Ckialita & Elisa gefeliciteerd met jullie meisjes!!! Koetje wat een naar verhaal zit je zeker niet op te wachten, sterkte Chivay wat rot dat 't voeden zo'n pijn doet. Misschien hapt ze toch niet helemaal goed? Even volhouden nog, heb wel vaker gehoord dat 't later toch goed komt Yolanthe ideaal he je voetjes in 't water! Doe ik ook! Ga nu (een poging doen tot) lekker slapen! Tot morgen
**INBRAAK** Ckialita, van harte met jullie mooie dochter . Geniet er van en we zullen haar vast wel eens zien Groetjes, Sjudith en Chieffie (aug 2008 ouders ) **UITBRAAK**
Grrr, ik kan (weeeer es) niet slapen.... Verheug me er nu al op als die hormonen mn lijf uit zijn en ik weer normaal slaap!
Ckialita en Elisa gefeliciteerd met jullie dochters!! Hier werd ik om 2 wakker, buikpijn, dus naar wc. Verder geslapen. 5 uur, buikpijn, maar anders als anders.. Net als dat je ongesteld bent; dan voel je ook dat je baarmoedermond open moet een stukje (tenminste ik heb dat altijd en dus ook altijd erge buikpijn) en dat heb ik nu weer met een harde buik. Trekt na een minuut ofzo weg en dan duurt 't weer ff voordat er weer 1 komt. Ga nu eens ff op de tijd letten of ze regelmatig komen. Vind het nu wel spannend!! Is er niemand wakker die me gezelschap houd?
Ik kon ook niet meer slapen, vandaag is de uitgerekende datum maar de kleine heeft er geen zin in. Gisteren heeft de VK mij proberen te strippen maar helaas mislukt, de baarmoeder lag nog te ver naar achteren. Zondag weer proberen..... iedereen die bevallen is gefeliciteerd, geniet er van!
Ja heb dit ook nog nooit gehad en ze komen nog steeds om ongeveer 8 min. Beginnen steeds vervelender te voelen maar gewoon goed te hebben. Ga zo eens onder de douche om te kijken of het afzwakt, of niet. Hè je uitgerekende datum en nog niet kunnen strippen. Lijkt me echt vervelend, je hebt zo naar die dag geleefd!
Meld me met baby in buik @Ckialita en Elisa: Meiden gefeliciteerd met jullie dochters ! Het is toch wel uniek de buddies op dezelfde dag bevallen zijn ! Geniet lekker van de kraamtijd (en daarna ) @Ckialita; mooie meid op de foto! @Koetje; dat is toch 'a worst nightmare' zeg! Het is altijd erg je kindje te verliezen, maar dan denk je toch de eindstreep gehaald te hebben... Bah... kan me voorstellen dat je het even kwijt wilt. @lt20; ja er zijn er best flink wat die over de uitgerekende datum heengaan. Bij m'n vorige zwangerschap waren de meeste forummama's voor of op tijd. @chivay; maak de keuze die voor jou goed voelt m.b.t. BV. Als het niet gaat, gaat het niet... als het vol te houden is en je wilt het, kun je dat doen. Jayden had het pas écht goed door de dag dat de kraamhulp voor het laatst was. @FemR: fijn dat de draaipoging gelukt is. Ik heb ook twee keer mijn katten verdacht van 'voorgevoelens' maar het bleek allemaal onterecht; hun sterke aanhankelijkheid was in elk geval niet te koppelen aan de startende bevalling... @luannie; ga jij altijd even forummen als je 's nachts naar de wc moet ?? @willeke; op zondag strippen? Goh wist niet dat ze dat ook in het weekend deden. Jammer dat de 1e poging niets uithaalde...neem aan dat je daar op gehoopt had? Hier maandag een poging, maar hoop dat Ukkie voor die tijd zelf wilt komen... @wonderbaby; ben benieuwd of het doorzet bij jou of niet. Het klinkt wel als weeën; regelmatig en steeds heftiger.... Je zal nu wel onder de douche staan. Ik ben van mijn zoontje bevallen met jouw huidige zwangerschapsduur; 38w5d. Nu zit ik daar al overheen met 40w2d. @hier: de mannen zijn al weer op pad. Aan het werk en m'n zoontje naar oma. Misschien dat ik straks ook heen ga, maar alleen thuis met hem, dat is gewoon wat lastiger geworden. Kan 'm niet geven wat ik wil; leuk spelen etc. Dus vandaar... ook is het voor m'n rust wel belangrijk, maar dat voelt als minder nodig. MIsschien met vriendinnen afspreken, ik bekijk het straks wel. Ga eerst nog even terug in bed denk ik. Moest er vannacht ook weer 3x uit.
Ben ook benieuwd. Sta nog niet onder de douche maar het wordt wel pijnlijker.. Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat meneer zich vandaag meld..
Goedemorgen meiden. als eerste; Spruitnoorderloo gefeliciteerd met jullie zoon! Ckialita gefeliciteerd met jullie dochter Elis ook jij gefeliciteerd met jullie kileine meid. Geweldig er komt schot hier in de zaak. Ben benieuwd wie er vandaag en morgen aan de beurt zijn Kiss bij jou nog steeds niks? Ik las dat je weeen had maar dat ze onder douche verdwenen? Wat balen meid, ze neemt er wel de tijd voor he? Een kleine fopper. Vannacht voor het eerst dat ons meisje maar 2 kwam en ik heb dus goed geslapen. Dan ziet de wereld er toch heel anders uit! Vorige week woensdag om 5.00 braken mijn vliezen en het was bij dus wel zoals in de film,. Echt een plons! En ik bleef maar plonsen haha. Moest even naar het ziekenhuis zodat ze konden checken of het echt vruchtwater was en en dan even aan de ctg, dan mocht ik weer naar huis. Gevraagd of ik wat later kon komen zodatw e nog even konden eten. Weeen had ik wel maar vond dat nog prima te doen. In het ziekenhuis was alles goed en ik had het er nog over dat we weer naar huis moesten, waarop ze begonnen te lachen en zeiden; Hmm je hebt heel veel weeen hoor, dus je blijft lekker hier! Had er toen al 4 cm op zitten. Na verloop van tijd vond ik ze wel heftig worden omdat ik zowel rug als buikweeen tegelijk had en eigenlijk geen houding had om ze op te vangen, ja gewoon op mijn rug, maar dat mocht niet omdat mijn meisje dat dus niet zo prettig vond. Ik ben toen dus onder de douche gaan staan en kotste toen mijn avondeten uit. Wat een opluchting was dat. vriendlief had ondertussen wel weer trek, dus ik heb hem gezegd dat hij nog wel even naar de burgerking kon aangezien een bevalling uren duurt. Dit was om 22.30 uur. Toen hij terug was ben ik die douche maar eens uit gestapt omdat ik het zo sneu vond dat hij daar maar alleen op die kamer zat. Had het ondertussen ook helemaal gehad en dacht dat ik niet veel pijn meer kon hebben, dus gezegd dat ik pijnstilling wilden. Hierop moesten ze weer lachen en zeiden Oh nee hoor we gaan even kijken maar waarschijnlijk mag je beginnen met persen, we hebben op de afdeling ook een wedje gelegd dat jij als eerste gaat bevallen, want je bent zo ontspannen, je doet het zo goed! Ik dacht; JAJA ALLEMAAL UITERLIJKE SCHIJN IS DAT !!!!! Maar het was zoveer persen mocht ik om 0.00 uur mee beginnen. de weeen werden toen minder en ik raakte langzaam uitgeput. Dus aan het infuus om ze sneller te laten komen. Bleek het kind met haar schouders vast te zitten. Ik kreeg hier niet veel van mee, ik was helemaal stoned van mijn eigen hormonen en tussen de weeen door probeerde ik steeds te slapen haha. Er is een knip gezet, maar dat had ook nog niet het gewenste effect, toen gingen ze de gyn halenb en dacht ik: Oh nee geen pomp op haar hoofdje, ik heb alles gegeven en daar was ze dan eindelijk! Ik vond het een hele heftige ervaring moet ik zeggen, ben het soms nog echt aan het verwerken. De dagen erna voelde ik me alsof er iemand met een honkbalknuppel op¨mijn schaambeen is geslagen. Ik kon bijna niet lopen of uit bed komen en heb de hulp van mijn vriend dan ook echt nodig gehad. Werd daar soms echt verdrietig van dat ik gewoon niet zelf de verzorging op me kon nemen. Ondertussen lijkt de pijn wat af te zakken en wordt ik wat mobieler. ook komt er meer ritme in de borstvoeding (wat ook niet van een leiendakje ging) en het slapen, waardoor ik ook beter slaap. Nu begint het echte genieten en ik ben eerlijk gezegd ook blij wanneer de kraamzorg morgen voor het laatst is, want je wordt behoorlijk geleefd zo´n eerste week. Ik kom snel weer kijken. Hopelijk vanmiddag om te checken of er al actie is bij 1 van jullie! Zet hem op he meiden!
Belachelijk :x, tis al 4 augustus en nog geen baby hier!! Denk echt niet dat ze voor het weekend nog komt, dus vrijdag weer een strippoging, denk niet dat dat dit keer wat zou doen... Dus dan zondag naar het ziekenhuis om te kijken hoe het met de baby gaat. Kijken ze dan ook hoe het met de moeder gaat???? Want hou dit niet langer vol hoor.... tjsa, ik weet het, ik zal wel moeten, maar vandaag ff een offday! @ ckialita, joepie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Deborah! Ohh ik krijg helemaal kriebels van de foto van Deborah, zo cute! @ Elisa, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fenna! Héérlijk dat babynieuws! @ koetje, vreselijk he dat zoiets kan gebeuren! Moet je toch niet aan denken dat dat bij jezelf zou gebeuren, brrr! @ chivay, kan me voorstellen dat je verliefd bent op je meisje, ben ook zooo jalours! En wat rot dat je zo een pijn hebt bij het voeden! @ femr, kan me voorstellen dat je nu ook wel wilt bevallen nu je kindje in ieder geval goed ligt! En nu hopen dat beebje lekker zo blijft liggen! @ wonderbaby, wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het doorzet! @ willeke, balen dat het strippen niet kon. Bij mij konden ze wel strippen afgelopen maandag, maar dat heeft helaas niets gedaan. @ leonizzie, wat een mooi bevallingsverhaal! Ben echt jalours, had ook zo graag mn kindje al in mn armen gehad!
CKIALITA: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER DEBORAH!! ELISA: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER FENNA!! Hier ook helemaal verliefd op ons mannetje. Toch maar wiegje in onze slaapkamer erbij gezet Kreeg hier al wel commentaar van man en kraamhulp dat ik meer rust moet nemen... ben te veel bezig uit mijn bed..... @MC: ben hier van alle (boerderij)dieren. En katten. Schaapjeskamer is naar aanleiding van een zwangerschapscadeautje van een oud collega van de kinderboerderij: een knuffelschaapje.
@leonizzie; een heel verhaal zeg. Vooral dat stukje dat ze met haar schouders vast zat...en je haar toch nog zelf er uitgekregen hebt! Ik zat (zelf als baby) ook vast, maar bij mijn moeder moest er (in die tijd) toen een keizersnede gedaan worden. Maar ja, da's begin jaren 80. Fijn dat het in elk geval wat beter gaat. Kan me je teleurstelling van de verzorging niet op je kunnen nemen goed voorstellen, had ik ook namelijk na de geboorte van Jayden. Toen was ik nog niet zo mobiel... Daardoor wel veel oefenmomenten voor de papa @Spruit; ik las mijn kraamdagboek terug van 2008... daar staat ook telkens dat ik genoeg rust moet nemen @Banner; maar even verandert, degene die ik had die liep niet goed...