Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Elisa: fijn dat alles goed gaat! jammer van de bv, maar zo ook goed he! geniet ervan hoor!

ja nog niks van irisnaomi???

Spruitnoorderloo: leuke foto!! jammer dat jullie niemand tegen kwamen is toch het leukst he;)

Nicky: lekker dat jullie nu thuis zijn! geniet ervan!

enne katje???

hier vanmiddag boodschappen gedaan, maar ik heb het echt een beetje gehad nu, voel me alsof ik 5 kilo per dag aankom, omdat mijn buik gezakt is zitten mijn kleren niet meer lekker mijn haar krijg ik niet meer fatsoenlijk en make up heb ik al helemaal geen zin in..en ik heb pijn!! zooooooooo sorry hoor maar nu moest ik ook ff klagen;)

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @elisa dat geeft helemaal niet hoor!! lekker van je meisje gaan genieten!!! dat is ook wat dat je TE veel bv hebt...balen dat je borsten zo zeer doen...

@koetje en brenda ik hoop dat vriend dan idd alleen die verlofdag van de bevalling mist en niet ook nog de 2 dagen erna...anders zou het idd echt onwijs lullig zijn..

@spruit ik kan me voorstellen dat je rembrandt aan iedereem wil showen!!! komt vast nog vaak genoeg voor;)!

@nicky fijn dat jullie thuis zijn! thnx voor de knuf;)

@dingetje hopelijk weet de ka raad en is het met iets eenvoudigs te verhelpen (zoals nutrilon omneo of johannespitmeel)

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Fijn dat jullie het niet erg vinden dat ik al ff niet ben geweest... kan ik weer gezellig mee kleppen..

@ Marije: Het voeden gaat vandaag gelukkig al iets beter.. Jenna kon mijn tepel niet goed te pakken krijgen, maar met tepelhoedje ging het beter.. Maar doordat ze de eerste 2 dagen niet echt dronk is mijn voeding ook niet goed op gang gekomen. Uiteindelijk zijn we gaan kolven en vingervoeden. Nu gaat haar gewicht weer omhoog.
    We zijn nu ook weer gestopt met kolven en drinkt ze goed aan de borst met een tepelhoedje.
    Ik hoop dat Jaimy snel gewent is aan de situatie en dat hij weer een lief manneke wordt.

@ Chivay: och jee.. dat is niet lekker als Oona haar voeding eruit gooit.. en zeker niet als je dan ook nog zo'n last hebt van je hormonen.

@ katje: kermis.. altijd een feest voor die kleine..

@ Koetje: jahh.. hier wil ik echt gaan voor de borstvoeding.. gelukkig gaat het nu beter.. ik had het jammer gevonden als we over hadden moeten gaan op kunstvoeding (heeft ze trouwens wel een paar keer bij gehad, maar nu niet meer.)
    Gefeliciteerd met je zus.. wat leuk...

@ Luannie: zow.. dat is inderdaad snel gegaan op het eind. maar gelukkig gaat alles goed.. geniet ervan..

@ Kiss: och jee.. slijm en bloed overgegeven.. dat is inderdaad flink schrikken. en een hele mooie foto van het eerste badje..

@ Laartje: dat zullen wel vermoeiende nachten zijn.. hoop dat die snel beter worden.. Maar voor zo'n prachtig meisje zul je het zeker over hebben..

@ Anna: balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad.. ik hoop dat het vannacht beter zal gaan..

@ Brendat: balen dat je zo'n last hebt van het vocht...

maar ik ga ff mijn kleine meid voeden... lees straks of morgen wel weer verder..

4. 4days

4days Niet meer actief

Dat ziet er wel heel echt uit! :D Kan me nog steeds niet voorstellen dat ik straks ook weer met zo'n baby rond loop, hihi! Jammer dat je niemand tegen kwam...

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Dacht misschien nog meer babynieuws van irisnaomi idd maar helaas.

@spruitnl wat jammer dat jullie niet konden showen.

@brendat nog kasten aan het ruimen?beetje nesteldrang;)

Vrije dagen mannetje, dan valt het weekend toch niet mee??? Je praat toch altijd over het aantal werkdagen?

Morgen weer een mooie datum in het vooruitzicht 10-08-10:):p ben benieuwd welke beepjes zich dan gaan melden

6. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    **** Buddynieuws Irisnaomi ****

Irisnaomi is rond 5 uur bevallen van dochter AMBER! Het is een zware bevalling geweest, begon gisteren rond 23 uur, en is uiteindelijk in het ziekenhuis geeindigd. Ze komt snel zelf het verhaal doen hier!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Hoop dat je snel hersteld, en geniet ervan!

7. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Spruit; Lekker wandelen met zijn drietjes! En dan is het wel balen dat je geen bekenden tegen bent gekomen... Maar er hebben vast een hoop onbekenden ook nieuwsgierig in de kinderwagen gegluurd!

@Elisa; Da's ook niet alles dat je teveel borstvoeding hebt!

@Val; Dat hoop ik toch niet dat je 5 kilo per dag aankomt, haha! Maarre.... make-up? Dat heb ik 3 weken al opgegeven!

@Lauw;gelukkig gaat het al beter met de bv! Enne.... waarschijnlijk zijn we straks allemaal even druk met de kleintjes hoor!

@Smokey; Ja, ik denk dat mijn nesteldrang zich niet richt op schoonmaken, maar op dingen wegsmijten! Ik ben vrij rigoreus momenteel!

@Hier; Niks meer dan ik eerder vandaag al gemeld heb! Het begint een beetje saai te worden hier (behalve het babynieuws natuurlijk), volgens mij maakt niemand echt meer iets spannends mee! Zitten we allemaal een beetje af te wachten!

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    irisnaomi:

9. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    irisnaomi: Van HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER AMBER!!! BEN BENIEUWD NAAR DE BEVALLING, MAAR NU EERST GENIETEN!

brendat: nou meestal als ik me dan wat opmaak en zo voel ik me gelijk wat beter, maar kan me er niet meer toe zetten...en die 5 kilo per dag is natuurlijk ook niet zo maar voel me een tientonner op het moment;)

Enne idd iedereen zit beetje te wachten op de bevallingen!
    Hier ook niks gedaan, beetje boodschappen, verder komt iedereen niet meer denk ik:) het word tijd dat we met z'n allen in het mama topic kunnen gaan kletsen:)

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ katje: ik hoop dat het strippen nog iets opleverd..

@ Mamamies: ik hoop voor je dat de baby zich snel meld... misschien wel een voorteken dat je "stoned" leek.. Sommige vrouwen zijn van te voren in zichzelf gekeerd..

@ Kiss: fijn dat Fèline zo tevreden is..

@ MC lover: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Madelief...

@ Koetje: Ik hoop voor je dat de arts assistent gelijk heeft en je kindje eerder komt..

@ Nicky: lekker gisteren thuis gekomen... ik hoop dat je snel wat energie krijgt en je echt kunt gaan genieten..

@ Spruit: heerlijk lekker wandelen.. jammer inderdaad dat je niemand bekends tegen kwam...

@ Elisa: te veel voeding is ook niet echt fijn... ik hoop dat het snel wat minder gestuwd is...

@ Val: ff klagen mag zeker hoor...

@ Cossy: nog even geduld, dan mag jij ook lekker gaan wandelen :)

@ Irisnamomi: gefeliciteerd met jullie dochter Amber..

@ Brendat: het zal hier inderdaad wel wat rustiger worden.. de mama's hebben het allemaal druk.. maar ik hoop dat jij het ook snel een keer te druk krijgt..

Zo.. ben weer bij..

@ wachtende bijna mama's: ik hoop dat het snel gaat gebeuren met jullie.. wachten duurt lang.. en zeker als je al die baby's hier voorbij ziet komen.. daarom een knuff voor jullie allen..

@ Mama's: ik hoop dat jullie een redelijk rustige nacht hebben..

@ Hier:
    Hier gaat het echt goed.. we genieten volop..
    Jenna dronk dus wat minder goed aan de borst, maar dat gaat al een stuk beter..
    Verder heb ik haar nog amper horen huilen..
    Afgelopen nachten hebben wij haar om half 12 nog gevoed.. daarna de wekker gezet voor 3 uur en Jenna wakker moeten maken voor het voeden.. en dan weer de wekker om 7 uur en weer wakker moeten maken. haha.. dus.. tja.. zij houd ons niet wakker maar wij maken haar wakker.. haha..

komende nacht gaan we proberen of ze uit zich zelf wakker wordt..

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

HIEP HIEP HOERA voor Madelief & Amber!!!

12. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
  13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
  14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    MC Lover gefeliciteerd met jullie dochter Madelief!

Irisnaomi... Proficiat met de geboorte van Amber!
    Jammer dat jullie toch naar t zh moesten! Ben benieuwd naar je verhaal...

Even kijken wat ik nog weet hoor ;) niet veel :p

@ Spruit.. Leuke foto! Jammer dat je niemand tegen kwam haha... Enne... Lekker karretje hè die koelstra! Oona gebruikt hem nu als bedje op onze slaapkamer.. Prima ding!

@ Elisa... Jammer dat het niet gelukt is met de bv! Herken het helemaal.. hier ook veel pijn & heel erg veel voeding.. (handjes vol vooral na het douchen!) Ben afgebouwd naar een ochtend en late middagvoeding, en de pijn is nu vrijwel weg....

Hier vanacht weer een aardige nacht gehad.. lekker hoor :)
    Morgen komen ze van t CB hier thuis.. fijn, ;) kunnen we ons vragenlijssie afvuren... En haar voeding blijft vandaag ook netjes binnen.. :) Echt een dagje genieten dus!

15. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad. En normaal gesproken komen altijd wel bekenden tegen in het dorp: mensen van scouting of zomerspelen, ouders van vrienden, oudklasgenoten, etc. En nu helemaal niemand! :( Zeker vakantie!

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Lauw... wauw wat een knapperd!!
    En super zeg dat ze zo goed doorslaapt snachts! Fijn ook dat het drinken beter gaat! Lekker genieten!

Haha, lees nu meerdere die idd zeggen dat het hier een beetje wachten is idd :) Lijkt me enorm gezellig om straks met z'n alle het mamatopic vol te gaan babbelen!!!

17. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaa, nog meer baby's! :D

Irisnaomi, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Amber!!!

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Irisnaomi gefeliciteerd met Amber!!!

@lauw wat een prachtige foto's, mooi meisje!

@val/brendat hier ook vrij weinig op de planning inderdaad af en toe boodschapje verder kom ik niet meer:) en ik groei hier ook nog steeds heb het gevoel dat er geen rek meer in mijn buik zit soms, straks komt er een 10 ponder uit ofzo:$

Morgenmiddag weer naar vk dus dan heb ik een uitje jippie:)

19. 4days

4days Niet meer actief

Lauw, wat een mooi klein meisje!!! :D

20. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Irisnaomi, gefeliciteerd met jullie dochter Amber!!

Deel Deze Pagina