Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Nicky: succes, zet hem op!!

@ Kiss: ik zat ook al aan een reserver buddy te denken want ik denk dat Wonderbaby vandaag misschien weleens mama kan zijn. Laat maar weten hoe je erover denkt.

Ondertussen lek als een zeef dus ga weer opnieuw lezen ;)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Nummer2: mijn banner loopt nog goed alleen moet ik nog - aantal dagen. Heb hem van internet gehaald.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Kiss: ik was best blij dat 03 augustus om was. S'morgens werd ik wakker en dat klopte gewoon niet, 40 weken lang leef je naar 03 aug toe en dan gebeurt er helemaal niets..... Zometeen naar de vk dus dan zullen we het wel horen, verwacht eerlijk gezegd niet dat ze iets qua onderzoek ofzo gaat doen. Hoop voor ons dat onze meiden zich snel melden! (ze zijn nu al eigenwijs!!)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wonderbaby en ik kletsen beide ook in een ander topic en daar heeft ze gisteravond om 23.23 uur dit bericht achtergelaten:

* buddynieuws Wonderbaby1 *

Hee meiden ff vlug tussen de weeën door een berichtje van mij.

De weeën komen nu 2 uur om de 4 à 5 min dus gaan nu de vk bellen. Ze doen ook echt pijn dus..

Ben benieuwd of ik nu meer ontsluiting heb. Me baarmoedermond was ook helemaal al verkort of hoe noem je dat. Ze kon toen de vliezen voelen dus hoop echt op meer ontsluiting nu, anders heb ik die pijn voor niks.

*ff een wee wegwerken*

ik sms lt als ik in zieknhuis ofzo ben Oké? ( heb tot op heden geen sms gehad, dus heb haar net gesmst hoe het ermee gaat)

5. Meldplicht met BIB

nou gisteravond waren het dus wel weeen die soms echt pijnlijk waren maar geen ontsluiting helaas de kleine maakte het goed en trappeld vrolijk in het rond ..
    Verloskundige zij dat ik maar even moest douchen 5e keer vandaag en dan lekker op bed met paracentamol ze zij 2 voor het douchen en 2 voor het slapen nou als ik dat neem ben ik echt verdoofd bij mij helpt met kiespijn enzo als een halve kinderparacetamol dus nu een halve gewone gepakt en was snel vertrokken op een paar keer uit bed om te plassen wel goed geslapen alleen nu is alles weg nouja weg wel weer lichte rugpijn en soms een harde buik maar die zijn minder dan gisteren dus afwachten maar ..

Verder zag ik dat er 1 bevallen was moet even terug kijken wie
    en dat er 1 was die met 4 cm onsluiting en weeen in het ziekenhuis huis ligt spannend meis zet hem op..

6. Lauw gefeliciteerd met jullie dochtertje

7. wonderbaby spannend meis hopelijk zet het door en houd het niet op net zo als hier vannacht

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ irisnaomi: dus uk vermaakt zich nog prima daarbinnen. Ik hou voor jou dat de rugpijn minder wordt of dat die weeën maar is goed doorzetten! Toi toi toi in ieder geval

9. en nicky succes met de bevalling hopelijk gaat het lekekr snel allemaal

10. Bedankt voor de reacties op de foto's en de naam :).

@ Kiss, ik wil ook wel je buddy zijn, kijk maar.

@ Lauw, gefeliciteerd met jullie dochter Jenna.

@ Nicky, succes zet hem op!!!

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lt20, lijkt me een prima oplossing om elkaars buddie te worden, ga je zo ff een pbtje sturen!
    tsja misschien zijn onze dames eigenwijs, of ze zijn gewoon mamakindjes :D
    Wat spannend zeg met wonderbaby!

@ Wonderbaby, zet hem op!

@ irisnaomi, lijkt mijn verhaal wel, toen ik 38 weken zwanger was.
    Ook een paar nachten flink voorwerk gehad, die helaas ook niet tot een ontsluiting hebben geleid.
    En helaas wil dat ook niet zeggen dat je optijd gaat bevallen, want zie mij nu, 4 dagen overtijd en geen voorwerk meer te bekennen!
    Hoop dan ook dat je geen voorwerk meer zal hebben, maar gewoon snel gaat bevallen, want dit is nix zo!

@ buddie, thnx voor jullie aanbod, ik ga het nu ff oplossen met lt20...

Mn mams is net weg met mn zoon, die gaat dus naar het kdv.
    En ik ga lekker genieten vandaag!

12. kiss > ja het lijkt zeker jou verhaal wel met al dat voorwerk hoplijk komt de kleine er voor jou heel snel al 4 dagen ovetijd zie ik

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Kiss: volgens mij heb ik een berichtje teruggestuurd, weet alleen niet of het goed is gegaan want mijn lieftallige kat wilde graag even over de laptop lopen... Mocht je niks hebben ontvangen dan hoor ik het wel!

14. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Irisnaomi; Wat een tegenvaller zeg! Liep vanochtend al vol verwachting naar m'n mobieltje... Helaas!

@Nicky en Wonderbaby; Spannend!!!!

@Hier even snel: Beroerd geslapen! Kon niet in slaap komen, en was ik eindelijk vertrokken begon Elin midden in de nacht te huilen. Ze sliep pas weer na 1,5 uur of zo...
    Vandaag heeft mannetje een afspraak op de high tech campus in Eindhoven, en meteen een lunchdate met een vriend van ons die daar werkt. Was toch al van plan even de stad in te gaan hier, dus denk dat ik hem maar "even" wegbreng en in Eindhoven ga shoppen! Scheelt hem weer 2,5 uur met openbaar vervoer, en ik ben lekker het huis weer uit (poets komt vandaag.... :))

Kom eind van de middag weer kletsen hier!!!

@Kiss; Fijn dat je dag vandaag positief begint!

15. Brenda > ja is zeker een tegenvaller het werdt steeds erger maar helaas zakte het op ten duur weer af ..nou maar weer afwachten ..

En niet fijn dat je zo beroerd geslapen hebt

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ff snel een berichtje vanuit het ziekenhuis..
    Omdat mijn vliezen ruim 26 uur gebroken waren voordat onze dochter geboren werd, moeten wij in het ziekenhuis blijven tot eind van de middag...

Bevalling was behoorlijk zwaar.. uiteindelijk met 9 cm naar het ziekenhuis gemoeten omdat het een sterrekijkertje was.
    Maar gelukkig is ze tijdens het persen nog gedraaid en is ze via de natuurlijke weg geboren...

Meer vertel ik later wel...
    ga nu ff van onze meid genieten..

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Goedemorgen,

Even uit mijn hoofd hoor.

@Wonderbaby en Nicky; Zet hem op!!!!!!!
    @Marije; Lieve foto van je 2 schatjes
    @Luannie; Lekker bezig geweest gister haha
    @Kiss; Fijn dat je je vandaag al beter voelt en idd, je wacht al ruim 40 weken die 9 dagen max ( wat niet zal gebeuren) kunnen er nog wel bij toch! Digiknuf
    @Irisnaomi; Vervelend voor je , duim voor je dat ook jou kleine snel komt

@Hier; Helemaal geen last van voorwerk of iets wat in de buurt komt, zou niet echt weten hoe het voelt! Tuurlijk heb wel harde buiken, veel vaker dan normaal ( denk 6/7 per uur)en beetje menstruatieachtige zeurderige pijn ( denk dat dat het is, ook nog nooit gehad tijdens menstruatie), maar verder kan en doe ik nog alles!

Ik ga voor de 18e, dan kan het altijd meevallen of tegen natuurlijk als ik daar nog overheen ga, maar als ik bedenk dat dat over 1 1/2 week is vind ik het nu al spannend!
    Mijn man moet alleen nog morgen werken en is dan heerlijk 5 weken vrij, wel een stuk gezelliger met zijn 2-en, dus misschien kunnen we volgende week nog wel wat dingetjes samen doen.....Hoop het eigenlijk wel, dan is hij ook wat uitgeruster!

Nou ga even stofzuigen en douchen en op de fiets bij een vriendinnetje bakje thee doen.

Tot strakjes

18. 4days

4days Niet meer actief

Nicky -> 4cm al!!! Whoaaaaa, dat schiet op! Ben benieuwd wanneer beebje er is. ;)

Wonderbaby -> Succes meid! Of misschien is de baby zelf al geboren. Ben benieuwd!!

Irisnaomi -> Pffff, was het dus toch allemaal alleen voorwerk... :( Ik hoop dat het snel terug komt en dit keer echt!

19. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Möge!

@Nicky en Wonderbaby: spannend!!!!!!!!! Zet hem op hé!!!

@Lauw: sterrekijkertje, augustus is de maand van de eigenwijze kindjes geloof ik hihi. Super dat je natuurlijk bent bevallen! Lekker genieten he!

@Kiss: wilde me aanbieden als bubby, maar die dat het al geregeld is, mochten jullie tegelijk bevallen, dan wil ik je buddy alsnog zijn hoor ;) Ik hoop dat morgen het strippen het laatste zetje is! En geniet vandaag van je dagje! Niet te veel doen he vandaag!

@Brendat: shoppen in eindhoven, dat klinkt ff leuk!! Vervelend dat je zo rot geslapen hebt! Hier sinds een aantal nachten weer redelijk geslapen.

@Kapedi: de 18de is een mooie datum ;) Gezellig dat jullie straks samen vrij zijn! Lekker saampies dingen doen! Mijn mannetje heeft nog maar anderhalve week vrij, gaat zo snel! Zie er nu alweer tegenop dat hij dan weer aan de slag moet. Vind het veel te gezellig en te relaxed zo samen met de kids thuis!

@Irisnaomi: balen dat het niet heeft doorgezet.... wat Kiss zegt, hou er rekening mee dat dit voorwerk is en nog wel ff kan duren, als je je daarop instelt valt het minder tegen als het langer duurt.

@Hier: dus beter geslapen gelukkig. Hoefde er maar 2x uit en sliep snel weer verder thank god! Was gister ook zo moe, maar geen dutje gedaan omdat ik bang ben dat ik dan snachts weer wakker lig en daar heb ik echt geen zin in! Heb nog steeds het beurse gevoel. Mijn buik is ook nog steeds gespannen, kan nu ook niet goed voelen hoe de baby ligt. Ik gok gewoon op nog steeds goed ;) Vanmiddag eind vd middag naar de vk, moet ik ook urine meenemen, vanaf deze week elke week meenemen.

Fijne dag vandaag! En ik kom nog wel ff buurten vandaag!

Grtz FemR

20. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Nicky; spannend meis! zet hem op!! :D

@Kiss; lekker dat je je wat beter voelt vandaag! En heerlijk dat je moeder even komt!! :D

@Smokey; succes vandaag! Ik ken het vervelen wel !

@Wonderbaby; spannend zeg! Ik hoop dat het doorzet!

@Lauw; gelukkig mogen jullie vanmiddag weer naar huis en dan lekker genieten!

@Hier; heeel lekker geslapen! Gelukkig! Geen 1 keer moeten plassen! Dus nu op en top fit hahah!

Deel Deze Pagina