ooo spannend...misschien weer 2 babies erbij vandaag! Succes meiden! Katje...succes straks bij de VK! Ga het allemaal weer in de gaten houden vandaag! @hier... weer een rotnacht gehad...blegh..dat ben ik wel zat nu hoor... val wel heel diep in slaap maar zodra de 1e keer plassen komt is de nachtrust voorbij...heel licht slapen en dan heel druk dromen en na max. een uur weer eruit om te plassen...aaaaaaaarghh...:x Ga zo nog maar een uur mn ogen dicht doen...heb vanmiddag verjaardag en anders zit ik daar te suffen! x
Whahaha, ja, laten we dat afspreken... Alle 3 op 27 augustus! Kiss87 -> Fijn dat het nu wat beter gaat met Feline! Het is echt een prachtig meisje. wonderbaby1 -> Bij Vince begon de bevalling met 39 weken, en ben ik bevallen met 39+1. Maar hij lag wel telkens voor qua groei op de echo's, dus denk niet dat ik deze keer ook per se eerder ga bevallen. Irisnaomi -> Spannend, succes meid!! MClover -> Jij ook succes! Ben benieuwd wanneer het volgende beebje zich aandient! Laartje88 -> Ooooh lieve foto zeg! Mooi meisje! Katje81 -> Succes bij de vk! Ik denk dat de kans op strippen best groot is, een week overtijd. Anna123 -> Vreselijk he, die nachten! Soms ben ik gewoon echt weer blij als het morgen is...
Whaaa! *Springt van de bank, rent naar mobiel* (voor de beeldvorming houdt rekening met hoogzwanger, dus niet zo spectaculair).... Nee, nog geen nieuws... Hoop dat dit het ECHT is hoor!!!! @Luanni; Nee, dat zou ik ook niet geloofd hebben die 9 cm! Haha, schiet wel lekker op! @Kiss; Wat vervelend dat je meisje het zo moeilijk heeft gehad. Goed dat je mannetje de vk heeft gebeld, en dat het eigenlijk eenvoudig op is gelost. In ieder geval voor nu! @Cossy, Koetje, Yolanthe; We houden het wel in augustus he!!!! Hoewel ik natuurlijk ook een kans op september heb . Maar juist omdat de eerste te vroeg was, kan ik me helemaaaaaaaal niet voorstellen dat ik overtijd ga lopen. Maar ja, dat kan natuurlijk gerust! @Vocht; Ooooohhhhhh, dus het kan veel erger! Vond het zo raar dat het nu pas ineens zo erg was. Terwijl ik er eerder en bij de vorige zwangerschap helemaal geen last van heb gehad. Maar ja, toen was het december/januari en ben ik niet eens in de buurt gekomen van de 38 weken, dus dat zal ook schelen. Nou ja, ze hebben me aardig laten schrikken een maandje terug toen ik zo die vlekken voor m'n ogen had en hoofdpijn, en ze aan zwangerschapsvergiftiging dachten. Sindsdien wekelijks op controle, en op m'n kop gekregen dat ik echt moet bellen als ik het nog eens krijg, of een van de andere symptomen (waaronder vocht vasthouden). Maar goed, bloeddruk en urine blijven sindsdien prima, en als ik jullie lees, zijn deze dikke voetjes nog helemaal niks! Ben weer gerustgesteld en meld het wel gewoon ff bij de afspraak morgen! @Katje; Succes bij de vk vandaag! Je zit er nu denk ik he? Ik hoop dat ze gaan strippen, en dat het effect heeft!!! @MClover; Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Laartje; Dat schiet lekker op als ze elkaar afwisselen 's nachts! Hopelijk krijgt in elk geval 1 van de 2 een lekker ritme binnenkort! Oh, en die infacol is super he? Heeft hier bij Elin ook zo geholpen. Ze moest er alleen wel wat meer van spugen, maar daar had ze zelf geen last van. Alleen mama moest wat vaker wassen . @Marije; Dat is inderdaad wel echt een slaapkopje! Lekker hoor! Maar kan me voorstellen dat je nu ongeduldig wordt voor ze wakker wordt, haha! Nou ja, ik scheen zelf vanaf de eerste nacht door te slapen tot 9 uur, dus dat is ook goedgekomen. Hopelijk lijkt dochter 2 wat meer op mama wat dat betreft! En wat irri dat Jaimy zo loopt uit te proberen! Je weet dat het kan/gaat gebeuren, maar kan me voorstellen dat je hem echt achter het behang kan plakken op sommige momenten! Hopelijk heeft hij ooksnel zijn draai gevonden! @Weer; Hier lekker zonnetje hoor! @Koetje; SUcces bij de gyn zo! Gezellig zo met mams en dochter! En wat leuk dat je weer tante wordt! Volgens mij is het minstens zo spannend, of misschien wel nog spannender als iemand zo dichtbij zwanger is! @Wonderbaby; Wat een mooi manneke zeg! @Chivay; Heel normaal hoor, die onzekerheid! Kijk het even aan of ze blijft spugen! En inderdaad, je kan altijd het CB even bellen of hier advies vragen! @Hier; Gister ff geen zin gehad omachter de computer te kruipen! Maar goed dat jullie me nog niet gemist hadden, haha ! We hebben lekker een kast flink uitgemest, en lekker thuis geweest en in de tuin gespeeld. Lekker relaxed dagje! Vandaag wil ik de andere kast uitmesten, en nog een lakentje naaien, en even boodschappen doen. Valt ook reuzemee dus! Mannetje blijft geloof ik thuiswerken vandaag, dus dat is ook wel gezellig! Zal vandaag wel wat vaker hier zijn!!!!
Spannend weer hier met 2 baby`s onderweg! Hopelijk zijn de kindjes er snel, succes! @Katje: hopelijk bij jou ook snel babynieuws! Wil de vk je strippen, hoop als ze het doet dat het helpt! @Koetje: wat leuk dat je zus zwanger is! Wel leuk schelen ze straks een half jaar. @Koetje: ja je bent wel eerlijk over het vocht, maar ik hoop toch heel hard dat het niet nog erger wordt. Het is al zo erg nml! Mijn ring heb ik normaal om mijn middelvinger (omdat m`n ringvinger te dun is en ik de ring zo verlies, ben m`n trouwring al verloren) en daar zat hij ook tamelijk los. Inmiddels zit de ring aan m`n ringvinger, kreeg hem nog net van mijn middelvinger af en wordt dat ook steeds strakker. @Anna123: herkenbaar slaap na de 1ste keer plassen ook niet altijd meer goed. Zeker niet als manlief een houtzagerij is begonnen, vannacht was hij zelfs aan het grommen Mijn dochter piept ook graag in haar slaap. En ik moet `s nachts steeds vaker even een stukje wandelen omdat ik last krijg van mijn bekken.
Koetje: gefeliciteerd met je zus! en dat je weer tante word natuurlijk leuk zeg! enne ik denk toch echt blond hoor was zelf ook mega blond vroeger Katje: je leest het niet meer denk ik maar heeeeeeeeeeel veel succes vandaag!! Luannie: klinkt heftig maar fijn dat het zo goed gaat nu!! geniet ervan kiss: wat zielig! gelukkig ging het daarna beter en wat een mooi meisje is Feline zeg! prachtig ooh irisnaomi: en en?? spannend oh jee mclover jij ook al!! succes!! aaaaaah laartje: jij ook al zo'n mooi meisje!! hopelijk gaan de nachten snel wat beter! Marije: lekker dat Zara zo heerlijk slaapt! geniet ervan Brendat: klinkt als een relax dagje gister...echt zondag nou ondertussen nog geen babynieuws???
Zo heeeee, ws 2 beebs erbij vandaag!! Succes MClover en IrisNaomi!!!!!!!!!!!! Wellicht houden jullie ze al in jullie armen Zou rap zijn hihi. Maar ehhh.... IK WIL OOK hahahaha, komt goed.... er is er nog nooit een blijven zitten, moet gewoon geduld hebben, MAAR DAT HEB IK NIET hahahaha. Komt goed.... hahaha Vannacht ondanks mijn middag dut best goed geslapen, viel me enorm mee! Vandaag hier ook een makke dag, lekker lezen, ff boodschappies doen enz enz, alles op een relaxed tempo! @Kiss: oohhh wat eng zeg... die was dus echt megamisselijk van het slijm en het bloed, zielig hoor! Gelukkig is ze het nu kwijt, ik hoop dat de bv snel op gang komt! @Katje: en?? hoe was het bij de vk? Ik hoop dat ze je gestript heeft, er kan vandaag best nog een beebje bij Dit was ff uit mijn hoofd, ben de rest alweer kwijt hahaha, heb een goed excuus Fijne dag!
even kort; bedankt voor het succes wensen nogmaals en nu een update: Ben zojuist bij VK geweest. Bloeddruk was oké (ondanks dat ik best zenuwachtig was) 120/70 en hartslag beeb ook gehoord. Ben ook gestript, door VK die mijn 1e bevalling gedaan had, daarom was ik ook alleen heen. Voel me bij haar op m'n gemak, dus man kon met zoontje thuisblijven gewoon. Ben ook zo weer thuis, met 5 min. Strippen is niet fijn, maar goed, dat is met de meeste inwendige onderzoeken zo. Ik was in elk geval te strippen, dus dat is een goed teken. Er zou tussen nu en 6 uur (ongeveer) iets kunnen gebeuren; dat de weeën op gang komen. Als er niets gebeurd, staat er een afspraak voor woensdagochtend gepland bij de gyn. Ik word dan waarschijnlijk voor het weekend ingeleid. Maar dat is allemaal nog afwachten. Man en zoon zijn nu naar de supermarkt; ik zei ga maar gelijk. Ze zijn ook zo weer terug als het nodig mocht zijn. Ga even een spelletje op de pc spelen of zo een filmpje op bed kijken, even tot mezelf komen, want ik ben/was behoorlijk emo na het strippen. Hormonsters zullen we maar zeggen
@Katje: fijn dat je te strippen was! Kan me voorstellen dat je er emo van wordt! Ik hoop dat je binnen 6 uur wat gaat voelen!!!! Laat dat kindje er maar uit hoor Lang genoeg gewacht! Heel veel succes in ieder geval!!! xx
Goedemorgen! Dit gaat weer een mooie baby dag worden! Succes meiden die nu aan het puffen zijn. Hier alles rustig. Heb redelijk goed geslapen maar merk wel dat Knut verder naar onder is geschoven. Ik moet nu toch echt 2/3 x per nacht naar de wc. Die wcpapier producenten moeten ons zwangere vrouw echt aanbidden, zoveel wc papier er per dag verbuikt word. Maar goed. Morgen weer afspraak bij de gyn.
wat spannend allemaal weer vandaag. Succes dames! Heb MC Lover net sms gestuurd, geen reactie.. die is dus vast bezig!!!
Morning, Joehoe irisnaomi en MClover zet hem op..... @Katje; Succes en sterkte strakjes, ohh lees nu dat je al bent geweest. Gelukkig is het gelukt! Ben benieuwd, een week overtijd is meer dan genoeg. Ga voor je duimen. Zag weer hele mooie foto`s voorbij komen van lieve kleine meisje. Wat zijn ze mooi en fijn dat het allemaal zo lekker gaat. @Hier; De zon schijnt, ga zo met een vriendinnetje naar de prenatal ( misschien wel even voor de laatste keer met beeb in buik) stickers plakken uit de folder! Wil nog een leuk jasje en een slaapzakje met mouwen. Daarna even naar de gamma voor een horgordijn voor de slaapkamer( k*t muggen) en daarna eten en s avonds bakkie doen bij moeders. Druk dagje vandaag en hoop dat ik tussendoor even kan checken voor babynieuws. Hier alles rustig hoewel de nachten steeds ongemakkelijker worden met harde buiken en pijntjes, maar niets wat er geloof ik op moet lijken...... Fijne dag vandaag allemaal!
@mclover en irisnaomi spannend!! hopelijk hebben jullie snel je beebje in jullie armen!!! @kiss jeetje wat zielig voor féline, gelukkig voelt ze zich nu beter! ik hoorde van mijn vriendin dat ze tegenwoordig de kindjes na de geboorte niet meer uitzuigen. maar nu hoor je steeds meer van dit soort verhalen. Haar dochter liep ook helemaal blauw aan toen ze thuis waren en toen had haar vriend een paar keer op dr rug geklopt en toen kwam er een soort slijmprop uit, waar ze dus bijna in gestikt was....lijkt me echt zo eng...ik ga vragen of ze wel gewoon uit willen zuigen hoor...wil dat echt niet mee maken..mooi meisje trouwens!!! @laartje aaahhh wat een schatje zeg!!! @katje fijn dat ze je hebben jkunnen strippen!! hopelijk doet het ook wat!! @cossy, yolanthe, en koetje heeej vergeten jullie mij niet? ik loop hier vast ook wel tot eind augustus...al hoop ik van niet... jeetje van al die puffende en bevallende dames hier wordt ik soms toch wel een beetje jaloers IK WIL OOK!!!!!
oh katje: mooi zo! ben benieuwd of er wat gebeurt! succes in ieder geval kapedi fijne dag! Femr: lekker geslapen mooi zo!! kom op met dat babynieuwsssssssssss
@Katje; Fijn dat je gestript bent!!! Kan me voorstellen dat je er emo van wordt! Lijkt me ook een raar idee dat je nu echt zit te wachten of je al iets voelt... Ik hoop het in elk geval wel snel! Lijkt me iig prettiger dan inleiden... @Kapedi; Klinkt als een leuk dagje! Joehoe! Misschien wel 3 babies vandaag! Nu begin ik toch ook wel langzaamaan te willen hoor, als ik al die foto's zie... Maarrrrrr..... Ik ga voor vrijdag de 13e!
Hey meiden Wat een mooie babies allemaal! Hier echt een baaldag... Gister weer flink voorwerk (leek op gegeven moment zo stoned als een garnaal volgens vriend!) en heb echt een terror nacht gehad. Steeds als ik net weer lekker lag moest ik weer naar de wc en toen kreeg ik ook nog buikpijn! Nu nog steeds en zo'n griep gevoel... Lamlendig, hangerig en hoofdpijn! Balen dus! Wil dat 't nu eens echt door gaat zetten, maar beeb is dus behoorlijk eigenwijs! Moet zaterdag weer naar de VK en word dan waarschijnlijk ook gestript, want dan ben ik ook overtijd! Opa zegt steeds dat beeb de 11e komt, dus wie weet, heb natuurlijk liever dat ie uit zichzelf komt! Sorry voor 't ego bericht, zit er ff doorheen! @ irisnaomi & mclover; succes dames! Iris jij had ook al heel veel voorwerk gehad hè dus hoop dat 't nu echt komt en soepel verloopt. @ kan hier uiterlijk de 29e worden, dan wordt beeb echt gehaald, maar hoop natuurlijk dat 't niet zover komt! Ga ff kijken of ik stiekem een dutje kan doen! Tot later
Eigenlijk zouden ze in het kraampakket een pak wc-papier erbij moeten stoppen, van die lekkere zachte!
Nog geen babynieuws lees ik. Val... hou je je koest vanmiddag hahaha, wij gaan straks ff lekker varen met een kennis. Tis zulk mooi weer!! Daar moeten we even van profiteren! Dus ben kan vanmiddag niet jullie berichten, maar Val wacht wel tot vanavond he Val? hahaha. Nou meiden, nice day!! En mamammies, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!! Grtz FemR
@ irisnaomi, wat spannend, zet hem op! @ mclover, ook spannend voor jou, zet hem op! @ laartje, wat is Hailey een prachtig prinsesje! Hoe verloopt de dag tot nu toe in je eentje? @ marije, wat lekker dat Zara zoveel slaapt. Hier heeft Féline afgelopen nacht ook doorgeslapen, hebben haar ook wakker moeten maken voor voeding. Ook overdag slaapt ze heel goed! @ katje, en hebben ze jou kunnen strippen? lees van wel. Bij mij begonnen de weeen 10 uur na het strippen pas! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten! @ anna, balen dat je zo slecht slaapt! @ Linda, ja hier kwam er ook zo een bloederige slijmprop (haha wéér een slijmprop) uit dr keel.. bah bah zo sneu! Maar weet eigenlijk niet eens of ze na bevalling is uitgezogen. Nou beebjes in buikjes, komen jullie eruit, jullie mama's willen jullie bewonderen!!! Hier gaat alles echt zo goed! Féline is heeeeeeeel tevreden nu de borstvoeding goed op gang komt. Ze slaapt.. en slaapt... en slaapt... en als ze wakker is kijkt ze nieuwsgierig in het rond. Mn vriend is lekker ff aan het zwemmen met Xavier, lekker 1 op 1 aandacht voor hem. En ik lig lekker in bed, ga ook even slapen. Fijne dag vandaag! Liefs
Hailey is echt een mooi meisje! Volgens mij worden er alleen maar mooie baby's in dit topic geboren zeg! Brendat dankje! Je bent volgens mij de enige die gekeken heeft.. Vandaag is het een mooie datum. Spannend zeg, denk zeker wel 2 baby's maar wie weet wel meer vandaag erbij! *meneer huilt dus ga ff voeden*