Goeiemorgen meiden! Nog geen babynieuws zie ik??? @val: hoop dat jouw dagje ook beter wordt dan die van gister... @katje: ik hoop ook voor je dat strippen niet nodig is... 'Beebje, kom nou...' Speelze! @FemR: das natuurlijk zo, de beeb is nog maar net weer gedraaid dus kan (met een beetje hulp) ook weer terugdraaien... Heel veel succes! Balen dat de kids gister niet zo gezellig waren, hopen dat het vandaag beter gaat... @mamamies: lekker/leuk koekjes met glazuur! En een blauwe navel, geen pretje lijkt me... @Yolanthe: balen dat je zo 'opgeblazen' bent. Ik hoop dat je straks snel je 'oude' figuur terug hebt, ging het bij dochter een beetje snel? Werkse vandaag! @lt20: 40 weken, kom maar op kleintje! Wat een prachtige buik hen je trouwens, niet echt laag nee, maar ook niet super hoog. Gewoon mooi! @Smockey: succes bij de gyn! Hoe was het? @linda: leuk voor Noa en mama! Balen dat de laptop raar doet, weet er alles van:x... @Nicky: balen dat je je zo rot voelt en je zo slecht slaapt. Ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen en je snel je wondertje in je armen hebt! @hier: gelukkig lekker geslapen vannacht, wel af en toe wat harde buiken gehad merkte ik, maar lag er niet wakker van. Met Tes gaat het redelijk. Ik hou haar vandaag maar thuis van het kdv, ze heeft nog steeds 38 graden koorts en vraagt steeds naar Po (Teletubbies). Net dus voor de 5e keer dezelfde dvd in de afgelopen 3 dagen aangezet... Ik hoop dat m'n paps straks even kan oppassen anders moet ik haar meenemen naar de gyn. Lijkt me niet zo handig in m'n eentje. Ik moet er op half 11 zijn, jullie horen nog wel hoe het ging. Fijne dag allemaal!
@lauw: heel herkenbaar dat mannetje het soms zwaar te verduren heeft, hier kan het ook zomaar zijn dat ik niet te genieten ben en hij de wind van voren krijgt wat eigenlijk niet terecht is. @koetje: succes bij de controle. Hopen dat Tess snel beter is.
Goedemorgen meiden . Nou, dat strippen heeft geen 1 harde buik opgeleverd, snap er helemaal nix van! Maar goed.. Vanmorgen WEL WEER een vieze bloederige slijmprop (lees: naaktslak) verloren.. Jaja, net zo 1 als die ik 2 weken geleden al verloren was. Hij was dus blijkbaar weer aangegroeid, blehh!! Verder verlies ik veel bloederig slijm, maar das wel logisch na het strippen natuurlijk. Verder voel ik nix in mn buik, dus behoorlijke domper. Maar goed, nog maximaal 12 dagen! Nu ff bijlezen..
Owww wat staat dat lullig zo een banner: "2 dagen overtijd". Vond mn banner altijd zo mooi: "nog 3 dagen tegaan" ... tsja
@kiss: balen dat het strippen tot op heden nog niks heeft opgeleverd... Ziet inderdaad een beetje raar uit zo die banner, lijkt net of je bijna mag testen of je zwanger bent
zo ik ga even snel tandjes poetsen, haren doen, spullen pakken, nog even naar de wc en dan mannetje opbellen dat ie om 10 uur omgekleed en wel klaar moet staan zodat we kunnen gaan. Jullie horen straks van me!
@ Kiss: balen dat het tot nu toe nog niks heeft opgeleverd! Als er nu niks gebeurt dan gaan ze vrijdag nog een poging doen toch?
@ susan, heerlijk lekker naar huis 2day! @ marije, ook jullie mogen vandaag lekker naar huis! @ femr, herken het wel hoor dat gedrag van je kids.. mijn zoon is dan wat jonger, maar die kan soms zo in gedrag omslaan.. Heel jammer is dat! Maar goed, ik was als kind net zo, dus het zal wel normaal zijn, haha! @ yolanthe, poeh nou nog werken met kids, moet er niet aan denken! @ lt20, vandaag is het jou dag meid! kom op! Prachtige buik heb je! @ koetje, wat sneu dat je dochter nog steeds ziek is! @ nicky, ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen! Nu ga ik echt ff opruimen en afwassen, beetje rommel hier, haha!
@Ckialtia; Spannend, ben benieuwd hoe het met je gaat, ga gauw verder lezen! @Mamammies; Wat vervelend dat het zo rot voelt die volksverhuizingen zoals jij ze noemt, hopelijk heb ook jij snel je kleine in je armen! @Yolanthe; Succes bij de vk, en idd wat zijn we laat vandaag he met zijn alle! @LT20; Jeeeh jij ook 40 weken!Mooie buik hoor en idd hoog, maar goed dat zegt ook niet altijd alles @Smokey; Succes bij de vk @Linda; Geniet van je dag vandaag @Nicky; Jij ook succes bij de vk, wel vervelend zo die nachten en die harde buiken..... @Koetje; Succes bij de vk @Kiss; Had gehoopt dat ik zou lezen dat er een klein meisje zou zijn, hou hoop, ooit moet ze er uit! Ze zit gewoon erg lekker en wil gewoon nog niet denk ik...Mama`s kindje Zo het is weer vk dag vandaag voor mij en voor een heleboel andere! Telkens als ik ga dan is er wat , dus ben weer benieuwd, heb behoorlijk wat vragen dus even kijken of ze daar antwoord op kunnen geven. Die tegenstrijdigheden van de vk en het ziekenhuis vind ik gewoon niet logisch dus ga haar ermee confronteren hoe het komt dat zij het een zegt en het ziekenhuis het andere.....mhhh wordt vervolgd. Fijne dag vandaag allemaal
@Koetje , Smokey en Nicky: Succes bij de gyn @Koetje: veel plezier met de teletubbies lala, po. Hoop dat je meisje snel opknapt. @Linda: maak er een lekker verwen jezelf daagje van! @Kiss: Balen, wat een tegenvaller. ik hoop dat het toch zo opeens begint. @Lauw: rustig dagje, en af en toe af kuren moet kunnen toch (arme hubby). @Katje: speel ze. @LT: Mooie buik,niet heel laag, niet heel hoog. Maar zegt inderdaad niet veel. Wacht even......moet even weer wat eten, vreet, vreet. @Tamar en nummer 2 hoe is het bij jullie? @mamamies: bezig bijtje in je buik! Arme mama een blauwe navel! Nog even volhouden meid, hopelijk komt ie snel! @Luannie: lekker geslapen? @Yolanthe: ook succes bij de controle. Is het nog te doen het werken? Hier ook een michelinvrouwtje. Vorige zwangerschap eigenlijk alleen bij de buik aangekomen en tot de laatste dagen helemaal geen vocht (en toen wel even echt liters). Nu ben ik echt overal aangekomen (en ik was al niet de slankste) en hou ik al dagen weer vocht vast lijk wel een tientonner :x. Ik ga dus ook echt niet meer op de weegschaal staan. Ik ga vandaag lekker relaxen, heerlijk zo'n dagje alleen, niets moeten! Nog even mijn buik spammen, en een foto van Thomas (slapend in de auto, ze moesten perse hun helm en zonnebril op, stelletje mafkezen heb ik toch als kinderen). Bekijk bijlage 90707 Bekijk bijlage 90710
@ MC Lover: mooie buik, ook al zo rond of niet? @ buik: iedereen zegt; wat zit jouw buik nog hoog. (dacht altijd dat dat een slecht teken was) Weer iets de wereld uit geholpen...
@Lt: mijn vriend zei gisteren nog: in het engels heet Bob de bouwer Thomas the builder (ofzoiets), hij houdt ook erg van bouwen dus dit is dan ook de enige echte!!!!!! Ja mijn buikje is erg rond (en vol met straie). @Kapedi: succes bij de vk, ben benieuwd hoe ze op jou confrontatie reageren!
@Lt20: mijn buik zit ook nog zo hoog, hier zegt iedereen juist dat het nog wel even duurt. Behalve m`n schoonmoeder zij beweerd dat de kleine ons gaat verrassen. Hihi we zullen zien wanneer uk zich meldt. @Werken: wie weet werk ik door tot de geboorte . Volgende week komt het kindje ook nog 2x (hij is nu lekker aan het slapen in bed). Daarna komt er niemand meer! Ach zwaar is het niet, enige wat niet lukt zijn middagdutjes. De ene keer houdt dochter me er vanaf, gisteren bleven de vriendinnetjes van dochter hier, vandaag en morgen dus oppaskindje hier. Dat merk je wel goed bij een 2de, je hebt minder tijd voor jezelf! Mclover: wat een leuke foto van jullie Bob de bouwer! @Vocht vast houden en er niet uitzien: fijn dat er meiden zijn die het ook hebben! Gedeelde smart is halve smart . Minder fijn voor ons, maar goed hopelijk zijn we het straks weer snel kwijt! @Aankomen; bij dochter was ik bijna niet aan gekomen, na de bevalling woog ik minder dan ervoor! Ik had toen ook veel vruchtwater, maar hield helemaal geen vocht vast. Nu is het echt heel erg, ben zo`n 20 kg aangekomen @afreageren op echtgenoot/vriend: Doe ik nooit zonder reden, hij is gewoon zeer irritant! Haha vrees dat ik ook niet zo`n schatje ben op het moment @steeds hetzelfde op tv zien: waah vreselijk die tubbies, hebben wij ook niet in huis. Hoewel dochter heel vaak het zandkasteel wil zien, daar word je ook gestoord van!
Goedemorgen meiden! Geen babynieuws!? Kiss wie weet komt het vandaag nog op gang! Sh*t lijkt je als het strippen dan niet lukt! Maar wel weer een naaktslak, deze x misschien wel een goed teken! Kapedi idd eens over hebben, die tegenstrijdigheid is niet fijn. Ben benieuwd wat ze zeggen! Smokey en koetje en yolante succes bij VK! Nicky ook succes bij VK! Vervelend als je niet goed slaapt hè met zoveel last. Hoop dat de VK iets weet ckialita ben benieuwd!!! Lt meisie je hebt echt een super mooie buik!! We hopen de laatste foto! Mclover jij hebt ook een hele mooie buik zeg!!
meldplicht met bib verder even geen puf om terug te lezen of te reageren ben kapot ga zo de nieuwe wij even lezen lekker op de bank
lt20 : mooie buik zeg!! wel wat hoog maar zegt niks hoor... Nicky: succes bij de gyn! Linda: lekker dagje relaxen! mclover: vandaag ook lekker dagje zonder kids heerlijk he he bah kiss: balen dat het strippen niet heeft geholpen! op naar vrijdag dan maar? sterkte kapedi en koetje: ook succes bij vk en gyn! hihi leuk die foto mclover hmmm geen nieuws verder? denk dat ckialita nu echt wel bezig is of hopelijk voor haar ondertussen mama.... Hier zo naar de fysio en vanmiddag komen ze de kinderwagen brengen en Romano zijn nieuwe fiets dus blijven we thuis