Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Iris; dan loopt het zeker!!!

2. Luanni . dan denk ik dat het vruchtwater is ja ik moest dat ook doen van de week en toen liep er niks dus zeker maar even je vk bellen komen ze vast langs of moet jij even langs komen

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Luannie; Jeehhh, nou dan gaat het toch echt beginnen :), hoop dat je weeen snel op gang komen! Sterkte en succes voor vandaag 06 of 07 augustus is een mooie dag om geboren te worden!

@Hier; Niets, niks, nada, noppes....Hihi, Als het goed is gaat vandaag de zon schijnen dus maak er een heerlijk " ik wil nog wat bruiner worden dagje van"

Kom strakjes nog wel even checken....Zie kiss online dus ben weer benieuwd....Kiss succes straks bij de vk als er vannacht nog niets is gebeurt.

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik laat het wel weten als ik de VK heb gesproken :D

5. Luanni > ben benieuwd meis

6. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen!

Goh hoefde vanacht 'maar' 4x uit bed om te plassen! Beetje jammer voor m'n vriend die nu zo licht slaapt dat ie dan ook steeds wakker is!
    @ luannie; spannend! Hopen dat 't vruchtwater is en alles een beetje wil vlotten! Succes.
    @ kapedi; hier ook niks noppes nada, dus doe met je mee! Heb alleen een beeb die actief bezig is met een potje ochtendgymnastiek in mijn buik!
    @ irisnaomi; jij bent er ook weer lekker vroeg bij, de dag is nog heeeeel lang, dus wie weet!
    @ kiss; hoe gaat 't nu met je? Succes voor straks.

Ga stiekem kijken of ik nog een beetje kan slapen, lug nig in bedje! Tot later!

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Luannie... Spannend!!

@ Koetje... Lijkt me idd ook weer heel raar om foto's van een ander te zien :) heb ze al 100x terug gekeken ook...
    Dat schrijven ga ik idd maar eens volop doen! Moet nu alweer over dingen nadenken..

@ Emmy.. hahaha, ja idd.. het is zo'n ander ritme ineens.. kan ook uren naar haar kijken en de rest van de wereld is er niet..
    En ben idd ook reuze blij om weer met alle 4 bedpootjes op de grond te staan!!

Hier een heel goede nacht :D :D :D
    Owow wat lekker.. ons nachtspookje kwam rond 12, rond 3 en net rond 7 uur voor voeding... Ben trots op haar haha..
    Meestal spookt ze tussen 2 voedingen door, maar dit keer steeds netjes weer in slaap gevallen tussendoor!
    Durfde alleen niet meer te gaan slapen erna haha, dan ben ik te ver weg om de bel te horen voor de kraamzorg! Vanmiddag weer lekker een dutje doen..

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @luannie; afwachten maar wat de vk zegt. Gelukkig geen groen of bruin vruchtwater... Maar je weet ook dat het niet heel lang meer zal gaan duren, nu je vliezen gebroken zijn. Max. 24 uur dacht ik

9. nummer2

nummer2 Lid

20 sep 2009
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop de mijne vandaag NIET! Vandaag wordt zijn opa 65. en ik hoop dat hij niet tegelijk jarig is met opa...Dus vandaag moet hij binnen blijven zitten. Benen stijf tegen elkaar! En ophouden tot iig 00.00 uur

Ik zie nu dat luannie aan de beurt is! Succes meid!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Wauw spannend meid, duurt niet lang meer!! Zet hem op!!:)
    Ben benieuwd wat vk zegt.

@Chivay wat super dat het zo goed gaat met de kleine heerlijk toch:)

Hier slapen prima alleen wel 6x plassen vannacht maar ja ook daar raak je aan gewend.
    Het wordt een mooie dag vandaag, nog maar lekker van genieten, tot later

11. mamamies > ja veel te vroeg maar wordt wakker van die stomme wekker van vriend en dan kan ik vaak echt niet meer slapen ..

Nummer 2 > nou maar hopen dat hij nu niet wilt komen zul je net zien

Chivay wat fijn dat Oona het zo goed doet ook s,nachts

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ naaktslak, weet natuurlijk niet of het écht slijmproppen zijn, 'k bedoel ik ben ook geen expert erin (al zou je dat haast wel denken inmiddels!)..
    Maar het ziet er gewoon precies zo uit als de plaatjes bij google..

@ Femr, haha mijn man heeft een hobby, echt een heel zielig programma!

@ katje, wel prettig dat je maandag dan sochtends kan komen, ik mag pas vanmiddag om 16.00 uur om te strippen, en ben dr nu al zenuwachtig voor, haha!
    Maar jij gaat gewoon vant weekend bevallen hoor !!
    Hier rafotten mn vriend en zoon ook iedere dag, haha dat word nog wat nu mn vriend een meisje krijgt.. Al kan je daar ook wel lekker mee stoeien!
    Hey indd, vandaag is het een leuke datum 6/8/10, alleen is mn neefje vandaag ook jarig, dus zou niet zo handig zijn als ik vandaag ga bevallen, maar eigenlijk kan me dat nu ff nix schelen, beebje moet eruit :D

@ chivay, poeh word helemaal emo van je foto van "de eerste ontmoeting"
    Ahh gut en die 2e foto, wat een dotje! Nu ben ik ECHT jalours!

@ lt20, helaas hier ook geen gerommel, alles is rustig!

@ linda, wat goed nieuws dat ze je vanaf volgende week zouden kunnen gaan inleiden, als je lichaam mee werkt natuurlijk!

@ anna, joepie jij bent nu ook 37 weken!

@ koetje, wat leuk dat je op kraamvisite bent geweest, heerlijk he zo een kleine baby!

@ mamamies, vervelend al dat voorwerk, hoop voor je dat het in ieder geval wat doet van binnen!

@ lynnami, Volgens mij kan ik me jou nog wel herinneren dat je in het begin hier wel eens kwam!
    Wat vreselijk dat jullie Skyler moeten missen!

@ wonderbaby, het klinkt indd als een prachtig ventje, wat kun je verliefd zijn op je zoon he? En het gaat nooit weer over!

@ Luannie, duidelijk je vliezen gebroken.. ontzettend spannend! Hoop dat nu snel de weeen volgen en je snel je meisje in je armen hebt!

Hier alles ok, maar mn mams is er.. dus kom zo ff kletsen..

Liefs

13. Kiss >hier ziet het er ook net zo uit als het plaatsje van google echt een vieze naaktslak haha

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Haha, dan zal het wel een slijmprop zijn dan!

Hier is alles dus goed.. Rustig nachtje gehad.
    Nu is het echt wel aftellen, nog maximaal iets meer als een week! Ga dan ook maar gewoon uit van 14 augustus, kan het alleen maar meevallen.
    Vandaag nog ff in huis rommelen, niet teveel doen, helemaal geen zin in!! Mn zoon is net naar het kdv gebracht door mn mams.. Ze komt zo nog ff terug om koffie te drinken. Om 12 uur is mn vriend alweer vrij!! En dan duik ik ff in bedje, en dan tegen 16.00 uur naar de vk. Ben wel heel benieuwd of ik inmiddels wat meer ontsluiting heb dan afgelopen maandag (net 1 cm).

Beebje is wel rustig in de buik, zal dr wel bij horen, maar ga het wel ff aangeven vanmiddag.

Liefs

15. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Mamamies: zo begon het bij mijn zoon ook, 2 of 3 dagen na het avondeten en uiteindelijk de 3e dag ofzo zette het door

Hey Lynnami: jeetje meis veel sterkte:(

Wonderbaby: fijn dat het zo goed gaat!! is hij buitenlands? of je vriend of hebben jullie ook donker haar?? leuk he dat haar! en de naam vind ik ook super!

Oh Luannie: spannend!!!!

Chivay: heeeeeerlijk meid!!:D

Nu ga ik erover heen lezen hoor over die naaktslak berichtjes:p

Kiss: niks aan de hand? Succes alvast he vanmiddag!!

Zo zoon ook weg gebracht, ga maar ff wat doen hier in huis! ff de boel op zijn kop zetten:D

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen ladies!

Hier weer wakker geworden met ukkie in mn buik... Mijn vriend roept al sinds dag 1 dat het op 06-08-10 komt dus die is gespannen naar zn werk hahaha (voor het eerst in heel de zwangerschap!). Nog maximaal 11 daagjes te gaan!!!

@ Luannie: spannend!! Ben benieuwd hoe snel het gaat gebeuren..

@ Kiss: succes bij de vk, misschien heb je al wat meer ontsluiting. Toen ik vertelde dat ukkie zo rustig was moest ik toch weer naar het ziekenhuis, kan zomaar zijn dat je ze straks even doorsturen voor een ctg.

@ Katje: hoop dat maandag niet nodig is, maar ze gaan in ieder geval weer een poging doen.

@ Linda: vk's verschillen inderdaad. Hoop dat ze jou volgende week kunnen inleiden.

@ Irisnaomi: nog wat gerommel te bekennen?

En nu ben ik weer een zeef.......

Mn vriend heeft mijn auto mee dus zal vandaag veel online zijn, kan ik mooi al het babynieuws volgen :D.

17. 4days

4days Niet meer actief

Spannandddd! Dat klinkt zeker als vruchtwater. Ben benieuwd of de weeën nu ook snel beginnen!

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Kwam nog ff snel spieken voor we gaan. Nu is Luannie aan de beurt!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes succes!!!!
    Hier goed geslapen vannacht, hoefde er maar 3x uit, tis of ik al een babytje heb die regelmaat hahaha.
    Kiss: succes straks! Hoop ook dat je meer ontsluiting hebt!!

Nou meiden, we gaan, de mazzel en toi toi toi voor allen!

Grtz FemR

19. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik heb de verloskundige gesproken en die komt tussen half 2 en 2 even kijken, tenzij de weeën eerder beginnen!

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn vliezen zijn gebroken :D! De vk komt eind van de ochtend langs. Binnen nu en 3 dagen ben ik mama :D

Deel Deze Pagina