Even uit m'n hoofd... @FemR: wat balen dat jullie eigenwijsje dus toch nog is gedraaid... Kan een versie nog wel na 38 weken? Veel succes! Weet je al wat je anders gaat doen? @Chivay: wat een mooie foto weer zeg! @Susan: fijn, morgen naar huis! Geniet ervan! @kiss: hoop echt dat het strippen heeft geholpen, zet hem op! @Ckialita: het wordt nu dus serieus, succes meid! @elisa: hoe gaat het nu? Jij ook veel succes! @hier: pff, de dag is bijna voorbij. Wat een belabberd dagje zeg, hoop dat het morgen lekkerder gaat... Morgen trouwens naar de gyn... Slaap lekker allemaal en voor de meiden die 'bezig' zijn/gaan: heel veel succes!
meiden die morgen naar vk/gyn gaan succes!! ga mijn bed hier ook maar 1 vandaag was ook niet helemaal geweldig tot morgen! xx
Dank je wel Nicky! @kiss; spannend hoor. Raar idee dat jij nu gehad heb, waar ik alleen over gepraat heb. @Ckialita: succes ! @ga ook naar bed, eerst even lekker douchen en dan hopelijk een goede nachtrust. Morgen er weer vroeg uit (gok ik) als Jayden wakker is geworden.
@Koetje: ja met 38 weken kan een versie nog steeds. Blijkbaar heb ik nog veel ruimte in mijn buik, eergister is het gedraaid. Dus ik gok dat een versie nog kan. HEt liefste daarna meteen een inleiding, dan weet ik zeker dat het niet meer draait, maar dat moeten we dus even bespreken. Ach... wie weet ligt het morgen weer goed hahaha. @slapen: wij gaan ook zo naar bed, ff de doggies uitlaten. Wij hebben het ook wel gehad hoor en balen nog steeds van het gedrag van de kindertjes.... we snappen ook niet wat we verkeerd doen of hebben gedaan hahahaha. @foto's: morgen kan ik mijn fotos halen en kan ik de boeken bijwerken. Heb ook wel eens nagedacht over de digitale boeken. Wie weet dat ik met beeb daar eens aan ga beginnen WELSTUSTEN!!!
Hoi @ femr; vervelend dat beeb weer in stuit ligt, hopelijk lukt de versie en anders nog wat positiefs... Mijn broertje is de dag ervoor alsnog gedraaid en dus gewoon ter wereld gekomen en een meid van de yoga heeft een stuitbevalling gehad en is allemaal goed gegaan, maar 1 hechting! @ kiss; en? Zit er al schot in de zaak?! Hoop 't voor je @ er was iemand met weeen, weet even niet meer wie.... Hopelijk zet 't goed door en heb je straks je kindje vast! @ hier; lekker koekjes gebakken met glazuur erop voor als beeb komt ipv beschuit met muisjes! Kan geen foto plaatsen want er staat een naam op! Verder ben ik 't even helemaal beu... Ligt beeb vorige week de hele tijd stil, nu is er geen houden meer aan... Hele volkverhuizingen lijken 't wel (hoewel ie al vast ligt) en rondom m'n navel ben ik helemaal blauw! Verder enorme rugpijn en steeds steken onderin... Als dit nog steeds voorwerk is, hoop ik echt dat 't niet meer te lang duurt, want zit er echt beetje doorheen! Ga nu maar een poging doen tot slapen. Op een goede nachtrust allemaal en tot morgen!
iedereen al op bed? ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft/ krijgt!! en dat hier en daar een kindje der uit wil
Zo ben ik een keer de eerste hier!Gebeurt me niet vaak, maar blijkbaar is iedereen nog lekker aan het slapen. Ik krijg zo nog een oppaskindje, vind het raar dat ik vandaag nog werk 37.2. Maar aan de andere kant is het ook niet heel erg. Bovendien is man er ook. Vanmiddag weer controle, ik kom nu elke keer erg veel aan, maar volgens mij is het vooral vocht. Heel mijn benen zijn inmiddels dik en je kunt er zo putten in duwen. Ook heb ik zo`n plofhoofd waar je u tegen zegt, niets moois aan. Wil de kleine zien en mijn oude figuur terug! Niet dat daar niets afmoest maar ik zie er nu nog erger uit, lijk wel een michelinvrouwtje! Zo genoeg gemiep van mijn kant! Ben benieuwd of de lijst vandaag weer aangevuld gaat worden!
Morgen meiden, Zo even gegeten en nu op naar de gyn moet er om 9 uur zijn. Op flink gerommel na nog steeds rustig hier. Alle andere meiden een fijne dag vandaag. @LT20 40 weken nou de kleine mag vandaag wel komen bij jou vind ik. tot later
@yolanthe ik weet precies hoe je je voelt! ik voel me ook echt huge en houd ook veel vocht vast, kan ook hele putten in mijn voeten duwen...jeetje joh nog aan het werk?? pff lijkt me erg pittig! 1 oppaskindje? valt op zich mee...maar je heb toch ook je eigen kind...gelukkig is je man thuis....wanneer stop je ECHT met werken of ga je door tot de bevalling? @lt20 hoop dat je snel bevalt meid! @smokey succes bij de gyn!!! hier wordt noa om half 10 opgehaald door opa, oma en tante en meegenomen naar sprookjeswonderland. lekker dagje rust.. me laptop is kapot...doet heel vreemd...dus zit nu even boven...
Heb maar 15 pagina's hoeven te lezen, hoop dat ik niemand vergeten ben.... @ Lauw: fijn om te lezen dat de ctg + echo goed was. Afwachten maar weer dus . @ Chialita: hebben de weeën nog doorgezet? @ Koetje: is je dochter weer wat opgeknapt? @ Elisa: succes bij de vk! @ Laartje: wat een mooie dochter!! En een hele leuk foto van hun samen.. @ Wonder: hoe gaat ie met jou? @ Linda: 15 kilo is toch hartstikke netjes! Lekker een dagje voor jezelf, lekker hoor! @ FemR: wat een eigenwijsje zeg. De nacht goed doorgekomen? @ Dingetje: leuk filmpje! Lekker genieten van je 2 mannetjes.. @ Spruit: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rembrandt! @ Nicky: succes bij de gyn! @ Marijeee: wat fijn om te horen dat Zara het zo goed doet.. @ Katje81: hopelijk is ukkie dan geboren maar wel fijn dat je alvast een afspraak hebt staan. @ Chivay: mooie dochter zeg! @ Kiss: spannend! Hoop dat kleine uk zich voor vrijdag meldt. @ MClover: fijn dat je even een dagje voor jezelf hebt, wel van genieten he!! @ Mamamies: kan begrijpen dat het niet prettig voelt, kun je niet wat beweeglijkheid aan mijn kleine ukkepuk geven? @ Yolanthe: succes bij de controle! @ Smokey: ja van mij mag ze ook maar denk dat ze de eigenwijsheid van papa heeft.. @ hier: geen harde buik (gerommel) te bekennen . Donderdag weer naar de vk, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik zal vandaag wel veel online zijn want mn vriend is werken en heeft mijn auto mee. BABYNIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@susan: jullie ook lekker naar huis vandaag J Nog maar 2 uurtjes!! @FemR: bedankt meis. Ik ga proberen mezelf taai te houden al denk ik niet dat me dat gaat lukken. Begrijpelijk dat jullie balen van het gedrag van de kids maarja je kunt het helaas niet meer terug draaien. Nu heb ik misschien makkelijk praten omdat ik nog geen kids heb. Hopelijk draait hun gedrag snel bij zodat jullie met zn allen lekker kunnen genieten. @koetje: succes bij de gyn vandaag! @mamamies: heb je nog een goede nachtrust gehad? Balen dat je zoveel last van voorwerk hebt. Hopen dat het dan inderdaad snel door gaat zetten. @yolanthe: ow jee meis das flink balen dat je zoveel vocht vasthoudt. Dat zullen inderdaad de kilos wel zijn die je nu aankomt. 1 voordeel is wel dat die er straks (als het goed is) ook zo weer vanaf zijn. Succes met de controle vanmiddag! @lt20: gefeliciteerd met de 40 weekjes!!! Hier vandaag 39! @smokey: ook jij succes bij de controle. @linda: lekker gaan genieten van het rustdagje. Balen dat de laptop het niet meer goed doet L @hier: voor de verandering wéér een bagger nacht gehad. Had eigenlijk wel gehoopt dat ik nu een keer wat beter zou slapen maar helaas Rond half 10 rij ik hier weg en dan ga ik manlief ophalen op zijn werk en dan naar de gyn. Ben erg benieuwd. Heb vanmorgen wel alweer de hele tijd erge buikpijn. Wordt er zo moedeloos van . Elke keer buikpijn, amper slapen, niet meer weten wat te doen met de pijnlijke harde buiken. Ja rust houden volgens de vk maar ik doe niet anders dan rust houden! Wat moet ik nog meer doen??? Jullie horen het straks wel van me! Iedereen een rustige dag vandaag en hopen dat er een (paar) wondertje(s) op de lijst bijkomen vandaag. Liefs Nicole
Hopelijk toch mn laatste buikfoto! (krijg van iedereen te horen dat mn buik nog zo hoog zit, vinden jullie dat ook?)
@LT20: Wow wat een mooie buik! Zover ik kan zien zit je buik ook nog behoorlijk hoog, tenminste een stuk hoger dan dat ie bij mij zit. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel zal aankondigen. @katje: veel plezier met je zoon!
@ Marije: en hoe is de nacht gegaan?? mag ze naar huis toe?? @ MC lover: een dagje voor jezelf dus.. zonder kids.. rommel ze.. @ Nicky: succes vandaag. @ Koetje: hoop dat je vandaag een betere dag hebt.. succes bij de gyn.. @ Digitale fotoboeken: ik heb er inmiddels ook een aantal thuis staan (trouwen, huwelijksreis, vakantie) en vindt het helemaal super.. geen risico op eruit vallende foto's en een lekker dun boek.. en je kunt er zelf nog teksten bij zetten.. ps.. ik heb inmiddels mat en glans, maar moet zeggen dat de glans veel mooier is.. @ Babymies: wel een beetje voorzichtig met Mamamies, hè!!! @ Yolanthe: ik begrijp wat je voelt met het vocht vasthouden.. Ik krijg hier ook steeds vaker reacties.. zow.. wat een lekkere bolle toet... daar zit je niet op te wachten... @ LT20: ja.. de dag vandaag.. dus idd.. laat maar komen... volgens mij zit jou buik hoger dan die van mij.. maar dat hoeft helemaal niets te zeggen... @ Linda: oww.. wat leuk voor Noa (sprookjeswonderland).. die zal wel genieten.. en jij vast ook.. Hier vannacht een redelijke nacht gehad... Maar was zelf gisteren avond niet te genieten.. pfff.. mannetje heeft het af en toe te verduren.. zielig ventje. hahah.. Vandaag ook eigenlijk niets op de planning staan.. zou ook niet weten wat ik nog kan en waar ik zin in heb met die giga buik..