oh ananas is wel lekker kiss ik gok erop dat je zaterdag gaat bevallen! mclover: ff lekker dutje doen! dan voel je je misschien beter... Ja kiss rot is het he...en ik wil op zich wel net ook even een rondje op zijn fiets gedaan, maar moet er hele tijd achteraan rennen omdat ie anders de weg op fietst ofzo, is bijna niet te doen, vind ik zielig! maar goed, nog eventjes he! ff boterhammetje smeren en dan kleine in bed leggen
*Jaaa buddienieuws van Nicky!!!!* 12:37 uur: Is uiteindelijk een keizersnee geworden. Om 10:45 uur is Maartje Ursula Maria Berit geboren. Roepnaam is Maartje! *einde nieuws* Nicky & man, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maartje!
oke heb hier ook weer wat ga net naar de wc moest poepen even een onsmakelijk verhaaltje hoor dus klaar netje afgveegd maar er zat ook wat bij in een raar kleurtje niet echt rood ofzo dus ik naar boven en even de boel met nat was handje schoongemaakt en daarna even weer met een schoon zacht washandje bij vagina en echt iets naar binnen haal het er uit zit er allemaal slijm op en ja wat bruin ( lijkt oud bloed ) wat moet ik hier nu weer mee Het slijm is echt wel veel net een stuk snot van een kind ofzo sorry voor de details
@ mc lover, meid dikke knuffel!!! Ga maar lekker even slapen, misschien knap je ervan op! @ irisnaomi, alweer harde buiken, vervelend zeg! Slaaplekker! @ val, zaterdag lijkt me een prima dag om te bevallen Nog geen nieuws van wonderbaby? ben heel benieuwd hoe het met dr is! Ga nog heel ff snuffelen op internet, en dan duik ik ook ff mn bedje in.. Liefs
@ irisnaomi, maak je geen zorgen! Is heel normaal aant einde van de zwangerschap.. Dat taaie slijm verlies ik ook veel, de ene keer is het bloederig, en de andere keer is het wit/gelig, ruikt eigenlijk nergens naar... Weet niet precies wat het is, maar volgens mij is dat een teken dat je baarmoedermond rijper word?!
@Irisnaomi: ik zou je geen zorgen maken en even afwachten. Is heel normaal, ws is het wat oud bloed van het inwendig onderzoek. @Nicky: jahoeeee gefeliciteerd!! Ook alweer zo'n mooie naam En toch nog een ks geworden, hoop dat het goed met jullie gaat!! @MClover: idd ff dutje doen!! @hier: net even een stuk gewandeld, pfoehh... wordt wel steeds zwaarder hoor. Maar wel lekker er ff uit, hondjes vonden het ook heerlijk, ff lekker zwemmen Ik ga ook een mak middagje houden. Rond een uurtje of 15 stappen we op de fiets naar de vk. Dus heb nog 2 uurtjes om lekker te rommelen. Ws nog ff bankhangen en ff zappen Ik ben ook benieuwd hoe beeb ligt. Kan het niet zo goed voelen door de spanning die nog steeds in mijn buik zit. Maar ik gok op hoofd naar beneden Grtz
dankje meiden ik wacht gewoon maar even af weer had na het inwendige onderzoek geen bloedverlies ofzo omdat alles nog dicht zat vk zei net al het kan een begin zijn van slijmprop ofzo dus even weer afwachtwn
NICKY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MAARTJE! TOCH NOG EEN KS, HOPELIJK IS ALLES BEETJE GOED GEGAAN! Irisnaomi: zou me ook niet te druk erom maken zolang het oud bloed is,hoort erbij... Ga zo ff in bad ofzo denk ik....
Joehoe! Babynieuws! Nicky: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maartje! Wat een lieve, leuke naam! Sjonge, uiteindelijk een keizersnee, ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Sterkte met aansterken en genietze van jullie meisje! @hier: even geen zin om te reageren, er is weer aardig gekletst vanochtend... Vandaag alweer 37 weken (al lijkt het vergeleken met jullie nog ze kort...)! Ik weet nu (waarschijnlijk) waar de koorts van Tes vandaan kwam, ze heeft de zesde ziekte! Althans daar lijkt het verdacht veel op. Gister had ze ineens allemaal uitslag. Vandaag gaat het gelukkig weer beter, ze wordt straks opgehaald door opa en oma, leuk! Kan ik even gezellig met m'n zus naar ons paardje, ben benieuwd hoe het met haar gaat. Tot snel! Meiden, ik hoop dat de ananas-picnick helpt!
Nicky, van harte proficiat met de geboorte van Maartje!! Hoop dat je snel herstelt van de keizersnee, ben ook heel benieuwd waarom het toch een ks geworden is en hoe het nu met je gaat.... @ all... Ik ga nog lekker even liggen... vanacht een spooknacht gehad Oona vind het dan echt het gezelligste om lekker wakker te zijn!
@ nicky, gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. @ Chivay, Hailey vindt het 's nachts ook errrug gezellig @ koetje, Aiden heeft ook de 6de ziekte op het moment. Het is nu wel zo goed als voorbij maar nu heeft hij spruw gekregen,arm mannetje. Beterschap voor Tes. @ Kiss, Aiden reageerd nauwelijks op Hailey. Alleen als ze de hik heeft gaat hij heel hard lachen haha. Hij mag nu ook nog niet aan haar zitten want hij heeft spruw. Hij kijkt wel af en toe in het wiegje
* Buddynieuws Wonderbaby * Vanmiddag om 12.01 uur is ze bevallen van een zoontje genaamd Gelani! Hij weegt 3305 gram, volgens mama heeft hij nu al een bos haar. Wonder & vriend: nogmaals gefeliciteerd, geniet ervan!!!!
@Wonderbaby: jahoe!!!!!!!! Eindelijk weer een jongentje!! Mooie naam! En heerlijk zoveel haar, kun je snel een hanekam maken Geniet ervan!!!!!!!!!!!