@val tgnx voor je reactie, je bent de enige @lauw mooi meisje zeg!!!! @kiss hopelijk krijg je nu echt snel weeen!! @luannie hopelijk komen die weeen straks vlotter!! succes nogmaals! @iedereen morgen weer een dag om te reageren weltrusten!!
Nog geen babynieuws, zie ik??? Hier alweer 'fris en fruitig' beneden. Tes was vannacht aan het spoken, is duidelijk nog niet de oude. Ze zit nu weer voor de Teletubbies... Ik leg haar straks weer lekker vroeg op bed, als ze wakker is gaan we nog even winkelen. Ook even langs de Prenatal, die alarmdingen laten verwijderen (die hadden ze op een paar shirtjes laten zitten laatst).. Nou, ik kom zo nog wel even spieken. Fijne dag allemaal, ik hoop op een dag met veel babynieuws!
wow wat een rust hier op het forum Iedereen lekker geslapen of druk bezig met bevallen hoop ik. Hier weinig verandering. Alhoewel ik vannacht even dacht dat het zou beginnen, nogal krampen in m'n buik maar om nou te zeggen dat ik het gelijk als weeën herkende... dat niet... Nu de volgende morgen, denk ik haast dat het gedroomd was.... twijfel ik gewoon of ik het echt voelde. Ach, vandaag zijn mijn beide mannen thuis, dus het feit dat het prutweer is...is wat minder erg...
Bevallen -> nee, dat niet (heb ook nog even maar de 15 dagen eerder ga ik niet meer halen....) lekker geslapen -> dat wel, slapen lukt nog prima tussen het plassen door. Net lekker ontbeten en nu even hier kijken of er nog nieuws is, volgens mij niet heel veel verandert sinds gisteravond. Nog geen baby`s onderweg.
Even meldplicht met bib. Hier een lange nacht scheit buren met dat geruzie midden in de nacht Beetje ruzie maken tussen tywaalf en half drie en houd de ene op begint de andere Hier verder een rustig dagje vandaag precies 39 weken Vriend is lekkere broodjes halen hier nog lekker op bed
Morgen! Geen babies???? Iedereen beetje lekker kunnen slapen? Hier was 't weer feest met om 't uur eruit voor een plasje!!! Gelukkig kon vriendlief deze keer wel genieten van z'n nachtrust, die lag in een coma! @ luannie; al meer regelmaat en sneller achter elkaar? @ lt20; jij hebt vast je baby al in je armen?! @ kiss; beter ben je bezig nu en heeft 't strippen dus geholpen. Anders is die jongedame van je wel heel erg eigenwijs! @ de rest; dames kom op hè, doorrommelen en meer babies! Hihi! @ yolanthe; de 7e was 't toch voor 't gemiddelde van 40 weken? Theoretisch gezien kan dat nog, dus wie weet! Dit was ff alles wat ik onthouden heb! Fijn weekend. Liefs
Hai meiden, Hier ook nog baby veilig in mijn buik! Had gehoopt dat het intieme samen zijn en mijn actieve dag wat op zou leveren, maar voel.... niks.... hahaha. Helaas pindakaas. Ik wil ook te graag denk ik Wel weer goed geslapen, uiteraard wel een aantal plasrondes, maar dat geeft niet. Het is idd vies weer! Dusse.... vandaag een mak dagje! Ga straks even strijkkralen met dochterlief. Ff saampies wat doen! Verder niks bijzonders! Ik hoop dat een aantal meiden goed bezig zijn!!! Grtz FemR
nou meiden waar blijven jullie met de baby's!!???? Kiss hoe gaat ie?? Lt20 & Luannie?? al geboren??? Er kunnen er toch 3 bijkomen vandaag eej Hier ook geen plannen...vriend is gaan sporten nu, Romano zit Cars te kijken ik denk dat ik zo ff wat kastjes van de keuken ofzo ga soppen...ff aankleden nog(ben lui he) wel lekker tot 8 uur geslapen !
Hihi goed onthouden, maar nee ik geloof er niet meer in ! Kleine zit nog even hoog en geen tekenen dat hij/zij eruit wilt komen binnen nu en 13 1/2 uur!
Hier komt vriend net aan met een ananas dus geschild en eet een stuk op van het binnennste wat vies zeg maar niet veel later een harde buik hahahaha nouja we zien wel hoor of het wat doet blijft toch een bakkerspraatje
Hey meiden wilde nog even als tip noemen: frambozenbladthee. Niet dat de bevalling daar persé eerder van begint maar toen ze mij gingen inleiden had ik al 2/3 cm ontsluiting en dat kan dus zomaar met behulp van die thee zijn geweest. Bij de Tuinen verkrijgbaar! Niet schadelijk, lekker te drinken en schijnt dat het ook de bevalling kan bespoedigen qua ontsluitingsfase. Ik ben natuurlijk ingeleid, binnen 2,5 uur bevallen en dat zegt dan niet zoveel.. Maar je weet het nooit, dus voor de meiden die het zat zijn Harde buiken gegarandeerd haha! (is alleen maar goed, traint je lijf voor het echte werk) Verder blijf ik vandaag spieken hier, hoop op babynieuws! Kiss... Ben je al hard aan 't werk?
Morning, 8 pagina`s weer volgekletst en nog geen babynieuws van Luannie, LT20 en Kiss ook nog niet gezien vanmorgen, of wel nee toch? Hier alles rustig zoals altijd! Zag mooie foto`s voorbij komen van prachtige baby`s met zwart, blond en vooral veel haar! Mooi hoor om trots op te zijn. Iedereen een fijne regenachtige dag( hier plenst het) en tot vanmiddag. Liefs
***BUDDYNIEUWS KISS*** Vanmorgen om 10.03 is onze prachtige dochter Féline geboren. Kleine knip, maar alles gaat super en mogen zo naar huis. Liefs Kiss. Ze is 52 cm en weegt 3780 gr.
@Marijee: bedankt voor de tip! Wij hebben helaas geen "de Tuinen" hier... zal het zonder moeten doen hahaha. @Kapedi: hier ook regen... lekker een dagje binnen dus! Wellicht vanmiddag nog even naar de praxis, maar verder zeer relaxed! En idd nog geen babynieuws.
Ahhhhhhhhhh wel babynieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KISS: GEFELICITEERD MET FéLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mooi naam!! Strippen toch geholpen en lang leve de slakken Geniet van jullie meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ein-de-lijk is Féline daar! Ben echt blij voor haar. De naaktslakken hebben de weg vrij gemaakt voor haar mooie dochter hahaha
Joehoe!!!!! Kiss, gefeliciteerd met jullie dochter Feline!!!! Ze is het wachten ongetwijfeld waard geweest! En nu lekker genieten!!!
Hehe! Zo, hier wordt ik nou blij van!!!! Nu Luannie en Lt20 nog, maar die verwachten we ook wel vandaag toch? En wie gaat er morgen? Vrijwilligers? @Hier; Lekker uitgeslapen tot half 10! Zit nu nog steeds wakker te worden, lekker ontbeten, kopje thee erbij en zp, goed begin van de dag toch? Dadelijk weer even achter de naaimachine, ben bezig met een omslagdoek voor in de maxicosi. Verder geen plannen, mannetje is met meisje boodschappen halen en vanmiddag wippen mijn ouders even langs. Verder rustig weekend voor de boeg, heb ook helemaal geen zin meer om af te spreken met mensen!
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine prinses Féline!!! Is het toch nog snel gegaan he! En wij gisteren maar denken dat wordt niks meer...