Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Nou het klinkt wel alsof het doorzet toch! :) En als het eenmaal echt goed bezig is zul je toch niet ineens nog naar het zkh hoeven lijkt me?

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    nee denk ik ook niet maar om de 15 minuten is nog te lang... moet sneller hahah!! :D

3. Pffff hier weer wat harde buiken niet veel maar wel wat
    toen straks proberen te slapen maar lukt nit echt op de rug liggen wil niet lijkt net of ik wat bakstenen op mij heb liggen en op de zij liggen ook niet dan doet het wat zeer bij schaambot

nu erg beroerd maar komt omdat ik niet heb kunnen slapen klote telefoon haal voortaan de stekker er wel uit pfff

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @luannie oiww spannend zeg! misschien helpt een hete douche..

@kiss hoe ging de strippoging??

@nicky wow wat een cutie! en wat een hoop haar zeg!! balen dat het uiteindelijk een ks is geworden maar als je dan je dochter ziet maakt dat ook niet meer uit;)

@yolanthe dat was ik;) ja ben ook blij dat ik er niet zo vaak uit hoef snachts voel me nl net een oud wijf van 80 als ik snachts naar de wc moet..

@katje fijn zeg dat je je nog zo goed voelt!!!

hier vanmiddag echo gehad beebje groeit goed! is nu 2864 gr en wordt geschat bij 40 weken op 3300-3500 gram..7 pond dus...ben benieuwd..:p noa was 3640gr...

5. wat een schtaje zeg en wat een bos met haar

6. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @Luannie: volgens mij zet het wel goed door ja, dus we gaan gewoon voor een thuisbevalling voor jou!

@Val: $#@^^computer, nou dan horen we straks wel van je.

@Tamar: fijn dat je dochter een fijne verjaardag heeft gehad, is toch weer een bijzondere dag!

@Nicky: wat een prachtmeid heb je op de wereld gezet! Ging verder wel snel je bevalling jammer van die last minute keizersnee of heb je dat zelf niet zo ervaren?

@Chivay: lachen zonder je buik te schudden is ook wel heel moeilijk:p.

@Nog zo'n actieve, wat een koopje zeg voor 3 euro!

@Cossy: hier ook al zo'n lamlendige:(, naar de keuken heen en terug is soms al te veel gevraagd.

@Femr: heerlijk dagje gehad zo te horen, hoe oud zijn je kids eigenlijk?

@Susan: wow, nu al weer onder je gewicht! En die buik dat komt inderdaad wel. Heerlijk om naar zo'n slapen mannetje te kijken, he!

Mijn ouders hebben de jongens opgehaald en vriendje is lekker eten aan het maken. Heb net even kunnen liggen en geen gehuil/gemopper/geschreeuw om me heen, wat een rust. Doet me gelijk goed.:):):).

Nog geen nieuws van LT en KIss? (ben helemaal niet ongeduldig hoor)

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bij deze wil ik wonderbaby ook nog even feliciteren met de geboorte van hun zoon!

Ik ga weer afsluiten voor vandaag. Krijg dadelijk nog bezoek en ben niet helemaal lekker door de pijn die je stiekem toch nog wel hebt.
    Ben benieuwd of er snel weer babynieuws hier komt.

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    MC Lover: ik heb het gelukkig zelf niet als vervelend ervaren. Komt ook omdat er geen vooruitgang inzat en ik was zo blij met de pijnstilling!

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nickey wat een mooi meisje, dacht dat Mylan al een behoorlijke bos zwart haar had maar Maartje heeft idd meer haar.

Buikje; had ook niet verwacht dat die nou al weg zou zijn hoor. Maar heb ik elk geval mijn gewone kleren weer aan dat is al een hele verademing ipv die zw kleding.

Hier vanavond gelukkig geen visite lekker op tijd naar bed. Dat is nog wel lastig plannen vind ik visite, voeden en zelf rust nemen.

10. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Nicky: wat leuk je te lezen!!! Wauw wat een mooie meid is Maartje en wat een haar!! Gaaf!

@MCLover: mijn kinderen zijn 8 en 6, dus een hele makkelijke leeftijd om zwanger te zijn hihi. Lekker ff rust aan je hoofd! Hier is zoonlief aan het logeren, hij is niet van plan om eerder dan maandag naar huis te komen... nou... dat zien we nog wel haha. Dichterlief vermaakt zich heerlijk in de uppie, geen kind aan ;)

Ga nog ff bankhangen en kom af en toe ff kijken!

Grtz!

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden!!

Nou gelukkig kon de vk me makkelijker strippen als maandag. Toen kreeg ze dr net 1 vinger in. En nu met gemak 2 vingers! Das in ieder geval positief! Ze kon het hoofdje ook heel goed voelen. De vk heeft in ieder geval dr best gedaan.

Alleen voel ik helaas nog nix. Ik weet dat het nog wel een paar uur kan duren. Dus we gaan gewoon relaxen deze avond, en we zien het wel...

Zo en nu ga ik ff bijlezen.

Liefs

12. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat het nu makkelijker ging Kiss!! Hopen dat er nu wél beweging in komt!

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Nicky... Wauw wat een mooie meid zeg.. wat een bos haar!! Fijn dat je de ks niet vervelend vond! Hoe is het met de pijn? Je litteken al gezien? Hij valt mij mee gelukkig... (ondanks dat het wel een flinke jaap is natuurlijk)

@ Fem.. Ohh dan was je in de buurt inderdaad!! Mooi hè die grachten! Ben je gaan waterfietsen?

@ Luannie... ga duimpjes voor je draaien dat je lekker thuis mag bevallen!!!!

Wij zijn net lekker met Oona gaan wandelen voor de eerste keer.. Wel raar om te merken dat ik nog een beetje loop te zwalken met lopen.. in t zh zeiden ze het al.. die ruggeprik blijft best nog een tijdje voelbaar!

Hier komt de kraamvisite nu ook langzaam op gang.. we hadden t tot nu toe een beetje afgehouden.. in t zh alleen de opa's oma's... mijn eigen opa en oma enzo... Ook de kraamweek thuis heb ik al heel erg prettig ervaren zo rustig.. Ik had het nodig!
    Maar heb nu ook echt zin om ons meisje te gaan showen ;)

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Chivay: had ook iedereen een berichtje gedaan dat wij tot donderdag geen visite wilden thuis om een ritme op te bouwen en even lekker met zijn 3tjes te zijn.
    In het ziekenhuis ook alleen ouders en opa en oma gehad.

Merk aan mezelf dat ik het zonder visite ook nog wel lekker vind maar als er eenmaal iemand is dan is showen idd erg leuk.
    Maar geniet ook nog wel lekker van de rust.
    Scheelt ook wel dat hier nog veel fam. op vakantie is. Helaas incl. mijn eigen ouders. Dat is wel raar dat die niet vaak komen.

15. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook de kraamvisite uitgesteld hoor... even bijkomen van het heen en weer racen en leven op de klok. Vanaf volgende week is iedereen welkom ;)

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ mc lover, haha sorry hoor.. maar moet ff lachen om je "zeef" actie ;)
    Wat lief dat je een kaarsje hebt aangestoken voor me!

@ femr, de vk heeft geen korrels gestrooid, ben ook eigenlijk vergeten te vragen of "gif" tekoop is tegen naaktslakken.
    Maar heb dr wel ff gewaarschuwd dat ze slijm tegen kon komen bij het strippen. (was volgens haar volkomen normaal, hihi)

@ nicky, wauwie wat een mooi meisje is Maartje!

@ luannie, wat spannend of je thuis mag bevallen. Zet hem op!

@ chivay, wat lekker dat jullie even zijn gaan wandelen!

Als ik dit weekend niet ga bevallen, mag ik maandag terug. Weer gewone controle bij de vk + strippen (3e poging dan), dan naar het ziekenhuis voor ctg+echo en dan kan ik eventueel overleggen voor inleiden (maar daar moet ik nog ff over denken).

Naja, als ik nieuws heb, dan meld ik het. En anders via mn buddie!

Liefs

17. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @mini-Kiss; Kooooooooooom dan!

@Nicky; Wat een mooi meisje is Maartje!!!! Dat is nog eens een bos haar, leuk hoor! Fijn dat het goed met je gaat! Doe nog lekker rustig aan en geniet ervan!

@lt20 en luannie; Zet hem op meiden!!!

@de rest; Ik weet het niet meer! Ben niet echt in een reageer-bui vandaag geloof ik! Maar lees en leef wel lekker mee hoor! Morgen is er weer een dag...

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kiss: ja dat had je ff moeten vragen of je gif kunt kopen ;)
    Lekker dat ze je nu makkelijk kon strippen!! Hopelijk is dit het laatste zetje en heb jij morgen je meisje in je armen!!! I hope so!!!!!

@Chivay: nee we zijn niet gaan waterfietsen, vond ik te actief ;) Nee hoor, vind een rondvaart met info altijd erg leuk, en op die waterfietsen heb je dat niet hahaha.

19. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hoi meiden,

FF snel een berichtje.
    het is hier lekker druk namelijk.. haha.. maar we genieten volop...

Hier ff een foto van onze kleine meid.. (geboren om 18:10 voor op onze site)

Bekijk bijlage 91976

Verder wil ik Nicole feliciteren met haar dochter Maartje..

en Wonderbaby: gefeliciteerd met jullie zoon Jelani

20. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @Lauw: ook al zo'n scheetje!!!!!!!

Deel Deze Pagina