Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou.. who's next? bij wie rommelt het zodanig dat ze vandaag gaat bevallen? :D

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hier even een ego berichtje, heb niet veel tijd!

Ik heb voor de verandering een heerlijke nacht gehad werd wakker van de wekker!!

Onze dochter ging met veel plezier en haar mand om uit te delen naar 't kdv! Ze was helemaal trots, is morgen echt jarig. Maar dan vieren we het lekker thuis....!

Straks naar de gyn, ik heb al mijn vragen/wensen op papier mbt de bevalling/klachten!

Ladies, fijne dag vandaag!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik in elk geval niet :D! Haha

4. 4days

4days Niet meer actief

Ohw hier nog laaaaaaaaaang niet hoor.... :) *kreunt*

Zometeen naar de vk, eens kijken wat die zegt. En dan duik ik weer mn bedje in! Nouja, als zoonlief meewerkt...

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    nope hier ook nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanger niet.....

6. 4days

4days Niet meer actief

7. pfff blijf steeds harde buiken krijgen nu en weer die ongi gevoel voel me ook niet echt lekker en zweet me kapot

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja daar hoop ik ook op; dat Ukkie besluit zelf te komen voor er iets gedaan wordt... maar ik laat de beslissing bij de mensen met de kennis.

@overtijd; LT20, kiss, ik idd. Maar dat baseer ik op het lijstje van Chivay en Dingetje... gezien de banners dacht ik dat er meer waren...Ow ik lees net ook Nummer2

@yvonne; hopelijk alles goed bij vk vanmiddag. Sterkte met de harde buiken. Heb ik hier ook, maar zijn niet vervelend. Merk het vooral als ik beweeg, alsof er een skippybal voorop zit ;) Buik is ook gewoon heel vol hier lijkt het wel.

@nicky; ik zou ook niet graag een nachtje ziekenhuis willen alleen maar om te kunnen slapen...maar ja als je écht op ben is het misschien wel weer een optie?

@val; minder ruimte, dus minder bewegen kan idd. Maar als je twijfelt, altijd je VK bellen !

@hier; ga weer even verder met de film. Kijk in etappes, ondertussen ook de douchekabine aan het schoonmaken. Lang leve bleek :)

9. katje > ja is echt niet fijn die harde buiken hier ook nog steeds krampen onderin en dan die rugpijn heel soms is het even weg

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Zo.... wat voel ik me beroerd zeg! Of er een vrachtwagen over me heen is gereden :(.... vannacht ook niet lekker geslapen, veel wakker geweest... Emotioneel voel ik me ook niet erg fijn, ook een beetje een offday geloof ik. Volgens mij ligt beebje nog wel goed, zo ik vanmorgen kon voelen. De harde buiken zijn afgenomen, maar heb wel een heel gespannen buik op de plekken waar geduwd en gedrukt is zowel onder als boven. Volgens manlief zie ik er ook niet goed uit haha, nee... dat voelde ik al ;)

Vandaag maar mak aan doen, lijkt me wel handig.
    Ik zag alweer meiden met rommelende buiken!! Spannend!! Ik kon af en toe even koekeloeren hoor! Maar echt actief zal ik niet zijn denk ik.

@Ckialita: wat een lekker wijffie!! Geniet ervan!
    @Leonizzie: heftig verhaal! Hier ook een kind gehad die vast zat en ik dacht ook, pomp?? no way! Dus na een grote knip en veel kracht werd Pim geboren na 30 uur hahaha. Heb ook lang last gehad van de bevalling hoor, zowel lichamelijk als geestelijk. Heeft wel ff geduurd, dus hou er rekening mee en gek is het niet als je er langer last van hebt dan een ander. Geniet er wel van he!!!

Goede dag voor iedereen!
    x FemR

11. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @Cossy, hoop dat je nog even lekker kunt slapen, weltrusten!

@Tamar: alvast proficiat met je dochter, leuk om te zien dat ze zo trots zijn, niet!

@Dingetje: volgens mij duurt het hier nog wat weekjes.

@Val: ik voel de laatste week ook veel minder bewegen, ga ik vandaag toch ook even bij de gyn aankaarten, weet eigenlijk niet wat normaal is.

@Koetje: shop ze, ik kon de blije doos nog een tijd na de datum ophalen deden ze niet moeilijk over.
    Ach arm neefje, zo klein!

@Katje:hier komen de jongens vanavond weer terug van logeren bij opa&oma, vind het ook zwaar worden als ze hier rondhuppelen, maar als ze weg zijn mis ik ze weer zo, zo stil:(

@Leonizzie: zwaar zeg, maar je mag trots op jezelf zijn. Je hebt het prima gedaan! Dat scheelt he, maar twee keer op een nacht. hoop dat je nu wat meer kunt gaan genieten! Knuffel!

@Arme Kiss, het is inderdaad belachelijk dat ze je zo lang laten wachten :( snap je baaldag helemaal, en je hebt gewoon het recht om af en toe flink te balen, je wilt je kleintje nu gewoon in je armen hebben! MiniKiss; laat je maar snel aan mama zien, ze wacht vol spanning op je! Dikke knuffel Kiss!

@Spruit: ja beestjes! ik ben ook zo'n boerderijdierenfan en heb drie katten. Koeien vind ik ook al zo knuffelbaar! Ik ben zo iemand die als ie ergens een koe in de wei ziet staan er een heel gesprek tegen begint (en ik zwaai ook als ik langs ze rij:D), hoezo maf?

@Nicky: Fijn dat je een begripvolle gyn had, hoop dat die je morgen hebt minstens net zo fijn is. Maar eigenlijk hoop ik gewoon voor je dat kleintje er morgen al is! Wachten is inderdaad *^&*&:(!

@Chivay: al contact gehad met een lactatiekundige? Ik had er hier heel veel aan! succes!

@Willeke: balen dat het strippen niet ging! Kom op kleintje, je mama wacht op je!

@Lt20: Fijn dat je mini weer goed voelt, ben je toch wat geruster.

@Wonderbaby & Karlijn: ik wacht vol spanning op babynieuws!

Heb mijn vriendinnen gevraagd om peettante te worden, ze waren helemaal vereerd, heerlijk zo'n reactie. We (vriend en ik) waren toch een beetje zenuwachtig hierover. Andere vriendin heeft gelukkig ook heel positief gereageerd en wilde heel graag knuffeltante worden.
    Zo dat lucht ook weer op nu dat geregeld is.

Ik ga me snel even douchen want moet over 4o minuten bij de gyn zijn.
    Ik kom straks even kijken of er al weer babynieuws is.

Fijne dag iedereen!
    Liefs MClover

12. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Nog even Fem: doe lekker rustig aan, lijkt me ook niets al dat geduw en getrek, zal je inderdaad wel voelen.

Irisnaomie; hoop dat kleintje nu heel snel komt, dat het doorzet. Want je loopt nu echt op je tenen meid. Dikke knuffel!

13. Mc lover > ja hoop het ook ben het echt een beteje zat aan het worden vanaf vorige week donderdag al steeds die krampjes enzo maar nu blijft het echt doorgaan ga zo maar even proberen te douchen ofzo

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Fijn dat je vriendinnen het zo goed hebben opgepakt! Weer een zorg minder!

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kiss: ze kijken hoe het met het kindje is en niet naar de moeder. Bij dochter had ik er ook schoon genoeg van, maar zolang baby het nog naar haar zin heeft doen ze niets! Het beleid is om af te wachten tot 41 weken en dan de laatste week van dag tot dag/ om de dag te bekijken hoe het met de baby gaat.

Voor jou is het balen als je op maximaal 40 weken had gerekend, maar de dokters vinden het niet bijzonderer. Maar ik snap dat je baalt, deed ik ook toen dochter 15! dagen te laat was. Deze keer rekenen ik op minimaal een week extra! Hoewel ik grap dat deze de 7de moet komen (15 dagen eerder dan de uitgerekende datum, dan komen we weer op het gem. van 40 weken).

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Hier echt een rel nacht gehad zeg! Ben al een tijdje wakker, maar weet maar niet op gang te komen!
    Ieder uur (!) was ik wakker en bovendien werd ik ook nog geterroriseerd door een mug die een nogal goede verstop plek had... jullie begrijpen dat ik 't niet heb opgegeven en de mug 't hele verhaal niet overleefd heeft!

@ Kiss; knuffel voor jou, snap heel goed dat je baalt... heb hier zelf in tranen gezeten, omdat ik zo graag even m'n benen wilde scheren, maar helaas zat m'n buik zo erg in de weg dat ik m'n evenwicht verloor en een hap uit m'n been... pijn en ik was enorm boos! Hier begint nu iedereen te zeggen, hou er maar rekening mee dat je overtijd gaat, maar goed daar heb je niet veel aan als ze eerst steeds zeiden, o nee hoor die komt wel eerder!!! hele omschakeling! Hoop dat miniKiss zich snel gaat aandienen en anders dat 't strippen vrijdag wel wil lukken.

@ wonderbaby; en? echte weeën? Zet 't goed door? Succes!

@ Leonizzie; wat een heftige bevalling zeg, maar wauw wat een held dat je dacht... tang, no way ik doe 't zelf wel! Ergens wel fijn om te lezen, want dan kom ik toch een beetje van die roze wolk af, dat 't misschien wel allemaal niet zo makkelijk en vanzelf zal gaan, want ik heb gewoon echt nog geen idee wat ik moet verwachten!
    Wel fijn dat je vanacht even een beetje bij hebt kunnen slapen... ga nu maar lekker genieten en laat je verwennen!

@ MClover; fijn dat je vriendinnnen zo goed reageerden!

@ Spruit; jaaah, wij hebben ook beestjes!!! Schaapjes op de gordijnen, vonden ze uber-schattig!!! foto staat bij mijn profiel, nog in zwart-wit, want ze hebben al een kleur!

@ Irisnaomi; heb precies hetzelfde, maar 't zet maar niet door, dus durf nergens meer op te rekenen! Nog even volhouden... max 3 weekjes hebben wij onze kleine uk ook bij ons!

@ Yolanthe; Zou mooi zijn zeg als de beeb nu de 7e komt! Helaas valt 't niet te plannen, maar hoop 't voor je!

@ hier; ga even lekker filmpje kijken (sex & the city!) en daarna maar eens kijken of ik mezelf op gang krijg... 't regent hier, dus daar wordt ik ook al niet echt vrolijk van!

Tot later!

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Mamamies: jij ook geen beste nacht en start van de dag... pfff... Veel plezier met het filmpie!!

Grtz FemR

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Iris; Vervelend dat het zo lang rommelt bij je, nou lekker rustig aan weer!
    @MCLover; Succes bij de vlos
    @Mamamies; Haha nee heeft de mug het niet overleefd, leuk geschreven.
    @Dingetje; Hier voorlopig ook niks hoor, beeb zit prima en heeft genoeg zwemwater en die wil niet eens indalen, laat staan geboren worden. Ik loop wel tot ruim 41 weken hoor.

Ik ga voor de 18e.....Vind ik wel mooi 18-08, want eerder zal deze eigenwijs toch niet komen als hij niet eens met zijn hoofd vast wil zitten dan zal de rest ook wel niet willen. Mijn uitgerekende datum vind ik toch niks, vrijdag de 13e!

19. pfff de harde buiken en krampjes blijven ben blij dat ik straks naar de vk kan

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lt20, toen ik 40+1 weken was hebben ze dus bij mij wel inwendigonderzoek gedaan of ze me konden strippen.
    Je kunt er altijd om vragen áls je het wilt.

@ irisnaomi, succes bij de vk!

@ nicky, ben benieuwd morgen. Wel balen dat dat voorwerk nix gedaan heeft zeg!

@ koetje, leuk leuk naar de prenatal! :D

@ val, hier voel ik de beeb ook veel minder, maargoed afgelopen zaterdag nog een echo+ctg gehad en schijnt wel normaal te zijn..
    Als je twijfelt natuurlijk ff de verlos bellen!

@ wonderbaby, hoe gaat het bij jou???

@ dingetje, nou hier rommelt er hélemaaaal nix, dus voor mij geen bevalling. HELAAS!

@ tamar, succes bij de gyn!

@ cossy, succes bij de verlos!

@ katje, pff douchecabine schoonmaken, moet er niet aan denken!

@ femr, knuff!!

@ mc lover, lief berichtje.. Thnx!
    Ohh wat fijn dat je vriendinnen alle 3 leuk hebben gereageert!
    Succes bij de gyn.

@ yolanthe, ppff eigenlijk dus belachelijk. Al vanaf 20 weken BI, en eigenlijk boeit dat nix.
    Maar goed, moet er ook niet teveel over zeiken, ze hebben me immers al gestript wat tot niets heeft geleid.
    Dus dan maar afwachten.

@ mamamies, pff ook al een off day.. knuff!

@ Kapedi, de 18e is een mooie datum!
    (al wil dat indalen ook niet veel zeggen, mn zoon wou ook niet indalen en is wel een week eerder geboren..
    En deze dame is wel ingedaald en wil niet geboren worden... tsja)

Net mn zoon naar bedje gebracht..
    Zelf ff gedoucht om even de spanning kwijt te kunnen, even een ontspanningsdouche..
    Veel klodders slijm verloren, sorry voor de details. Niet bloederig, gewoon taai slijm.
    Maar ja, zal wel weer nix zijn.
    Heb me toch een potje zitten janken onder de douche... maar dat helpt ook niet.
    Ben blij als mn vriend tegen 15.00 uur thuis is!
    Ook mn mams komt tegen 16.00 uur ff langs, en die heeft na vandaag vakantie en zal me komende dagen veel helpen, dat scheelt echt!
    Morgen en overmorgen gaat mn zoon naar het kdv, gelukkig voor hem, want hier thuis heeft ie ook niet veel te beleven.
    Zie dr alleen enorm tegenop om hem weg te brengen, maar mn mams wilde het ook wel voor me doen, maar ff overleggen.

Nu nog ff op internet en dan ga ik ook plat.

Liefs

Deel Deze Pagina