Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier vanaf 13 juli met verlof! En 9 juni intake van de kraamzorg (of had ik dat al gezegd :( )

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden, Afspraak voor plaatsen van de muur staat nu voor volgend weekend 29 mei.. En dat zouden ze in een dag klaar kunnen krijgen.. Dan nog iemand vinden die die muur wil stucen, en dan kunnen we het sausen, en de babykamer behangen... Komt echt dichterbij nu, leuk leuk!! (ben tegen die tijd al 31 weken zwanger, dus dan mag het ook wel een keer!!)

belastingdienst gebeld, wanneer we geld kunnen verwachten.. rond 15 juni pas.. haha.. dus maandje wachten nog!

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kiss: dadelijk als de muur staat en het stucwerk gedaan is dan schiete het denk ik snel op. Heb je in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken :)

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    FemR: Die shirts van de Action heb ik gewoon L gedaan vallen aardig ruim. Had normaal ook L.
    Leggings tot net onder de knie heb maar L maar had wel XL gekund valt nu niet heel ruim over de buik.

Verder alles weer vergeten moest zo druk opzoek naar het nieuwe topic.

5. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    oww ik raakte in de stresss... kon jullie niet vinden! maar hier zijn jullie weer!!!

kiss: ik werk van 8.15 - 15.00 uur. nog 6 weekjes!
    en wat goed dat jullie het muurtje mogen plaatsen!!!

lauw: leuk dat de meubeltjes er zijn! ben benieuwd!!

nicky: wat gaat de tijd snel he?! hier donderdag ook 28 weken!

hier: net naar fysio geweest. was heerlijk. sta ik op, schiet het in bil en been dus nu pijn! ik dacht ga niet slapen maar stort nu toch in.. kleine is lekker aan het schoppen, dus mama gaat zo even oogjes dichtdoen!
    voro de rest WAT EEN MOOI WEER! Eindelijk!!

tot vanavond denk ik wel en degene die ik ben vergeten (sorry)

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @elisa: balen dat het in je bil en been is geschoten. Was dat bij de fysio of thuis? Doe maar lekker rustig aan.

7. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky - Dat is waar ook ja, was ik helemaal vergeten dat jouw 12 weken niet zo leuk waren, maar gelukkig nu wel toch! Nog even wachten ja, en dan zo'n kleine frummel in huis... Poeh... wordt toch best spannend!

@ kiss - Uitkijken dan met verven, dat je niet met je buik tegen de muur gaat staan ;) Wel fijn dat je straks eindelijk alles af kan gaan maken!

@ elisa- Vervelend, laat je maar lekker in slaap trappelen!

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @annette: nu ben ik volop aan het genieten ja :)

@kiss: inderdaad wat annette zegt, opletten dat je niet met je buik tegen de muur gaat staan. hihi zie het al helemaal voor me, allemaal buikafdrukjes op de muur van de beebkamer :D

@hier: toch nog een beetje aan school kunnen werken gelukkig.

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Nicky: nee ik doe het wel rustig aan.. dat is iets wat ik inmiddels wel geleerd heb.. net weer een uurtje gelegen...

@ Annette: ik laat mijn mannetje eerst beginnen met de meubeltjes van de babykamer... de box wil ik nog niet in de kamer hebben.. maar als ik de "werk/speelkamer" klaar heb dan kan ie daar staan...

@ Kiss: volgend weekend al.. dat heb je snel kunnen regelen.. goed bezig... ene.. helaas nog tot half juni wachten op het belastinggeld dus.. jammer...

@ Elisa: balen dat het vrij snel weer in je bil schoot... Maar ik moet zeggen.. als ik naar de fysio ben geweest voelt alles wat beurser aan dan normaal.. maar uiteindelijk voelt het goed..
    ff lekker slapen.. zal je goed doen..

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb al een aantal dagen (uitgezonderd gister) niet geslapen tussen de middag en het gaat me redelijk goed af moet ik zeggen :) Had niet verwacht dat me dat nog zou gebeuren haha. Lekker hoor Lauw tussendoor even rusten :) Groot gelijk heb je.
    Hier dadelijk tegen 6 even wat eten. hoef gelukkig niet te koken alleen opwarmen van gister. Toch wel makkelijk voor meerdere dagen koken :D Hoezo lui :p

11. @ Koetje, jij morgen naar de gyn, leuk hoor! Vind het toch altijd wel leuk de bezoekjes, hoe kort ze ook zijn.
    Goed dat je vandaag ook nog thuis bent gebleven. Echt aan jezelf denken. Is ook niet altijd makkelijk met een dreumes erbij.
    Heb je lekker gebadderd?

@ Chivay, goed dat je thuis bent gebleven. Als je zoveel last hebt is het echt niet te doen om te werken.
    Heb je normaal gesproken veel last van je astma?

@ Lauw, en het werkkamertje al uitgemest?
    Fijn dat je daar de box nog even kan neerzetten (hier stond hij trouwens al met 24 weken hihi).

@ Annette, lekker nog maar 8 weekjes. Hopelijk hou je het allemaal wel vol.

@ Kiss, wat fijn dat de datum al staat, gaat snel dan! Kun je lekker gaan rommelen in het kamertje. Jammer het belastinggeld pas rond de 15de juni.

@ Nicky, toch nog even aan school gewerkt, goed hoor.

Zoonlief heeft gelukkig even een uurtje geslapen. Heb ik de strijk gedaan en boven opgeruimd.
    We hebben net gegeten en gaan zo lekker in bad. Vriendlief is pas om 23 uur thuis (vraag me nu al af hoe ik dat dan met 2 kids moet doen haha :D)

De meeting op mijn werk viel gelukkig mee. Geen ontslagen maar de teams worden anders ingedeeld.

Heb net al wat luiers voor de baby ingeslagen, had een bon liggen die tot eind mei geldig was en Aiden had nog genoeg luiers dus dan maar voor de kleine meid.
    Fijne avond!!

12. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hallo dames, ondanks ik niet meeschrijf, volg ik jullie nog steeds..... dus moet ik hier weer even een berichtje plaatsen om de link doorgestuurd te krijgen....
    ben benieuwd of in deze de beebjes geboren worden...succes! :)
    xxx

13. Ohja Aiden heeft iets nieuws ontdekt: Schreeuwen!!
    Ik hoor de hele dag niks anders dan gegil :D hihi

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laartje: ow lekker is dat dat Aiden heeft ontdekt hoe hij moet gillen :( Fijn dat je nog wat in het huishouden hebt kunnen doen terwijl Aiden sliep.

15. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee, lees in Nicky's banner: vanaf 29 weken zul je snelle gewichtstoename en andere bijzondere dingen ervaren! Ik werd nu al voor Nellie het Nijlpaard uitgemaakt tijdens scoutingkamp.....

Moeders zat nog even te zeuren dat ik eigenlijk wat kilo's op mijn bovenbenen moet kwijtraken. Zit nu net in een maatje 46. 44 is net te strak.... Maarja, hoe doe je dat???

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @spruitNL: komt allemaal wel na de bevalling joh. Maar dat je uitgemaakt bent voor Nellie het Nijlpaard... ik ga er vanuit dat het 1 van de leden was en niet 1 van de leidinggevende?? Anders zou ik het wel heel aso vinden hoor. Maarja dat is mijn mening. Mensen die een beperking hebben gooien er wel vaker dingen uit :) had ik ook toen ik nog in de gehandicaptenzorg werkte.

17. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ha meiden, daar is ze weer even....
    Alles goed hier?
    Nellie het Nijlpaard...ook niet aardig. Lekker trots blijven hoor!
    Ik heb gisteren ook weer een buikfoto gemaakt..... bescheiden buikje he. Kom op Knutje, GROEIEN!!!!
    Verder gaat hier alles goed hoor. Ik ga vanavond even bijlezen over het wel en wee van de aug mamas! Spreek jullie snel weer! Kris

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kris: ow wat een bescheiden buikje inderdaad! En dat bij 27 weken!

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meisjes,

Ff ego. Ben dr ook weer ff ;) Vannacht minder lang wakker gelegen ;) Werd om half 2 wakker, moest plassen en daarna even wakker gelegen, maar niet lang gelukkig. Zit toch te denken om van het weekend het bed naar beneden te halen, is toch wel vervelend een trap af midden in de nacht... Dan hoef ik alleen maar een hoekie om ;) Lag er gisteren trouwens om kwart voor 10 in. Lekker vroeg dus! Sliep om 10 uur al, was blijkbaar moe hihihi.
    Morgen wordt het weer mooi weer, jippie!! Dus ik ga morgenmiddag lekker in het zonnetje zitten ;) Morgenochtend met dochter mee met school, naar de hortusbotanicus in Leiden, allemaal plantjes enzo, erg leuk! Vorig jaar hadden we regen, nu zijn de berichten een stuk beter! Heb er zin in ;) Dan ff eten en Pim naar gitaarles, het is kijkles, vind ik altijd erg leuk ;) En daarna lekker zitten in het zonnetje. Mak aan doen dus ;) Goed hé hihihi.
    Hier ook nog geen belastinggeld, zullen ook nog even moeten wachten ben ik bang haha. Ach... nog 8 dagen en dan komt het vakantiegeld ;)

Ik zag een mooi buikje voorbij komen met knut erin ;) Mooi hoor!! Heel bescheiden!! En ik zal een prachtig kamertje van Elin!! Erg leuk!
    Ik zal van het weekend ook nog ff foto's maken van ons kamertje. Alleen de nieuwe vensterbank (wordt op maat gemaakt) moet er nog in, voor de rest is het klaar ;)
    Dusse beeb.... over 10 weken ben je van harte welkom hihi, kijken of het luisterd naar me ;)

Mazzeltjesssssssssss
    FemR

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nicky: ik doe juridisch secretaresse en ben over 8 weken klaar!Succes met je toets alvast! komt vast goed.

Kiss: fijn dat het muurtje eindelijk geplaatst kan worden!! kunnen jullie ook aan de slag

Lauw: leuk dat jullie meubeltjes er ook zijn! lekker in elkaar gaan zetten! :D

Chivay: rustig aan hoor meid, niet vervelend vinden als het niet gaat gaat het niet! beter nu een dagje thuis dan volgende week helemaal thuis toch

Laartje: gelukkig viel de meeting mee! en ik vraag me ook wel eens af hoe ik het met 2 kids moet doen haha komt vast goed!

Femr: Hier ook plassen nu 's nachts, vervelend is het he, gelukkig hier een wc boven. Ben benieuwd naar jullie kamertje!

Hier ook weer gewerkt, heb af en toe ook flink last, maar kan het nog goed handelen

Morgen 3d echo!!

Deel Deze Pagina