@lauw wow mooie buik zeg!!! @nicky jij ook al zo'm mooie buik!! @Tamar wij zijn naar menorca geweest! echt aan te raden is een heel leuk eiland voor kinderen! ik ook vandaag kraampakket binnen gekregen vond m niet zo boeiend (zilveren kruis) zelfde als bij noa alleen het hondje (soort knuffellap) is iets anders...de kraamverbanden zijn in ieder geval weer binnen aaargggghh... @femr nee tuurlijk ben je geen zeikerd ik geef je groot gelijk! zo'n feest kost klauwen met geld en voor dat geld kan je net zo goed lekker met je gezinnetje op vakantie ofzo! ik ben niet getrouwd maar zou t ook niet doen hoor! beterschap voor je meisje! rot dat ze zulke hoge koorts heeft! hopelijk knapt ze snel op!
@ chivay, bij mijn zoon groeide ik inderdaad ook zo hard! Ben heel benieuwd hoe je gesprekje gaat donderdag, met die bedrijfsarts! gefeliciteerd met je 31 weken! Voor de afsprakenlijst: 10 juni- intake kraamzorg 10 juni- verloskundige @ Elisa, leuk zeg een echo morgen! Veel plezier! @ Tamar, mijn vriend is helaas nog steeds ziek. Heb 8 weken terug bloed geprikt en hebben ze wel naar mijn glucose gekeken, was toen 4.0.. Maar heb het nog niet 2x op een dag gehoeven hoor?! Maar jou waardes zien er ook goed uit, toch? (heb dr niet zoveel verstand van) @ Femr, ach wat sneu dat je dochter zo ziek is.. Maar wel leuk dat ze het zo leuk heeft gehad!! Manlief helaas nog steeds ziek... Morgen word het mooi weer he?! Ohh heerlijk genieten in de tuin! Auto is trouwens opgehaald, bleek een zekering door te zijn ofzo? Naja, hij moet in ieder geval ook voor APK, dat doen ze morgen.. en dan maar even afwachten of er nog meer gedaan moet worden. Gelukkig was de startmotor niet kapot, dus daar waren we heeeel blij mee!
@ Elisa... Veel plezier morgen bij de echo!! Hoop dat de frietjes hebben gesmaakt Je afspraak staat er ook weer bij... @ Tamar... Staat erbij nu! Klopt... is al een tijd verplicht zo'n commode.. maar we zijn pas sinds kort een officieel kinderdagverbijf.. dus die moest nog komen Hier geen glucosecurve btw... wel extra bloedonderzoek ivm negatieve bloedgroep... @ Spruit... Altijd leuk cadeautjes Leuk dat ze zo meeleven! @ Fem... Wat fijn dat Isa toch mee kon op schoolreisje! Zou toch wel heel sneu zijn geweest zeg... Hopelijk zakt de koorts snel! En hoop dat jij je ook snel wat beter voelt... Fijn dat de fiets zo goed bevalt! Heb hier al lang een erg leuke bel klaarliggen voor op mijn fiets haha.. maar vergeet hem steeds mee te nemen naar de berging om vast te schroeven! @ Linda.. Ahh wij hebben tzelfde kraampakket hoor ik... Hondje is wel grappig... maar de rest? snel dicht die bak en pas te voorschijn als t nodig is haha Zo.. Net mijn broer nog even lastig gevallen voor het kaartje Die gaat er nog een paar kleine dingen in aanpassen... drukklaar maken ivm snijrandjes enzo... ander lettertype... Helemaal blij mee.. Duik nu lekker voor de tv!
afspraken staan erbij kiss! Fijn dat het niet de startmotor is! Hopelijk morgen ook weinig extra's bij de apk! En hoop dat je man zich snel weer wat beter voelt... heeft ie weer wat kunnen eten en drinken??
Chivay, hij heeft vanmiddag een sinasappeltje gegeten & een droge beschuit, en dat is er wel ff ingebleven, ook het water wel.. Maar rond 7 uur vanvond was het weer mis, blijft overgeven. Maar hij heeft net tabletje onder de tong genomen & een zetpil tegen misselijkheid. In de hoop dat we wat beter slapen vanacht! @ kaartjes, oeps, dat moeten wij nog regelen.. Binnenkort maar eens wat boeken door kijken van de drukker!
Jjjjoooooeeeepppiiiiieeee de ppppooooeeeeeppppiiiiieee! Ik heb vakantie!!! Ah, wat een fijn gevoel! Eerst even op jullie reageren... @Lauw: lekker he, dat het beter weer wordt! Ik hoop alleen dat het dan in de Ardeche ook mooi weer is. Wij hebben al zo vaak gehad dat wanneer we op vakantie gingen, wij in de regen zaten en het hier mooi weer was (en wij hadden er wel zo'n 1400 km voor gereden:x). Hoe was de zwangerschapscursus? En vanochtend lekker uitgeslapen, ik wil ook ik wil ook! Geniet er nog maar van! Mooie buik joh! @Susan: wat is het kamertje mooi geworden, super! @kiss: wat een lieve foto van je zoontje! Sjonge, wat een nacht met je mannetje! Ik hoop dat ie snel opknapt! Mooie buik trouwens, groeit lekker joh! Toen wij de brief van de belastingdienst kregen, hadde we binnen 2 weken het bedrag op onze rekening. Ik hoop dat dat bij jullie ook zo is! Gelukkig viel het mee met de auto, ik hoop voor je dat de apk ook meevalt. Altijd zonde als je veel onkosten aan de auto krijgt... @Nicky: fijn dat het weekend geslaagd was! Mooi buikkie hoor! Dat t-shirt heb ik ook. @Ckialita: fijn dat het nu beter gaat nu je kortere dagen hoeft te maken, lekker op het fietsje naar stage! @brendat: wat leuk dat de 3d echo mooi was! En wat grappig dat je al kunt zien dat ze een ander gezichtje heeft dan haar zus! @Chivay: pfff, 10 juni eindelijk! Ik hoop voor je dat de meubeltjes dan mooi compleet in het kamertje staan! Wat fijn dat je lekker een half dagje boventallig stond vandaag en eindelijk de trap, het werd tijd! Ik zal zo eens even op de site kijken of er nog iets aangepast moet worden wat mij betreft... Wat leuk dat je broer jullie kaartjes gaat maken, ik ben benieuwd! @Yolanthe: wij hadden voor Tes eerst ook een oranje kamer (nou ja, zwart/wit met oranje accesoires), maar toen ze een meisje bleek was ik al meteen plannen aan het maken voor een echte meidenkamer (lees roze!). Maar oranje vind ik ook nog erg leuk hoor! @FemR: hoe was het, met je fietsje naar het werk? Wat fijn dat Isa toch lekker meekon op schoolreis, wel balen dat ze nu echt ziek is... Ik hoop dat ze snel weer opknapt, morgen lekker bij mama, dat helpt vast! Helaas heb ik bij Tes idd tot het eind medicijnen moeten slikken (en een hele tijd na de bevalling ook nog). Het zit in de familie. De gyn drong er ook op aan dat ik na de bevalling eens goed gecheckt ga worden en waarschijnlijk toch aan de medicatie zal moeten blijven. Zo jong, al zo'n hoge bloeddruk is niet echt goed voor je adertjes... Ik hoop ook echt dat Frits gaat draaien. Al is de keizersnee bij Tes me heel erg meegevallen, ik wil het nu toch graag zelf doen hoor! Ik hoop dat het snot snel uit je kop is! @linda: wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat Noa zo lief was! @elisa: veel plezier morgen met de echo! @Tamar: wat een leuk kraampakket! Ik ben benieuwd wanneer ik die van mij krijg... @hier: zo, ik ben weer bij. Toch nog aardig gekletst in een dagje zeg! Nou, hier dus helemaal happy, ik heb vakantie, was ik echt aan toe. Vandaag weer erg druk geweest maar ging op zich wel lekker gelukkig! Morgen een paar wasjes draaien, boodschapjes doen en alvast wat inpakken. Maar wel rustig aan (probeer ik tenminste)... Fijne avond nog en tot morgen!
@kiss, in ieder geval sterkte vannacht....! Een zekering, klinkt als een "betaalbaar" iets om te vervangen.... @glucose, waarschijnlijk is het standaard in het ziekenhuis waar ik onder controle ben..... @Linda, leuk menorca, veel over gehoord, maar nooit geweest! Ik heb de kraamverbanden, onderleggers ook weer snel verbannen hoor..... @fem, sterkte met je zieke kindje! Succes met het lakken van de vensterbank! @spruitnoordeloo, lief he dat je van sommige mensen een aardigheidje krijgt! Die rompertjes zijn erg leuk! Ik had er ook 1 bij mijn dochter! @ hier, ga zo maar eens naar mijn bedje, alleen, manlief is naar voetbal! Niet dat hij zo'n fan is! Maar dit werd door zijn werk georganiseerd! Slaap lekker.....
@chivay: de groeiecho was helemaal goed J Bij mij klopt het kleurtje nog en de datum klopt ook nog. Verder nog geen nieuwe datums voor afspraken, volgende week weer op controle dus daarna komt er vanuit mij weer een nieuwe datum J Minder trouwens dat je wakker bent geworden met een harde buik. @elisa: alvast heel veel plezier morgen bij de echo! Wat is de yoga trouwens laat bij jullie, om 9 uur pas! Dan zijn wij klaar. En lekker frietjes gegeten J @tamar: hier geen glucosecurve bij gehouden (ook niet bij de vk) wel nu in totaal 2x op glucose geprikt en dat was alle 2 de keren goed. Wat een leuk kraampakket heb je gekregen zo te lezen, althans, de cadeautjes dan J @spruitNL: wat leuk dat je een rompertje van Sesamstraat hebt gekregen, volgens mij weet ik wel welke je bedoelt en die zijn zo gaaf! @FemR: arme Isa. Nooit leuk een ziek kindje. Wel leuk dat ze een fijne dag heeft gehad met het schoolreisje. Waar zijn ze naartoe geweest? En jij beterschap meis. Hopen dat snel alles los komt en je van de verkoudheid af bent. @kiss: met de auto is het dus gelukkig nog meegevallen. Beterschap voor je mannetje. Morgen inderdaad lekker weer, en de rest van de week volgens mij ook daar kunnen we weer blij van worden! @koetje: geniet maar lekker van je wel verdiende vakantie! Hihi, is wel een leuk t-shirt he! Ik heb er 2, 1 in het wit met korte mouw en 1 in het blauw met lange mouw. @hier: vanavond weer lekker naar de yoga geweest. Volgende week partnerles. Morgen naar een tante van manlief om weer aan de geboortekaartjes te werken. De kleinkinderen van haar komen ook en daar zal ik ook wel mee in de weer zijn aangezien de tante vandaag geopereerd is aan de knie, dus die kan niet al te veel. Morgenavond mylène party bij een tante van mij dus weer een lekker leuk dagje voor de boeg! Ik zal morgen dus niet of nauwelijks online zijn dus bij deze wil ik iedereen die een echo heeft veel plezier wensen en de personen die op controle moeten veel succes! Groetjes Nicole
@ koetje, ohh heerlijk meid, lekker vakantie!! JAaaa het is echt mooi weer! Ohh heerlijk zeg!! Vanmiddag lekker laagje water in badje voor mijn zoon, en dan lekker genieten in de tuin! Fijn fijn fijn!! Daar knap je toch van op!! Hihi, ben dr vrolijk van, kunnen jullie het merken?
hihi ja hoor Kiss Lekker zo'n vrolijk berichje van jou kant! Jij heb wel een goede dag verdient! Ik vertrek zometeen richting werk... gesprek rondom mijn contract ... Ben benieuwd.. kan verschillende kanten op gaan.. maar hoop uiteraard op een verlenging! Mijn contract loopt midden in mijn zwangerschapsverlof af.. Tja.. welke doos wordt er nu ook zwanger?? ghehe.. Naja.. we zullen zien zo.. Tikkie zenuwachtig iig wel...
Goedemorgen allemaal! Hier weer ff een kort berichtje van mij... Nog maar 2 daagjes en dan heb ik ook eindelijk vakantie! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard nodig ook! Deze week zit ik er echt helemaal doorheen. Maandag tot middernacht bezig geweest, gisteren nog een uur langer, heb de hele dag het gevoel dat ik elk moment in tranen uit kan barsten, en irriteer me mateloos aan mijn collega's, wat ik laat merken ook . En nog erger; het interesseert me niks ook ! Haha! Nou deze week is nog te overzien, was van plan vrijdag middag thuis te werken, maar ik denk dat dat vooral veel thuis wordt en weinig werken, mijn uren heb ik toch wel gemaakt deze week! Vandaag komt mijn mams de tuin lekker doen. Heb me er maar bij neergelegd dat ik dat zelf echt niet meer hoef te proberen. Althans, als ik nog wil lopen de week erna . Gisteren hebben ze eindelijk de kast van Elin naar zolder gekregen! Ding stond me al 2 weken in de weg in de gang, dus daar ook helemaal blij mee! Denk dat ik de binnenkant lekker knalroze ga schilderen vanmiddag! Vrijdag gaan mijn paps, mams en manlief weer een dagje aan de klus, dus zit er weer even vooruitgang in! Begin het toch wel erg op mijn heupen te krijgen dat Elins kamer nog niet af is, laat staan de babykamer. Zeker aangezien we de komende 2 weekenden op vakantie zijn, is het alweer 2e helft juni voordat we weer verder kunnen! Aaaahhhhh! Dan heb ik nog maar 2 maanden! Verder komt vandaag een flink pakket van de wehkamp binnen (als het goed is)! En ik ging eigenlijk alleen voor een bikini kijken... Maar ze bleken ook veel positiekleding van o.a. Esprit, Mamalicious, miss etam en C&A te hebben! Dus ook maar wat t-shirts en korte broeken gescoord. Vanmiddag ook nog ff wat sterretjes in mijn voorruit laten maken, werd ook weleens tijd, en vanavond voor het eerst naar zwangerschapsgym. Wordt gegeven bij de fysiopraktijk, dus heb er hoge verwachtingen van! En verder ga ik maar vooral rustig aan doen vandaag, slapen, in het zonnetje liggen en kijken hoe mams aan het werk is. Loop zelfs in mijn berichtje hier helemaal te stuiteren en te hyperen geloof ik... @FemR: Wat sneu van Isa, hoop dat ze snel opknapt! Hoe vonden ze Plaswijck Park? @Koetje; Lekkerrrrrr! Vakantie!!!! Wanneer vertrekken jullie en voor hoe lang? Wij vertrekken zaterdagochtend en komen volgende week zondag eind van de dag terug. Heb er zo'n zin in! Zitten jullie in een huisje of zo? @Kiss; Wat een gezeur met je auto zeg! Hopelijk valt het mee allemaal! Wanneer werd je muurtje nou ook al weer geplaatst? Beterschap met je mannetje, en veel spetterplezier vanmiddag! @Nicky; Veel plezier vandaag, klinkt als een supergezellig dagje! @Chivay; Lekker dat je boventallig hebt gestaan, hoop dat de arboarts ook een beetje meewerkt donderdag! Ook super dat je kaartjes lekker vooruitgaan! @Linda; Hier ook het CZ kraampakket; niks aan verder! Dat honde-ding is wel leuker dan de vorige keer,maar dat zegt meer over de vorige keer denk ik ! Wel handig dat ze het in een plastic opbergbox leveren, die is dan wel weer van pas gekomen! Doei allemaal! @Nicky;
@koetje fijne vakantie!!!! @kiss fijn dat je je vandaag beter voelt!! je wordt idd vrolijk van dit weer!! gaat het alweer beter met je zoontje? @brendat oehh nog 2 dagen werken...ik had dat ook hoor...dat ik me mateloos irriteerde aan mijn collega's en het dan ook echt laat merken...dan ben je gewoon aan vakantie toe... mijn collega belde me van de week om te vragen hoe mijn vakantie was geweest...toen zij ze ook ja ik kon donderdag geen vrij krijgen (haar zoontje zou besneden worden in het ziekenhuis) want het was te druk blablabla..toen had mijn baas gezegd vraag anders of linda voor je kan werken...maar ze had de afspraak al geannuleerd. later zeg ik tegen haar leuk van hem dat hij zegt vraag of linda voor je kan werken maar ik ben die dag jarig...(bovendien IK HEB VAKANTIE!!!) zegt ze nou en?? ik werk ook wel eens op mijn verjaardag! nou ik was echt perplex ik kan het onwijs goed met die collega vinden maar deze reactie vond ik echt een beetje...tsja wat zal ik zeggen... @chivay ja ik heb de bak ook snel opgeborgen hoor! ik heb de spullen in de doos gegooid en gebruik die plastic box voor konijnenspullen in te doen (hooi etc) noa krijgt voor de verjaardag een konijntje die we vd week op gaan halen. succes vandaag met dat gesprek op je werk!! @nicky veel plezier vandaag!!
@Chivay: hoop voor je dat het goed gaat en je een verlenging krijgt. @Kiss:fijn dat je zo vrolijk bent vandaag! Is nu al prachtig weer. @Nicky: veel plezier vandaag! @Tamar; ik moet maandag voor een glucose test. eerst prikken( nuchter) dan een suikerdrankje en na 2 uur nog een keer prikken. Bedoel je deze test ook of niet. Morgen krijg ik een groeiecho. @Koetje: fijne vakantie! Het is in elk geval heerlijk weer, beter dan toen wij vakantie hadden..... @spruit: leuk dat je een cadeautje hebt gehad!Bij dochter heb ik ook van alles gekregen, nu bij de 2de krijg je een stuk minder @Kaartje we willen toch een kaartje van Lemmens met foto van de kleine. We kunnen alleen pas 24 juli daar terecht. Wel erg laat, maar dan hebben we dan ook nog iets leuks te regelen. Gelukkig weet ik al aardig wat we willen. Zo de 1ste was zit al in de machine, straks lekker in de tuin hangen. Oppaskindje ligt heerlijk te slapen en dochter zit bij me boekjes te lezen. Kan ik mooi even internetten
@ chivay, zie nu pas dat ook de verlofdatum in de afsprakenlijst staat! Ik ga op 19 juli met verlof! Wil je die datum nog toevoegen? Thx
3 vrolijke dagen in een pipowoning Een volledig ingerichte pipowoning (maximaal 5 personen) voor een verblijf van 3 dagen (2 nachten), inclusief onbeperkt toegang tot het overdekte attractiepark Speelstad Oranje (op het terrein) en het zwem- en saunaparadijs in Assen. DATA Aankomst op vrijdag, zaterdag, maandag en woensdag in de periode van nu tot en met 23 juli 2010 op basis van beschikbaarheid. www.pipodorp.nl voor meer informatie. IK HEB BOVENSTAANDE GEWONNEN VOOR 125,-. Alleen heeft vriendlief een weekendje Huttenheugte geboekt voor eind juni. Heel erg leuk maar nu zit ik dus met bovenstaande arrangement. Kan ik er iemand blij mee maken? Meer informatie kan ik per mail geven!
@ Kiss: gelukkig viel de reparatie aan de auto mee.. ik hoop dat de APK ook mee gaat vallen.. Beterschap met je mannetje.. @ Koetje: lekker.. vakantie... je hebt het verdient... geniet ervan. @ Brendat: jij ook bijna vakantie.. heerlijk... nog ff volhouden en dan genieten... @ Marije: ook lekker.. win je een keer iets.. kun je niet... Maar misschien zijn hier wel liefhebbers... Hier een half dagje gewerkt.. nu ff eten en dan ff plat liggen...
@ chivay, je gesprek over je contract zal vast goed zijn gekomen?? ben benieuwd in ieder geval! @ brendat, wel fijn voor je dat je bijna vakantie hebt.. En heerlijk zeg, zo online shoppen!! @ linda, wat leuk zeg, een konijntje! Wij zijn er ook over aan het denken om misschien over een paar maand (als alles normaal is met de baby erbij) Ook een konijntje te nemen. @ Marijee, wat leuk dat je dat hebt gewonnen, beetje jammer dat je zelf niet kunt! Heb vanmorgen veel gedaan in en rond het huis.. Tegen 12.00 uur werd mn zoon weer erg vervelend, dus heeft hij wederom een middagdutje gedaan. Tijdje geleden was hij helemaal van het middagslaapje af, maar de laatste tijd heeft hij er toch wel weer behoefte aan, merk ik! Hier is mijn oom nu aan het werk in de slaapkamer, JAAAA!! Eindelijk word het muurtje geplaatst! Dus er zit nu eindelijk schot in de zaak! Denk niet dat hij het vandaag klaar krijgt, maar zodra de muur erin zit, zal ik ff spammen. Ben ook zo benieuwd hoe groot of klein dat babykamertje dan word.. Maar goed, dat is pas echt goed zichtbaar als de meubels er staan. En de meubels staan nog op zolder en komen er pas in als alles behangen en geverfd is.. dus moet nog eventjes geduld hebben. Ach, heb al 31 weken geduld, dus kan ik nu ook nog wel 2 weekjes wachten, hoop ik. Had trouwens gisteren eindelijk de eerste WIJ binnen! Werd wel tijd he?! Ach was mijn eigen schuld, had ons oude adres nog opgegeven, dom dom. De blije doos kan ik ook nog ophalen, maar zolang ik nog geen auto heb gaat dat niet lukken. Beetje jammer dat het zonnetje weg is..