Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, ik denk dat ze het contact met de echte wereld niet meer heeft. Ze werkt niet, zit alleen maar tussen andere moeders met kleine kinderen in de luiers en de haar kinderen geven het ritme aan...

Manlief heeft net gebeld, die kwam er ook niet door heen.....:( We gaan nu zondagochtend. Zul je ook nog zien dat we die kleine niet eens even vast mogen houden...was bij de eerste namelijk het geval.
    Ik hoop zo dat ik niet zo word!!!

Spandoek is leuk geworden. Heb ook nog twee enorme ballonnen gevonden met 40 erop en een heeeeeeeel fout kaarsje die Happy Birthday speelt en alleen maar uit kan door een draadje door te knippen (maar dat ga ik hem natuurlijk niet vertellen, hahaha)

Allemaal een rustig weekend toegewenst met niet te warme temperaturen! Wij gaan morgen iig aan de BBQ!

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Spruitnl: ik hoop ook niet dat jij zo wordt hoor!! Hoop dat het toch nog gezellig wordt zondag! En dat je het kleintje even vast mag houden! Bij de eerste mocht iedereen hem vast houden van mij, bij de 2de was ik daar wat minder in. Deed ik het wel al mensen het vroegen, maar vroeg het niet uit mezelf. Ja... opas omas zussen goede vriendinnen enz enz, maar niet meer bij de kennissen. Zo zal het deze keer ws weer gaan ;)

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Oh ja, lekker bbqen! Wij zijn uitgenodigd voor een bbq morgen, lekkerrrrrrrr

4. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr: Thanx! ja was lekker hoor, naar Harderwijk geweest en dierenpark a'foort. en lekker gezwommen.

Lekker BBQ !!! hebben wij gister gedaan, maar wie weet morgen wel weer:)

Nu ga ik er een WWWEEEER terug leggen, hij is een beetje uit zijn doen volgens mij ligt al een uur te klieren;)

5. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Zo, ik kom even afscheid nemen tussen het inpakken door! Veel plezier allemaal en sterkte als dat nodig is! Ik spreek jullie over anderhalve week weer! Ik heb zoooooooooooooo'n zin om te gaan morgen!

Doei!

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Brendat, heel veel plezier!!

Femr, bij mn zoon hebben we ook iedereen hem vast laten houden, maar dat ga ik bij dit meisje dus ook niet nog een keer doen! Natuurlijk wel als ze het vragen, maar net als jij niet bij iedereen zo in de handen geven... Was toch wat teveel vant goede!

Zit nog even MJ te kijken, en daarna lekker naar bedje. Ben benieuwd wat de dag ons morgen brengt!

Liefs

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ohh zo schattig, Kleine meid had hier net voor het eerst de hik.
    Meteen een bevestiging dat ze nog met dr koppie naar beneden ligt, want voelde het onderin, in mn lies!

8. @ Iltje, wat schrikken zeg! Hoop dat jullie meisje nog even blijft zitten.

@ Koetje, wow wat een prachtige foto van Tes. Wat staat ze er mooi op. Aiden trekt altijd gekke bekken onderwater. Geniet van jullie vakantie.

@ Chivay, fijn dat jullie meisje erkend is. Heb je dat ook weer gehad. Wij hebben trouwens een geregistreerd partnerschap maar moesten ook gewoon erkennen. Ik wil ooit nog trouwen (vriendlief moet me nog vragen ;) ).
    Tijdens mijn verlof had ik een poetstik, dus iedere dag werd het huis helemaal gepoetst. Voor de rest ging ik veel shoppen met vriendinnen en ik moet eerlijk toegeven dat ik me soms echt verveelde.

@ Kiss, iedere keer als ik weer iets over je bekken lees schrik ik. Vindt het zo erg voor je!!! Echt zo balen dat er helemaal geen verandering in komt, richting de goede kant dan. Hoop echt dat je ietsjes eerder bevalt.
    Wat leuk dat je de hik voelt!!! Echt schattig.

@ Brendat, jullie ook een heerlijke vakantie!
    Over de reis: Het vliegen ging perfect. Hij heeft goed geslapen en lief gespeeld maar alles eromheen (het wachten in schiphol en hier bij immigration) vond hij erg zwaar, hij was kapot moe. Toen we in de auto naar het appartement zaten zei ik tegen mijn vriend dat we nooit meer zo ver gaan met een kleintje, maar het gaat nu zo super dat we het liefst volgend jaar alweer gaan haha.
    Hij past zich super aan aan het tijdverschil, hij slaapt in de auto als we ergens heengaan en 's avond rond 19 uur gaat hij slapen, prima!

@ Femr, hier nog een echte buikligger hoor, ik lig wel half op mijn buik en half op mijn zij. Maar het ligt nog prima. Ons meisje vindt het geloof ik wat minder want die is erg druk 's nachts.
    Lekker nog maar 6 weekjes!!!

@ Ckialita, succes met de laatste dingetjes!

@ Val, welkom terug! Zag al wat leuke fotos op hyves!

@ vasthouden, ik geef de baby ook niet aan iedereen, alleen als mensen erom vragen. Heb ik bij Aiden ook gedaan.

Onze vakantie zit er nu echt bijna op. De koffers zijn gepakt en over zo'n 26 uur stappen we in het vliegtuig. Morgen nog lekker een dagje shoppen.
    Zondagmiddag zijn we weer thuis.
    Fijn weekend allemaal!

9. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps, er staan nu kattenpootjes op het spandoek..... de dader hebben we aan de hand van zijn rode poten snel kunnen achterhalen......

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Spruit... haha, dat ziet er vast ook leuk uit die kattepootjes! Hopelijk krijg je de verf een beetje van zijn pootjes af! Lijkt me niet smakelijk om eraf te likken ;)

@ Laartje.. Jeee wat is het snel gegaan jullie vakantie! Veel succes met de terugreis! Past alles nog in de koffers? :p

@ Brendat... Fijne vakantie! Geniet ervan!

@ Kiss.... Leuk hè die hik! Hier elke dag, heel lang en heel vaak... Mijn moeder vertelde dat ik dat zelf ook had... (heb nu nog steeds vaak de hik)
    Overigens voel ik het ook meestal beneden.. ook toen ze in stuit lag.. (weet nu niet hoe ze ligt, want ze draait veel)

...
    Zo.. ik ben me klaar aan het maken voor een rondleiding bij t zh.. ben benieuwd!!
    En vanmiddag/vanavond de verjaardag van mijn schoonzus vieren.. we gaan gezellig wokken met z'n alle!

11. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik ben er weer, ik ga nu reageren :)

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Laartje geniet van het laatste dagje en veilige reis terug!

Spruitnoordeloo, grappig die kattenppootjes hihi, ach geeft een leuk effect.

Brendat nogmaal een hele fijne vakantie! Wou dat ik ging.

Femr hoe kwam het dat je bij de eerste makkelijker was dan bij de tweede?

Ik kan me zo voorstellen dat ik de eerste dag niemand het kindje laat vasthouden behalve ik en mijn vriend. Ik ben zeer bezitterig gnagna.... Nee hoor ik weet het niet, maar zo'n eerste dag heeft het al zoveel indrukken, vasthouden kan later ook nog wel.

Ik ga zo lekker richting Hilversum met een vriendin even een paar winkeltjes langs. Daar heb tenminste nog wat andere leuke babykledingzaken dan alleen de Prenatal. Ik woonde een paar jaar gelededen daar boven een hele leuke, dus wil daar even kijken. En daarna terrasjes hoppen!
    Miste gisteren voor het eerst toch wel de smaak van een lekker koud wit biertje!!! Maar ik ben tot nu toe de hele zwangerschap alcoholvrij geweest en dat wil ik graag zo houden....

13. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hey meiden,
    even een bericht om te laten weten dat wij zo richting pipodorp vertrekken.
    Toch maar zelf gebruik maken van de waardebon ;)

Maandagavond weer terug, fijn weekend allemaal!!!

14. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Zo, bijgelezen. Ben 10 pagina's geleden begonnen, dus kan zijn dat ik reageer op dingen waarvan jullie denken: huh???:(

@brendat: je leest het niet meer, maar fijne vakantie :D

@kiss: jippie, de muur is er!!! en leuke krampjes onderin? Zouden dat indalingsweeen kunnen zijn? Of oefenweeen? :p (ik ben gelijk alles aan het analyseren ;)) O, zie nu dat het al gevraagd was :p En nesteldrang is leuk als je er maar plek voor hebt... hou je rustig met een extra persoon in huis dit weekend!

@irisnaomi: mooie buikfoto :)

@elisa: leuk, een echo gehad :) Fijn dat alles er goed uitzag. Lastig dat je zo'n jeuk hebt...

@kraampakket: wij zijn ook te laag verzekerd en moeten het zelf halen... Binnenkort maar eens schandalig shoppen, wil ook nog wat kleertjes hebben :D

@yolanthe: wat lastig dat de auto voor zoveel gerepareerd moet worden. Helemaal omdat jullie 'm pas een jaar hebben.:(

@femr: oei, niet fijn dat je ziek bent. Ik hoop dat je snel opknapt. Fijn weekend in het zonnetje, hopelijk zonder snotneus :p

@chivay: meid, wat lullig dat je contract niet vernieuwd wordt. Vreemd gevoel lijkt me ook inderdaad, dat je nu niet weet waar je aan toe bent.

@linda: nog gefeliciteerd :D

@susan: rustiger aan doen is altijd goed, ik voel me er een stuk beter door :)

@iltje: oei, spannend geweest dus... Ok, als ik iets verlies moet ik het dus opvangen *notitie voor mezelf, hier ook de eerste*. Doe rustig aan en lees lekker mee als je puf hebt. Mooie buik ook trouwens:)

@nicky: fijn dat de kaartjes bijna af zijn. ik heb het zo druk gehad dat ik er nog maar een stuk of 10 heb :$ Ik ga vandaag maar weer aan de slag om weer wat te hebben.

@lauw: ik hoop voor je dat je mannetje bezig is nu :) Anders stuur je m maar aan het werk :p Je moet jezelf nit te veel opfokken. Las van de week nog dat je vanaf 30 weken zwangerschap bij voorkeur maar 5 keer per dag max 5 kilo mag tillen... Dus zelf niet helpen he ;)

@koetje: wat een supermooie foto van tess. Ik wil later ook zoiets!!!

@spruit: oei, wat lastig, vastzittend bindweefsel, nooit van gehoord Gelukkig mag je midner gaan werken en is je verlof geregeld. En kraambezoek is toch lastig, ik snap jou wel maar haar ook. Wij hebben ook in eerste instantie met elkaar afgesproken dat we 's middags bezoek willen, maar goed, hoe flexibel je ermee omgaat is per persoon verschillend.
    En kattenpootjes zijn leuk, toch? Dat had je toch bedacht? ;)

@verveeluurtjes: kaartjes maken, veeeeeel lezen, achter de computer hangen, ijsjes eten, buiten zitten, film kijken, borduren ;) nog ideetjes bij?

@val: welkom thuis

@vasthouden op visite: idealiter gezien willen we niet te veel bezoek op een dag, zodat iedereen de rust kan hebben ons kindje lekker even vast te houden, en dattie niet heel de tijd heen en weer geslingerd wordt. Geen idee of dat gaat lukken

@marije: veel plezier in pipodorp! Tot maandag :)

15. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Update hier:
    wat ik af moest hebben, heb ik op 1 onderdeel na afgekregen, zit wel een beetje in over de communicatie met mijn begeleidster, want ik word door haar beoordeeld, dus ik durf niet te zeggen dat ik bepaalde dingen niet fijn vind..:( Maar goed, nu over 2!!!! weken ben ik klaar, en heb ik vakantie/verlof :D Dat is te overzien;)
    Ben ook zooooo blij dat ik besloten heb om halve dagen te gaan, mijn uren heb ik nu al ongeveer, en ik ben zoveel rustiger. Niet dat ik nu meer doe, maar ik voel me niet meer opgefokt.
    Nu heb ik weekend, vandaag zwagertje over de vloer, schoonouders zijn weg en hij gaat hier voor ons koken (hijs 16), en morgen parkfeesten met de kerk. Wij hebben deze maand geen gewone diensten in het gebouw maar 4 keer ene picknick in het park, met workshops en gezelligheid. Helemaal mijn ding. Mensen in de buurt van Groningen, iedereen is welkom!:D

16. SpruitNoordeloo

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was gelukkig schoolverf op waterbasis. Zwager was blij met spandoek, ahum! Wij zijn gewaarschuwd dat we een keer teruggepakt worden, hahaahah.

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Chivay, jou was ik net even vergeten. Maar eh... kan jij nog in je gewone bh's???? Oh ben jaloers! Ik dus echt niet meer, 2 cups omhoog gegaan. En ze zeggen dat je na de bevalling nog eens 2 cups er als cadeau bijkrijgt.... Dus ja moet en wil echt 2 goede bh's hebben, ter ondersteuning, in de hoop dat straks niet alles helemaal is uitgezakt.... en een hemdje wat dan fijn onder een jurkje (die vaak wat laag uitgesneden zijn) of overslagtruitje past, anders zit ik straks te hannessen met hemdje naar beneden en dan nog de BH.
    En die grote onderbroeken was eerst ook niet bij mij opgekomen. Tot ik vriendinnen die net bevallen zijn hoorde over dat grote maandverband wat je in moet en ik de grote ervan ook zag ik mijn kraampakket.:( Mijn slipjes zijn daar dus te klein voor.

Ckialita, wat fijn dat je het allemaal grotendeels af hebt. Dat moet vast heel veel rust in het koppie geven toch?

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Spruit.... Ahhh gelukkig waterbasis! Zou anders zo sneu zijn voor t katje :) Fijn dat t spandoek een succes was!

@ Ckialita... Lekker vooruitzicht nog maar 2 weekjes!!!

@ Leonizzie... Jeps nog steeds eigen bh's :D.. Ben ik erg blij mee!! Pas ze alleen niet allemaal meer, maar de fijnste nog wel.. (van die tshirt-bh's) Heb een C/D... Dus moest altijd per bh een beetje bekijken welke t beste paste, maar t zal nu wel vol D zijn.. Ben idd benieuwd na de bevalling of dan alles nog goed past.. en met de borstvoeding enzo..

Zo...
    Weer terug van de rondleiding in t zh.. Niet echt een rondleiding maar een diapresentatie.... Wel fijn om alles even te horen en te zien! ;) Van die stomme praktische tips ook... echt lachen...
    Een euro voor de rolstoelen bijvoorbeeld! Ideaal om alvast in je vluchttas te hebben ;)
    Het was flink druk... Leuk om even al die buiken te vergelijken..

19. goedemiddag ga zo even terug lezen

hier pffff zit het gewoon even niet mee waren we even bezig opruimen in de schuur en tuin knal ik met mijn voet tegen een steen aan voet niks aan de hand maar in mij lies zeg maar doet het nu erg zeer kan weer eens amper lopen als ik een poos sta wordt het wat minder maar als ik op sta uit bed of van bank of stoel doet het me echt heel erg zeer wat ik nou weer heb geen ideeee
    Net ook van de ene slaapkamer lopen naar de andere leek wel een bejaarda wat die lopen zelfs nog sneller en deed me echt zo zeer tranen schoten me in de ogen..

20. chivay > wat fijn zo,n rondleiding in het ziekenhuis weet je tenmisnte een beetje hoe en wat ..
    Hier een poosje terug zelf even door ziekenhusi gegaan want ze zijn veel aan het evrbouwens zoals ingang voor zit nu achter dus kom je heel andere binnen is nu echt even zoeken maar ben ook hier weer wat weg wijs geworden

Deel Deze Pagina