Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ohh, nou gelukkig is alles goed gegaan, en kunnen ze nu lekker genieten! Ben wel benieuwd naar de foto's, maar dat zien we vanzelf nog wel! Bedankt voor het up to date houden!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

De vk is een half uurtje geleden vertrokken. Omdat mijn vliezen zijn gebroken kan ze geen inwendig onderzoek doen ivm infectiegevaar. Heb nu sinds een uurtje weeën die regelmatig terugkeren en pijnlijk voelen. Moet 2 uur lang om de 4 minuten weeën hebben dan moet ik weer bellen. Anders komt ze vnv weer langs. We zullen zien wanneer ons ukkie wil komen :D. Ik probeer zelf nog te blijven reageren en anders horen jullie het van Kiss87.

Luannie: laat je iets weten als de vk is geweest? Succes!!!!!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0

Hoe bijzonder zou dat zijn als je vriend gewoon al die tijd gelijk had!!! Spannend hoor!

Jeee.....gewoon 2 bijna mama's !!! Succes meiden!

Ik droomde vannacht dat mn vliezen braken en later had ik mijn zoon.. (bevalling heb ik niet gedroomd :D)...ik baalde zo toen ik wakker werd!!!grrrrrrr.....hij was zo knap!:)

x

4. nummer2

nummer2 Lid

20 sep 2009
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luannie en LT20 veel succes en jullie hebben snel een kleine in jullie armen!

5. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey debster!!! bedankt voor de update ;)

6. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    @ lt20 & luannie zet 'm op!!! 6 augustus is een mooie datum!!!
    Hier is beeb nog steeds druk bezig met gymnastiek oefeningen, dus die zal 't allemaal nog wel prima vinden daarbinnen!

@ dromen; ik droom echt hele bizarre dingen, maar weet op de 1 of andere manier alleen het verhaal te onthouden en geen beeld!

@ volgens mij lijdt ik nu officieel aan nesteldrang (dacht dat ik dat alweer gehad had, maar helaas!) ... heb net tot 3x toe de keuken gepoetst, ben nu de was aan 't doen, ondertussen aan het lunchen en stofzuigen en heb de kamer van beeb ook nog maar een keer onder handen genomen... ik wordt helemaal gek van mezelf want ik kan gewoon niet stilzitten en ik haat poetsen!!! (met de nadruk op haten, want ik ben echt een liefhebber van een schoonmaker, zucht!)
    Nou ik ga maar weer verder!

@ kiss; nogmaals succes straks
    @ nicky; wat fijn dat de bv meteen zo goed gaat en dat alles verder ook goed gaat
    @ wonderbaby & andere trotse mama's; ik ben jaloers ik wil ook in de 7e hemel zijn met m'n beeb!

laters!

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ook een sterrenkijker dus (dochter bleek dat ook te zijn)! Dan is er inderdaad vaak hulp bij nodig. Fijn dat het zo goed gaat met Nicky!

Volgens mij wordt het hier weer spannend vandaag! En voor diverse meiden onderzoeken/echo`s/strippogingen/vk`s. Spannende dag weer!

@Slapen `s nachts: las dat er iemand (ben even kwijt wie) er maar 1 a 2x uit moet per nacht! Lekker hoor, ik moet er minimaal 3x uit en meestal 4x. Maar gelukkig slaap ik weer vrij snel in.

@slakken: nog slakkenweer vandaag of houden ze zich schuil met de zon :D!

We zijn huizen aan het kijken, tja je moet toch wat als er geen kleine komt en als je niet op vakantie gaat ;). Is meer voor de toekomst: we hebben 3 slaapkamers en als we een 3de willen moeten we of verhuizen of verbouwen.

Toekomst want ik moet eerst deze bevalling zien te overleven, zie het nog steeds niet zitten en hoop dat de kleine blijft zitten tot 41 weken. Wil eigenlijk nog steeds het liefst een ks. Begin weer heel erg bang te worden en er tegenop te zien. Was de kleine er nou maar vast dan kan het genieten beginnen!

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Nikky, zie je online. Hoe gaat het met jou en Saar?

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden,toevallig iemand hier in Deventer geweest? Liep net naar winkelcentrum en kwam 3 naaktslakken tegen onderweg...

10. @ Lt20 en Luannie, veel succes vandaag/morgen! Ben benieuwd wie als eerste bevalt ;)!

@ Kiss, jij ook veel succes vanmiddag. Hopelijk helpt het strippen.

@ Marijeee, wat fijn dat alles zo goed gaat met Zara. Wel wennen met 2 kids he? Vanaf maandag ben ik écht alleen en vindt het best spannend.
    Aiden begint nu steeds meer naar Hailey te kijken, hij lacht de hele dag naar haar zoo schattig.

@ Chivay, wat een mooie fotos. En wat lijkt ze al groot. Echt een schatje.

@ Mamanies, hihi leuk he die nesteldrang. Als het eenmaal begonnen is kun je niet meer stoppen met poetsen (is na de bevalling wel weer zo weg ;) ).

@ Yolanthe, leuk huizen kijken. Balen dat je er zo tegenop ziet. Krijg je met 41 weken zowieso een ks?

@ Anna, dat is dan jammer als je droom zo écht lijkt, dan valt het even tegen als je wakker wordt.

Hier gaat het nog steeds super. Morgen laatste dag van kraamhulp en dan staan we er alleen voor. Vriendlief is vandaag al begonnen met werken maar heeft zondag gelukkig vrij.
    Vanaf maandag moet ik het alleen doen, ben eens benieuwd.

Hailey draait het dag/nacht ritme nog wat om dus vanaf morgen gaat ze 's avonds in badje. Kijken of dat helpt.
    Sinds gister veel last van kraamtranen, kan wel om alles janken. Vandaag kwam de verloskundige voor het laatst, begon ik weer te huilen, Erg he maar het voelt echt als afsluiten.
    We genieten echt van ons kleine prinsesje, ze is zooo lief.

Ik kom straks even spieken of er al babynieuws is.

11. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @LT20; spannend...succes
    @mamamies; lekker hoor die nesteldrang
    @Kiss; Succes straks , ben benieuwd naar je cm-ers

Hehe de zon gaat schijnen , ff lekker buiten zitten.

12. 4days

4days Niet meer actief

Whaaaaaa nog iemand, spannend!!! Succes meid!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) even illegaal in mijn rustuurtje ;)
    Even gluren of er babynieuws is!

LT en Luannie... spannend zet hem op dames!

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lt20, ben benieuwd wanneer ik een sms van je krijg :D

@ mamamies, succes met je nesteldrang!

@ yolanthe, lijkt me heel vervelend als je zo opziet tegen de bevalling.

@ dingetje, wahaha, it wasn't me met die naaktslakken!

@ laartje, och gut ja die kraamtranen, was ze bijna vergeten! Maar heb dr ook wel last van gehad bij mn zoon!
    Wel spannend vanaf maandag écht alleen met 2 kids, maar gaat vast goedkomen!

Nou heb een uurtje in bed gelegen.. ging niet langer.
    Werd steeds wakker van vreselijke pijn in mn bekken. En ging dan steeds denken over vanmiddag.
    Ik hoop er denk ik veelste veel op, maar ben het echt ZO zat!
    Nog een uurtje ff op internet en klaarmaken, en dan kan ze me hopelijk goed strippen.
    IK WIL BEVALLEN!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs

15. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Zo! De haartjes zitten weer goed! Net even een verlate lunch naar binnen gewerkt, en nu maar even met de kek mama en een mars ijsje in het zonnetje zitten! Je snapt wel dat ik nog steeds geniet van m'n verlof he? :D

@Dingetje; Dat moet Kiss geweest zijn, die fokt die dingen!

@Kiss; Succes dadelijk he!!!!!

16. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    hahahaha

Brendat: je klinkt echt lekker relaxt meid...heerlijk met een mars ijsje:)

Yolanthe: lijkt me ook niet prettig hoor als je er zo erg tegenop ziet...was je bevalling van je dochter zo erg?

Kiss: nogmaals succes!!! let op hoor morgen;)

Oeh ja die kraamtranen heb ik een dag of 4/5 later ook flink last van gehad! komt goed laartje!! gelukkig gaat alles helemaal goed he!

Zo alles is weer schoon! ondertussen lekker geluncht met mijn moeder in de stad, nog een lekkere relaxbroek gehaald voor evt. in het ziekenhuis nu ff zitten zo nog ff paar dingetjes halen in de supermarkt en dan Romano weer halen, zit de dag er weer bijna op!

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Val, ik hoop zo dat je gelijk hebt! en dat ik morgen eindelijk mag bevallen!

Heb wel een beetje zenuwen in mn onderbuik, alsof ik in de rij sta voor een achtbaan en bijna aan de beurt ben... brrr..

18. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @Kiss: nog eventjes, hope so dat het nu werkt en je binnen no time je kleintje in je armen hebt (gelukkig maken die naaktslakken de doorgang lekker glad, kan kleintje er zo uitglijden)

@Luannie en LT: ben benieuwd wie het eerste babynieuws brengt! Zet m op meiden. Go mama's!

@Laartje; zal maandag even wennen zijn, maar dat gaat echt wel goed lopen, spannend inderdaad. Hoop dat het badje wat meer dag/nacht ritme geeft.

@Kapedi: he, zonaanbidster ben je al lekker bruin? (hier nog altijd een melkfles:()

@Chivay: oei, oei, oei, wel echt rusten he:D, is genieten zo'n kleintje he.

@Brendat: jij zorgt prima voor jezelf, moet ook! Maar zou je even zo'n ijsje willen komen brengen,mmmmm heerlijk heb er nu ook zo'n zin in.

@Val: wat ben je toch nog druk bezig, ben zo jaloers. Ik ben al blij als ik hier de bank af kom:(

@Irisnaomie: hoe is het bij jou?

Hier een zieke Julian, een papa die de laatste nachten rond blijft spoken, een zeurende Thomas en een mama die op is! Ik wil zo graag even slapen:(, weeee. Gaan de jongens ook nog helemaal niet slapen vanmiddag. Gelukkig komen mijn ouders ze over een uurtje ophalen, ze blijven een nachtje slapen want morgenochtend om 9.00 uur krijgen ze bezoek van een meneer ivm de certificering voor oppasouder en daar moeten de kinderen bij zijn (hoe heet dat nou ook weer officieel oppasouder ik ben echt een zeef, gisteren de hele dag erovernagedacht hoe een meloen heet, niet dus, ben nu weer de naam van dat stuk fruit kwijt, grrrr:x).

Kom straks nog even kijken of er vorderingen zijn!

19. 4days

4days Niet meer actief

Pfff het valt ook niet mee he... :( Het duurt zo al lang genoeg, zonder dat je nog eens overtijd loopt...

20. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Kiss is nu bij de vk, ik heb een kaarsje opgestoken, hoopt dat het werkt.

Irisnaomie: kaarsje brand ook voor jou, dat het maar snel mag beginnen!

Knuffel MClover

Deel Deze Pagina