Leonizze: een bevalling is zeker een hele ervaring. Wel fijn dat alles goed is gegaan ook al ging het laatste gedeelte moeizaam. Nu maar lekker genieten en op krachten komen! douchen kan je ook ontspannen! gewoon doen als je de goed bij voelt. en als je het vermoeden heb dan is het meestal ook zo! Katje: Ze belt me zondag eerst op hoe het gaat en of ze het eventueel nog een keer moet komen proberen. Dan komt ze bij me thuis. Ik hoop alleen dat onze uk toch echt eerder komt. Maar ligt er aan horveel mensen er dan aan het bevallen zijn want deze week zijn we met ze zevenen die moeten bevallen! Ik was gister erg teleurgesteld en heb ook een traantje gelaten.....
@Kiss; Mooie buik ,groot maar wel mooi. @Elise; Gefeliciteerd met Fenna. Wat leuk! @Ckialita; Gefeliciteerd met Deborah, Fijn dat alles goed gaat geniet ervan. Wat een mooie foto al @Chivay; Vervelend dat de borstvoeding zo pijnlijk is, wel fijn dat het met je kleine meid goed gaat! @Wonderbaby; Succes en sterkte vandaag! @Leonizzie; Wat een verhaal, gelukkig is alles goed gegaan en voel je je nu stukken beter! Hier geen nieuws...... Kom straksjes nog wel even checken of er nog meer nieuws is!
Goedemorgen! @ Chivay: wat fijn dat Oona zo goed aankomt. Hoop dat de borstvoeding vandaag voor je beter gaat!! @ FemR: wat fijn dat de draaipoging is gelukt, hoop dat ze nu zo blijft liggen! @ Ckialita: mooie foto! Wat staat er precies op het mutsje? @ Wonder: en en en? @ Leonizzie: gelukkig is alles goed gegaan en voel je je nu beter! @ Kiss: gister baalde ik ook echt als een stekker, 40 weken lang leef je naar een datum en dan gebeurt er NIETS . Hoop echt voor jou dat kleintje zich snel meldt, heb geen idee of ze zondag ook naar jouw conditie kijken (ik hoop het voor je!!) @ Overtijd: met 3 dames toch (Kiss, Katje en ik)?? Hier opgestaan met een schoppende ukkepuk. Heb net contact gehad met het ziekenhuis voor de ctg/ echo en deze gaat niet door. Wonder boven wonder voel ik haar sinds zaterdag regelmatig bewegen dus weet dat ze het goed maakt. Als ik me zorgen doe maken dan kan ik alsnog langskomen. Morgen weer naar de vk, weet iemand of ze dan inwendig onderzoek doet? Eventuele ontsluiting, weke baarmoedermond of iets op te zoeken??
Ckialita > gefeliciteerd met Deborah Elisa > gefeliciteerd Met Fenne Voor de rest ga ik even nu terug lezen als het lukt
@Katje; haha nee, ik ga niet altijd forummen als ik 's nachts moet plassen maar het was al de zoveelste keer en ik dacht dan maar even kijken en later weer proberen te slapen! @Cossy; ik hoop dat je nog in dromenland ligt.... @Kiss; een knuffel jou kant op!! @wonderbaby: succes vandaag!!! @hier: rustig, niets geen voorwerk ofzo.. helaas, alles rustig..
@ FemR: wat fijn dat de draaipoging is gelukt, hoop dat ze nu echt zo blijft liggen! @Elise; Gefeliciteerd met Fenna! @Ckialita; Gefeliciteerd met Deborah! heerlijk, weer 2 kleintjes erbij. wonderbaby en karlijn: spannend, klinkt toch echt als weeen! en met behoorlijke regelmaat zie ik wonderbaby! Denk dat jij vandaag wel een kleintje kunt vasthouden! Hier nog steeds niets... Dacht gisterenavond even dat... maar het waren gewoon darmkrampen, na een bezoek aan de wc was het weer over...
Hahah, dat nog net niet... Ik sliep uiteindelijk om 3 uur. Maar ik moest om 7 uur op om mn vriend naar zn werk te brengen. Heb de auto nodig om naar de vk te gaan...
Mc lover > ja het is gisteren gelukt maar kijk niet hoe pffff was echt helemaal kapot toen ik terug was thuis .. en wat een gaaf wiegje echt mooie en de rest van het kamertje ook leuk dat groene .. Kapedi > fijn dal alles weer goed was bij de verloskundige wel balen dat de kleine nog niet ingedaalt is Kisss > balen dat het strippen niet heeft gewerkt hopelijk vrijdag wel En wat een mooie buikfoto,s Kris34 > mooie buikfoto Yolanthe > fijn dat alles ook weer goed was bij de gyn Femr > fijn dat de draaipoging is gelukt hopelijk blijft de kleine nu zo liggen Brenda > fijn dat alles ook weer goed was bij de vk en leuk zeg lekker shoppen voor je meisje wou dat ik dat nog even kon wil zao graag nog even naar prenatal maar lukt echt even niet misschien donderavond samen met vriend met de auto als het lukt .. Chivay > wat fijn dat het zo goed gaat met Oona en heerlijk zeg dat je 2 dagen extra kraamzorg krijgt Ckialita > wat een mooie foto van je meisje deborah
Hier vannacht ook weer een lange nacht steeds wakker op te plassen en ook weer een keer dat het na het plassen er gewoon weer een hele straal na kwam lekker op de grond dus gelijk midden in de nacht weer wat op te ruimen daarna weer die licht rugpijn en natuurlijk helemaal niet meer kunnen slapen ben nu ook erg moe .. vanmiddag weer naar de verloskundige ..
Je merkt toch echt dat de laatste loodjes het zwaarst zijn! @Cossy; lekker kort nachtje dus.. moest zo lachen vannacht iuk klikte op nieuwe berichten en echt overal stond Cossy haha! Ik dacht nog wordt een lange nacht voor der
hé dames, even snel een berichtje van mij over het bezoek aan de gyn gisteren... Morgen moet ik terug komen om 15.00 krijg dan een ctg en daarna afspraak bij de gyn (een andere dan die ik vandaag had ) Na al dat voorwerk van de laatste week was mijn bmmond nog niet verweekt erg balen maarja wie weet veranderd dat nog voor de morgen, de wonderen zijn de wereld niet uit. De gyn vroeg ook of ik nog wel goed slaap, nou niet echt dus. Mocht ik het zelf willen dan kan ik een afspraak maken en dan zorgen ze dat ik 's avonds een keer kan komen en dan krijg ik medicijnen om goed te slapen maar dan moet ik wel een nachtje in het ziekenhuis doorbrengen. Ik probeer het dus maar gewoon zo. Maar het was wel een heel fijne gyn! We horen morgen dus meer... wachten duurt lang... Verder nog babynieuws hier? Knuffel voor iedereen!
Zo, er waren een paar nachtbrakers hier lees ik... Balen, hoop dat jullie de volgende nacht beter slapen... @Chivay en Leonizzie: wat leuk dat jullie nog tijd vinden om af en toe hier te komen. Heftig verhaal, Leonizzie, maar je hebt het top gedaan! @Ckialita: wat een droppie is Deborah! En lekker thuis bevallen, lijkt me heel fijn! @alle rommelaars: veel succes!!! @hier: gelukkig redelijk geslapen, wel weer erg liggen dromen maar dat schijnt erbij te horen... Denk ook nog veel aan die collega van m'n vriendin, maar dat probeer ik van me af te zetten... Ik ben ook al heel erg met de bevalling bezig en zó enorm nieuwsgierig naar de beeb! Toch kan het nog wel weken duren dus moet ik me nog niet te druk maken. Heb gisteravond voor het eerst een Rennie ingenomen, wat een verademing die dingen! Gelukkig gaat het vandaag weer prima met m'n meisje, wat die koorts nu was? Ben helemaal blij, kunnen we eindelijk weer iets gaan doen! We gaan zo met m'n moeder naar de grote Prenatal, de laatste dingetjes kopen en eindelijk de blije doos ophalen (als dat nog kan). Vanmiddag nog even langs bij m'n neefje van 1, die is vanochtend geopereerd aan z'n amandelen en heeft buisjes gekregen. Zielig zo klein, ben benieuwd hoe m'n zus eronder is (geweest).
Elisa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter Fenna! Ckialita, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter Deborah!! Dan is het nu wel officieel he.. de dames hebben de overhand in augustus hahaha
Chivay: jammer dat het met de bv niet goed gaat, dat was bij mij dus ook....voelt vervelend he, maar doen waar je je goed bij voelt hoor! succes! oh ja ckialita thuis bevallen! goed hoor! helemaal super en wat een moppie! Wonderbaby: en?? Wow leonizzie: klinkt inderdaad heftig maar wat heb je het goed gedaan zeg!! petje af hoor! hopelijk lekker genieten nu! Kiss: knuffel voor jou meis! Hier geen nieuws eigenlijk, ik heb nog helemaal NIKS gevoeld haha Trouwens de baby voel ik ook veel minder de laatste tijd is dat normaal? bij mijn zoon was het andersom....