Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kiss.. Hopelijk zit dat mannetje van je morgen weer wat lekkerder in z'n vel en is hij weer een stuk liever voor zijn ouders!!!

@ FemR... ;) Ghehehe 2 stuiterballen in stuit :D
    Hopelijk draaien ze nog idd!

@ Katje :)... Wat doe je in t onderwijs?

@ Ckialita... Ik heb een hekel aan prikken... maar vond het toch nog best meevallen... Nu beetje blauwe plek gevoel... en vanavond heeft even gejeukt ;)
    Maar heb ergere gehad!

Zo.. Lekker mijn bedje in nu!
    Fijn weekend allemaal!

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Goedemorgen!

Opzich redelijk geslapen. Hoop dat het vandaag een rustig dagje word.

Liefs

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier word de laatste hand aan de kast geslagen.
    Schoonmaken en veel stofzuigen. Hele huis zit onder het piepschuim, leuk al dat verpakkingsmateriaal.
    Gelukkig kwam vandaag het oud papier dus dat scheelt alweer een hoop rotzooi.
    Als alles schoon is komt de foto. Ben zo blij dat alles past en het is nog mooier dan in de winkel.

Heb een kaartje gekocht voor het overleden kindje ga ik vanmiddag bij hun in de bus doen. Kan ik het voor mezelf ook een beetje afsluiten denk ik.

Hier landmacht dagen vliegen de hele dag al helicopters en van die apatcie (hoe je het ook schrijft) helicopters over. Zit soms te trillen hier in huis.

4. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Heyhallo!

Het is weer weeeeeekeeend! En het zonnetje schijnt (nog wel), wat wil je nog meer! Gisteren echt een superdrukke dag gehad; van 8 tot half 6 gewerkt, hond uitlaten, boodschappen gedaan, huis nog een beetje gepoetst en de hele avond (tot half 1) visite gehad. Pfff, ik kon ze op het laatst wel weg kijken, ben het echt niet meer gewend zo 'laat' naar bed. Maar het was wel gezellig! Zij is ook zwanger, 5 augustus uitgerekend dus we konden lekker kletsen samen.
    Vanochtend had ik een 'uitje' van mijn werk. We gingen taarten maken. Ik heb echt een superschattige taart gemaakt met een babytje erop. Ik had hem al roze gemaakt en toen bedacht ik me ineens dat ik er wel een babytje op kon maken. Achteraf had ik hem dus beter roze/blauw kunnen maken, nu denkt iedereen dat we een meisje krijgen, maar dat weten we echt niet. Ach ja, vanavond als m'n mannetje terug is, ga ik hem lekker aansnijden, mmm... Ik zal er even een fototje van plaatsen...

Bekijk bijlage 74940

Nu jullie...

@Lauw: dat zijn ook leuke kaartjes! En wij hebben ook al de enveloppen in huis dus we kunnen gaan schrijven...
    Het is idd zo moeilijk om de boel de boel te laten, vooral als er bezoek komt. Maar ja, ik was vanacht helemaal gebroken dus ik moet gewoon echt wat rustiger aan gaan doen. Ach ja, bijna op vakantie:D! Was het weekendje leuk? (je leest dit vast na het weekend)

@brendat: nou... er zijn idd veel anderen die voor me zouden kunnen schoonmaken, maar helaas doen 'ze' dat niet. Ja, m'n mannetje doet z'n best maar die is al zo druk met de badkamer e.d. Ik weet nog zo goed toen ik wist dat ik een keizersnede zou krijgen (bij Tes, ik wist dat al ruim 2 weken van te voren) dat mijn moeder en schoonmoeder beide zeiden dat ze me wel gingen helpen met stofzuigen e.d.. Nou, ze hebben het geen één keer gedaan! Mijn moeder kan ik het ook niet echt kwalijk nemen, zij werkt nog best veel, heeft een groot huis en ook lichamelijke klachten. Mijn schoonmoeder daarentegen is 'gewoon' een lui persoon. Het viel me toen wel heel erg tegen. Ze kwamen elke dag en hadden (natuurlijk) alleen oog voor Tes, over het stofzuigen hoorde je ze niet... Dus ik móet het echt zelf doen:)...
    Hoe was de echo en hebben jullie lekker geshopt?

@femR: lekker dat je ook nog een dagje hebt die je evt. nog kunt opnemen. Ik heb de laatste tijd best veel extra gewerkt dus die dagen kan ik na m'n verlof nog mooi gebruiken, lekker hoor! Ach 15 dagen (nu nog 14 denk ik) vallen ook nog wel mee, het schiet op!!!
    Nu nog maar 78 dagen! Hoelang moet ik nog, wel handig die 'aftellende' banners. Ik zal zo eens rekenen...
    Ennn, blij met je nieuwe fiets?

@kiss: echt k*t dat je zo'n pijn hebt. Dan duren de 'laatste' weken erg lang ja...
    Ah, dus jij gaat ook voor het roze ruitje? Heb je het kunnen vinden? Bij de gamma heb je het ook trouwens, alleen wat donkerder roze.

@Yolanthe: moeilijk he, die kaartjes... Heb je nog een leuke gevonden?

@Laartje: wat leuk een berichtje van zo ver weg! Heel veel plezier!

@Susan: wat leuk dat de meubeltjes er zijn!!! Ben benieuwd!
    Oh, wat erg van dat kindje!!! Dat zet je wel aan het denken...

@Chivay: ik hoop dat jullie meisje nog gaat draaien! Tegen mij werd ook steeds gezegd, 'hij/zij heeft nog alle tijd'. Maar onze eigenwijze Tes bleef liggen zoals ze lag...

@Spruit: Wat goed dat jullie je nichtje willen helpen. Wat een rotsituatie zeg! Sterkte ermee...

@hier: ben vanmiddag alleen met m'n meissie. Mannetje heeft een feestmiddag van het voetballen. Lekker rustig aan doen dacht ik zo... Hopen dat het weer goed blijft, kunnen we straks nog even lekker wandelen met Bob.

Fijne dag allemaal!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Spruit: lastig als moeder alle problemen ontkent en beweert dat het goed gaat. Misschien inderdaad een melding van het AMK want zo te lezen staat ze nergens voor open.

@Koetje mooi is je taart geworden! Kan me iets bij voorstellen dat ze denken aan een meisje hihi!

Hier nog 85 dagen te gaan tot de uitgerekende datum! Klinkt goed.

@Kaartjes wel leuke gezien, maar ik ben er nog niet uit. Man wil weer naar Lemmens en een foto laten maken door hen.

@Susan je huis weer piepschuimvrij? Want een troep he dat spul. Lief dat je een kaartje in de bus doet bij dat overleden meisje en hopelijk kun je het dan een beetje van je afzetten.

@Kiss:fijn dat je goed hebt geslapen! Gaat het nu ook wat beter met je?

@hier ook een rustig dagje, man is met dochter naar zijn ouders toe (die op vakantie zijn, hij houdt de post bij en geeft de planten water) lekker op de fiets. En ik zit een beetje te computeren met een actieve baby in mijn buik.

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ koetje, wauuww wat een mooie taart, ziet er echt heerlijk uit!
    Uiteindelijk zijn we niet meer op zoek gegaan naar dat behang.. Maar dat komt binnenkort nog wel.

@ spruit, wat fijn dat jullie je nichtje willen helpen! Ik hoop dat het goed komt.
    Oh lees dat je schoonzus niet met je eens is.. pff moeilijke situatie! Succes ermee!

Vanmorgen op bezoek gegaan bij mn schoonouders. Mijn schoonvader blijkt toch wel ribben gekneusd te hebben door het ongeluk.
    En heeft dus veel pijn.
    Daarna gingen we even naar mijn moeder, en bleek ook Kermis te zijn. Dus zijn we nog even geweest.. nadat ik paracetamol heb genomen.
    Heb een heerlijk middagje gehad.
    Helaas nu zere voetjes met vocht erin, dus lekker met de pootjes omhoog... En ach ja, die bekken, maar das nix nieuws meer!

Gaan nu ff finale van X-factor kijken.

Liefs

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier alle meubeltjes in elkaar en al het piepschuim het huis uit.
    Vanmiddag het wiegje schoongemaakt.
    Al het linnen in de biotex gezet goed laten intrekken/weken en toen met de tuinslang afgespoeld.
    Staat nu te drogen in de bijkeuken.
    Ruikt nog wel naar Biotex dus denk dat het nog een keer uitgespoeld moet worden.
    Hij is er in elk geval een stuk schoner op geworden.

Als hij droog is zal ik ook hiervan een foto plaatsten. Hij is erg popperig en we zouden hem niet zelf in de winkel uitgezocht hebben maar het idee dat ik er zelf in heb gelegen vond ik wel leuk.

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier ook finale X-Factor kijken.
    Fijne avond allemaal

9. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Koetje: mooi gedaan die taart!!

Spruit: succes met je nichtje! moeilijke situatie lijkt me dat

Kiss: leuk kermis!!

Wij zijn naar een grote buitenspeeltuin geweest vanmiddag, tot 4 uur toen begon het te regenen:( daarna naar de mac geweest !

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen dames, ik meld me weer. Wat een bagger weer trouwens!

Had een leuke maar drukke week, waardoor ik in de avond vaak weg was en niet even kon komen schrijven.
    Woensdag heeft mijn vriend zich ingeschreven bij de KvK, hij gaat voor zichzelf beginnen, dus 's avonds nam hij me mee uit eten om het te vieren.
    Vrijdag heeft hij me meegenomen naar Elysium zo'n wellness gebeuren. Echt genoten, van het zwemmen, sauna's, massage en pedicure en nagels laten laken. Hadden dat echt veel eerder moeten doen, zo'n dag met zijn 2en echt helemaal ontspannen.
    Gisteren een verjaardag.

Koetje wat een mooie taart! en smaakt hij ook zo lekker als hij eruit ziet?

Susan, lekker druk geweest meid. Fijn dat alles nu in elkaar staat en schoon is.

Kiss, lekker dagje dus gehad. Ik begin nu ook wat vochty vast te houden. In principe valt het eigenlijk wel mee, maar 1.5 jaar geleden heb ik mijn enkel meervoudig gebroken en die wordt altijd sneller dik, maar die ziet er nu af en toe uit! Echt zo'n olifanenpoot...

Spruitnoorderloo, wat moeilijk is dat altijd he, wanneer je ziet dat er een kind in de knel zit. En het is helemaal moeilijk wanneer het familie betreft, want dan ligt alles heel gevoelig. Mijn ervaringen als gezinsvoogd met uithuisplaatsen (ookal is dat in een netwerk) is dat dat altijd veel weerstand oproept, zelf wanneer ouders het eigelijk als opluchting ervaren, zullen ze dat in het begin niet snel toegeven, het voelt toch als falen. Probeer te bedenken dat zij, ondanks hoe zij nu met hun kinderen omgaan, er ook veel van houden ook al laten ze dat soms op een wat aparte manier blijken. Wanneer je een kind krijgt is dat nooit met de wens dat het uiteindelijk niet meer bij je zal wonen...
    Zijn er geen zorgen vanuit school over dit meisje? En wanneer start de gezinshulp? Want misschien is het goed dit nog even aan te kijken. Zij zijn namelijk ook verplicht melding te doen, wanneer de hulp niet aanslaat en wanneer het niet goed gaat met het kind. Hebben ze deze hulp zelf aangevraagd via het CIZ? of hebben ze vrijwillig contact met Bureau Jeugdzorg, die dit heeft aangevraagd.
    Wanneer jij je echt zorgen maakt zou ik wel melden bij het AMK, dat kan anoniem, maar liever niet. Het AMK heeft meestal twee meldingen van verschillende personen nodig voor ze actie ondernemen. Wei weet heeft iemand dit al eens stiekem gedaan?
    Sterkte met deze situatie

11. @ koetje, wat een prachtige taart! Echt super gemaakt, ik zou ook weleens zo'n cursus willen doen.

@ Kiss, vindt het zo erg dat je zoveel last blijft hebben. Hopelijk is het snel 18 juli ;).

@ femr & chivay, jullie nog steeds eigenwijze stuitliggertjes. Hopelijk draaien ze zelf nog. Bij mij is het uiteindelijk ook nog gebeurt (of ze moet inmiddels weer in stuit liggen haha)

Hier gaat alles prima. vrijdagavond hebben we een aanrijding gehad. Gelukkig was er een jongen die het had gezien en 911 heeft gebeld, de sheriff was binnen 5 min ter plaatse en heeft een proces verbaal gemaakt. Gelukkig was er niks met Aiden want het was precies aan zijn kant!! Op het vliegveld zijn we een nieuwe auto gaan halen, we hoeven de schade niet te betalen omdat wij het niet schuld waren.
    Was wel even schrikken.

Gister heerlijk geshopt. Heb wel de neiging om veel in het roze te kopen, ik ben gek op roze. Meer meiden die veel roze kopen?
    Het is super warm, 35 graden en vaak regen. Die regen is wel lekker.

Ik kom snel op de rest reageren.

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik zat dit te lezen en dacht, woont ze in het buitenland??? 911 en Sherif... . Maar nee, er stond zuidlimburg en toen dacht; vast op vakantie ;)

@Chivay: ik sta voor de klas. "gewoon" Leerkracht dus. groep 7/8

Vanmorgen wezen zwemmen met m'n mannen en vrienden met hun dochtertje. Jayden vermaakt zich dan altijd prima :) Leuk om te zien!

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@:Laartje dat is niet zo`n leuk begin van jullie vakantie! Gelukkig hebben jullie niets en hebben jullie weer een nieuwe auto. Hopelijk met deze wagen meer geluk!

@Ligging geen idee hoe onze uk ligt, wel voel ik de meeste bewegingen rond mijn navel en rechts boven in mijn buik.

@Katje: leuk he zwemmen! Dochter vermaakt zich ook uren in het zwembad.

Vandaag alweer 28 weken, nog 84 dagen te gaan. En de banner is weer verdwenen, gebeurt best regelmatig eigenlijk. En ineens staat hij er dan weer.

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ leonizzie, Waarin gaat je vriend voor zichzelf beginnen?
    En wat klinkt dat heerlijk zeg, Elysium!

@ Laartje, he bah wat schrikken van dat ongeluk!
    Nu ik in verwachting ben van een meisje koop ik ook heel veel roze, vind het zo geweldige kleur, hihi!

Hier lekker een luie zondag! Heb net zelf ff geslapen, en mijn zoon ligt ook in bed, was heel moe! Nu nog ff lekker bankhangen.
    En als het straks nog droog word gaan we nog ff naar buiten... maar even zien dus.

Fijne dag allemaal!

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai hai,

Heb een barslechte nacht achter de rug, pfoeeee... ben gesloopt en niet helemaal lekker hahaha. Kan nog lachen gelukkig! We lagen (allemaal) laat gisteren ivm het verrassingsfeestje voor mijn zus. 's Nachts werd ik wakker van gehuil, was het Isa. Ik denk dat ze wakker is geworden van het verwerken van de drukke avond en ff later kwam eruit dat ze oorpijn had. Dus toen was het gedaan met slapen.... Iedere keer viel ik een klein beetje in slaap maar werd ik weer wakker, of door mezelf of door Ies haha. Voelde me zelf ook heel vervelend, buikpijn en een beetje misselijk gevoel... Dus zit nu heerlijk op de bank met mijn schatjes (zijn ook moe). Ga straks Isa maar even tempen, ze ziet er lodderig uit. Hopelijk wordt ze niet al te ziek, dinsdag is natuurlijk schoolreisje, dan moet ze wel mee kunnen natuurlijk.
    Gisteren wel een lekker dagje gehad trouwens saampies. Hebben nog even foto's gemaakt van ons 2tjes, was leuk. Staan nog niet op de pc, dus weet niet of ze gelukt zijn ;)En de mannen hebben het heerlijk gehad met zeilen, het was ook super weer!

@Dingentje: gelukkig vergeet je ons niet ;) Hier ook drukdrukdruk hoor, weken vliegen voorbij!

@Kiss: nog lekker gesnuffeld op het net? Jeetje Kiss.... 31 weken zwanger!! Jahoeeeeeeeeeeeeee. Arme schoonvader! Gekneusde ribben zijn erg pijnlijk en wat ik van veel mensen hoor dat het lang duurt voor het genezen is, jek jek. Leuk de kermis! Goed dat je een pcm het ingenomen! Hoer ook dikke enkels en vingers!

@Val: ja leuke man heb ik he die dan een foto van een driewieler erop zet hahaha. Maar hij moet toegeven.... hij vind mijn nieuwe fiets erruggg leuk! Hij is bijna jaloers ;)

@Chivay: wat was je nog laat op! Dat red ik echt niet meer hoor haha. Gisteren waren we om 0.00 thuis. De kinderen hebben zich super gedragen op het feestje. Ze zijn nog nooit zo laat naar bed gegaan, ze vonden het wel erg leuk ;)
    Idd 2 stuiterballen in een stuit. Heb geen idee hoe beeb nu ligt. Afgelopen 2 dagen veel geschuif en geduw in mijn buik... wellicht aan het draaien?? Moet 9/6 weer naar vk, ben benieuwd!

@Susan: ben heel benieuwd naar de foto's! Leuk open landmachtdagen! Vorig jaar zijn we naar open landmacht dagen geweest met de kinderen, was leuk!

@Koetje: wat een super leuk uitje met je werk!! Hoe smaakt tie?? Handig he die banners die aftellen! En ja, ben super blij met mijn nieuwe fiets! Hij fietst heerlijk!! Ze moeten alleen nog mijn tassen leveren, die had tie perongeluk verkocht;) Die komen als het goed is volgende week binnen.

@SpruitNL: jeetje wat een verhaal zeg... sneu voor dat meisje hoor! Zit in een lastige leeftijd om het thuis niet veilig te hebben. Ja... wellicht melding bij het AMK, lastig lastig!

@Leonizzie: klinkt heerlijk zo'n dagje! Lief van je vriendje zeg! En spannen dat hij voorzichzelf gaat beginnen! Wat gaat hij doen?

@Laartje: jeetje.... zo beleef je nog eens wat in het buiteland....... Gelukkig hebben jullie niks!! En ook fijn dat je weer een nieuwe auto meekreeg! Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat! Ik ben ook gek op roze!!!!!!!!!!!!!! Dus kan me helemaal voorstellen dat je het koopt!

Nou meiden, ik ga lekker filmpie kijken met mijn schatjes ;)

Later!
    Grtz FemR

16. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Laartje, Wat schrikken zeg! Een ongeluk krijgen is al niet niks en helemaal rot als je op vakantie bent!!
    Hopelijk zijn jullie de schrik helemaal te boven, geniet nog even van de vakantie! Voor je het weer sta je weer op nederlandse bodem ;)

Katje, heerlijk om te zien he hoe kids zich kunnen vermaken in het zwembad.
    Mijn zoontje word dan altijd zo enorm wild dat ie vergeet dat ie zichzelf boven water moet houden ;) Hij is nog jong natuurlijk en gelukkig gaat het wel beter sinds ie op peuterzwemmen zit (met oma)!

Yolanthe, ik zie je banner inderdaad ook gewoon. Is me nog niet opgevallen dat ie soms spontaan verdwijnt...

Kiss, hoe gaat het nu met je lijf? Slaap jij er ook zo slecht door? Echt elke poging tot omdraaien doet me zoveel pijn.. Blegh.. En dan ook nog es elke 3 uur plassen!! Fijn hoor, nu slaapt zoonlief redelijk door... Begin ik te spoken ;)
    Hier is het droog, wij gaan zo even naar buiten. Tijd voor een frisse neus!

FemR, klinkt niet fijn jouw nacht! Vermoeiend als kinderen je wakker houden. Maar ik kan het gelukkig wel altijd iets beter hebben als blijkt dat ze ergens pijn hebben. Dan heeft t tenminste een reden ;) Lekker rustig daggie voor jullie maar dan! Daar is het ook zondag voor hoor!!

Mijn kleine mannetje ligt na een beetje strijd nu alweer 1,5 uur te slapen. Ik heb even een dekbedovertrekje genaait voor het wiegje van ons meisje. Kom er vaak niet aan toe om iets voor onszelf te maken! Echt stom eigenlijk....
    Hier een foto van het wiegje....
    Bekijk bijlage 75187

Net trouwens nog een buikfoto gemaakt.. Met mn zelfgemaakte buikband :)
    Vind 'm zelf helemaal leuk, ondanks dat ie zo simpel is!
    Mochten er meiden interesse hebben in een op maat gemaakte buikband (mogelijk in alle kleuren) dan maak ik je ze graag voor jullie hoor! Tegen een kleine vergoeding ga ik graag aan de slag!
    Foto van mn buik inclusief buikband zal ik even in een los berichtje plaatsen zo!

Fijne dag allemaal!

17. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
  18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Wat een gave foto's weer Marijee!!! Helemaal leuk die buikband!!
    En wat een schattig lakentje!! Ik wou dat ik handig was met de naaimachine! Wat kost een buikband?
    Ik kan het ook beter hebben hoor als ze pijn hebben, ze kan er niks aan doen en oorpijn doet ook ontzettend pijn. Heb ik vroeger ook heel vaak gehad.... Ze zit nu lekker naast me op de bank, snotterig en lodderig, ze heeft weinig zin om te spelen, terwijl ze anders altijd bezig is, dus ze is gewoon echt niet lekker.

Nou meid, ben jaloers op je creatieve uitspattingen!! :)

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Marije leuk hoor! Wat ben jij handig zeg dat je dat zelf kunt maken. Ik wil nog wieg lakentjes met een leuk patroontje en een leuk kleurtje, maar ik kan het helaas niet zelf. Bij dochter heeft mijn schoonmoeder wat gewone lakens gemaakt, maar het formaat was meer voor een 2-persoonsbed geworden. Ze vond het zonde om af te knippen :( en heeft daarom al het band eraan gezet. Resultaat was dat ik er nooit iets mee heb gedaan (het zat ook niet zo heel erg mooi eraan ook). Ik wil haar daarom niet nog een keer vragen ;). Ik heb wel leuke lakentjes gezien op internet maar die waren meteen 25 a 35 euro per stuk. Vind ik wel erg duur. Tja tijdens mijn verlof maar shoppen met mijn moeder (die wat minder eigenwijs is :)).

@FemR beterschap voor je dochter! Oorpijn is niet fijn, ik had er ook heel veel last van en nog als het koud is buiten of als ik verkouden ben.

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Laartje, ik kocht in het begin juist niet veel roze. Had eigenlijk eerst verwacht dat we ene jongen zouden krijgen en moest even omschakelen. Ook hou ik niet van hele " roze meisjes" dit komt een beetje wanneer ik naar mijnnichtjes kijk, die zien er vaak een beetje armoedig uit, ben er trouwens achter dat dat ook komt omdat ze de kleding niet strijken en dat ziet er toch al snel goedkoop uit bij kinderen ofzo.
    Mijn eerste aanschaf waren dus witte kleertjes en truitjes met een blauw bootstreepje, ondanks dat ik wist dat het een meiske werd (blauw vind ik ook kunnen voor een meisje), maar inmiddels ben ik helemaal om en heb al flink wat roze aangeschaft. En jurkjes... en schatigge rompertjes met ruches... Haha je hebt zoveel leuke dingen!

Kiss87, mijn vriend gaat een bedrijf beginnen in glas- en gevelreiniging en schoonmaak. Hij haalt dan zeg maar de opdrachten binnen en besteed dit weer uit aan onderaannemers. Wel alleen voor bedrijven e.d.
    Nog van de bank af gekomen vandaag? Was vies weer he om echt iets leuks te gaan doen.

Femr, Zie hierboven over mijn vriend. Wat een nacht heb jij achter de rug. Heb je vanmiddag even kunnen liggen? En heeft je dochtertje verhoging?

Marije, creabea het ziet er weer top uit, zowel het dekentje als jouw buikje in de buikband!

Deel Deze Pagina