Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Wat is Amber een mooi meisje zeg!! :D

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Brendat: succes bij de VK. inderdaad een rare tijd..

@ Tamar: dat is een beetje een hogen bloeddruk ja.. maar fijn dat je urine schoon was..

@ MC lover: wauw.. wat een mooi meisje..

@ Audrie: balen dat je zo'n last hebt van je bekken.. ik hoop dat het niet meer zo lang gaat duren..

@ Irisnaomi: mooie foto's

Hier nog steeds erg aan het genieten...
    De borstvoeding is nu echt goed op gang.. heb echt mega boobies.. haha... maar prettig is anders.. ze doen echt auw.. en vannacht was mijn hele pyama en bed nat...
    Ook als ik aan het voeden ben lekt de andere borst gigantisch..
    Het drinken doet Jenna nog steeds met een tepelhoedje.. maar dat gaat goed..

3. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi!

Gebeld met de VK...
    Volgens haar was 't toch weer voorwerk die weeën, maar moet in de gaten houden dat beeb goed blijft bewegen (en dat doet ie nu!)
    Ze kon helaas niet komen, want was net in 't ziekenhuis voor een andere bevalling.
    Volgens haar kon 't niet heel lang meer gaan duren, want mijn buik zit echt heeeel laag en omdat de weeën wel regelmatig kwamen en toenamen in kracht.
    Moet me maar rustig houden en afwachten (alweer!!!)

Femr wat zei de VK bij jou? Ligt je baby nog goed?

Die Lodger Wrapper gaat 'm niet worden vrees ik!!!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ananas... hahaha.. ik durfde dat eigelijk niet meer te eten nadat de datum bekend was! Wilde niet ineens weeen krijgen voor de geplande datum!

@ MC & IrisNaomi... Wauw wat een mooie foto's...

@ Alle bevallen dames.. Kan geen genoeg krijgen van al die foto's hoor!!

@ Alle nog niet bevallen dames... ;) Ben wel weer benieuwd naar die buikkies!

Zooo... druk daggie hier weer gehad..
    CB op bezoek.. Oona is weer gewogen... 3600 gram precies nu! Harstikke netjes aangekomen sinds zaterdag! Fijn hoor...

Mijn broer & schoonzusje is vandaag terug gekomen van vakantie.. Dus heeft zijn nichtje voor het eerst gezien :) Leuk!

5. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Nou hier zat ze ook niet op een wrapper te wachten;) wel jammer leuke actie!:D

mclover: wat een schatje is Madelief!!

Linda: idd heb je daar recht op! ik heb ook gezeik gehad met mijn baas omdat ik thuis bleef toen Romano ziek was net voor mijn verlof, maar hij bekijkt het maar;)

aaaaaah Irisnaomi: amber ook al zo'n schatje!!

He mamamies: das vervelend zoveel voorwerk en dan niet doorzetten! misschien vannacht? ga voor je duimen!

Femr: hoe was het bij de vk?

Chivay: ooh dus je broer heeft zijn nichtje nu ook gezien! :D leuk he. En gelukkig goed aangekomen Oona! mooi zo!

Hier gaan mijn zussen ook op vakantie, ze moet wel snel komen hoor zeggen ze haha ja anders hebben ze pech;) maar hopelijk komt ze wel voordat ze weggaan zou ik ook wel jammer vinden, mijn andere zus woont in guadeloupe, zij komt in september naar NL om te kijken!
    Vanmiddag nog ff naar de kinderboerderij geweest, maar we waren er net 3 kwartier begint het te regenen dus weer naar huis, nou ja jammer....

6. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    lauw: wj hebben hier ook een kleine meid die we snachts wakker moeten maken voor voeding!!

chivay: goed om te lezen dat er nog iemand is. krijg zulke stomme reacties vanuit mijn omgeving dat ik door moet zetten.. mensen zien me niet huilend onder de douche mijn borsten staan masseren. zijn nu 2 voedingen af, dan geven we fles met borstvoeding. links pakt ze niet dus die kolf ik 1x in de 24 a 36 uur af en dan gaat het met masseren erbij net goed!

marije: ik had het over teveel borstvoeding en die theorie heb ik ook gehoord maar bij mij is het dus echt zo.. na voeding kwam er nog 400 cc uit beide borsten, nu is het volle gevoel minder!

rest heb ik nit meer gelezen hoor.. jullie kletsen wat af!

alle dames die bevallen zijn GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!

hier nu mijn dochter fles geven.. morgne komt vk weer, gaan hechtingen eruit en vrouw van consultatiebureau komt!
    we mogen niet klagen, fenna slaapt veel en snachts ook goed. we moeten haar wakker maken rond 2 uur voor voeding. geklooi met borsten gaat iets beter maar is nog niet optimaal! nog max 2 weken dan zijn we over op fles!
    fijne avond

7. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Nou ik zie het al; geen beebjes die geinteresseerd zijn in de lodger wrapper!
    Stelletje eigenwijsjes!!

Wel zag ik 2 mooie meiden voorbij komen, heerlijk!!!
    Ik heb ook weer wat foto's gemaakt vandaag, hier is er 1 van:

Bekijk bijlage 92945

Enne Jaimy vond het wel fijn om even alleen met mama boodschappen te doen denk ik. Al was mama wel helemaal kapot erna, maar ja... Het is ook niet zo gek, ik doe gewoon alweer veelste veel... En er is niemand die me tegenhoudt dus ja, dan ga ik maar door... Stom van mezelf, I know!

Vanavond geen visite dus maar lekker niks doen en bank hangen!!

8. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Goed zo Marije, rustig aan hoor!!!

zucht.... Toch onvoorstelbaar dat al die kleine moppies in zo'n buik hebben gezeten he?

9. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Halloooo,

Ik ben dr weer ;) Hoe het was bij de vk... nouuuu..... goed ;) Moest wel ff naar het zkh voor ctg omdat de bewegingen die ik voel heel weinig zijn en eigenlijk alleen het kontje voel schuiven.
    Dus we hebben ons maar weer op de afdeling gemeld. Ctg zag er goed uit en bij de echo bleek waarom ik weinig voel. Beeb ligt met alle bewegende delen tegen mijn placenta aan. Op de echo was goed te zien dat beeb goed beweegt, maar dat ik er dus niks van voel, zo maf!! Was weer een erg aardige arts, ze bestaan nog gelukkig!! :) De afspraak die ik aankomende donderdag had voor liggingsecho vervalt. Beetje onnodig, als ik vandaag al ben geweest... Mocht er wat zijn dan kan ik bellen, dus dat is heel fijn gevoel. Bij de vk pas weer een afspraak op de 19de... pff... nou ik hoop dat ik voor die tijd bevallen ben hoor! Heb nog even gevraagd wanneer ze strippen. Pas bij 41 weken, ggrrr.... had gehoopt bij 40.... Nah jahh.... jammerrrr.....
    Ben wel erg gerust gesteld na de echo hoor, is dus niet zo gek dat ik weinig voel!

@Brendat: ja het heeft al eerder gerommeld, paar weken terug. En afgelopen zaterdag de hele dag rugpijn en vannacht dan. Maar blijkbaar nog niet genoeg ;) En die fotos allemaal ja... mooi he! Het blijft toch echt een wonder die kleine mensjes in onze buik!!

@Loeka: jongens zijn idd meer dan welkom ;)

@Tamar: fijn dat alles goed was! Fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen!

@Yolanthe: gek is dat he als je al even niks voelt.... gelukkig heb je het weer gevoeld. Wellicht is het wat anders gaan liggen?

@McLover: wat een lekker wijffie en een gaaf rompertje heeft ze aan!!

@Kapedi: hoop ook niet dat strippen of inleiden nodig is! Laat maar lekker voor die tijd komen!!

@Audri: welkom! Ik hoop ook voor jou dat het niet al te lang meer duurt! Laat dat kindje maar lekker komen!

@Koetje: leuk programma he hahha, afgelopen woensdag is het niet geweest. Ben benieuwd of het deze week wel komt.

@Irisnaomi: hai!! jij ook alweer zo snel hier!! wat een lekker wijffie is amber!!!! Lekkere roze ook, zo sweet!!

@Lauw: wat fijn dat jenna zo goed drinkt! En dat kletsnatte shirt herken ik wel hoor! Je borsten hebben even tijd nodig om het te regulieren, komt vanzelf goed ;)

@Mamamies: goed dat je gebelt hebt hoor! Idd voorwerk, zal wel ergens goed voor zijn hihi. Beeb ligt gelukkig nog steeds goed!! Liever niet nog zo'n draaipoging! Hier weer een paar pijnlijke harde buiken gehad en zere onderrug, maar ga er maar vanuit dat het weer niks is.

@Chivay: gaaf he al die fotos! Ik zit ook echt te genieten!

@Kaartjes: weten jullie wat ik nog mis?? De spams van de geboortekaartjes! Ben heel benieuwd wat jullie hebben gemaakt en/of uitgekozen!! ;)

@Val: ja hier ook rotweer! En wat woont je ene zus ver weg zeg! Wel leuk dat ze in sept komt koekeloeren bij je ;) En je andere zussen moeten ook geen vakantieplannen rond jou uitgerekende datum ;)

@Marijee: mak aan he!!! Ohhh wat een super lieve foto van Zara.... knap gemaakt!!

Zoohhhhh dit was het wel weer zo'n beetje ;)
    Later!!

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @brenda ja dat is zeker onvoorstelbaar!!!

@irisnaomi en marije wat een moppies zeg!!!

@elisa heb je geen oplosbare hechtingen dan?? je bedoelt toch hechtingen van onder? (jij had toch geen ks?) ik kan me niet herinneren dat bij mij de hechtingen eruit zijn gehaald, volgens mij waren het oplosbare hechtingen..
    fijn dat de bv i.c.m. fv beter gaat!!!

11. meiden door naweeen lukt het even niet om bevallings verhaal neer te zetten misschien morgen ga nu lekker even liggen

liefs yvonne iris en Amber

12. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Irisnaomi: rustig aan he, we leven het vanzelf wel! Sterkte met de naweeen!

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier vanmorgen ook het CB op bezoek gehad.
    Vragenlijst ingevuld en een afspraak gemaakt voor als hij 4 weken is.
    Nog wel even over de bv. gehad en het feit dat ik eigenlijk wil stoppen omdat Mylan toch niet drinkt.
    Omdat we morgen toch naar de kinderarts moeten moesten we het maar met hem bespreken.

Mylan heeft na ong. 20 min. zuigen nog maar 10 cc gedronken en de fles gaat super.
    Ik kolf zelf nog en dat wil ik dus gaan afbouwen zodat we helemaal op de fles overkunnen.
    Even overleggen of dat nu al kan omdat hij toch tevroeg ik geboren. En hoe we dat dan het beste kunnen doen.
    Omdat hij in het ziekenhuis de fles al heeft gehad ik hij een beetje lui geworden met de borst.
    Niet dat we dat erg vinden uit de fles weet je tenminste wat hij krijgt.

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ga nu even een poging doen om een beetje bij te lezen.
    In elk geval kijken of er nog leuke fotootjes voorbij zijn gekomen.

15. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Susan: succes met het maken van je keuze over de bv. Ookal drinkt hij niet aan de birst, hij krijgt het wel binnen via de fles. Herken je gevoel wel hoor. Bij P heb ik het 6 weken gedaan, het kolven, daarvan vond ik zelf dat ik die vol moest maken en achteraf blij om. Maar leuk was het niet hoor al dat kolven, erg intensief!

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    mc lover: dat is idd een super snelle bevalling en wat een mooi meisje.
    katje: gefeliciteerd met Ayleen
    marijee: Mylan had net niet in het vruchtwater gepoept omdat hij in stuit lag. Het eerste wat hij deed toen zijn billen eruit waren was poepen.
    Iris: wat een schatje en een leuke maxi cosi
    Lauw: lekkende borsten en een nat bed herken het. Slaap nu met een strak hempje aan en zoogkompressen erin dat helpt wel tegen het lekken en het enorme gevoel is 's morgens ook wat minder.
    FemR: Zit zelf idd te denken om hem te geven totdat hij 40 weken zou zijn en dan afbouwen. Maar kolven is zo intensief en dan de fles erbij.Leg al niet eens meer aan want hij drinkt toch niet.

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ons geboorte kaartje:
    Buromac - Baby Folly - Geboortecollectie
    Op de voorkant stond alleen zijn naam.

Onze tekst was:
    Van allebei een beetje,
    Ach wat ben ik toch een scheetje
    Papa en mama zijn zo blij,
    want ik lijk het meeste op mij

18. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr: nou gelukkig was alles goed he! beetje gerustgesteld dan he! enne mijn zussen zijn beetje dom;) hihi geintje...ja ze woont idd ver weg! niet zo leuk maar goed voor haar wel:D

Susan: is niet makkelijk he keuze over bv! maar zoals je al zegt als de fles zo goed gaat, het kolven is echt heftig! succes ermee! en leuk kaartje!

Irisnaomi: rustig aan hooor!!!:D

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi hoi!
    Ook ik heb vandaag aan de CTG gehangen en Knut blijkt een iets wat verhoogde hartslag te hebben. Gemiddeld 150 slagen per minuut. In de CTG's die ik afgelopen weken heb gehad zat Knut zo tussen de 120-140. Volgende week weer een uitgebreide CTG. Verder alles prima.

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Rustig hier zeg...

@irisnaomi: wat is Amber een schatje zeg! Die foto op hyves met Iris is ook superlief! Sterkte met de naweeen...

@Lauw: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en dat de bv zo goed gaat!

@mamamies: en... hoe gaat het met je?

@Chivay: wat leuk dat je broer Oona vandaag voor het eerst heeft gezien, heel bijzonder!

@val: het zou idd wel leuk zijn als je zussen je meissie meteen zouden kunnen zien. Laat maar komen zou ik zeggen!

@elisa: fijn dat het zo goed gaat met Fenna. Jammer dat je stopt met de bv, maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft en met flesvoeding wordt ze ook wel groot hoor!

@Marije: mooie foto's van Zara zeg! Ook op hyves... Doe wel rustig aan he?

@FemR: dat verklaard alles! Gelukkig gaat het goed met de beeb en ligt hij/zij nog goed! Ik duim voor je dat je voor de 19e gaat bevallen! En ik ben ook erg benieuwd naar de geboortekaartjes!

@linda: er worden niet altijd oplosbare hechtingen gebruikt, mijn zus moest ze er ook uit laten halen. Ik had trouwens met een ks wel oplosbare, mijn buurvrouw weer niet... Ik weet ook niet waarom...

@Susan: leuk kaartje en gedichtje!

@Kris: Goed dat je een ctg hebt gehad, toch even goed controleren... Trouwens, je weet toch niet 'wat' Knut is? Ze vertelden mij namelijk toen ik zwanger was van Tes dat wanneer de hartslag tussen de 120-140 is het een jongetje is en hoger 140-160 een meisje. Bij Tes klopte het...

@hier: wat een blegg-dagje zeg. Ben misselijk, heel moe, heb erg last van zuurbranden en nergens zin in. Het rommelt trouwens ook een beetje, al weet ik niet of het echt rommelen is, ik weet gewoon niet wat ik moet voelen. Heb af en toe last van harde buiken, ongi-pijn en Frits is een stuk rustiger... Heb ook soms het gevoel dat hij/zij nog lager zakt. Ben benieuwd...
    Ik ga zo lekker m'n bedje opzoeken, hoop dat het morgen beter gaat...
    Slaap lekker!

Deel Deze Pagina