Bh,s hier ook een probleem mijn gewone kan ik al ene hele poos niet meer aan en nu de zwangerschapsbeha,s zitten te krap dij gewoon echt uit niet normaal meer borsten zelf past makkelijk in bh maar krijg hem niet dicjt gisteren dus maar bij livera van die verlengstukjes ervoor gekocht
We hebben net even flink gehopt, nieuwe laptop en neiuwe vaatwasser. Maar wat zijn we blij met beide. Laptop nu aan het instaleren en de oude word leeggehaald en ga ik alleen voor fotobewerking gebruiken. Scheelt een hoop ruimte op de nieuwe laptop. Vaatwasser was al een tijdje stuk. En aan gezien we nu met de hand afwassen en het afwasmiddel bijna op is vond mijn vriend het een goed excuus om maar een nieuwe vaatwasser te kopen.
Hij vond het zelf ook wel een goede reden om toch maar een nieuwe vaatwasser te kopen. Ach vakantiegeld was binnen en aangezien we toch niet op vakantie gaan kan het wel. Moet nog erg wennen aan mijn nieuwe toetsenbord. Typ steeds de verkeerde letter
ik ga proberen er hier weer een beetje in te vallen... de laatste weken beetje chaotisch hier.. komende week ook nog wel, maar daarna lekker verlof. Hopelijk heb ik dan even tijd om wat vaker langs te hoppen. Nu nog even lekker genieten van het warme weer
Jeetje iedereen buiten gezeten gisteren? Helemaal niet gekletst vanaf half 8? Hier ook weinig te melden. ZIt nu lekker op de nieuwe laptop. Die andere was al 8jaar oud. Zat vol met troep merk nu ook dat internet sneller werkt
het lekkere weer houdt ons lekker van de laptop vandaan vannacht echt beroerd geslapen, pffff... kon geen houding vinden die geen pijn deed in mijn bekken.. grmbl.. iets te lang gestaan gisteravond vermoed ik..
Dat denk ik ook ja. Hier waren de buren de buiten kachel aan het stoken met nat hout alles waaide richting onze slaapkamer dus pas heel laat raam weer open gedaan. Was echt super warm op onze kamer. Dus ook niet echt super geslapen. Mannetje is motorrijden dus ik kan lekker relaxen achter de pc.
@ laartje, tsja zou wel fijn zijn als ik ietsjes eerder zou bevallen.. Maar ga daar niet op hopen, dan valt het achteraf alleen maar tegen.. Maar ja, stiekem zou het wel fijn zijn als het een juli kindje zou worden. @ leonizzie, herkenbaar hoor dat alcohol missen.. Wil niet zeggen dat ik normaal veel drink, maar zoals gisteren avond in de tuin vind ik een wit wijntje toch wel erg smakelijk.. Maar helaas zal dat deze zomer nix worden, aangezien ik borstvoeding wil geven. Ach, volgend jaar weer, hihi. Hihi, ik moet ook nog ff nieuw ondergoed kopen voor de kraamtijd @ Marije, heel veel plezier, al lees je dit pas als je terug bent! @ Ckialita, fijn idee dat je bijna alles hebt afgekregen, en nog maar 2 weekjes, heerlijk dan kun je lekker gaan genieten! @ chivay, wat leuk dat je de rondleiding al hebt gehad! Ik ben ook benieuwd, want wij hebben de info avond en rondleiding morgenavond! @ irisnaomi, he wat balen.. hoop dat het inmiddels al wat beter gaat met lopen? @ susan, oh fijn een nieuwe vaatwasser! Wil ik ook ooit nog! Alleen niet echt plek in de keuken.. Ja of ik moet er een kastje voor opofferen. Wij zaten inderdaad in de tuin gisteravond! @ dingetje, toch fijn dat je even langs komt om te laten weten dat alles okej is! Nou hoefde niet eens veel bij te lezen. Jullie zijn allemaal vast lekker aan het genieten van het weertje. Jaja, wij ook! Tuin is namelijk klaar, en ben er heel blij mee, mooie planten nu in de tuin! Vanmorgen hele huis ff gesopt, dus alles is weer zandvrij. Alleen nou is de stofzuiger kapot gegaan vanmorgen, dus straks ff naar de stad (koopzondag), nieuwe stofzuiger kopen. Nou meiden, goed insmeren, en nog even lekker genieten van het weertje!!!! Want voor je het weet regent het weer!
Wow kiss 32 weken!! Hier ook tot 12 uur gisteravond in de tuin gezeten! heerlijk zeg! enne dat roseetje was er bij mij ook wel in gegaan!! haha oh wat had ik daar zin in!! Hier regent het trouwens al heel de ochtend, heb het jullie kant opgestuurd haha geintje Vriend is aan t werk, wij gaan straks ff middelburg in denk ik als het droog word (ook koopzondag)
Zo meiden ik ben ook weer terug uit Amsterdam. Heerlijk weer gehad en het was erg gezellig. Dochter vond het er ook heel erg leuk.
Hey Allemaal... This weer rustig hier Iedereen een kalm weekend aan het houden?? Ben erg blij dat de hitte meegevallen is vandaag! Heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen zonder klamme/benauwde aangelegenheden Mijn buik lijkt nu de perfecte maat te hebben voor t voedingskussen ofzo.. eerst kon ik er niet altijd mijn draai mee vinden, maar nu ligt het super.. Zometeen even in de oude fotoboeken van mijn vriend duiken.. voor het fotoboek van onze meissie wil ik straks een babyfoto van ons beide, kinderfoto, toen we elkaar ontmoette en van nu plakken Moet dus even wat foto's van foto's maken om bij te bestellen! @ Susan... Haha, wat een mooie reden voor de vaatwasser! Scheelt toch weer een hoop! @ Dingetje.. Neem lekker alle tijd die je nodig hebt hoor! Al bijna officieel verlof! Lekker @ Kiss... Idd.. ik reken ook maar op 17 augustus ivp 3 augustus.. dan kan t alleen maar meevallen als ze straks eerder komt... Al hoop ik voor jou al heeeelemaal dat ze mooi op tijd en liever wat eerder komt!! Rondleiding.. (of eigelijk alleen diapresentatie met uitleg) was erg prettig... Hebben nog een afspraak in t andere zh hier voor een rondleiding, maar denk dat ik die afzeg.. verwacht weinig nieuws.. en zh1 heeft toch onze voorkeur... Ben benieuwd naar jullie rondleiding, of je daar ook wat aan hebt Fijn dat jullie tuin klaar is! Lekker ervan genieten! @ Val... Oh hele ochtend regen?? Hier net maar een paar spetters... Nog gekoopzondagd?? @ Yolanthe.. Fijn dat t zo gezellig was!
haaaaaaaallo allemaal! ikz ie nu dat ik gister helemaal niet gekeken heb! hebben niet heel veel gedaan, maar is er zeker bij ingeschoten! nu regent het, dus dacht ga mail eens kijken! hier gaat het goed! kleine is vandaag erg aan het trappelen als papa praat en als zijn hand op mijn buik ligt, is het helemaal feest! heel grappig! babykamer is klaar alleen nog keer goed dweilen en dan kunnen donderdag zo de meubeltjes erin! afgelopen nacht erg last gehd van mijn kuit. zag net dat dinsdag bij yogales pijn in de benen aan de beurt is, dus dat is mooi! bed omhoog helpt niet! hopelijk gaat het met iedereen goed (niet teruggelezen)! fijn weekend nog, knuffff elisa
hoi hoi, Hier is het warme weer inmiddels omgeslagen tot regen... oke, goed voor de plantjes denk ik dan maar. Vanmiddag een poging gedaan tot koopzondagshoppen. Bij H&M en Miss Etam gekeken. H&M was keidruk, lange rijen bij de pashokjes dus kleding maar teruggehangen. Bij Miss Etam minder druk maar ik werd heel sjaggie van het feit dat ik inmiddels al maat 48 (!) van broek aanmoet vanwege mijn bovenbenen. Ik hoop zo dat het meeste gewoon vocht is dat ik vasthou. En als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik ook echt niet waarom het maat 48 moet zijn. Ik vind het in ieder geval niet leuk!!! Zijn er meer meiden die ook meer dan 1 kledingmaat zijn aangekomen?
Ff heel ego sorry. We zijn goed aangekomen na een redelijke reis, aiden heeft heerlijk geslapen gelukkig. Ben alleen gister op het vliegveld op de leuning van een stoel gaan zitten en ben nu bang dat mijn stuit gekneusd is, kan niks van de pijn. Baal er zo van. Morgen even een afspraak bij de ha maken. Kom morgen weer gezellig reageren hoor sorry. Ga nu lekker naar bed, even de jetlag wegslapen
Welkom thuis Laartje! Hopelijk valt het mee met je stuitje! En fijn om te lezen dat Aiden goed heeft kunnen slapen in t vliegtuig! Slaap lekker! Hopelijk valt ook de jetleg mee!