynieuws :p Sinds vanochtend 5 uur was er niet veel, maar nu beginnen er wel weeen op gang te komen, om het halve uur nu, dus nu wordt het serieus :D Ik zie net dat mijn buddy misschien ook bezig is, ik stuur mijn man wel om er wat op te zetten als er nieuws is, of elisa moet nog ff wachten ;) Zou wel grappig zijn, we zijn op dezelfde dag uitgerekend, maar das pas over 9 dagen...
    Zo, ik ga maar ff lekker film kijken met mn mannetje, en hopelijk vandaag of morgen nog goed nieuws :D

En nog eventjes omdat ik toch kijk:
    Spruit: gefeliciteerd met jullie zoon!

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Succes met alles, hopen dat het doorzet. spannend allemaal. Fijne avond!

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Chivay: ohh nee, met die dosis pcm zou je zeggen dat je dan geen last zou hebben, balen zeg! Nou hopelijk word je geduld beloond en zakt de pijn! Ik ben er nog niet zo uit over wat te doen. Het liefste heb ik dat ik na een geslaagde draaipoging wordt ingeleid. Mocht draaien niet lukken.... ik zie het niet zo zitten om dan gewoon te bevallen. Dan liever een ks denk ik.

@SpruitNL: ohhh al zelf gelurkt, goed zeg! Hij houdt nu al van borsten, heeft tie vast ook van zijn pappie hihi. Zou geweldig zijn als jullie morgen al naar huis mogen!!

@Nicky: ja baal er ook wel van hoor! Hoop dat ik morgen al terecht kan, fingers crossed! Idd, mooiste is natuurlijk zelluf draaien ;) En ja... baal ook wel van het gedrag van de kinderen, ze zijn gewoon verwend hahaha.

@Kiss: goed dat je gestript bent!! Hoop dat het snel gaat beginnen!! Ja... eigenwijs kind gewoon hahaha, ach.... ga me niet druk maken, heeft geen zin. Hoop ook dat het rustig blijft vannacht, wil niet halsoverkop naar het zkh.

@Linda: ik hoop dat idd ook op een inleiding. Had aangegeven bij de vk dat ik dat dan graag zou willen en de mogelijkheden zijn er wel gaf ze aan. Zou mooi zijn!

@Val: ja ga zeker relaxen vanavond! Hopelijk komt de ijscoman nog langs, heb zin in een schepijssie hahaha.

@Ckialita: ook ik hoop dat het lekker door gaat zetten! Zet hem op! Zou idd wel erg toevalig zijn samen met Elisa hihihi.

Grtz FemR

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ FemR: balen dat beebje toch weer in stuit ligt... Ik hoop dat het draaien morgen lukt..

@ Chivay: balen dat het voeden zo'n pijn doet... Ik hoop dat de kraamhulp iets kan betekenen.. anders misschien een lactatiedeskundige vragen??

@ Kiss: ik duim voor je dat het strippen helpt.. en je binnen 24 een klein wondertje in je armen hebt... Laat je mannetje maar goed die voetjes masseren..

@ Val: nee.. helaas hier nog helemaal niets.. er zit niets anders op dan wachtne...

@ Ckialita: oww.. gelukkig zetten de weeën nu door.. spannend.. succes..

Verder nog geen babynieuws hier helaas... jammer.. 2-8-10 was toch een mooie datum.. haha..

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Lauw: ja was vandaag best een mooie datum ;) Ach als Ckialita ff opschiet ken het nog hahaha.
    Ik hoop dat ik morgen mag komen, maar denk het niet. Vorige keer duurde het ook 2 dagen voordat ik aan de beurt was... Dus ben bang dat ik nu ook pas donderdag aan de beurt ben. We zullen zien.

13. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier nog steeds nix..
    Begin de hoop nu al te verliezen.:(

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Kiss; kan me je frustratie zo goed voorstellen!! ik hoop echt dat het snel begint!!!

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    hmmm lekker ijsje:)

Kiss ik stuur je ff wat weeën!! succes meid kop op he

16. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @Spruit: proficiat met de geboortje van je mannetje, geniet van elkaar!

@Marije: o wat heerlijk, (duim, duim)

@Rommelaars: Hoe gaat het 't, al wat progressie?

@Chivay: Prachtfoto, maar hoe kan het ook anders met zo'n prachtmeid! Hoop dat de bv snel pijnloos is.

@Appelkoekjes: ja recept, recept en nog een paar koekjes om alvast te proeven graag:D.

@Femr: spreek die kleine van je maar een streng toe:).
    Draai kleintje, draa:)i.

@Dingetje: heb op Ivar gestemd, hij is gewoon de baby van de maand!

@Kiss: hoop dat het ondertussen op gang gekomen is.

@Nicky: hoe is het nu met je, red je 't allemaal een beetje. Hoop dat de kleine snel komt!

@Ckialita en Elisa: ben benieuwd?! Jullie zijn wel erg gelijkgestemd he!

Hier gisteren vermoeiend maar toch (niet verwacht) leuk dagje gehad. 's Nachts niet kunnen slapen, vriend kwam ook naar beneden kon ook niet slapen, samen nog wat lekkers gesnoept voor we een nieuwe slaappoging hebben gewaagd. Vanmorgen het huis (beneden dan) een beetje gepoetst want er kwamen twee vriendinntjes van de jongens spelen samen met de mama's, heel gezellig altijd. Vanmiddag de jongens naar mijn ouders gebracht blijven ze lekker logeren tot woensdag. Heb ik morgen een heerlijk relaxed rommeldagje voor mezelf!
    Kom straks nog even kijken of er nog babynieuws is, verwacht wel wat kleine spruitjes!!!!

Liefs MClover

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Spannend bij Elisa en Ckialita! Hopelijk komt er weer snel een augustus babytje bij.

@FemR: balen dat de kleine toch weer is gedraaid! Foei FemRbaby, terug draaien jij!

@Kiss; balen dat er niet echt iets doorzet bij je, hopelijk doet het strippen toch iets bij je. Hoewel 40.1 nog wel een beetje vroeg is.

Ik reken echt maar op de 41 weken, valt het tenminste niet tegen dat het nog niets is. Morgen controle al heb ik niet het idee dat de kleine nu wel wat van plan is. Geloof niet dat hij/zij nu wel ingedaald is.

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    MC lover: wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Hier gaat het nu redelijk maar nog steeds niet op en top. Er is een soort rust over me heen gekomen nu ik weet dat ik morgen naar de gyn mag. Ook scheelt het dat manlief nu thuis is.

Ik ga langzaamaan afsluiten voor vandaag.

Dames, laten we hopen dat er snel wat wondertjes mogen komen. Doe het allemaal rustig aan.

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Niet bijgelezen heb vandaag wel andere dingen aan mijn hoofd.
    Lekker met Chris en Mylan op de kamer genieten van elkaar.

Zag wel een meisje voorbij komen van Chivay geloof ik en zag in een flits dat FemR har baby is gedraaid: super nu zo blijven liggen.
    En Spruit een jongen heb alleen geen naam voorbij zien komen.
    Gefeliciteerd Spruit, van ons buddyschap is weinig terecht gekomen op deze manier maar het bericht heeft zp. in elk geval bereikt.

Nou dames ik ga lekker slapen met mijn kleine man naast mijn bed in zijn wiegje.
    Op naar de voeding van 23 uur en 2 uur en 5 uur en 8 uur en dan om 10 uur lekker met zijn 3tje naar huis!!!!!

20. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Val: jaaahhh de ijscoman kwam langs, lekker joh ;)

@Susan: beeb is idd gedraaid, alleen weer in stuit hahaha, dus hij of zij moet nog ff draaien ;)

@Mclover: ik heb ook al streng gesproken, alleen nog zonder resultaat hahaha. Lekker dat je jongens even gaan logeren! Morgen gaat mijn oudste logeren bij een vriendinnetje, maar dat is pas 's avonds. Dan is het voor de jongste genieten, die vind het heerlijk om alleen thuis te zijn haha.

@Yolanthe: ja foei he.... belde net ff mijn moeder en die zei ook al, nahhhhhhhhh jaaaaaaaaaaa, hoe ken dat nou hahaha. Nou gewoon, hups en je ligt weer verkeerd ;) Succes morgen!

@Nicky: succes morgen bij de gyn!!! Hou je taai he!!

Mazzel!
    x FemR

@

Deel Deze Pagina