Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi niet teruggelezen, heerlijk weekend gehad, maar 3 avonden tegen 11 uur naar bed, is voor mij niet meer weggelegd.. nu misselijk en erg moe! zouden naar info over borstvoeding gaan, maar helaas! volgende keer beter!

zwangerschapsyoga was vrijdag erg leuk..
    nou nog even bankhangen en zo naar bed, ga nu weer bijhouden!
    xx elisa

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Kiss wat een leuk kereletje heb jij, heel vertederend.

Susan, leuke kamer geworden en wat een mooi romantisch wiegje!

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    susan: leuk kamertje! wij hebben dezelfde! wordt 10 juni geleverd!

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Elisa, hoop dat jullie meer geluk hebben met de levering dan ons.
    1e keer verkeerde vrachtwagen.
    2e keer verkeerd tijdstip zodat mijn vader weer vrij moest nemen.
    Het in elkaar zetten gaat redelijk snel alleen de kast duurde een beetje lang.
    Ben er echt super blij mee

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Lezen jullie ook wel eens stiekem mee met de mei-juni & juli mama's? Vind het echt spannend om allemaal te lezen :D

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @spruitNL: geboorteplan? Nog nooit van gehoord…. Is dat verplicht? En wat houdt het precies in?

@willeke: hier bijna geen last van de stoelgang. Ligt er maar net aan wat ik gegeten heb.

@lauw: nog last gehad van hongerige kippetjes in de keuken :D ? Hoe gaat het trouwens met je rug/bekken? Hoe was je weekendje trouwens???

@kiss: hoe gaat het nu met je bekken?? Jeetje, je zit gewoon al in de 31e week van je zwangerschap! Schiet lekker op zeg. Wat vervelend dat je zoontje zo tegen de krib in was. Luistert hij nu wel beter?

@val: nog last van je rug of schaambot gehad? Geniet van je weekje vakantie!

@katje: lekker gezwommen zo met Jayden zover ik lees. Wel grappig dat hij af en toe kopje onder ging doordat hij het niet gewend was. En inderdaad iemand anders vragen mocht het voor jou te zwaar worden.

@koetje: nu is het me helemaal duidelijk hoe het met je verlof zit J Leuk dat er opa en oma dag is geweest. Ow wat ziet die taart er goed en lekker uit. Lekker creabea geweest J Was de taart lekker? (zal wel denk ik)

@chivay: wat een gedoe is het bij jullie op het werk geweest zeg. Fijn dat alles weer goed was bij de vk!

@brendat: niet schuldig voelen over het feit dat er nog zoveel werk ligt. Je kunt nu ook niet alles meer en daar moeten ze maar rekening mee houden (vindt ik dan he) Hoe was de echo??

@yolanthe: hier nog geen last van lekkende tepels gelukkig. Ik heb wel voor de zekerheid zo’n kompressen in huis. Zowel uitwasbare als wegwerp.

@elisa: hoe was de yoga? En wat vond je mannetje ervan?

@laartje: lekker aan het genieten van je vakantie? Dat is even schrikken dat je een ongeluk hebt gehad. Gelukkig is alles goed met jullie.

@susan: nouja dan, zo komen ze niet en zo komen ze asociaal vroeg! Wel fijn dat het kamertje er eindelijk is. Wat erg om te lezen van dat meisje dat is overleden.

@FemR: lekker dagje met je dochter gehad?

@ckialita: hoe is het bevallen zo een korter dagje naar je stage?

@dingetje: niet teveel op je hals halen he. Wel lekker rustig aan doen.

@marijeee: wat een mooi en schattig wiegje! En een prachtige buik.

Ow dames, ik heb even geen zin meer om te lezen. Gestopt bij pagina 42. Ik hoop dat ik toch zoveel mogelijk gereageerd heb en dat ik geen belangrijke dingen heb gemist.
    Ik zag nog wel een paar mooie foto’s net langskomen van een kamertje van Susan en een mooi mannetje blazend tegen een bloemetje.

Hier een super weekend gehad. Lekker genoten van het hotelletje en leuke dingen gedaan.
    Ik kom morgen weer online.

Iedereen een hele fijne avond!

Knuffel Nicole

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dames ga CSI kijken, fijne avond allemaal

8. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nicky:
    Als de bevalling in zicht komt kan het erg prettig zijn om vooraf na te denken over je wensen rondom de bevalling en de kraamtijd. Deze wensen kun je omschrijven in een geboorteplan. Met dit plan kun je de zorgverleners rondom de bevalling precies laten weten wat jouw wensen zijn.

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    nicky; ik vond de yoga leuke n mannetje vond het ook leuk. hebben ademhalingsoefeningen gedaan. morgenavond moet ik weer, zonder partner

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zeker weten ! Mijn man heeft zoiets van 'laat het maar augustus zijn'.
    Nou ik hoop dat Ukkie nog wel 6 weken blijft zitten, wil toch in elk geval 37 weken zwanger zijn als ik beval. Dan mag ik in elk geval thuis bevallen... als dat ook gaat gebeuren.

Vandaag weer gewerkt, dag ging behoorlijk snel. Moest veel kinderen toetsen, morgen weer. Af en toen langs mijn klas, om te kijken hoe de LIOer het doet.

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Susan, wat een super cute kamertje!! Helemaal leuk zo! Lekker fris dat groen, dat hadden we voor ons zoontje voor hij 'moest' verhuizen naar een andere kamer :)

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    kamertje zeker leuk met groen
    wij hebben 'oranje met wit' toen gekozen voor Jayden, deze kleuren houden we voor de nieuwe Uk, want daarvan weten we het geslacht ook niet. Gelukkig was er toen nog geen WK gekte, dus als iemand ons dat naar het hoofd slingert hebben we een 'excuus' ; we zijn namelijk geen voetbalfans :)

13. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Dames:
    Ik ben zo blij dat ik heb doorgezet qua lengte van werkdagen! Het was heerlijk, gewoon om 3 uur op de fiets naar huis :D Op deze manier hou ik het nog wel even vol :D
    mijn zusje was vandaag weer hier, heeft hier gegeten en na het eten 2 potjes rummicub gedaan. Nu nog even concentreren voor stage, morgen presentatie, en dan slapen. Morgen kan ik de hele dag niet slapen: vk om 8 uur, zusje op de koffie, stage voorbereiden, op de fiets, naar stage, voorlichting, terug, uit eten met mannetje (omdat we niets konden regelen voor eten :D) en kring. Pfff word al moe als ik eraan denk...

Susan: leuk kamertje :D
    Kiss: irritant van je auto, vooral als je dan nergens heen kunt. Wij hebben sowieso geen auto, dus we zijn eraan gewend, maar kan me voorstellen als t ineens uitvalt dat het dan niet fijn voelt.

Verder weet ik het niet meer :( Beetje zwangerschapsvergeetachtigheid denk ik
    Oja, heeft iemand irisnaomi nog gezien de laatste tijd? Of was die op vakantie ofzo? Ik miste haar ineens

14. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hoi Allemaal!

Even een snelle reaktie, moet nog aan het werk vanavond, grrrr.....

@Susan; Mooi kamertje geworden! En dat past zeker goed hoor, lijkt helemaal niet krap!

@Kiss; Knappe vent!

Verder heb ik alles terug gelezen, maar weet het zo niet meer.

Wij hebben een lekker weekend gehad! 3D-echo was helemaal super! Zal van de week even wat foto's inscannen. Meisje was lekker beweeglijk, dus heb eindelijk kunnen zien wat ze aan het uitvreten is als mijn hele buik op en neer gaat. Nou, dat is dus minder dramatisch als het lijkt, haha! Lekker met haar handjes op en neer zwaaien, en af en toe met haar voetje afzetten tegen de wand. Zo leuk ook om te zien dat ze al een heel ander koppie heeft dan haar grote zus! Daarna lekker wezen lunchen en shoppen.
    Zaterdag hadden we speelmiddag met de hele straat, was ook erg leuk. Zo mooi om te zien dat Elin zich prima vermaakt in haar uppie tussen alle andere kinderen, die drukte doet haar echt niks, en ze heeft zich super vermaakt!
    Zondag zijn we met mijn neef, vriendin en zoontje naar Blijdorp geweest, ook weer erg leuk! Bekkenpijn aan het eind van de dag en vandaag viel niet tegen in elk geval. Vandaag wel ff afspraak gemaakt bij de fysiovoor na de vakantie, en begin woensdag aan cursus zwangerschapsgym bij de fysiopraktijk.

Nou dat was het wel weer van deze kant! Nu weer aan het werk, viel allemaal tegen vandaag en dingen moeten echt morgen af zijn! Alleen deze week nog houd ik me voor. Dan een weekje weg, halve week cursus, en dan ben ik er echt klaar mee, en ga ik lekker de kantjes er vanaf lopen, haha!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Susan :) Jeee mooi zeg! Ondanks het vele klussen en wachten echt de moeite waard!

@ Kiss... Gatver wat een baaldag... Hoop dat het meevalt met de auto, maar klinkt idd niet zo goed!!

@ Kamertje...
    Had afgelopen woensdag weer gebelt... ze hadden hem nog steeds niet compleet!!! 8 tot 10 weken levertijd?? Pff afgelopen donderdag was week 13!
    ;) net zo lang doorgezeurd totdat ze iig een afspraak maakte voor het leveren van de kast en t ledikantje... Hopelijk is tegen die tijd de commode er ook al.. maarja ;) Anders rijden ze maar mooi 2x!! 10 juni komen ze nu als t goed is!

@ Werk..
    Vandaag ws mijn laatste complete dag gehad.. Gelukkig was het rustig.. paar drukke kids waren afwezig... Helemaal niet zo erg!
    Morgen ga ik even kort 'therapeutisch'... Woensdag een gesprek over mijn contract en donderdag ws naar de arboarts..

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Katje ook een oranje kamertje, wij ook. Hoor je niet vaak. Wij hebben ervoor gekozen omdat de kamer op het noorden ligt en het er in de winter erg koud kan worden, daarom een warme kleur op de muren. Dochter was een winterbaby en deze baby krijgt haar kamertje. Als accessoires hebben we er blauw bij. We wisten dat we een meisje kregen, maar ik ben dol op blauw.

@Susan: leuke kamer hebben jullie ervan gemaakt!

@Kiss:mooi mannetje heb je!

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Brendat; leuk dat jullie 2de ook niet op de 1ste lijkt net als bij ons. Leuk om te zien wat ze nou allemaal doen in je buik he?!

18. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Hai meiden,

Met Isa ging het overdag prima, maar nu ligt ze met koorts in bed. Echt zielig en morgen is schoolreisje.... ik zou het heel sneu vinden als ze niet mee zou kunnen... We zien het morgen wel.

@Ckialita: ja mooi buikje toch, vind ik ook ;) Zou leuk zijn als jullie kleintje op je mans verjaardag geboren wordt! Van mij hoeft het niet hoor hahaa, ben 31 juli jarig, mag wel eerder komen natuurlijk, maar niet op mijn verjaardag. Wedden.. zul je net zien hahaha.

@Kiss: ja veel beter geslapen vannacht! Was ook bekaf, gek he hahaha. Ik ben bang dat het vannacht een minder leuk nachtje gaat worden. Ies ligt echt kokend in dr bedje en als ze ziek zijn heb ik ze liever dichtbij me, eens kijken hoe het vannacht gaat.
    Ohhh Kiss wat een baaldag. Eerst die auto en dan zo'n reactie.... kop op he meid, laat je niet op je kop zitten door dit soort dingen. Goed aan jezelf denken! Ik had ook een keertje dat mijn auto helemaal niks meer deed, niet meer aanduwen en startkabels. Was het wel mijn accu, hoop dat het bij jou ook iets simpels is! Wat een super lieve foto van je zoontje!

@Val: ja best een net buikje he voor de 4de ;) Vond ik nou ook hahaha. Volgens mij zit er ook weinig verschil in qua grote met die van Isa rond deze tijd. Van Pim heb ik ook wel foto's, maar geen digitale en had geen zin om het boek erbij te pakken hahaha. Je zit nu lekker in het cphuissie. Ik hoop dat jullie prachtig weer hebben en het naar je zin hebben!!!

@Chivay: ja geeft een leuk beeld he zo na elkaar! En ik heb het ook wel eens hoor dat ik nog lekker zit, maar later dan 12 uur wordt het niet meer hier hahaha. Ik word oud ;)
    Leuk weekendje heb je gehad! Hoop dat het op je werk gelukt is!
    Goed dat je hebt aangehouden dat ze de 1e levering maar moeten doen, dag! Lang genoeg gewacht! Hopelijk komt de 2e levering er snel achteraan!

@Yolanthe: en het maakt ff niet uit waar je dochter slaapt toch? Als ze maar slaapt!! Is ook goed voor jou! hahaha.

@SpruitNL: grappig opmerkingen van je man hahaha. En weer goed gekeurd! En Spruit met het hoofd naar beneden!! Goed zo! Lekker blijven liggen!

@Marije: ik ben ook enorm nieuwsschierig hoor! Vooral naar de kleur haar ;) Fijn dat het met het kindje allemaal weer oke was, wel irri dat je ijzer zo laag is. En wat naar voor de VK.... akelig hoor...

@Leonizzie: volgens mij wordt er bij mij veel geduikeld. Zo voel ik richting uitgang een hoop geschop en zo weer tegen mijn ribben, auwie... voelt zo naar. Vooral dat schuiven, dan is het net of er een voet, knie of elleboog achter mijn ribben blijft hangen haha. Dit het zit hier ook vrij hoog. Merk het ook aan mijn maag, kan minder in, kan ook voordelen hebben haha.

@Koetje: ik ben ook verkouden geworden, beetje slappies, maar gewoon doorgaan hihi. En Ies... ik weet niet of ze morgen mee kan, ik hoop het zo! En lijnen, ja hij vind het echt te gek worden met zijn gewicht. Maar ehh.. we zitten nu chips te eten en hebben vanavond cake op, dus gaat goed hahaha.
    Vervelend dat je bloeddruk te hoog is... hopelijk kun je weer snel zonder die pillen! Of is je ervaring met Tes dat je die tot het einde hebt geslikt? En Frits in een stuit... tss... eigenwijs... hopelijk draait tie op tijd!!

@Lauw: lekker dat je weer terug bent en dat het heerlijk is geweest!! En ja van het weekend schijnt het heel mooi te worden!!! Nou... heb ik helemaal zin in ;)

@susan: wat ziet het er mooi uit!!!!!!!!!!!!!! Echt super gaaf!!!!
    En het past gewoon he haha, jahoe! En het wiegje ook lief!!

@Nicky: welkom back! Kan me voorstellen dat je niet alles gelezen hebt, we hebben lekker doorgeklept hihi. Mijn dagje met Isa was erg leuk!

@Katje: succes met de toetsen! Zijn de cito's zeker weer? Ik vind 37 weken ook prima hoor! Maar dan idd lekekr thuis!!

@Brendat: wat een leuk weekend hebt je gehad en de 3d echo, leuk!! Super dat tie zo geslaagd was!!!

En vandaag, ja ja, 10 jaar getrouwd. Lang hé hahaha. Wonderlijk dat manlief het al zo lang met me uit houdt ;)
    Morgen weer werken, en heerlijk op mijn nieuwe fiets naar het werk, heb dr nu al zin in hahaha.
    Ga straks nog maar even bij Isa kijken.

Later!
    Gr FemR

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ Femr, je hebt weer goed je best gedaan op bijlezen!
    10 jaar getrouwd, wat leuk!!! Gefeliciteerd!

Pff hier weer een vreselijke nacht gehad, dit keer manliefs "schuld"... Hij heeft heel veel overgegeven, in 4 uur tijd wel zeker 11 keer.. Had zo met hem te doen!! Maar vond het ook wel naar worden. Mijn moeder had nachtdienst in het ziekenhuis en heeft na haar dienst tabletje & zetpilletje gebracht tegen de misselijkheid. En dit heeft gelukkig geholpen! En hebben we nog eventjes kunnen slapen. Net had hij 39.8 graden koorts, dus hij heeft de griep goed te pakken. Wel sneu! Hij heeft net flink wat water gedronken, hij had zo'n dorst, maar ben benieuwd of het er nu in blijft.
    Mijn vriend is van Armeense afkomst,dus altijd zo lekker bruin getint.. En dat ziet er echt freaky uit als hij wit is, dan word ie helemaal grauw, ziet er niet uit!

Naja, hopelijk wil mijn zoon vanmiddag een middagdutje doen, zodat ik zelf ook nog even kan liggen, want heb niet echt geslapen vanacht.

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@FemkeR; hoe is het met Isa? Kon ze mee of was ze te ziek? Sneu als ze o iets leuks missen omdat ze ziek zijn.

@Kiss: heftig nachtje voor je! Gaat het weer wat beter met je? Hopelijk slaapt de kleine man vanmiddag wel, mijn kleine (straks grote) dame is er al mee gestopt toen ze 19 mnd was! Soms weleens jammer, maar gelukkig ben ik zelf nu niet meer zo moe. Ben zo blij dat ik weer hele nachten maak (nouja hele nachten moet er nu elke nacht wel 1x uit om te plassen ;)). Scheelt een hoop heb ik wel gemerkt.

@hier: rustig dagje hier, straks even boodschappen doen als de baby weer wakker is, dochter speelt lekker met de Duplo.

Deel Deze Pagina