Augustus 2010 mama's - part 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kiss87, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Verder gaat het hier weer iets beter loop weer wat normaler niet als een oud wijf haha
    wel soms nog wat last van mij zij vooral als de kleine er trapt maar kan weer iets doen in huis ver lopen of fietsen doe ik maar ff niet anders straks weer zoveel last dat ik amper kan lopen

2. kisss en is de kleine lekker aan het genieten buiten in badje

Chivay > hoop voor verlenging meis van je contract

Kraampakket > wanneer kregen jullie heb ik zo hem krijgen van groeneland nog niks van gehoord

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    tamar: ik vind de zwangerschapsyoga ook leuk! kan me er ook wel in vinden, al ben ik wel erg nuchter!

frietjes waren gisteravond heerlijk!!
    ja yoga is laat. ene keer om 9 uur andere keer om 7 uur.. maar ja! ze heeft meer groepen.

net echo gehad! was zoooooo leuk om kleine te zien! was gewoon 2D en gelukkig maar want de kleine liet niet echt gezicht zien. wel zien bewegen en dat alles goed is enzo, dus dat is leuk!
    morgen alweer 30 weken, gaat snel he?

heb niet echt teruggelezen, nicky, is je man weer beetje beter?
    zo naar huisarts.. heb zo'n jeuk, komt door hormonen maar wordt nu weer erger en vk wil dat ernaar gekeken wordt, dus ga ik zo doen. mis nu mijn slaapje door echo en huisarts (nee mag niet klagen) maar ben gebroken.. dus als ik trug kom maar even in zonnetje liggen ofzo!!!

rustig aan allemaaal!!! xxx elisa

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    irisnaomi: wij zitten bij agis en hebben m denk met 28 weken ontvangen!!! anders eens nabellen of op hun site kijken?!

5. elisa zal eens kijken op de site van groeneland
    en fijn dat alles goed was met de kleine

6. mmmm op site staat 90 dagen voor uitgerekende datum wordt die bezorgt zo maar ff bellen

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Irisnaomi, wauw mooi buikje!
    Nee, hebt badje er toch niet neergezet in de tuin.. toch wat te fris. Hij speelt nu lekker buiten.

8. kisss dankje vond buikkie al erg groot met de eerste liep ik met zo,n buikkie op het laatst hahaha ..
    Wou hier ook badje maar helaas was die stuk en veel schaduw dus ook een beetje fris

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@kraampakket: ik ben niet aanvullend verzekerd en moet alles zelf aanschaffen. Niet heel veel want bij dochter had ik een pakket gehad en het meeste heb ik nog (en niet nodig). Mag nog wel kraamverband, alcohol, etc aanschaffen want dat is op gegaan.

@Apk: de onze moest vandaag: minder leuk hier, want er zitten nogal wat kosten aan. Achterbanden moesten nu anders werd de auto afgekeurd. Verder ruitwissers, remmen/remschijven, iets met de uitlaat, nog iets wat kon afbreken en de rest ben ik helemaal kwijt. Jullie horen het al van auto`s heb ik geen verstand :p, weet wel dat het een hoop was. Balen want de auto hebben we vorig jaar pas gekocht (2de hands bij deze dealer).

@Elisa: leuk dat de echo mooi was! Altijd leuk de kleine zien. Morgen zie ik die van ons weer, dochter gaat ook mee.

@IrisNaomi: mooie buik!

10. Yolante > gelukkig heb je nog veel van de vorige van het kraampakket hier alleen die onderleggers en navelklemmentje nog ..
    Maar als het goed is krijg ik 1 deze dagen een pakket tenminste als ik groene land moet geloven

11. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    Hai meiden,

Ben niet in de mood om te reageren, sorry. Ben niet lekker, kop vol snot en veel hoesten, blegh! Met isa gaat het alweer de goede kant op. Is wel thuis gebleven vanmorgen, en heeft lekker voor de tv gehangen. Is ook wel eens lekker, gebeurt niet zo vaak.

Ik ga nog ff zitten! Tot later!

Grtz FemR

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    #512 Chivay, Jun 2, 2010
    Last edited: Jun 2, 2010
    Pff... wat een dag :(
    Ik krijg dus geen nieuw jaarcontract... :(
    Viel behoorlijk koud op mijn dak.. natuurlijk hou je er ergens wel rekening mee.. maar toch....
    Belangrijkste reden dat ik meer wil, en dat niet te bieden is... Dus daarom niet pas binnen t profiel...
    Maar denk dat zwangerschap, nu ziektewet erg sterk meetelt ook.. maarja dat mogen ze niet hardop zeggen...

Gewoon k*t dus!!

Begint nu een beetje te bezinken... krijg gelukkig mooi tot halverwege okt alles doorbetaald.. dus heb mooi de tijd om te te laten bezinken en na te denken voor daarna..
    Misschien toch maar weer terug richting onderwijs... denk dat dat ook beter bij me past.... We zullen zien....
    Voel me vooral heel raar en leeg nu...

:(

13. brendat

brendat Bekend lid

Jun 6, 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    O, Chivay, wat een rotnieuws! Gelukkig dat je zwangerschapsverlof gewoon uitbetaald wordt. Tot wanneer loopt je huidige contract precies?
    Laat het even een paar dagen bezinken, misschien besef je je zelfs dat het eigenlijk ook inderdaad niks voor je is, en geeft het straks juist een positieve wending.
    Maar goed, je zult je hoe dan ook op dit moment gewoon K*T voelen, toch gewoon afgedankt. In elk geval extra reden om rustig aan te doen en vooral aan jezelf te denken!
    Sterkte meis!

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Chivay: wat rot voor je! Grote kans dat je zwangerschap de reden is, maarja dat mag niet dus verzinnen ze wat anders. Wel fijn dat je tot 1/2 oktober betaalt krijgt en je daardoor nu de tijd hebt om flink te gaan zoeken. Sterkte!

15. FemR

FemR Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,156
    0
    0
    @Chivay: Wat ontzettend balen zeg.... klote gewoon! Vind dit soort dingen altijd zo lullig! Nou meid.... ze zijn je niet eens waard! Pfuh! Nee hoor, dat is onzin, maar het sucks gewoon!
    Ik hoop dat je per november iets anders vind en idd, wellicht weer terug naar het onderwijs. Hou je taai!!

Grtz FemR

16. @ chivay, bah wat een rotnieuws!! Vooral als je het niet verwacht. Gelukkig krijg je je zwverlof wel doorbetaald maar leuk is anders. Vreselijk hoe bedrijven tegenwoordig met mensen omgaan.
    Dikke knuffel

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @irisnaomi mooi buikje zeg!!

@marije dan ga je toch lekker 2 x een weekendje weg? het is t/m eind juli geldig staat er dus...:p moet je er nu nog 125 euro voor betalen of is het 125 euro waard?

@femr balen dat je je klote voelt....doe lekker rustig aan! en vroeg naar bed;)

@kiss ik heb gister maar de bon bij prenatal opnieuw ingevuld want heb nog geen WIJ ontvangen en ook de bon voor de blije doos nog niet...met hoeveel weken krijg je die bon om die doos op te halen eigenlijk?

@chivay balen meid dat je contract niet verlengd is! ik snap echt dat je je K*T voelt! ik vind dat ook altijd zo lullig tijdens een zwangerschap...je kan je bijna niet voorstellen dat dat dan NIET de reden is...hoop dat je snel wat anders vind wat goed bij je past! Probeer je er niet te druk om te maken, hoe moeilijk dat misschien is, maar dat is niet goed voor de kleine en dat is het zeker niet waard!

@yolante balen van je apk die duur is uitgevallen! wij hadden dat ook 2,5 jaar geleden met onze oude auto. we lieten een grote beurt doen voor 250 euro en we moesten geloof ik 900 euro afrekenen:(

@elisa83 leuk dat je je kleine weer ff heb mogen zien! was het een echo op eigen verzoek, of medisch? wij hebben a.s. zondag een 3d echo! ben echt heel erg benieuwd!

18. @ Linda, hier ook nog geen bon ontvangen op de site staat in de 7de maand.

@ Marijeee, helaas hebben we geen tijd en geld om te gaan anders zou ik het zo overnemen. Misschien even bellen dat er iets tussen is gekomen? Wij hadden dat toen ook bij een ander park en hebben uiteindelijk niks betaald.

@ femr, beterschap balen dat je je ziek voelt.

@ irisnaomi, mooie buik!!!

@ yolanthe, altijd balen hè die rotautos ze kosten ook zoveel onnodig geld. Wij hebben ook altijd wel wat.

@ verlof, misschien een stomme vraag maar bouw je tijdens het zwverlof ?

Krijgt iedereen met 30 weken de groeiecho? Dan heb ik hem volgende week yoehoe

Hier alles prima. Het is hier zo heerlijk konden we nog maar war langer blijven. Zaterdagnacht vliegen we alweer naar huis.
    De warmte blijft wennen, is echt zo tropisch. Vanavond gaan we lekker zwemmen en morgen dagje strand.

19. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Hey!

Even snel een ego berichtje... Ben vandaag de hele dag druk geweest met inpakken, opruimen, inpakken, en opruimen... Pff, ben echt op nu. Maar het scheelt dat ik morgen nu rustig aan kan doen. Eerst even zwemmen met Tes, de (onder water) foto's zijn als het goed is binnen, ik ben benieuwd. Daarna meteen door naar de gyn. Hopen dat m'n bloeddruk weer normaal is.

@brendat: we vertrekken vrijdagochtend vroeg, we hebben een stacaravan gehuurd. We blijven 2 weken in Frankrijk en gaan op de terugweg nog een weekendje naar de Ardennen met vrienden. Jullie ook een hele fijne vakantie, geniet ervan!

@Chivay: wat K*T voor je zeg! Zoals je het verteld lijkt het wel alsof je zwangerschap een rol speelt. Nou, ze zijn je gewoon niet waard! Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt!

Ik ga m'n bedje opzoeken... Slaap lekker allemaal!

20. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    @ chivay, nee toch meid! Wat erg voor je!
    Vond je het werk wel leuk? Ik bedoel, je zag jezelf daar wel blijven werken..
    Pfff vind het zó niet eerlijk voor je! knuff!
    Ga je nu ook 100% de ziektewet in, of hoor je dat pas morgen?

@ Linda, heb de bon met 30 weken gekregen..

@ laartje, heb geen echo gehad met 30 weken hoor!
    Geniet nog even daar!

Share This Page