Hallo dames! Na een paar drukke dagen kom ik eerst even reageren op iedereen. Ik zie dat de draaipoging van fem is gelukt, fijn! Kiss, gefeliciteerd met jullie dochter! LT20, gefeliciteerd met jullie dochter! Dingetje, bij ons in de omgeving is er de afgelopen jaren een overschot aan jongens, dus Ivar mag aan iemand anders uitgehuwelijkt worden Luannie, Gefeliciteerd met jullie dochter! Wow, ik ben wel lekker aan het feliciteren zo Wonderbaby, gefeliciteerd met jullie zoon! Nicky, gefeliciteerd met jullie dochter! Verder weet ik niet meer wie ik al gehad had Ik zie dat er de afgelopen uren over bijna niks anders is gepraat dan babynieuws, dus ik mis niet veel terwijl ik hier bezig ben... Hier loopt alles lekker. Borstvoeding wil heel goed, en Deborah is supertevreden. Wel liggen we vaak 's nachts wakker, want mevrouw weet nog niet dat papa en mama dan graag slapen... Ik heb een heel aardige kraamhulp, waar we veel aan hebben. Door mijn mega-goede bevalling heb ik dus 0 hechtingen (ook totaal geen schrammetje overgehouden eigenlijk), en ik heb er geen last meer van. De eerste dagen vond ik het wel heel druk met bezoek, maar nu kunnen we beter doseren en heb ik zelfs even tijd om hier te kijken Ik denk dat ik de komende dagen nog wel wat minder hier ben, we hebben vooral veel tijd nodig om aan elkaar te wennen. Meiden die nog zitten te wachten, veel succes!!!
@ckialita fijn dat alles zo goed gaat het dat je geen klachten meer heb van de bevalling!!! you lucky basterd!!! nee echt heel fijn voor je!!!! ook geen last met plassen/poepen??
@Ckialita; Wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine en met jou natuurlijk, wel fijn geen hechtingen...Voel je je natuurlijk ook snel heel goed! Ja vast even wenne he zo`n kleine, hier ook zo benieuwd hoe het zal gaan brrrr. Kom morgenochtend weer even ckecken, nu met mijn mannetje even een filmpje kijken op de bank en lekker vroeg naar bed, was gister bijna half 2 dus ben er nog een beetje moe van! Fijne avond en op naar een hele mooie datum 08-08-2010
@Val: nou.... beweging heeft niks gedaan hahaha. Rugpijn trekt langzaam weg. Twijfel nu wel of beeb nog goed ligt. Voel bovenin nml weinig beweging, meer onderin.... we zullen wel zien! @Chivay: ik hoop dat een ontsteking je bespaard blijft!! @Ckialtia: so he nergens last meer van, super zeg!!!! Zo wil iedereen wel bevallen hihihi. Fijne avond!
Hier spreekt een trotse mama . Vanacht tegen 2.30 uur begonnen dan toch nog plotseling de weeën. Uiteindelijk om 10.03 bevallen.. Het was een heftige/zware bevalling, ze bleek een sterrenkijkertje te zijn en dat was ff lastig op het einde. Kleine knip gehad, maar verder gaat alles prima! En kijk ontzettend goed terug op de bevalling! Nog wel flink last van mn bekken, maar dat heeft natuurlijk tijd nodig! Féline drinkt onwijs goed aan de borst, misschien iets te, want ze is wat misselijk. Maar het is een prachtig meisje, en tot nu toe heel tevreden! Xavier is erg trots en wil haar het liefst aan de hele wereld showen.... Gelijk heeft ie, tis een plaatje... Bekijk bijlage 92297
Ohhhhh Kiss, wat een lekker wijffie! Wat een haar! En wat kijkt ze helder!!! Wauw!! En ook al een sterrenkijker.... zijn er een hoop hier! Hoop dat je snel hersteld en dat Féline het goed blijft doen aan de borst! xx
2 uur lang na de bevalling is ze onwijs wakker geweest.. nieuwsgierig ding hoor! Zodra ze wakker is, kijkt ze lekker rond met dr mooie oogjes. Heeft dr broer ook altijd gehad!
@Kiss: mooi meisje met hele donkere haartjes! Ze is inderdaad erg helder. Wat ben jij snel weer hier, fijn dat het zo goed gaat met jullie.
Nou dat had ik in mijn vorige berichtje neergezet. Jij en nog drie anderen waarvan het al bekend was... @cyclus/uitrekenen; hier zelf 25 juli uitgerekend, met echo naar 2 augustus verplaatst. Nou ja, houden 2 augustus maar aan anders ben ik al hartstikke over tijd. Had ook maar één cyclus, dus kon het ook niet écht berekenen... @femR; grappig dat je vooral nieuwsgierig naar de haarkleur bent ! Ja dat leest wel lekker bij hè @kiss; leuke foto zeg! Gaaf dat je er wel tevreden op terugkijkt
Trouwens, heb mn meisje zelf aangepakt toen ze dr uitkwam.. Wat een bijzondere ervaring!! Zei eerst: aauuuwwww neeee ik wil daaaaat nieeehieeettt, maar toch heb ik mn handen naar beneden gedaan en dr 'eruit' gepakt... en ben blij dat ik dat gedaan heb. Zo, nu ga ik weer naar boven.. Ben benieuwd wat de nacht ons brengt! Nou meiden, hopelijk morgen weer zoveel babynieuws! Zou leuk zijn!! Liefs kiss
Ooooohhhh Kiss! Wat een plaatje! Dus daar is die extra tijd en moeite in gaan zitten! Geniet er lekker van meis, en dat bekken is hopelijk over een week al een stukkie beter! @Hier; Vandaag lekker een beetje genaaid, wasjes gedraaid, boekjes gelezen met Elin en mijn ouders op bezoek geweest. Ook al een kado van ze gekregen, de babybjorn wipstoel! Leuk! Begin nu trouwens wel serieus vocht vast te houden, mijn voeten zien er niet uit! En die kuilen die je erin kan drukken, hele kraters! Ff in de gaten houden...
@Kiss; Ja, dat wilde ik deze keer ook doen eigenlijk!!!! Leuk dat jij dat zo'n bijzondere ervaring vond!
@Ckialita: wat fijn dat het zo goed gaat met Deborah en natuurlijk met jou! Geniet er maar lekker van! @kiss: ik schreef het al op hyves: wat een plaa-tje is Féline! Echt superwijs al idd en die haartjes, om op te vreten! Lekker genieten nu, ik hoop dat de bekkenpijn snel minder is. @hier: kreeg net een smsje: mijn vriendin is ook vandaag bevallen van een meisje, Lieke! Nog een meid op 7 augustus dus! Slaap lekker allemaal!
@Kiss: ohhh bijzonder om dr aan te pakken!! Ben ik ook van plan @Brendat: hier ook vocht hoor!! Dikke enkels, voeten en tenen grrr... nog ff
@kiss: wat mooi dat je haar zelf hebt aangepakt, lijkt me idd een hele mooie ervaring! @brendat: ik kan er ook over meepraten. Echte olifantenpoten heb ik, kan alleen nog m'n badslippertjes aan...
Ja hier ook al ruim een week. Maar ziet er bizar uit hè, als je je hak van je ene voet in de bovenkant van je andere voet drukt en dan blijft het een kuil :O @kiss; bijzonder hoor; zelf aanpakken. Zou ook gedacht hebben nee nee dat kan nu niet. Had het ook niet gekund bij Jayden... @hier; ik ga lekker naar bed. Fijne avond nog !
@kiss wow wat een mooie meid zeg!! en wat een haar!!! jeetje! ook al een sterrenkijkertje! zou het dan toch aan de maand liggen en wat bijzonder dat je haar zelf hebt aangepakt...als ik daartoe in staat ben wil ik dat denk ik ook...had er anders nooit aan gedacht! @femR balen dat het geen weeen zijn geworden!! hoop voor je dat het niet lang meer zal duren! @hier ook pootjes die eruit zien als frodo! kan er ook hele kuilen in drukken...vooral als ik even heb zitten strijken of achter de computer gezeten heb... ga denk ik maar lekker me bedje opzoeken...(dit is heel vroeg voor mij)
Kiss...waaauuuuwwww wat een schatje! @hier... ook hele dikke voeten....eigenlijk vooral de rechtervoet...is dat wel normaal eigenlijk???? Hmmmzz voetjes maar omhoog gooien zometeen! Verder weinig te melden eigenlijk.... kom maar baby...ben er helemaal klaar voor hoor! xxx