He katje: niks aan de hand dus! veel plezier nog vanmiddag.. Irisnaomi: bij jou ook niks.... Het is zeker rustig...ook qua bevallingen vandaag Ik kon er net ook hele tijd niet op dus misschien dat het daarom rustig is.. Hier in de buik trouwens wel ff druk!
He meiden! Hier even een kort berichtje van deze kant. Ik zal jullie mijn hele bevallingsverhaal besparen want die is behoorlijk heftig geweest. Met Jaimy gaat alles goed, ze is alleen nog wat misselijk maar dat komt omdat ik 1,5 uur heb geperst. Met mij gaat het iets minder, lig plat op bed met naweeën en een flinke buikgriep. Rusten, rusten, rusten is het enige wat ik kan en mag doen. Geniet wel volop van de trotse papa (het is moppie en schatje de hele dag door ).. Deze foto had ik vanmiddag op bed gemaakt en moest ik echt showen (jaja ondanks alles een hele trotse mama) Kan iemand mij in het kort bijpraten over alle geboortes/ rommelacties enzo? Thanks!
@LT20; Mooie foto, ze ligt tevreden te slapen. Vervelend dat je je nog rot voelt en dat je kleintje zo misselijk is....Hopelijk voelen jullie je snel beter. Mmhhh Kiss en Luannie zijn bevallen van Feline en Robin Lois en bij Irisnaomi rommelt het nog steeds, verder weinig rommelaars hoor......Wat ik zelf allemaal hebt onthouden dan.
Zo, inderdaad rustig hier! Maar bij mij lag de site er vanmiddag uit, zal het daardoor komen? @Yolanthe: bij mij duurde het wel een weekje voordat het vocht weg was hoor. Volgens mij was het juist erger de eerste dagen na de bevalling. Als je m'n handen van toen zag op de foto's... @katje: dus nog niks? Heel veel succes alvast morgen. Hoe laat moet je naar de vk? @hier: goh, een bosdagje vandaag lees ik. Vanochtend zijn wij ook lekker naar het bos geweest. De hond vindt het super en Tes ook (en papa en mama dus ook). Gelukkig geen last gehad van de regen. We waren net thuis en toen begon het... Vanmiddag mijn kledingkast en die van Tes opgeruimd. Kan ik weer wat van m'n lijstje afstrepen. Ik kwam trouwens nog wat pakjes tegen in de kast van Tes die ik had gekocht voor de beeb. Is maar goed dat ik ze tegen kwam, is maatje 50... Nou, fijne dag nog! Ik kom straks nog wel even hier...
@lt20: wat een mooi meisje is Jaimy zeg! Ik hoop dat je je snel beter voelt zodat je echt kan gaan genieten!
Nou dames, als aller aller laatste hier mag ik toch ook eindelijk zeggen dat mijn zwangerschap nu voldragen is! 37 weken! Nu maar wachten wanneer ons meisje zin heeft om te komen...
Wat een rust hier! Hoefde helemaal niet zoveel bij te lezen. LT: dikke knuffel voor jou!! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Die kleine meid ligt daar wel super tevreden zeg. Echt een plaatje. Hier verder ook rustig. Heb vanochtend nog een uur gezwommen en vanmiddag een uurtje op bed gelegen. Net een fruitmomentje gehad dus ik ga zo maar even een rondje stofzuigen. Met twee katten en een hond blijf je bezig Fijne zondag! Voor de meiden die overtijd zijn en/of rommelende buikjes hebben: zet 'm op!
IK! maar hij is wel lui, al een week "overtijd". Ben het zat! Ik wil ook van die mooie babyfoto's! Wat een mooie kindjes allemaal!
lt20 wat een mooie kindje geniet er lekker van Hier al de hele dag een drukkend gevoel van onderen soms best pijnlijk kan soms niet eens de trap op verder weer bruin bloed verlies en last van mijn rug en soms weer harde buiken niet echt fijn vann mij mag de kleine wel komen maar ja van wie niet die op het laatst loopt .. Maar die pijntjes enzo en die onzekerheid echt niet fijn ..
@LT: wat eenprachtmeissie, ik hoop dat je jezelf ook snel een stuk beter voelt, kun je samen met de trotse papa gaan genieten. @vocht: hier ook enorm opgezwollen (vooral mijn linkervoet) maar gelukkig niet zo erg met de jongens, had toen van die slippers met klittenband en kon ze zelf op de grootste stand niet meer dicht :x. Duurde 1 tot 2 weken totdat weer normaal was. @Cossy: yes, ook 37 weken! @Kris: ja die haren! Hier drie katten, dus ook zo'n harig geheel! @Koetje: goed bezig geweest vandaag, fijn dat je die kleertjes hebt gevonden! @Val: veel beweging of rommelt het? @Katje: alvast succes bij vk, morgen (als de kleine er dan niet al is?!) Hier ook weinig actie wat betreft rommelen enz. Hebben vanmorgen veel geslapen, jongens zijn nog niet lekker en we lagen om 10.00 uur weer met zijn allen in bed tot 12.00 uur. Daarna even naar de kinderboerderij en de speeltuin. Begint het me toch keihard te regenen (ik stond letterlijk met mijn o zo charmante roze nepcrocs tot mijn enkels in het water te soppen), gelukkig was ik met de auto (manlief met de fiets en fietskar), dus zijn we maar met zijn allen met de auto teruggegaan, gaan we straks de fiets nog even halen. Ga straks eens proberen zelf frambozenbladthee te maken (heb zelf frambozen in de tuin staan) dus ben benieuwd of het werkt?! Vandaag 39 weken, ruim vijf weken verder dan bij de jongens!
mc lover hoop dat je gelijk hebt .. als er vandaag niks komt ga ik morgen ook frambozenblad thee halen
@LT20: ohhhh wat een heerlijk tevreden moppie!! Wat naar dat jij je zo ellendig voelt! Hopelijk knap je snel op!! Heerlijk dat je zo kunt genieten van de kersverse papa! Hier kon ik ook zo genieten van mijn man haha, leuk he! @MClover: fijn dat je nu zoveel verder bent dan met de jongens!! Maar mag nu wel komen he haha. @Irisnoami: hopelijk ben je vannacht aan de beurt! @val: ja hier lag ie er vanmiddag ook uit, dus zal idd aan gelegen hebben! @Kris; ja goed bij te houden he dit tempo hahaha @Koetje: lekker he in het bos! Wij zijn er ook ff uit geweest vanmorgen. Leuk dat je die pakjes nog gevonden hebt! Stel je voor dat je ze tegen was gekomen als je kleintje er al uit zou zijn hahaha. @hier: vanmorgen dus heerlijk even met dochterlief en de hondjes naar het bos! Was echt ff lekker! Dochterlief heerlijk voetballen met papa (ben bang dat ik wat voetbalgenen heb doorgegeven haha) en ze is nog lekker in de speeltuin geweest. Super! Ik hoop er de volgende keer te lopen met kinderwagen, lijkt me fantastisch!!! En vanmiddag een paar uur liggen slapen op de bank. Is echt voor het eerst tijdens deze zwschap. Had een heerlijk boek, maar iedere keer vielen mijn ogen dicht hihi, kan dr niks aan doen Is wel ff lekker hoor! Hopelijk doet het mijn nachtrust geen kwaad, of... ik moet bevallen, dan mag het hahaha. Strakkies lekker eten, kip tandori hhmmmmm. De rugpijn is hier trouwens verdwenen, af en toe een strakke harde buik die bij mijn onderbuik begint, voel hem dan zo omhoog trekken, is weer eens wat anders Meiden eetse voor straks en een fijne avond! x FemR
Jippie Cosz: 37 weken! Laat maar komen dat meisje @Nummer2: ja jij bent nu aan de beurt hoor, 9-8-10 is ook een leuke
Dank je Koetje voor je opbeurende woorden! Nog erger ! Help!!! Hier veel gedaan vandaag, gisteren de proefdruk gehad van het geboortekaartje. Is erg leuk geworden, maar ik moest er vandaag nog een paar dingen aan veranderen. Verder nog wat administratie van mijn bedrijfje. Man heeft lekker lasagna gemaakt, staat nu te pruttelen in de over. Dus zo lekker eten. Aan de ene kant wil ik wel de kleine zien, maar andere kant vind ik het getrappel ook nog wel super leuk. Beetje dubbel gevoel, ach spruit komt toch nog niet voorlopig. Vandaag precies 38 weken volgens de echo, volgens m`n laatste nod zou ik nu 39 weken zijn. Zelf heb ik het idee dat de datum iets eerder zou moeten zijn, dus dat ik een paar dagen verder ben.... Ben benieuwd wat mijn bloeddruk deze keer gaat doen als ik over de 40 heen ben. Vorige keer ging hij toen ineens omhoog.
Bij mij was het na 2 dagen weggetrokken uit mijn gezicht. Mijn ringen kon ik van de week pas weer om.
Heb een hoop mooi meiden voorbij zien komen met allemaal een dikke bos donker haar. Helemaal geen blonde meiden. Om over jongens maar helemaal niet te spreken. De jongens zijn in juli-aug. erg schaars volgens mij. Van de 6 inmiddels bevallen gym meiden van mijn groep zijn er ook maar 2 jongens geboren.