oh wat ben ik jaloers als ik lees over heerlijk slapende baby's! Ivar meld zich zelf wel iedere 3 uur. Tussen de voeding van 8 en 11 en de voeding van 20 en 23 is meneer ook klaarwakker. Hij spuugt ook erg veel.. volgende week toch afspraak met KA. Maar eens kijken wat we er mee kunnen, misschien heeft ie wel reflux of zo..
****BUDDYNIEUWS MCLOVER**** Madelief is om 12.27 uur geboren! MC Lover gefeliciteerd met jullie dochter madelief!
MC Lover Gefeliciteerd met Madelief!!! Jeetje ben jaloers op iedereen die al bevallen is, iedereen op straat vraagt hoe lang nog grr ik wil ook.... en hier nog niks geen tekenen van krampen of iets wat er op lijkt hmm @Katje wat super dat het strippen gelukt is zeg, nu ben jij aan de beurt @Kiss wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet, hmm jaloers, geniet er van Hier kan het trouwens ook wel eind aug worden hoor weet niet hoe lang ze me door laten lopen, maar ik duim dat ik voor de 40 wk aan de beurt ben
@MClover: gefeliciteerd met de geboorte van Madelief! @Dingetje: is wat met al die meiden hier! Tijd voor een jongetje zou ik zeggen, wie was de andere bevallende dame hier ook alweer, kans op een jongetje of weer een meisje? Anders moet er maar snel een jongensmama gaan bevallen ! @Smokey: ja hier vraagt iedereen die ik tegen kom het ook aan mij. Aan de ene kant wil ik wel aan de andere kant laat de kleine nog maar eventjes zitten. Geniet nog van het getrappel. Ze laten je in principe lopen tot 42 weken, dan grijpen ze pas in d.m.v. inleiding. Behalve als het niet goed gaat met de kleine of als er complicaties optreden. Eind augustus kan dus ook nog. Doe je gezellig mee voor de 27ste !
Femr: no worries, gaat niks gebeuren vandaag meer hoor, had hoop op 10-8-10 maar dat gaat ook niet gebeuren denk ik...veel plezier! wc papier : hou maar op haha gaat als een speer Kiss: oooh je klinkt zo happy! ben zo blij voor je! geniet ervan! oei dingetje: hoop het niet dat hij reflux heeft! zo zielig is dat ! sterkte ermee MCLOVER: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MADELIEF!! HOPELIJK IS ALLES GOED GEGAAN ik vind het ook tijd voor een jongen nu hoor! poeh ik wil nu ook welhoor...ging vanmorgen met Romano een rondje lopen hij met zijn fiets, maar hij gaat vaak af en toe nog wat te hard, moest ik renne! nou heb er echt last van pfff
MCLOVER: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MADELIEF!! andere 2 meiden, zal niet zxo lang meer duren! Dan hebben we weer babyniuews! Dank, voor jullie reacties... begin er hier aardig doorheen te zitten. Morgen naar VK en strippen... Inmiddels rommelt het hier wat, maar het zet niet door, het heeft me alleen wel de hele nacht uit mijn slaap gehouden...
MClover gefeliciteerd met Madelief... inderdaad weer een meisje!!! @femr; thx, ben gewoon veel te ongeduldig en nieuwsgierig, maar zal toch echt nog even moeten wachten! komt goed! @yolanthe; ik kan ook nog meedoen voor de 27e, maar ik hoop toch echt dat beeb zich eerder meldt! 't zou ook zoveel handiger zijn als ze die 42 weken aanhielden als 'de' datum... dan heb je tenminste niet zo snel 't idee dat je overtijd bent!!! @ Katje; hoop dat 't strippen helpt! @ frambozenbladthee; ik drink dat al 2 weken en 't heeft toch nog toe niks noppes nada gedaan.. althans dat denk ik dan... maar hoorde ook al ergens dat 't vooral zorgt voor een voorspoedige bevalling, dus wie weet heb ik er toch nog wat aan!!! M'n potje is bijna leeg, dus kom maar baby!!! @ mama's; wat fijn dat de meeste babies al zo goed doorslapen! Verder succes met voedingen/krampjes/huilen... zolang jullie maar niet vergeten te genieten! Zie inderdaad ook alleen maar mooie foto's voorbij komen, dus dit is gewoon het mooie baby forum (en toevallig worden die dan verwacht in augustus)!!! Enne... waar blijven de jongetjes??? Kom op hè!!!
Jeetje... nu ik trouwens even terug ben gaan lezen... wat is dat snel gegaan bij MClover... rond 7 uur een bericht dat ze weeën had en om half 1 al een kindje!!! Nog geen nieuws van Irisnaomi???
@mclover GEFELICITEERD MET MADELIEF!!! jeetje snel gegaan zeg!!! hopelijk gaat alles goed!!! @cossy ik ben de 27e uitgerekend dus zou kunnen maar dat is net voor het weekend (vrijdag) dan grijpen die mannen van ons naast de vrije dagen waar ze in principe recht op hebben dus hoop eerder op maandag, dinsdag of woensdag verder kan het me eigenlijk niets schelen als ze maar gewoon snel komt.... hier vannacht ook zo'n rotnacht gehad...volgends mij sliep ik pas om 3 of 4 uur ofzo.. ik kon ECHT niet slapen... @kiss fijn dat ze het zo goed doet joh! en ze kan die slijmprop (naaktslak) maar kwijt zijn!!!
@brendat: wil je niet bang maken hoor, maar als ze dat bij de gyn hebben gezegt moet je het vocht (zowieso) wel in de gaten houden. Vandaag hebben ze dat ook tegen mij gezegt, vooral als je er idd tintelingen, hoofdpijn, hoge buikpijn bij krijgt moet je even contact opnemen met het zkh. Ja, is echt heel spannend als je zus zwanger is, vooral omdat ze al een paar keer een miskraam heeft gehad. Toen ik zwanger was van Tes was zij ook zwanger (we scheelden 4 maanden), dat is helemaal speciaal (nu natuurlijk ook maar is toch anders, geen dikke buiken foto's samen dit keer...). Wat leuk dat je mannetje steeds thuis kan werken. Ik begin het wel een beetje stil te vinden, de hele week alleen met Tes... @Yolanthe: jij hebt dan echt wel last van het vocht! En wat erg dat je je trouwring hebt verloren, zonde! Zeggen ze daar in het zkh niks over? @katje: wat 'fijn' dat het strippen kon. Ik duim voor je dat er wat gebeurd!!! @Kris: succes bij de gyn morgen! @Kapedi: leuk zo'n druk dagje! Gaat de tijd ook lekker snel! @linda: doe jij gezellig ook mee op 27 augustus! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! @mamamies: klaag maar lekker hoor! Ik hoop dat het strippen niet nodig is en de beeb snel besluit te komen! @FemR: mooi weer? Hier niet hoor, al begint het zonnetje nu eindelijk door te breken. Vanochtend grauw, grijs en regenachtig... Veel plezier met het varen. Hoe gaat het trouwens bij jou, ligt de beeb nog goed naar jouw idee? @kiss: wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie. Die foto's op hyves zijn ook zo mooi! Lekker dat papa Xavier even 1 op 1 aandacht geeft. Hoe vind hij z'n zusje? @Dingetje: ik hoop dat de KA wat voor Ivar kan doen. Zielig, als hij zoveel moet spugen, succes! @MC lover: jippie, ook een meisje! Super! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Madelief! Wat een lieve naam! Nu lekker genieten! @Smokey: ik hoop ook voor je dat je eerder bevalt dan eind augustus. Dat is nog zo'n eind! @val: ik zie je al achter Romano aan waggelen met je dikke buik! @hier: alles was goed bij de gyn vanochtend. Bloeddruk 120/90, gewicht minder dan vorige week, 94,5 kg. Frits' hoofdje was niet meer op te meten omdat hij/zij al zover is ingedaald. Vruchtwater wordt ook minder. Volgens de arts-assistent (die ik had) kon hij/zij best eens eerder gaan komen. Ik ben benieuwd! Als ik mag kiezen, doe dan maar 18-08-10 of 20-08-10, vind ik wel mooi! Maar ik vind de 27e ook prima hoor! Als het maar niet later is! Heb net even lekker 1,5 uur geslapen, heerlijk! Volgens mij is Tes nu ook wakker dus ga ik ff naar boven. Ik wil, als het droog blijft (hier is het helemaal geen mooi weer) nog even met haar en de hond naar het park, de 'kwak-kwak's' voeren. Fijne dag nog allemaal en tot vanavond!
Volgens mij krijgen ze toch sowieso 2 dagen, ook al is het in het weekend? Doe mij anders ook maar een maandag, dinsdag of woensdag (de 24e is ook mooi)... Zal het vanavond eens vragen aan manlief.
MClover; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Geniet ervan! @Marije en Kiss; Lekker hoor, zulke slaapkopjes!!! Hoop dat dat zo blijft! @Kiss; Hoe reageert Xavier op zijn kleine zusje? @Dingetje; he, vervelend dat hij zo aan het spugen is! Hoop dat de KA er wat zinnigs over te zeggen heeft. Heeft hij er ook echt veellast van, of is het vooral vervelend? (en niet normaal natuurlijk...) @Smokey; Ik vrees dat ze je gewoon tot 42 weken door laten lopen... Haha! Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen! @Jongens/meisjes; Niet normaal meer al die meiden! Als Irisnaomi inderdaad aan het bevallen is (heb nog niks gehoord van haar), is dat ook een meisje. Verder hebben we nu onze hoop natuurlijk op katje gezet! En dat is onbekend volgens mij wat het wordt, dus wie weet! @Nummer2; Vervelend dat gerommel! Hopelijk doet het in elk geval wel wat, en is je kleintje er of uit zichzelf of snel na het strippen morgen! @Linda; Maar volgens mij vervallen die 2 vrije dagen dan niet hoor! Die kun je dan gewoon de maandag en dinsdag opnemen. Alleen als je in het weekend bevalt zul je geen aanspraak kunnen maken op calamiteitenverlof voor de bevalling... Maar wel de 2 dagen kraamverlof hoor! Zou helemaal sneu zijn! @Koetje; Ja, ik houd het ook wel in de gaten hoor, moet niet ineens nog meer gaan worden. Maar als ik jullie verhalen lees valt het nog reuzemee! Vooralsnog hebben ze die hoofdpijn en vlekken toegeschreven aan iets migraine-achtigs, vooral ook omdat het binnen een uur weer wegtrok. Verder geen enkel ander signaal geweest, en bloeddruk en urine blijven keurig. Moet nu eigenlijk meer voor de vorm elke keer een plasje meenemen. Hihi, de kwak-kwaks voeren! Tes ook al zo lekker aan het kletsen? Elins favoriet is momenteel 'appelopelooo' (afgelopen), zo grappig! En dan merk je pas hoe veel dingen er afgelopen zijn op een dag, haha! @Hier; Nog steeds alles rustig, geen teken van gerommel of iets wat daar voor door moet gaan. Net lekker een tukkie gedaan, en ga zo beginnen om kast nummer 2 uit te mesten...
Hoi dames, Sorry maar ik krijg het echt niet bijgelezen, ben nog zo moe De energie is echt heel ver te zoeken hier. LT20 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jaimy Kiss Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Féline (had je al een sms gestuurd maar nu ook even via deze weg) Viel me trouwens op dat het geboortegewicht maar 10gr scheelt met dat van Maartje en de lengte scheelt 1cm Luannie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Robin Lois MC Lover: Gefeliciteerd met jullie meisje Madelief. Wat veel meiden weer geboren in een paar dagen tijd. @hier: gister thuis gekomen uit het ziekenhuis! Nu lekker gaan genieten. Ik kom snel weer mezelf melden. Iedereen een knuffel en voor de dames die nog niet bevallen zijn: kom op meiden ook bij jullie komen die mooie wondertjes snel.
Luannie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Robin Lois MC Lover: Gefeliciteerd met jullie meisje Madelief. Vandaag met zijn 3-en heerlijk een wandelingetje naar het dorp gemaakt. En we baalden dat we niemand bekend tegenkwamen om onze Rembrandt te showen...
hallooo niet echt bijgelezen, verwaarloos jullie! hier alles goed. fenna doet t goed, alleen heb ik veeeeeeeeeels te veel borstvoeding! kleine wil maar borst en alles doet me zeer. zijn al begonnen met afbouwen! ik zie dat er hoop dames geboren zijn... waar blijven die mannen? hopelijk gaat t met iedereen goed