@Val; Jeetje k*t zeg, ze houden ook zo fijn rekening met wat de moeder wil he! Heb ik ook echt gemerkt....Hun wil is blijkbaar wet, echt irri. NIEUW TOPIC DEEL 4
Ik wil alleen even laten weten dat het hier wel goed gaat, maar dat ik nog niet lang achter de computer kan zitten. Bedankt voor de felicitaties !! Hier onder een foto van Ayleen
linda: hechtingen waren van ondr, ik had er last van! ik had geen ks meer heb ik niet bijgelezen, vraag me af waar de mama's de tijd en energie (vooral energie) vandaan halen om nog op forum te gaan lezen? dag vliegt vorobij en voor ik het weet lig ik weer in mijn bedje om heeeeeeeeeeeeeeeerlijk te slapen! hopelijk gaat het met iedereen goed en zijn er weer wat baby's geboren, ga zo op site kijken! hier gaat het goed. ben bezig met BV af te bouwen en zowel voor mij als voor Fenna is dit goed. Links hapt ze niet en rechts heb nu kloof zitten.. dus mag van mij volgend weekend zijn dan hebben we het afgebouwd! voor de rest gaat het goed, we zijn aleen moe! na de nachtvoeding schreeuwt ze alles bij elkaar omdat ze dan niet wil slapen maar wij wel.. maar ja, dat zal wel wennen! manlief gaat morgen weer werken dat zal wel even wennen zijn! ik weet dat ik het kan, maar voel me soms onzeker, heeft iemand daar ook last van? fijne dag!!
Er is een nieuw deel geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/225097-augustus-mamas-2010-part-4-a.html Lotte