Kiss jij ook een fijne dag! en succes met de sollicitatie! Chivay! wauw! wat heb je toch een mooi buikje!! Elisa: jij nog 3 weekjes! lekker he Nu ff zoonlief ophalen van de peuterspeelzaal. En vanmiddag moeten we een grote ambulance gaan halen die wil meneer graag hebben en omdat hij gister op de wc heeft gepoept heb ik hem dat beloofd zo leuk! hihi
hee hallo, ik heb hier vroeger weleens meegelezen maar kon het niet bijhouden nu wil ik jullie wat vragen mijn uk ligt eigenlijk altijd met zijn hoofd naast mijn navel doet best zeeer ook. ik weet dat hij nog kan draaien maar omdat hij eigenlijk altijd zo ligt heb ik er een beetje mijn twijfels over liggen die van jullie altijd hetzelfde of draaien die nog contstant? mijn zoontje lag eigenlijk altijd wel goed... bij wie is het al ingedaald?
@Elisa: inderdaad straks stemmen! Mijn uk is juist stil in de auto/op de fiets! Dus nee daar heb ik geen last mee. @LInda: helaas is dat vaak met konijnen uit de winkel dat ze heel snel overlijden. Vaak zijn ze en te jong en al ziek. Tip: koop een konijntje bij een konijnenopvang, daar hebben ze ook jonge konijntjes, maar die krijg je niet te jong mee en ze verkopen geen zieke dieren.Ik hoop dat dit konijntje beter van gezondheid is! Ik heb een heel oud konijn die maandag een beroerte heeft gehad. Konijnen kunnen dat ook krijgen, gelukkig is hij er weer een beetje bovenop gekomen. Z`n koppie en oogje draaien en hij heeft moeite met rechtdoor lopen. Maar vanmorgen zat hij te eten toen ik keek. Gisteren at hij ook meteen groen toen ik hem dat gaf. @Kiss: peuters en troep maken: ik geloof er niets van! De mijne doet dat nooooooit, ruimt alles altijd keurig op @Val: haha beloofte maakt schuld. Hier waren hello kitty onderbroeken de ultieme beloning. @Lien: welkom terug: nee de mijne heeft niet zo`n lastige plek gekozen en dochter ook nooit. Dochter draaide altijd graag met haar kont, die voelde je dan van links naar rechts gaan. Bij deze kan ik nog niet altijd thuis brengen wat ik precies voorbij voel komen.
Nooit een konijn of ander dier in een dierenwinkel kopen! Althans, mijn ervaring is dat die beesten daar altijd al iets onder de leden hebben, slecht worden verzorgd of zijn doorgefokt. Er zijn (ook) genoeg opvangcentra/asiels voor konijnen en knaagdieren. Ik heb hier alleen maar opvangertjes rondlopen. Mijn huisarts heeft zelfs een tijdje in een konijnenopvang vrijwilligerswerk gedaan. Ze moest ieder consult ook vertellen hoe het met haar lieverds was! (ze heeft er 9!) hahahah. Zie net dat Yolanthe dat ook voorstelt.....
@lien het is al wel vroeg hoor om nu in te dalen...dus alles kan nog.. @yolanthe...ja dat hoor ik nu ook vaak...ik heb ook spijt dat ik hem idd niet bij een konijnenopvang heb gehaald...maar ja...ik hoop dat deze wel goed is...wat naar dat jullie konijn een beroertje heeft gehad! hopelijk is hij snel weer de oude..
Hoi mama`s to be, Kreeg een heel lief priveberichtje of alles nog goed ging met me namens jullie allemaal. Ben de afgelopen weken erg druk geweest met een kleine verbouwing, nieuwe vloer, kozijnen schilderen.....Alle kleine en grote dingen die nog gedaan moeten worden voordat de baby komt. Nesteldrang zeg maar haha. Hier gaat alles goed. Voel me goed en met de kleine gaat ook alles super. Ben al echt aan het aftellen tot mijn verlof, nog 4 weken. Heb afgelopen zondag mijn babyshower gehad en heerlijk verwend door iedereen met cadeautjes. Ben ruim een uur bezig geweest met inrichten ed. Lees nog regelmatig mee en volg jullie allemaal gewoon op de voet. Fijn om te lezen dat het over het algemeen goed gaat met iedereen. Misschien zijn er al een paar met verlof of is dit of volgende week jullie laatste week werken. Geniet ervan, hopen dat de zon weer gaat schijnen. Zal nu wat regelmatiger wat van me laten horen, want de eerste bevallingen komen nu wel erg dichtbij. Fijne dag allemaal vandaag en tot snel. Liefs
@ Kapedi, wat fijn dat we wat van je horen.. En dat alles goed met je gaat! Wat leuk dat je een babyshower hebt gehad! @ Lieni, ik herken het niet, Hier is de kleine nog niet ingedaald volgens mij.. Al ligt ze al wel met dr koppie naar beneden. Maar volgens mij heb je nog wel de tijd, dat je kleintje gaat draaien. Lekker, tuindeuren open, lekker alles gezogen en gedwijld.. Ruikt altijd zo lekker dan he?! Zoontje slaapt eventjes een uurtje, was erg moe. Ga nu even naar boven, daar ff soppen. Liefs
Hai meiden, Vanmorgen was alles weer oke bij de vk. Ijzergehalte was prima en ook mijn bloeddruk was keurig. Alleen hoe mooi beeb gister met het heefd naar beneden lag, hoe dwars lag ie vandaag hahaha. Alle ruimte dus nog, had ook niet anders verwacht Beeb zit wel heel hoog, ook mijn baarmoeder zit als op ribhoogte, viel de vk ook op. Die vind het ook niet zo raar dat ik last heb van brandend maagzuur. Verder is beeb niet te groot en niet te klein, goed te horen! Dus mag weer 3 weken wegblijven Op 2/7 heb ik weer mijn volgende vk afsraak. Kijken of mannetje wat kan regelen met zijn werk dat hij ook mee kan. Vind ik wel gezellig Gisteren weer lekker gewerkt, dag vloog voorbij! Gisteravond nog naar het debat zitten kijken. Zal vanavond ook wel weer voor de tv hangen. Vind het wel leuk om te zien. Hopelijk wordt het een wat linkser kabinet dan dat er nu voorspeld wordt. Rutte of Wilders als premier.... moet er niet aan denken! Zoonlief is nog ziek, heeft het denk ik van dochterlief overgenomen.... Hopelijk is hij zaterdag weer helemaal het mannetje, want dan gaan ze weer zeilen met de scouting en dat wil hij natuurlijk niet missen!! I hope so! En hoop ook op wat beter weer. De temperatuur is prima, maar die regen.... @Kiss: ohhhh wat balen zeg.... rotstreek van zijn baas om het zo laat te zeggen! Hopelijk lukt het allemaal om een uitkering te regelen en uiteraard hoop ik dat sollicitaties succesvol zijn!! Hopelijk vind hij snel wat anders! Doe je het wel rustig aan??!! Het ruikt hier ook altijd weer heerlijk na het dweilen! Ik heb dat morgen op het programma staan, weet niet hoe het komt, maar ben moe. Dus ga zo ff op de bank liggen. @Kapedi: wat fijn dat het goed met je gaat! En een babyshower, leuk leuk!!! Zou ik ook wel willen, maar moet ik hem zelf orgniseren waarschijnlijk hahahaha. @Linda: ahhh... wat zielig dat het konijntje het niet lang heeft gedaan.... Die moet dan idd iets onder de leden hebben gehad. Hopelijk is het nieuwe konijntje sterker!! Gelukkig heeft Noa er weinig van meegekregen! @Lien: indalen is echt nog te vroeg. En meestal daalt een 2de pas in als de vliezen breken. Er is meer ruimte in het bekken, dus "vast" zitten is voor 2,3,4 kind lastiger. Hier wordt er ook dwars gelegen hoor, als vanaf het begin, af en toe met het hoofd boven, maar meestal opzij. Nog een kwartslag draaien en dan liggen ze goed hahaha. @Val: en?? nog een ambulance gescoord??? We gaan vandaag vroeg eten, zoonlief wil toch graag naar gitaarles. Is net ook geweest, maar vanavond is het oefenen voor het ensamble. Hij heeft 18 juni uitvoering en gaat dat met nog 5 andere kinderen "optreden". Leuk hoor! Hij lijkt zich alweer wat beter te voelen dan vanmorgen, kan ook weer ruzie maken met zijn zus.... was zo lekker rustig hahaha. Dus ik ga ff op de bank en dan kokkerellen Mazzel!!
bedankt voor jullie reacties. tot 36 weken draaien ze nog de goede kant op zei de vk maar wat mij zorgen maakt is dat deze voor mijn gevoel nooit zijn hoofd naar beneden draait. hahahahaha voel echt nooit getrappel onder mijn ribben.. heb echt het idee dat hij daar ook geen behofte aan heeft. nouja we wachten maar af ... er is geen andere keus.. ik kan bij deze wel goed voelen waar alles ligt wel heel bizar is dat bij mijn zoon kon ik dat niet omdat mijn placenta voor lag.
kiss: ja je schrijft uitlijnen, haha! stom he dat je soms niet goed weet hoe je iets schrijft.. ga je naar meubelplein leiderdorp? of heb je die ook ergens anders.. kan best hoor!! hier lekker dagje.. ga zo even bedje in en dan komt manlief thuis en gaan we stemmen, grote vraag op wie...?! pfoee!!!
Volgende keer ga ik weer braaf reageren nu even standje ego... Vanmorgen lekker wezen zwemmen.. Lichamelijk merkte ik wel dat het veel beter ging dan de vorige keren! Toch die rust van het niet meer werken dus... Tot de zomerstop kan ik nog 3x zwemmen... de laatste keer heb ik me nu ingeschreven voor een onderwater-fotosessie Zo leuk! Zijn geen prof.foto's, maar wel super leuk om een aantal ander soort buikfoto's te hebben.. Alleen nu wel moehoee .. net wakker van 2.5 uur slapen.. gisteren al een aantal keer een zeurhoofdpijntje gehad.. maar nu zeurt ie harder, dus net toch eens een paramolletje erbij gepakt.. en als ik dan toch lekker aan het zeuren ben... Vandaag weer erg blij met de planning van babyplanet... Morgen komen de kast en het ledikantje... de commode zou ws ook meekomen, maar blijkt er nog steeds niet te zijn! week 15 van de 8-10 weken levertijd... Pfff baal echt! Morgen dus deel 1.... en vrijdag bellen ze me weer over een leverdatum voor de commode.. Grom! Zo... genoeg gezeurt.. Ik ga eens een stemwijzer doen... weet t nog steeds niet helemaal!
Hier is manlief vrij en de hele dag zijn we al met allerhande klusjes bezig geweest, van stemmen tot geboortekaartje nu echt bepalen. Ben net bezig geweest met de tekst. Wou niet van die standaard zinnen of gedichtjes en niet te zoetsappig... Volgens mij is het gelukt. Wel al hele dag koppijn, was ook al om half 5 wakker!!! Stemmen waren we hier overigens vrij snel uit. Ik heb nog lang getwijfeld tussen twee partijen, maar ga toch op mijn gevoel af. En dat is geen PVV of TON! Kreeg nog wel een leuke tip voor een snel stemadvies: De StomWijzer, snel en simpel uw politieke advies op maat!...
@ Ckialita: Leuk, leuk.. die kinderwagen.. @ Kiss: en is de muur al bijna af?? @ Chivay: als het goed is krijg je meer ruimte (en lucht) als het kindje indaalt. Bij mij kan die kleine ook af en toe net onder mijn rib zitten met het voetje.. raar gevoel is dat.. en ik denk dat het vooral voor jou vervelend is.. maar die uk merkt er weinig van.. @ Linda: gefeliciteerd met je 2 jarig schatteke @ elisa: wel oppassen als je in de auto zit he... ik moet zeggen.. die kleine houdt zich redelijk rustig als ik autorij.. @ Lieni44: bij mij kan de verloskundige niet voelen hoe die kleine ligt.. maar bij de 36 weken doen ze een liggingsecho... voor de 36 weken kan het kindje nog wel draaien over het algemeen.. Trouwens gisteren ook gehoord, dat je 1e kindje sneller indaalt dan de 2e of de 3e. die dalen vaak pas net voor de bevalling in.. @ Kapedi: fijn dat alles goed met je gaat.. haha.. jij bent al flink aan het Nestelen... goed zo.. @ FemR: fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent.. Ik ga hier ff een beetje opruimen.. en idd vanavond nog ff stemmen.. doe ik samen met mannetje als hij terug is... Hebben jullie ook zo'n last van die benauwdheid... pfff.. 's nachts ben ik helemaal nat van het zweten.. maar overdag zweet ik gigantisch... Misschien komt het doordat ik zoveel vocht vast houd.. Het moet er toch ergens uit... Maar prettig is anders.. vanmorgen gedoucht en heb nu al weer het idee dat ik stink... bleggg...
@ Kiss, fijn dat de muur bijna af is. Kun je lekker gaan rommelen in het kamertje van jullie meisje, heerlijk he!! @ Chivay, mooie buik!!! En wat leuk zo'n onderwaterfotos, gaaf! Wel showen he!! Wat een gezeur met babyplanet! Ik zou er helemaal niet goed van worden, goed dat je blijft bellen hoor. Krijg je nog iets ter compensatie? @ Val, ik ben het werken ook echt zat. Als ik er alleen al aan denk wordt ik niet goed en ik heb echt geen zware baan, heb er gewoon geen zin in. Wil zomer en een kleinbabymeisje in mijn armen @ Linda, nog gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk een dagje blijdorp @ Elisa, ik had dat met de auto bij Aiden heel erg, dan vroeg mijn moeder waar ik mee bezig was en was ik helemaal niet op aan het letten hihi. @ Kapedi, fijn om te horen dat alles goed met je gaat. En leuk zeg een babyshower, heerlijk dat je zo verwend bent. @ Femr, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Hoef je nog niet om de 2 weken? Ik moet sinds vorige keer alom de 2 weken. Balen dat Pim niet lekker is, hopelijk voelt hij zich snel iets beter. Gaaf dat hij binnekort een optreden heeft, schattig!! @ Spruit, jeetje wat was je vroeg wakker en dat zonder kids haha. Ben benieuwd naar jullie gedichtje. Is lastig he? Ik twijfel ook nog over die van ons maar alle tijd. Manlief had vanmorgen vrij dus we zijn lekker op de babykamer bezig geweest, heb nog veel strijk dat gaat mijn moeder morgen doen, zo lief! Aiden gaat vanavond voor het eerst logeren en ik ben nerveus! Hij gaat naar mijn moeder dus heel vertrouwd maar is toch wel heel raar hoor. Met mijn stuitje gaat het slecht, de pijn wordt alleen maar erger en ik voel het gewoon 24 uur per dag! Morgenavond naar een fysio, hoop echt dat het helpt. Zo nu ga ik de tas van mijn zoontje klaarmaken en die straks brengen, kom vanavond nog even langs. Weet iemand toevallig waar ze redelijk goedkoop boxkleden verkopen??
net naar de vk geweest en alles was goed..bloeddruk 130/80 iest hoger maar niet ernstig...vocht vasthouden was ook niet erg volgens de vk...hoort erbij..moet vd week bloed laten prikken voor suiker en ijzer...
Bah heel verhaal getypt valt de verbinding weg, weg verhaal. Geen zin om alles opnieuw te typen. Beetje moe vandaag. Ga lekker op de bank.
@Spruit: de stomwijzer is wel grappig vooral die 5 seconde check! Hihi. Verder geen tijd nu komen zo weer gezinnen langs. Arme ik ik krijg het nog druk als baby er is, heb maar een paar weken verlof ingepland.
@chivay: er zit natuurlijk wel een heel kind in de weg, vind je t gek dat voorover zitten erg lastig wordt Geen idee op welke ligging het zou duiden trouwens... Mooie buik En regelmatig iets kleins eten wordt ook aangeraden Al gestemd? @val: nog eventjes doorzetten met werken, en je hebt verlof! @linda: nogmaals gefeliciteerd met noa Fijn dat het een leuk dagje was in blijdorp. Doe nu lekker rustig aan. Oei een dood konijn... Niet fijn, hopelijk houdt deze het langer vol. En je laten gaan in de winkel is ook wel eens fijn. Mooi, goedgekeurd door de vk @elisa: wel opletten op de weg he, je moet er niet af raken. En lekker druk etc. @kiss: lekker druk dagje vandaag, hoop dat jullie snel weer werk hebben @lieni: welkom terug. geen idee hoe hij/zij ligt Alleen lijkt het nog niet ingedaald @kapedi: ook welkom terug @femr: fijn dat je weer goedgekeurd bent. Mijn bm zit volgens mij ook al tot aan mijn ribben en de baby zwemt rond mijn navel, onderin voelt het nog verdacht leeg... @spruit: nee, geen pvv? wat flauw (sarcastisch bedoeld ) Fijn dat het wat wordt met het geboortekaartje. Ik denk dat wij daar vanavond maar aan gaan zitten. @lauw: ja benauwd he? Ik ben net nog met de fiets weggeweest en het kostte me echt moeite vanwege het ademen. @laartje: oeps, irritant van je stuit, ik hoop echt voor je dat het binnenkort beter gaat. Boxkleden, geen idee @susan: ben nu wel benieuwd naar je verhaal Nee joh, ga maar lekker liggen @yolanthe: lekker druk bij jou over de vloer dan Veel succes. Wat is het trouwens rustig hier vanaf kwart voor 5 Is iedereen eten? Hier weer een dagje stage gehad, ik begin echt blij te zijn als t over is. Nu vanavond maar lekker rustig aan doen, weet nog niet wat ik ga doen. morgen eerst maar eens uitslapen. En stemmen heb ik al gedaan, maar wel op iets anders dan uit de stemwijzer en stomwijzer kwam Fijne avond En ik ben zo blij met de kinderwagen, tralalalalalaaaaa
Hai! Zo... koters liggen weer in bed. Pim lijkt echt weer op te knappen gelukkig! Vind het altijd zo eng als ze zulke hoge koorts hebben brrr. Maar ff kijken of hij morgen een ochtendje naar school kan. Hij zit midden in een toetsweek, dus ff kijken of het lukt. Voor morgen allerlei klussen in huis bedacht, had echt geen puf vandaag... ben gewoon moe. Mag ook wel eens hihi. @Ckialita: gave kinderwagen! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Ik ben ook nog steeds errug blij met mijn karretje Bij jou zit het beebje dan ook al zo hoog! Wat een eigenwijsjes hebben we haha. Na jah.. als ze op tijd maar richting uitgang gaan dan vind ik alles best hahaha. @Yolanthe: oooo maar een paar weekjes verlof ingepland... ben je bang dat het te weinig is? Kun je niet nog verlengen dan? Je zou zeggen dat het vroeg genoeg is voor ouders om nog 3 weekjes langer iets anders te regelen? Als z.o. ben je denk ik snel geneigd om jezelf een beetje te kort te doen. Ik weet nog wel toen ik nog klokken maakte, ik ook na 2 weken na de bevalling alweer als een razende klokken zat te maken... Ben blij dat ik dat nu niet heb. Alle tijd voor mijn moppie(s) @Linda: fijn dat alles weer oke was bij de vk! Hier ook vocht hoor, zit weer met dikke enkels. Moet ze zo ff hoog gaan leggen. @Susan: hier ook erg moe, denk dat het ook wel met het weer te maken heeft. Zo benauwd buiten! @Laartje: aui aui aui, dat stuitje van jou... Wellicht kun je nog smeren met bv tantum? Verzacht de pijn misschien iets? En je mag pcm slikken he! Gewoon doen! Wat leuk dat Aiden gaat logeren! Kan me voorstellen dat je het een beetje eng vind! Die van mij gingen al heel vroeg logeren, maar vond het ook spannend hoor! En nee... pas vanaf 36 om de 2 weken. Vind het ook weinig hoor, maar ja... als het goed gaat vind ik het ook prima. Mocht er wat zijn hang ik gwoon aan de bel En boxkleden... ik had er een paar weken terug eentje bij het kruidvat. Dus misschien "moet" je nog ff wachten en een leuke aanbieding afwachten! Of Marktplaats?? @Lauw: ja hoor ook snachts veel zweten hoor! Overdag valt het gelukkig wel mee! Heb wel last van de drukkende warmte buiten. Heb nu de voordeur open staan, heerlijk! Het komt met bakken uit de lucht, dus het koelt heerlijk af nu! @SpruitNL: lekker al die klusjes!! En leuk dat je uit de tekst bent! Ben heel benieuwd!! @Chivay: egoist hahaha. Stom hoor die babyplanet, nooit meer wat kopen dus! Je zou bijna geneigd zijn om lekker ergens anders wat te gaan halen. Maar ja... als je ergens je zinnen op hebt gezet... deze moet het gewoon worden! Lekker dat het zwemmen wat makkelijker ging. Idd wellicht toch de rust van het niet meer werken! Ik ben blij dat ik lichamelijk geen zwaar werk meer heb, anders had ik het niet volgehouden denk ik tot aan het verlof. Straks eens even kijken wie er gaat winnen... hou mijn hart vast! Grtz FemR