Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lees hier dat er toch nog iemand zo'n mooie gratis lodger krijgt!!!

Nummer2 gefeliciteerd met Twan

En een jongen voor 't lijstje!!! Joehoe!!!

Ik zit stiekem te hopen dat beeb graag bij de 5% hoort die op de uitgerekende datum komt, want heb echt pijnlijke harde buik de hele tijd! Kom maar beeb!!!

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Nummer 2 van harte proficiat met de geboorte van Twan!!

:) verder even niet bijgelezen.. hopelijk morgen weer!
    Ben nog steeds erg vlug moe, dus ik ga weer lekker mijn nestje opzoeken!

3. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Irisnaomi; Jeetje zeg, waar Iris dus zo lekker snel geboren is, heeft Amber het je aardig moeilijk gemaakt! Kanme voorstellen dat je op een gegeven moment helemaal op was!
    Wat een leuke foto! Wat een ieniemienie is Amber naast haar grote zus! Ongelofelijk he!

@Linda; O, dat is irritant! Inderdaad, geen reden om een andere naam te gaan zoeken, maar wel heel erg balen. En al helemaal bij een niet-alledaagse naam! Sowieso, ik vind het zo persoonlijk en eigenlijk intiem, de naam van je kind, dat het helemaal niet leuk is als een ander die ook heeft, of als er weinig enthousiasme op komt... En jammer dat je niet te strippen was, zeg! Hopelijk volgende keer wel! Of bevallen in de tussentijd!

@Koetje; Succes morgen met Tes bij de KNO arts!

@EmmyX; Jeetje, jij blijft ook lekker doorhobbelen zeg! En dan gewoon nog even een keuken in elkaar knutselen... Pfffff!

@Kapedi; Zet hem op! Je wordt toch niet de volgende die overtijd gaat he????

@Susan; Wat een schatje!!! Fijn dat je de beslissing genomen hebt om te stoppen met BV! Zal wel een last van je schouders vallen nu! Doe wel rustig aan met afbouwen he, houd ze goed in de gaten,dat je niet alsnog een borstontsteking oploopt!

@Mamamies; Hmmm..... wie weet is het inderdaad een teken! Ik heb ook mijn hele lunch (en dat was echt niks spannends...) eruit gegooid voordat Elin geboren werd...

@Dingetje; Ook al zo'n lekker ding! Kan ik hem al reserveren voor m'n dochter????

@Anna; Goh, jij ook al? Poep en kots is geloof ik wel het thema van de dag vandaag!

@Val; goed dat je mee bent geweest! En helemaal top zo'n leuke dag! Hoe laat moet je bij de vk zijn morgen?

@Nummer2; YES! Toch nog iemand voor de Lodger! EH... ik bedoel Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Geniet er lekker van!

@Yolanthe; Leuke dag gehad dus!!! Enne.... je hebt nog kans genoeg hoor om voor de uitgerekende datum te bevallen!

Eh.... ik denk dat we dan beter kunnen stoppen met posten, anders wordt het wel heel krap hoor! Zeker met het huidige niveau aan onzin berichtjes :D!

Zwangerschapsgym weer overleefd! Mijn bewegingen worden nu wel erg beperkt, waarschijnlijk omdat het meissie al zo diep ingedaald is? Nou ja, ik ben weer ff in beweging geweest in elk geval!

Truste allemaal!

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nummer 2, van harte gefeliciteerd met je zoon Twan!!

5. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Nummer2, gefeliciteerd met je zoontje!!!
    Lekker genieten nu en wel de wrapper scoren hé ;)

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden..

Hier gaat opzich alles goed.
    Moet alleen wel erg wennen aan het ritme van 2 kids.
    Mn zoon valt ineens heel moeilijk in slaap (vandaag 2 uur bezig geweest met hem naar bed brengen!)
    En Féline had vanavond wat verdriet, wou alleen nog maar aan de borst.. weet niet wat ze had, maar lekker een poos met haar geknuffeld dus.
    Maar helaas is Alex alweer aan het werk, en heeft deze week late dienst, dus de avond moet ik alles alleen doen, best vermoeiend!

Maar zo langzamerhand komen we wel in het ritme, alleen ff uitvogelen hoe.
    Mn kraamhulp is echt super! Daar ben ik heel blij om!

Hoe gaat het hier met de zwangere dames?! Ik verwaarloos jullie wel op het moment, maar tis echt druk thuis, heb nu pas echt een momentje voor mijzelf!
    Maar goed, dat komt ook wel weer..

Meiden, fijne avond..

Liefs!

7. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kiss: wen er maar lekker ff aan hoor! lijkt me niet niks het is toch helemaal anders! hopelijk went het allemaal snel voor je!

Brendat: om 10.00 uur!

Slaap lekker allemaal!

8. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    hey!

Ben heel blij dat ik een zoontje krijg, mag ik tenminste nog meekletsen:):D

Zag een paar hele lieve fotootjes voorbij komen, ik wil ook!!!

Hier nog steeds rustig, wel hele dag gerommeld en ook vk is vanavond langs geweest en heeft me gestript. Helaas lijkt het weinig te doen want heb nergens last van sindsdien....

Ben bang dat er vannacht weer niks gaat gebeuren, vind het nu wel lang duren hoor!

Weltrusten allemaal!

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
  10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    aaaaah wat een knapperd!

@hier...weinig nieuws...af en toe een steekje/krampje...maar niks geks verder!

x

11. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Kiss; Jaaaaaaa..... Wat een snoepie!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Joehoe nummer 2 gefeliciteerd met Twan, lekker genieten nu.

@Kiss wat een knapperd zeg, een heerlijk meisje!!!:)

Hier waardelooze nacht gehad om het uur wakker om te plassen:( vreselijk last van mijn handen. Net gedouched het is gelukkig prachtig weer vandaag dat beurt me een beetje op. Vandaag al weer 39 weken, kleintje je mag nu echt wel komen!!!!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Koetje hoe is het met jou, nog steeds gerommel, of is het vannacht heel spannend geworden?

Hier gisternacht wel veel krampen, en nu en vannacht weer helemaal niks.

Verder nog dames met beginnende krampen/rommelende buikjes??
    Ga zo naar mijn moeder dus lees vanmiddag weer bij, misschien weer beeby nieuws dan:)

14. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!!! Gelukkig een blauwe erbij :D

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

Das nog nooit voorgekomen, ben de eerste vandaag! Hier alles goed, vannacht wel weer veel harde buiken en ook de toiletbezoekjes worden meer. Maar gelukkig slaap ik nog redelijk. Helaas was dochterlief 'al' voor 7 uur wakker (is niks voor haar), dus ik ben nog een beetje moe. Ach ja, ook al sliep ik de hele dag, was ik nog moe. Kan ik er alvast aan wennen:)...
    Hebben jullie nog spannende dingen op het program staan vandaag?
    Ik ga zo eerst even langs het gemeentehuis m'n rijbewijs verlengen, die verloopt op 31 augustus dus laat ik dat nu maar vast doen...
    Daarna met Tes naar de kno-arts. Ik hoop niet dat we al te lang moeten wachten, ze zal wel vroeg moe zijn. Vanmiddag gaat Tes nog even met mijn vader fietsen en langs de eendjes dus dan heb ik eventjes tijd voor mezelf.
    Errug spectaculair dus, mijn dagje... Of er moet nog wat serieus gaan geberuren, wie weet. Ben vandaag ook 'al' 38 weken!

Nou meiden, een fijne dag allemaal!

@val: succes bij de vk!
    (das het enige wat ik nog uit m'n hoofd weet:)...)

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Heeeeey, ik was de eerste!!!:D:p;)

17. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @Smokey: irritant he, die onzekerheid... Denk je dat er eindelijk wat gaat gebeuren, is het (weer) loos alarm... Naja, het zal wel ergens goed voor zijn. Fijne dag!

@kiss: Féline is echt een poepie!!!

18. 4days

4days Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met Twan!!
    Wauw, 4,5 uur, daar kan ik alleen van dromen zeg!

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Nummer2 ; Jeeeh gefeliciteerd met je zoontje, en wat een mooie datum
    @Brendat; Weet wel zeker dat ik overtijd ga, merk echt nog helemaal niks.
    @Kiss; Lekker rustig aan hoor, wij lopen niet weg. Wat een lieve foto van Feline, heerlijk al dat haar!
    @Loeka; Jij ook al overtijd, wanneer wordt er bij jou actie ondernomen?
    @Smokey; Vervelend dat je zo last hebt van je handen, nog fftjes en dan is het voor jou ook voorbij :)
    @Koetje; Sterkte vandaag bij de KNO, enne gaat echt dichtbij komen , jij ook al 38 weken!

@Hier.....Snik snik weer niks vannacht, wil nou ook wel eens een baby, jullie zijn ( op een paar na) allemaal zo lekker op tijd....
    Vandaag overdag niks gepland , vanavond toch nog maar weer eens naar de kapper, tja is nu al weer 3 weken geleden. Morgen op mijn uitgerekende datum wil ik dan ook weer niet bevallen, is de 13e grrrr en dan ook nog vrijdag! Dan maar zaterdag.

Kom vanmiddag of straksjes nog wel weer even checken wat de nacht voor de rest heeft gebracht, hier in ieder geval niets nada noppes...:(

20. 4days

4days Niet meer actief

Pfff nee ik wil ook niet morgen bevallen, is de eerste geboorte-/sterfdag van Sem*. :(

Deel Deze Pagina