Hallo, hier een reactie van de kersverse mama!! Ten eerste OOOOHHH wat ben ik gelukkig! Na de hele avond om het kwartier weeën (vrijdag) te hebben gehad, ging ik maar ''gewoon'' slapen.. Dat zat er helaas niet in want toen kwamen de weeen om de 8 minuten, rond 3 uur 'snachts werden ze wel behoorlijk heftig en ben maar gaan douchen... Rond 5 uur deden ze gewoon echt zoo'n pijn, dus toen maar manlief wakker gemaakt. Hij besloot dat het genoeg was en heeft de VK gebeld, die is gelijk gekomen en heeft gekeken hoeveel ontsluiting ik had.. helaas 2cm nog maar errrgg balen want dat betekende dat ik naar het ziekenhuis moest om te bevallen.. Om half 7 waren we in het ziekenhuis en rond 7 uur werd ik aangesloten aan van alles en nog wat en werd nog een keer mijn ontsluiting gemeten.. helaas nog steeds 2... Doordat ik door mijn weeën elke keer die CTG banden van mijn buik duwde besloten ze hem inwendig te doen. Dit was om 8 uur de verloskundige die heet deed zei toen: Wil je goed nieuws??? Ik JAAAAHH!! zegt ze je hebt al 9 cm ontsluiting Ik zei nog dit zijn GEEN leuke grapjes hahaha! Maar het was echt waar ! Ze dacht dat er eerder misschien verkeerd gemeten was, maar goed 2 verschillende hebben het gezegd.. Toen hielp ze me met de laatste cm en kon ik gaan persen... 50 minuutjes later en een knipje rijker was ze er!! (haar hartslag daalde steeds vandaar de knip) de weeën waren errrgggg heftig! maar goed, gezien de aantal cm ontsluiting in een uur tijd hahah!! is het wel te verklaren! Heel klein: 47 cm en 2585 gram! En zooo mooi!! Ze drinkt goed maar moet nog wel goed warm gehouden worden...En ze heeft een beetje last van de bevalling, door de heftige weeen.. maar dat komt helemaal goed Het is een tevreden meisje! Vanochtend zijn we thuis gekomen, we moesten 24 uur blijven ter observatie door die gebroken vliezen.. ook mijn eigen verloskundige wist niet wat er gebeurd was.. Ze belde in de middag naar de afdeling om te vragen hoe het met mij was omdat ze het laatste stukje van de bevalling wilde meemaken.. hoorde ze dat ik al 4 uur eerder bevallen was hahaha!!! (Zo wat een verhaal hahaha) Ik zag dat LT ook bevallen is!! GEFELICITEERD!!!!!!!! EN KISS JEEHH! GEFELICITEEERD!!! Dank jullie voor al jullie felicitaties!! Ik lees snel bij!! Mag toch niet veel nog
Luannie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Inderdaad een kleine meid! Wel echt bizar, van 2 naar 9 cm in 2 uur zeg, wow! Dat is nog eens snel!
Nou volgens de 12-weken-echo ben ik de 31e uitgerekend, dus NOG later... Gaan wij 2 lijdzaam toezien hoe de rest al van een beebje mag genieten, whahahah! Achja, is ook wel leuk om al die beebjes voorbij te zien komen toch.
Vergeet mij niet hoor meiden! Ik heb 15 dagen overtijd al gehaald bij dochter . Als deze daar ook voor gaat zitten we al in september! Ben ik misschien toch nog de laatste en de enige met een sept. baby hier! Nee daar wil ik niet voor gaan, vind eind-augustus laat zat! Was bij dochter ook de allerlaatste, nadeel was toen dat iedereen het toen veel te druk met de kleine had om nog te kletsen en ik kon niet veel meer en zat me suf te vervelen. Laten we dan met z`n 3tjes gaan voor 27 augustus, dan kunnen we tot die tijd nog kletsen met elkaar.
Hey lieve meiden!! Hier nog even een laat berichtje voordat ik Féline ga voeden. Hier gaat het gelukkig wat beter. Een ontzettend vermoeide nacht achter de rug. Féline was ontzettend misselijk door de bevalling en heeft van 1.00 uur tot 6.00 uur gehuild met stopmomentjes van kwartiertjes. Toen was het genoeg, en heeft Alex gelukkig gebeld met de verloskundige, die is meteen gekomen. Féline heeft veel slijm en bloed overgegeven, dit had ze ingeslikt tijdens de bevalling, was errug eng! Ook kwam ze nogal suiker tekort, dus heeft de vk haar direct 20cc bijgevoed met kunstvoeding. Binnen 5 minuten was onze Féline een ander meisje! Ze heeft vervolgens geslapen tot 10.00 uur doordat de kraamverzorgster haar maar wakker ging maken. Nu komt gelukkig de borstvoeding wat beter op gang, en is ze tevreden! Nog even een mooi plaatje van het eerste bad momentje: Bekijk bijlage 92528 Slaaplekker lieve meiden! Bijlezen komt een ander keertje.. liefs!
Wat een mooi meisje Kiss!! Ohh wat eng idd! Fijn dat het nu weer beter met haar gaat! Jeetje wat heftig van 2 naar 9 cm!! sow nou meid je hebt het iig achter de rug en een mooi meisje voor terug! Lekker genieten van de kleintjes! Cossy met hoeveel wk ben je ook alweer van Vince bevallen?
@ Katje, succes vandaag! @ Irisnaomi, spannend! Hopelijk heb je je meisje snel in je armen. @ Mc lover,en? al getimed? Hopelijk zet het door. @ Chivay, wat kun je je onzeker voel op het begin he. Heb het hier ook. Ik heb voor Aiden ook Nutrilon Omneo gebruikt en dat hielp heel goed voor het spugen. Ook had hij geen krampjes meer. Hij liet ook nooit een boertje en had altijd de hik na de voedingen. @ Lauw, jammer dat het voeden niet lukt. Hopelijk gaat het snel beter. @ Marije, balen dat uittesten he. Ik heb hier het geluk dat Aiden het nog niet echt doorheeft. Hij snapt het allemaal niet. Hij lacht wel de hele tijd lief naar haar. @ Cossy, yoehoe 37 weken!!! @ Koetje, wat leuk je zus zwanger!!! Hoop voor ze dat alles goed gaat. @ Luannie, wow dat ging snel! En ook al zo'n klein meisje. Hier moet Hailey ook nog goed warm gehouden worden,gaat gelukkig steeds beter. @ Kiss, wat een prachtig meisje. Gelukkig heeft je vriend de verloskundige gebeld en gaat het nu goed met haar. Hier gaat alles nog steeds goed. Hailey heeft wel last van krampjes en daarom zijn we begonnen met infacol, helpt super. De nachten zijn erg wennen. Als Aiden eindelijk weer slaapt wordt Hailey wakker voor een voeding. Vandaag de allereerst keer alleen. Best wel spannend hoe alles gaat maar komt wel goed. Ze liggen nu allebei te slapen (ze snappen niet dat ze 's nachts moeten slapen ). We zijn kapot moe maar we zijn zoooo aan het genieten. Nog even een foto van ons meisje. (had de flits aan vandaar dat ze haar ogen zo dicht doet)
Even wachten op mijn ouders die de jongens op komen halen en dan naar het ziekenhuis. Werd om 6.30 wakker weeen om de 10 minuten, nu om de 3 minuten
Whaaaa Er worden beebjes geboren vandaag! Ik weet het zeker MC lover & Irisnaomie; zet 'm op!!! Hier een echt slaapkopje, hebben de andere mama's dat ook? Om 22.30 uur haar half slapend zitten voeden, om 3.00 uur kwam ze toen pas weer.. Na het voeden een uurtje gehuild ivm krampjes en nu slaapt ze nog steeds! Ik heb haar luier al verschoond in de hoop dat ze wakker zou worden maar nee.. Heb 'r maar weer in bed gelegd, ze meldt zich vast vanzelf wel! In het ziekenhuis zeiden ze dat ze max 5 uur tussen de voedingen mag laten, nou.. het is nu 5 uur geleden maar wakker worden ho maar.. Ben het helemaal niet gewend zo'n slaapkopje! Jaimy was een bijna-huilbaby en Zara is zo'n wereld van verschil daarmee vergeleken!!
Mc Lover en Irisnaomi zet hem op meiden!!!! Toch weer beepjes vandaag En ik heb alleen maar mooie foto's van kleintjes voorbij zien komen helemaal fantastisch Hier redelijk geslapen, kon moeilijk in slaap komen kwam vast door mijn middagdutje gisteren dat moeten we maar niet meer doen. Nou eens kijken wat we vandaag weer gaan doen, voorlopig regent het hier lekker helaas.
Kom even spieken en alweer veel kindjes geboren zeg! Super gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige kiddies En vandaag misschien nog 2 erbij? Spannend! Zet hem op dames!
Ten eerste; bedankt voor de succes wensen. Ik ga zo even douchen nog en dan richting VK. Het is 5 minuten lopen (nog niet eens, maar nu wel ) naar de VK vanaf mijn huis. Manlief blijft dan thuis met zoontje, want die wil ik deze controle er niet bij hebben, voor als ze wel gaan strippen. In principe was dat afgesproken, maar ik wil het laten afhangen van de VK. Wat het beste voor de beeb (en mij) is. Mc Lover en Irisnaomi zet hem op !!! Jullie gaan voor 09-08-2010 @Smokey; regen? Hier zon....weliswaar bewolkt, maar zon. Ik zag op buienradar dat jij je dan ergens in het midden van het land zal bevinden?
@Katje klopt midden van het land, miezer regen en helemaal bewolkt d8 dat het mooi weer zou worden. Spannend als ze gaan strippen, hoe laat moet je er zijn? Ga zo maar even douchen wordt ik misschien een beetje wakker van
Goeiemorgen! Jippie, het wordt weer een babydagje vandaag! @irisnaomi en MC lover: heel veel succes!!! @Yolanthe: de 27e vind ik prima! Als zit ik zelf steeds met de 28e in mijn hoofd, maar 08-09-10 lijkt me ook mooi (alleen duurt dat nog zo lang...) @Cossy: is idd leuk om al die babytjes voorbij te zien komen, maar: IK WIL OOK, IK WIL OOK! @Luanni: je klinkt idd als een hele trotse moeder! Geniet ervan! @katje: ben benieuwd wat de vk ervan vindt en of je gestript gaat worden... @hier: zo maar eens richting mijn moeder, ik moet om 9.45 uur bij de gyn zijn en zij gaat mee met mijn meissie. Tot staks!