@LAUW: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippe jahoe!! Genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kiss klaag maar meid, als ik je kon helpen zou ik het doen! is ook echt niet makkelijk, maar nog ff!!! en das wel irri ja dat bellen, dat had ik bij mijn zoon ook! ik nam op een gegeven moment niet meer op, dan werden ze helemaal gek Koetje: lekker geshopt!! Irisnaomi: ook voor jou een knuffel meid. Hoop nu echt dat het doorzet voor je! Chivay: fijn dat het al weer zo goed met je gaat! jammer van de bv maar goed dat je een beslissing hebt genomen! zal je wel rust van krijgen denk ik! komt ook allemaal goed hoor, je hebt je best gedaan he!! goed hoor! Brendat: ja we zijn nog geweest, mijn moeder meegenomen dus heb lekker boekje kunnen lezen hahah daarna bij de mac frietjes gegeten dus de kleine heeft een leuke middag gehad. Lekker zo'n relaxt dagje!! oh Wonderbaby: succes!! gaat nu ook wel doorzetten denk ik Dingetje: fijn dat het goed gaat met Ivar!! LAUW: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JENNA!! LEUKE NAAM ZEG! HOPELIJK GAAT ALLES GOED En weer een meid erbij hihi Mamamies: zou kunnen dat het rugweeën zijn, maar geloof me dat voel je snel genoeg! sterkte als het zo is! Hier dus een gezellig middagje gehad eigenlijk! ben wel moe nu maar was leuk!
Hoi lieve mama`s Zo 7 pagina`s erop zitten! Even uit mijn hoofd want het was weer zoveel en nu alweer 12 leden online. Als eerste Lauw gefeliciteerd met je kleine meid Jenna! @Kiss; Hou vol, we leven in ieder geval met je meer @Irisnaomi; Hoop ook voor jou dat het doorzet. Zag mooie verhalen voorbij komen van de inmiddels bevallen mama`s waarbij de kleintjes het goed doen, super!!!!! Hier geen nieuws en geen klachten.....Vandaag was mijn zusje terug van 2 weken vakantie dus even bijgekletst en nu lekker op de bank. Tot morgen allemaal en slaap lekker
@elisa gefeliciteerd met dochter Fenna!!! @ckialita gefeliciteerd met dochter deborah!!! @Lauw gefelciteerd met dochter Jenna!!!! hier nog steeds hetzelfde als gisteren, hoewel ze wel wat meer pijn doen, maar nog niet echte regelmaat pfffff.
@cossy: fijn dat de controle weer goed was. @kiss: knuffel meis. Ik hoop zo dat de kleine zich snel aankondigt. Och meis toch, dat is minder dat je amper nog naar de keuken komt lopen. Groot gelijk dat je de telefoon hebt stil gezet. Ik zou er ook gek van worden als ik elke keer telefoon zou krijgen. Ik krijg nu al af en toe berichtjes op hyves of op de gsm of er nu nog niks is En helemaal geen sorry zeggen voor je geklaag zoals jij het noemt. Gewoon lekker je hartje luchten meis. @FemR: manlief en ik hebben besloten dat ik morgen gewoon naar de VK ga. Zag op de site dat ze pas om 9 uur telefonisch bereikbaar zijn en ik heb/had een afspraak om 8.40uur daarnaast zei de gyn gister dat ik de vk moest bellen mocht het aan de gang gaan. Ik zie morgen wel of de afspraak nog staat en anders ben ik zo weer thuis J Heb je nog een leuke middag gehad? @brendat: lekker fleurig kleurtje! Het zonnescherm inmiddels helemaal geïnstalleerd? @val: ow lekker zeg broodjes van de bakker J persoonlijk ben ik niet zon fan van ham/kaas broodjes. Doe mij maar een italiaansebol met kruidenkaas, zalm, sla en mosterd/dille saus van Bakker Bart Heb je het nog gezellig gehad in de binnenspeeltuin? @MC Lover: jij ook al een lekker broodje gehad J groot gelijk heb je. @Tamar: gelukkig was de bloeddruk nog binnen de perken. Wel fijn dat je het aanbod hebt gekregen om ingeleid te worden tussen de 38 en 39 weken. @dingetje: lekkere billetjes @emmy: ook al over de uitgerekende datum heen. Hopen dat ook bij jullie de kleine snel zal komen. @yolanthe: zo te lezen ben je er weer helemaal klaar voor. Lekker alles uitgewassen en klaar hebben staan. @koetje: had de vk wel gebeld maar die hadden vandaag geen praktijk dag (heb ik weer) zie verder het verhaaltje bij FemR. Goed geslaagd bij de Prenatal zo te lezen. En fijn dat je nog een velletje met kortings-stickers hebt gekregen. Das trouwens ook niet slim van die verkoopster dat ze de alarmlabels heeft laten zitten @irisnaomi: jeetje meis nu weet je dus nog niks. Morgen nog maar een keer bellen naar de vk? Dat zou ik tenminste doen. Moet toch een reden zijn van die pijnlijke harde buiken? @chivay: hè wat rot meid dat de borstvoeding niet aan wil slaan. Wat goed dat je alweer zoveel kilootjes kwijt bent! Succes met alles meis. @katje: nog lekker genoten van de ovenschotel? @elisa: hihi 51 kg ik denk 51cm of niet Fijn dat alles goed gaat met jullie kleine meis. @wonderbaby: spannend hoor! @linda: nee dat schiet inderdaad niet op om 15 paginas of meer terug te lezen. @lauw: gefeliciteerd met jullie dochter Jenna! Lekker gaan genieten meis! @mamamies: voor zover ik weet geen ervaring met rugweeën. Al moet ik zeggen dat als ik die menstruatie-achtige pijn in mijn onderbuik heb dat deze wel doortrekt naar mijn rug Zo .volgens mij heb ik iedereen gehad. Hele fijne avond allemaal en niet teveel kletsen tot morgenvroeg he. Ik kom me morgen weer melden (eigenlijk hoop ik van niet en dat kiss dan wat moet melden maar dat zal wel niet)
Joehoee!! Lauw gefeliciteerd met de geboorte van Jenna!! @ linda... geloof dat jij het vroeg.. Ik ben idd niet heel veel aangekomen.. zat op het laatst ongeveer 7 kilo boven mijn begingewicht.. maar was wel eerst 4.5 kilo afgevallen.. dus in het totaal 11.5 kilo aangekomen.. @ all... Tnxs voor alle lieve reacties rondom het borstvoeden.. doet toch enorm goed om al die steun hier te lezen! Nu moet ik er zelf nog even in geloven dat het idd het beste is.. Hormomen zijn zo'n leuke dingen Tijdens de zwangerschap weinig emobuien gehad... haal ze vandaag even in grin Mijn verstand is zover dat het goed is.. nu nog even mijn gevoel.. @ Dingetje.. Dat heb ik wel overwogen idd.. maar omdat ik na 3 weken weer wil/moet afbouwen ivm werk zoeken hebben we besloten dat dat te veel bochten wringen is voor zo kort... We hoopte om een ochtend/avond voeding over te houden.. maar helaas.. Vandaag was een drukke dag... Visite van vrienden met hun 1jarige dochtertje die lekker druk is De verloskundige kwam langs... ze kwamen voor de hielprik en de gehoorstest... Gelukkig ging beide goed.. Geen kik bij het hielprikje! en nu even heerlijk een momentje rust achter de laptop wat doet dat een mens goed! Lieve dames die er doorheen zitten.. ik hoop dat jullie heel snel op de bevallijst komen te staan!! En wie nog lekker aan het genieten is.... vooral lekker mee doorgaan! Ik mis mijn buik stiekem al een beetje!
Elisa, van harte gefeliciteerd met dochter Fenna!!! Ckialita, van harte gefeliciteerd met dochter deborah!!! Lauw, van harte gefelciteerd met dochter Jenna!!!! Alle zwangeren, hou nog even vol, jullie mogen hopelijk ook snel
Ohja wij zijn eindelijk thuis na een weekje ziekenhuis.. Het genieten kan gaan beginnen.. Nog erg moe ben ik maar Zara is zoooo lief, huilt nooit en Jaimy is lief voor zn zusje dus ik voel me koning(in) te rijk!! Vandaag en morgen kraamzorg en dan zit het erop helaas... Bekijk bijlage 91333
@Lauw: proficiat met jullie dochtertje, geniet vanhet princesje! @Chivay: wat een bikkel is je kleintje, geen kik! @Nicky: succes morgen!! @Reggie: hoop dat het doorzet! @Kapedi: lekker bijkletsen met je zus, heeft ze het leuk gehad? Mijn zus komt eendag voor ik uitgerekend en terug, ben benieuwd of ze op tijd is. @Val: lekker dagje gehad meid, heerlijk! @Irisnaomie: ja nu moet het doorzetten, wordt tijd! IK wacht op babynieuws @Dingetje: nou die Ivar doet het goed zeg! @Mamamies: klinkt wel als rugweeen, had bij de jongens alleen maar rugweeen, niets in de gaten totdat mijn vliezen braken. Maar als ze heftiger en regelmatiger worden........... Wie weet, succes! Jongens zijn weer thuis, liggen lekker in hun bedje. Waren erg moe en dan worden ze enorm baldadig, gelukkig sliepen ze echt binnen no-time. Net nog vriendin even op bezoek gekomen, kwam nog wat spulletjes (vitamine enz.) brengen die ze over had van haar kleintje. Ga even relaxen.
* breekt heel even in* Wonderbaby, spannend nu zeg! Ik hoop dat het nu snel doorzet en jullie snel jullie kleine mannetje vast kunnen houden! Zet m op meid! Voor de rest van de dames die al bevallen zijn.. gefeliciteerd met jullie beebjes, geniet er lekker van! En de andere dames, succes nog met de laatste loodjes! x goldy
Er is lekker gekletst vandaag @brendat; Ik word helemaal vrolijk van je positieve energie!!! heerlijk! En lekker zeg een hangdagje hhaah jammer van die vreemde kerels in je huis Maar voor een goed doel! @MC; wat schattig dat ze aan het duimen is/was Oeeh en een flinkerd haha! zo schattig! en wat heerlijk dat je vriendinnen zo goed reageerde!! @Tamar; wat heerlijk dat je gyn zo rekening houdt met je bekken! @Dingetje; hahahah!!!! leuke grouphug!!! @Emmy; zo voel ik me nou ook! Goed maar ongeduldig/nieuwsgierig en verveeld! @Kiss; heb het echt met je te doen hoor! Die pijn! wat moet dat verschrikkelijk zijn :x en klagen mag hier altijd!!! Sterkte !! @KOetje; dat klinkt als een lekker dagje zeg!! Leuk dat je nog vanalles hebt kunnen kopen! :d (altijd goed) Oh en fotoalbum bijna klaar, lekker zeg!! @Irisnaomi; hoop dat het snel doorzet bij je!! dit is ook niks! @Chivay; lijkt me een moeilijke beslissing! maar denk dat je de juiste hebt genomen!! het moet voor jullie allebei fijn blijven! @Elisa; goed om weer wat van je te lezen!! en nogmaals gefeliciteerd!! @buddynieuws: wonderbaby; succes!!!! spannend! @Lauw! Gefeliciteerd met de geboorte van Jenna!! @Kapedi; gezellig bijkletsen @Marije! wat een mooie foto!!!! Nu lekker gaan genieten!! @Hier; vandaag weer productief dagje gehad... Ik heb de inbouwkasten helemaal leeggehaald en gesopt.. boodschappen gedaan, was weggewerkt en het huis gezogen Vanavond bi de verloskundige geweest en alles was goed.. Ons kleine meisje wordt nu geschat op 3100 gram! Verder ben ik gewoon echt zooooo nieuwsgierig naar die kleine en naar hoe het is als ze er is enzzz....
oh iemand die prenetal stickers niet gehad en intresse???? dan wil ik ze wel opsturen! ik kom er nooit namelijk
zie dat Lauw gisteren nog uit eten wou, dus was redelijk onverwacht volgens mij.. zo snel kan het dus gaan dames
@Chivay: moeilijk he, de keus maken om te stoppen met borstvoeding. Weet precies hoe je je voelt... Maar je hebt het echt geprobeerd en je best gedaan. Ze zal het je echt niet kwalijk nemen! Wel fijn dat je niet zoveel vloeit, was bij mij ook minder maar de eerste week toch aardig wat... Geniet nog lekker van de laatste borstvoedingmomentjes en daarna lekker van het flesjes geven! @brendat: wat kan jij toch leuk schrijven zeg! Ga maar lekker door zou ik zeggen, bij mij tover je wel een (glim)lach op m'n gezicht! @wonderbaby: spannend zeg! Veel succes! @FemR: ik hoop niet dat de beeb draaiplannen heeft! Succes bij de vk morgen. @mamamies: hier geen ervaring met (rug)weeen... Hoop dat het snel over is en anders snel overgaat in het echte werk! @Reggie: succes! @Luannie: lekker dagje zo te lezen! @hier: net de kleine meid even uit bed gehaald, ze was helemaal overstuur (had het eerst niet gehoord, stoute mama). Wat er toch met haar is? Geen koorts meer gelukkig maar echt lekker is ze niet... Hoop dat ze snel weer m'n vrolijke meisje is... Nou, slaap lekker allemaal en tot morgen!
Waauwwie babynieuws! @ lauw, geweldig, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jenna! Onwijs leuke naam! Geniet van de kraamtijd! @ mamamies, ik denk dat je bevalling is begonnen @ nicky, haha nee ik denk niet dat ik je vanacht hoef te smsen @ marije, wat een schattige foto!