Augustus 2010 mama's - part 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kiss87, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lauw, wat een mooie meid!! Ze kijkt al lekker nieuwsgierig! we hebben dezelfde voedingskussenhoes zie ik hahaha.. leuk!

2. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Irisnamomi: gefeliciteerd met jullie dochter Amber

Lauw: mooie foto's!

3. val

val Bekend lid

May 16, 2007
    963
    0
    0
    Oh lauw wat lekker dat Jenna zo goed slaapt en dat het goed gaat!! mooi zo! En wat een mooi meisje is het zeg! prachtige foto's!

Nu katje nog vandaag he...de rest is morgen weer aan de beurt, had gehoopt op mezelf maar dat heb ik opgegeven haha

4. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ja, Katje is ook opvallend stil op dit moment! Die is ook vast bezig! Spannend hoor! Ik begin er nu ook wel zin in te krijgen!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

IrisNaomi: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Amber!

6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @ mclover, gefeliciteerd met jullie dochter Madelief!

@ irisnaomi, gefeliciteerd met jullie dochter Amber!

7. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    @brendat: heerlijk he, dat geklets! Appelopeloo, is ook errug leuk! Bij Tes heet dat 'klaar!' (een van haar eerste woordjes!). Ik sta er echt van te kijken hoeveel Tes al kletst en ook snapt...
    Volgens mij heb je gelijk, we zitten allemaal in de wachtmodus...

@Nicky: rust maar lekker uit hoor, het is vermoeiend genoeg. En tussendoor wel genieten he?

@Spruit: heerlijk, even wandelen! Jammer dat je geen bekenden tegenkwam, is zó leuk lekker showen!

@elisa: sjonge, teveel borstvoeding, dat kan dus ook nog... Hoop dat er snel wat regelmaat in komt. Blijf je wel bv geven?

@val: lekker toch, even klagen! Hier mag het hoor!

@linda: heb het even aan mannetje gevraagd. Hij mocht de vorige keer gewoon 3 dagen 'schrijven' (1 voor de bevalling en 2 voor erna). Het maakte niet uit op welke dag de baby geboren zou zijn (maar Tes is op een woensdag geboren, dus kwam goed uit). Anders moet je mannetje het ook even op zijn werk vragen. En anders, gewoon een paar daagjes de beentjes tegen elkaar:D:p!

@Lauw: leuk dat je weer even hier bent geweest! Ik ken het, vond het zo erg oom met de bv te stoppen, wilde dat echt niet maar ik had echt te weinig voor mijn meisje. Ben toch heel blij dat ik het 4 maanden met flesvoeding heb kunnen combineren. Succes en geniet van je meissie!
    Hey, daar ben je weer... Wat fijn dat de bv nu zo goed gaat en de rest ook! Wat een bofkonten zijn jullie dat jullie 's nachts zelfs de wekker moeten zetten! Lekker joh!
    Oh, wat een mooi koppie heeft Jenna! Echt een schatje!

@Smokey: dacht ik idd ook (dat van die werkdagen)... Succes bij de vk morgen!

@irisnaomi: joepie, ze is er!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Amber! Leuke naam;) (mijn paardje heet ook zo)! Geniet ervan!

@Chivay: wat fijn dat de voeding vandaag binnen is gebleven bij Oona! Lekker genieten!

@katje: waar ben je??? Hoop dat je je wondertje in je armen houdt op dit moment!

@hier: IK WIL OOK NAAR HET MAMA-TOPIC! Nog even geduld hebben... Verder niks zinnigs te melden... Fijne avond iedereen en tot morgen! Ik ga lekker bankhangen!

8. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai meiden,

Wij zijn er ook weer!! We hebben heerlijk gevaren, super de puper! Rond een uur of 15.00 werd het ff bewolkt, maar dat trok na 3 kwartier weer open. Het was echt genieten! Ultiem vakantiegevoel!!

Allereerst: MClover gefeliciteerd met MADELIEF!! En Irisnaomi gefeliciteerd met AMBER!!! Weer van die leuke namen, helemaal top!!

@onzekere gevoelens: nou... die had ik bij de 2de ook hoor, alleen was ik veel relaxter bij de 2de, dat vond ik echt heel fijn! Had wel last van schuldgevoelens de eerste paar weken naar P toe, wat ik hem aan deed met een zusje enz enz, maar dat zijn gewoon de hormonen die dan meespelen. Dat duurt een paar weekkies en is het weer over! Ben benieuwd hoe dat deze keer zal gaan ;)

@Katje: ben ook heel benieuwd!! Blijft idd verdacht stil!

@Val: nee bij jou ook nog niks he... jammer hoor! Wordt wel tijd nu hé....

@Lauw: wat een lekker moppie is Jenna!!

@SpruitNL: jeeehhhhh de Koelstraclub hihihi, leuke foto! Kan niet wachten tot ik mag lopen erachter!

@Koetje: ik denk (en hoop haha) dat beeb nog goed ligt. Voel nu bovenin wel iets hards, maar volgens mij zijn dat gewoon de billen. Ga morgen wel even aangeven (moet om 14.20 naar vk) dat ik beeb veel minder voel en dat zint me niet zo. We zullen morgen wel horen of beeb nog goed ligt ;)

Zo dit was ff uit mijn blote hoofd ;) Sorry als ik iemand vergeten ben! Straks ff de opnames van vandaag bekijken van het varen. Ben benieuwd ;)

Mazzel!

9. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Weer twee meisjes erbij zag ik
    Irisnaomi en MClover gefeliciteerd.

Wil hier eingelijk wel graag naar bed maar Mylan heeft een huil uu 1,5uurtje en aangezien hij bij ons op de kamer ligt komt er van slapen niet echt wat.
    Straks toch maar even voeden want dit klinkt al zolang zo zielig.
    Hij is iedere keer 10 min. stil ofzo en begint dan weer.
    Vind het echt zielig dat gejammer en dan kunnen ze niet duidelijk maken wat ze hebben......

Ga maar even mijn mannetje uit zijn wiegje halen.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Irisnaomi en mclover gefeliciteerd met jullie dochters!

11. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Irisnaomi gefeliciteerd met Amber! Alweer een meid!

Wij hebben ook een koelstra!!!

Al nieuws van katje???

Ga maar poging doen tot slapen... Beeb is al de hele dag enorm druk in m'n buik en heb er harde buiken van! Er rommelt weer wat, maar ik probeer maar niet steeds te hopen dat dit het is... Anders ben ik morgenvroeg weer zo teleurgesteld!
    Nog meer rommelaars???

12. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfff... Ik wil niet meer rommelen... Ik wil slapen!!!

Hopelijk hebben jullie een betere nachtrust meiden!!!

13. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lijk wel een heuze forum-stalker, maar volgens mij heb ik weeën!
    Om de 6-7 minuten nu al 3 kwartier...
    Ben benieuwd of 't nu dan toch echt gaat doorzetten...

14. @ mamanies, en? Is het doorgezet? Spannend!

@ Irisnaomi, gefeliciteerd met jullie dochter Amber.

@ Lauw, wat een mooie fotos van jullie meisje. Vindt ze de tummytub ook zo heerlijk?

@ Spruit, jammer dat jullie niemand zijn tegengekomen.

@ Val, je mag af en toe best even klagen hoor. Denk dat iedereen het af en toe écht even gehad heeft.

@ Bevallen, wie is de volgende?? :)

Gisteravond Hailey in bad gedaan in de hoop dat ze dan beter slaapt. Ze heeft wel beter geslapen alleen ze drinkt iedere keer maar kleine beetjes. We mogen allang meer geven maar dat krijgt ze echt niet op.
    Wel heeft ze een tijdje heerlijk op me gelegen vannacht omdat ze niet gelijk wilde slapen en dan slaapt ze wel zo.

Gister voor het eerst alleen geweest. Alles ging gelukkig heel goed. Aiden is heel lief voor zijn kleine zusje.
    Ohja de navelstreng was er gister eindelijk af.

15. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

Dec 3, 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat topic er al en waar kan ik het vinden? :)

16. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    echoooooo

17. noa80

noa80 Bekend lid

Jun 7, 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ***even een inbraak met buddynieuws***

Het strippen heeft geholpen, gisteravond om 21.20 uur is Katje bevallen van een dochter. Ayleen Malou is haar naam. Ayleen weegt 4770 gram. Katje en dochter maken het goed, maar moesten wel een nachtje in het ziekenhuis blijven.

Als ik meer weet zal ik jullie verder op de hoogte houden.

***uitbraak***

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Morgen meiden,

Wauw rustig hier zeg, idd dingetje echoooo.

@mamamies hoe gaat ie, heeft het doorgezet?

Hier vannacht over de bevalling gedroomd, ja als het niet zelf komt ga ik er maar over dromen:)
    Verder niks aan het handje hier zonnetje schijnt lekker. moet vanmiddag naar de vk. Spring even onder de douche tot zo

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

En als nieuws over Katje?
    En hoe is het met mamamies?

Hier vannacht voor geen meter geslapen, ik had steeds last van mijn buik. Kon niet op mijn zij draaien en op mijn rug krijg ik ook last. Veel gewandeld dus. Verder is dochter in een ongelooflijke zeurbui, rol behang ligt al klaar voor haar ;). Oppaskindje is er ook weer, die is wel vrolijk en zit nu op schoot bij me. Enige nadeel is dat hij graag mee wil typen.

Vanmiddag weer naar het ziekenhuis, benieuwd welke assistent ik nu weer heb. Die van vorige week was helemaal niets.

Share This Page