Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    brendat: lekker daggie! klinkt leuk wat je allemaal gemaakt hebt en gaat maken! lekker zo'n broodje!

OOOOH NOG FF DAN GA IK OM MIJN BROODJE FILET AMERICAIN!!!:):)

Spruit: wat een droppie!! Fijn dat het zo goed gaat en dat je straks lekker naar huis mag!

oh Reggie: bij jou word het ook al spannend dus!

tv: mijn zoon vind tv wel leuk hoor! zou er hele dag voor kunnen zitten, hij mag 's ochtends altijd even kijken en soms 's avonds als hij gedoucht heeft kijkt hij altijd nog even Dora, Hij kan Cars een heeeeeeeeeeeele dag zien haha meestal is het een uurtje per dag

Nou spannend Femr! ben eind van de middag weer thuis dus als er iets is dan hoor ik het wel! Succes he! als je al het gevoel hebt dat het niet gedraaid is zal dat ook wel niet....ben benieuwd wat ze dan gaan doen!

Koetje: heb je een echo gehad? en is dat dan precies dat gewicht? das al best flink dan 3100 gram

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ FemR: succes!

@ Spruit: leuke foto van Rembrandt! Bedankt voor de tip wat betreft BSN.

@ de rest: mijn excuus maar ben het ff helemaal kwijt...

Heb net even een hartig woordje met die dame in mn buik gesproken en natuurlijk mijn mooie zangkwaliteiten laten horen dus misschien dat mama nu eindelijk wordt beloond?! Hapoee, ga ff opruimen en zometeen het huis uit want wordt er gek van.

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Fem; Succes strakjes

Verder nog geen nieuws...., zie wel weer en hoop gebruikers, dus check zo nog wel even! Ik moet om half 3 naar de vlos.

Tot straks.

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het blijft nu wel erg stil.. Iedereen aan het bevallen :D?

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    nee ik helaas niet hahah

6. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Zo, kleine meid was alweer wakker dus niet veel aan het fotoalbum kunnen doen. Straks nog maar een poging... Ik heb de Teletubbie-dvd maar weer aangezet. Normaal gesproken kijkt ze bij mij echt nooit tv (bij papa wel), maar nu moet het gewoon even. Heb echt geen puf om de hele tijd met haar bezig te zijn...

@brendat: tja, 't is allemaal zo onduidelijk bij de gyn... Echt tijd hebben ze niet echt voor je... Klinkt erg leuk, al die creaties van je! Je hebt me op een idee gebracht, heb net een lekker broodje mozerella en tomaat naar binnen gewerkt, mmm!

@tamar: in het ziekenhuisboekje bij mij staat 2-3 dagen in het ziekenhuis blijven, gyn zei dus hooguit een nachtje. Ben benieuwd, we zien het wel...

@val: ja, heb een echo gehad, krijg ik bij elke controle. Ik vond het ook al flink. En stel dat ik nog 5 weken doorloop, pfff...

@Kapedi: succes bij de vlos!

@lt20: ben het ook zat om de hele dag binnen te zitten, maar met een kleine meid met koorts moet je wel helaas. Ik hoop voor je dat je kleintje de zangkwaliteiten van mama wel eens echt wil horen!

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    MC Lover: leuke foto's

Spruit: wat fijn dat je al naar huis mag... super.. geniet ervan..

Reggie: ow spannend.. dus bij jou kan het elk moment gaan gebeuren... succes..

linda: zow.. goed bezig geweest... haha.. van het een komt het ander... nou ... dat is hier helaas vaak niet zo..

Nummer2: nou.. dan hoop ik dat je 8-8-10 dat wondertje in je handen kunt houden..

FemR: lekker handig dat ze je vergeten waren.. Maar.. je kunt vanmiddag terecht.. dus ik hoop dat het draaien gaat lukken.. en misschien zelf wel meer... :)

Koetje: fijn dat alles goed was.. en je beebje al mooi is ingedaald.. en ja.. 10-9-10 is ook een mooie datum..

Lt20: Ik hoop dat die kleine naar je luistert...

ene.. ik hoop dat het stilte voor de storm is... en we straks heel veel babynieuws krijgen..
    Maar.. helaas van deze kant waarschijnlijk niets...

hier alles rustig.. dus ga zo maar ff weer een tukkie doen...

8. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Nog geen babynieuws? Jammer.

@FemR: babietje laat je goed draaien en dan er snel uit!

@Linda: hard gewerkt, en nu lekker relaxen he!

@Lauw: slaap lekker, hier al de hele dag in de sluimermodus;)

@Koetje: hoop dat je straks nog even verder kunt met de foto''s en nog even rusten he!

@Kapedi: en hoe was het bij de vlos?

@Lt: ja nu moet ze wel komen, ze is nu vast zo benieuwd wie die mama is die bij die mooie stem hoort!

@Val: wil je niet meer het woord droppie gebruiken? Ik krijg gelijk een onstuitbare drang naar drop!:x

@irisnaomie; is het nog gelukt je naar de winkel te slepen! Meid ik denk aan je.

Nou hier vooral geluierd. Afwasmachine in en uitgeladen, wasje aangezet en wat kleine dingetjes opgeruimd. Net nog even de schilderijtjes in de babykamer opgehangen. En foto's gemaakt. Dus (sorry meiden ga nog even spammen)

Het wiegje:
    Bekijk bijlage 90902

9. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
  10. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
  11. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
  12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    wahaha droppie droppie droppie!:p wat hebben jullie een mooie babykamer zeg! echt super!

pfff zit te wachten op Romano zijn fiets...tussen 2 en 4 zal je altijd zien dat ze precies om 4 uur komen natuurlijk...:( wilde nog ff naar de kinderboerderij maar die gaat om kwart voor 5 dicht dus dat schiet ook niet op....dan maar tv loeren....

13. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @MC lover; Mooi kamertje zeg!!!

@Koetje; nog vooruitgang geboekt met je fotoalbum??
    Vind ik ook wel een goeie! heb nog steeds geen fotoboek van het trouwen laten maken! (sept '09) Weer wat op mijn lijstje :)

@Babynieuws; helaas is het rustig.... zometeen beginnen we allemaal tegelijk! :D;)
    Ik ben wel toe aan een nieuwe baby :) dus wie gaat???

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    heel vluchtig gekeken of er babies waren, want ik hoor m'n zoontje al
    zag wel leuke foto van Spruit en van Mc lover !

Hier nog beeb in buik
    ga nu zoon uit bed halen

15. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @MC Lover; Geweldig je kamertje, helemaal leuk vooral je wieg zo schattig

Zo terug van de vlos, alles was goed...bloedruk 125/70, iets hoger als normaal voor mijn doen , maar nog niet te hoog...Beeb zijn hartje deed het ook goed en met regelmaat 155 slagen. Alleen het vervelende is dat hij toch niet ingedaald is, vorige week dachten ze van wel ( in het ziekenhuis zeiden ze al van niet) , maar deze vlos en haar collega zeiden ook beide van niet. Heb namelijk 6 vlosjes, dus elke keer een ander.

Wat is het rustig hier trouwens......Kom zo nog even checken!

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ MC lover: ziet er erg leuk uit... mooie combi dat wit en dat groen...

@ Val: en is de fiets er?? altijd vervelend als ze op het laatste moment komen.. gelukkig hebben ze je maar 2 uur speling gegeven.. soms zit je een hele dag te wachten...

@ Kapedi: fijn dat alles goed was.. alleen balen dat beebje toch niet is ingedaald.. Kom op zakken mini-kapedi...

@ Kiss: hoe is het bij jou???

@ FemR: ik duim voor je dat het draaien gaat lukken..

@ Nicky: en..?? al terug van de gyn.. of ben je spannende dingen aan het doen.. haha..;)

Hier weer lekker geslapen... dadelijk denk ik lekker uit eten met mannetje.. Nu kan het nog... en wil er ook ff uit...

17. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ foto's, zag weer mooie foto's van baby's en kamers voorbijkomen! Heerlijk!

@ ckialita en Kiss, hoe is t met jullie?

@ hier, moeite met wakkerworden na middagdutje.....!
    Morgen naar de gyn, ben eigenlijk wel een beetje zenuwflappig!

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij zijn Ckialita en Elisa al bevallen hoor.. ze zijn geloof ik elkaars buddy dus dan kunnen we nog wel ff wachten haha..

vraag me sowieso af of alle buddy's elkaar wel op de hoogte houden? Klopt die buddylijst nog wel?

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Heb alles wel ff bijgelezen, maar sorry ff geen persoonlijke reacties.

Zag nog een knappe Rembrandt, knap ventje!

En een hele mooie babykamer van MC lover!

Vandaag weer een lekker lui dagje gehad..
    Nix bijzonders gedaan, manlief staat lekker te koken.
    Zoon zit te puzzelen, en ik lig met een dekentje op de bank.

Morgen moet mn moeder nog werken, en daarna heeft zij vakantie. Fijne gedachte dat ze er dan voor me is. Ze gaat namelijk dit jaar ook niet op vakantie voor mij. Lief he?!
    Ook zal ze bij de bevalling zijn (net als bij mn zoon), aangezien mn vriend niet echt tegen stress/bloed/ziekenhuis/pijn kan (hij is flauw gevallen bij de geboorte van mn zoon).... Dus mn vriend blijft een beetje op de achtergrond bij de bevalling.

Nou, we zijn nu officieel 24 uur na het strippen, en het heeft dus helemaaaaal niets gedaan! Vrijdag dus weer, ben benieuwd.
    En ach, het gaat opzich ook wel snel.. Morgen alweer woensdag!

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi hoi! Paar daagjes niet meer gereageerd (wel gelezen) dus loop een beetje achter met de felicitaties:
    Mamas & papas, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ukkies. De fotos die hier worden gepost zijn om te smullen!!!!

Aan alle onrustige babybuikjes: Zeg, of hou het rustig of zet door! Jullie mamas worden er een beetje moedeloos van!! Als je nu echt twijfelt kan ik je vast verklappen dat er een hele leuke mama en papa op jullie zitten te wachten, dus waar wacht je nog op???

Hier alles nog steeds top. Kleine Knut is zojuist weer door de gyn goedgekeurd voor een weekje. Ze hebben wel weer wat bloed afgenomen om wat testjes te doen vanwege het feit dat ik zo weining ben aangekomen en nu weer afval. Eigenlijk alleen uit voorzorg want met ons tweetjes gaat het eigenlijk super goed.

Over een uurtje even naar het vliegveld om manlief op te halen. Tot die tijd ga ik lekker weer verder met in huis rommelen :)

Tot snel!!

Deel Deze Pagina