Augustus 2010 mama's - part 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kiss87, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Vanmiddag lekker even een half uurtje geslapen.
    Schrok wakker toen mijn vriend thuis kwam.
    Heb hem lekker laten stemmen voor ons beide, geen zin om daar in de rij te moeten staan.

Mijn nicht kwam zonet nog met 4 dikke triller boeken aanzetten dus weer genoeg leesvoer voorlopig.

Merk hier ook steeds meer dat de buik in de weg gaat zitten met bukken en zitten.
    Weg een goed excuus om minder in huis te hoeven doen.

2. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies!

kreeg de laatste paar dagen weer enorm last van harde buiken, en eergisternacht zelfs paar behoorlijke weeen gehad... gisteren toch maar naar zkh gebeld, moest even langs de HA voor urine controle. Konden niets vinden.. alleen wat suiker in de urine, gelijk geprikt, maar was netjes. Urine op de kweek, vandaag uitslag... en jaaa hoor.. weer een blaasontsteking.. grmbl.. heb nu ander kuurtje dan de laatste keer.. hopelijk werkt deze goed. |Ik pies en drink me een ongeluk inmiddels hahaha... nog 2 ochtenden werken en dan is het... toedeledoki!

nog 2 weken en dan kom ik bij mijn volgende mijlpaal.. vorige keer bevallen met 32weken... moet zeggen dat de stress hier langzaamaan wel wat toeslaat...

3. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Femr: het is een grote politieauto geworden;) die wou hij liever haha
    Beterschap met pim. Zielig is dat altijd he

Lauw: ik heb ook last van de benauwdheid! hier ook hele dag door dikke voeten:( vervelend he

Laartje succes met logeerpartij vanavond! altijd spannend eerste keer!

Kiss: das mooi dat het kamertje nu zo opschiet!! lekker!!

He dingetje: weer een blaasontsteking! balen zeg, doe maar rustig aan hoor, zal wel gek zijn straks bij de 32 weken

Stemmen: vanmorgen ook mijn vriend laten stemmen. De uitslag ga ik niet redden denk ik vanavond laat, dan lig ik al op 1 oor!;) ben wel benieuwd

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    JAAAAAAAAAAA het muurtje is af, of naja af nog niet.. Maar hij staat!!!
    Morgen gaat mn vriend de muur afwerken, dus de gaatjes van de schroeven vullen, en vant weekend beginnen met verven :D:D:D
    Dan is ook eindelijk onze slaapkamer klaar!!

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @Kiss: YYESSSSSSSSSSS, is dat fijn!! Lekker zeg!! Is het dan echt bijna klaar ;)

@Val: politieauto is ook leuk ;) En ja... als ze ziek zijn vind ik dat nooit zo fijn, geloof dat ik er nooit aan kan wennen hoor en die van mijn zijn toch heeeeeeeeeeeeeel wat ziek geweest.

@dingentje: tsss.... weer blaasonsteking, jemig. Hopelijk slaat het kuurtje goed aan! En laat het babytje maar wat langer zitten hoor deze keer ;) Kan me voorstellen dat het wel gek is om die 32 weken te naderen. Ik duim voor 5 weken verder! Das genoeg ;)

@Susan: lekker thrillers! Je hebt dus wat te lezen, leuk! En hier ook buik in de weg hoor hihi, Komt ook doordat beeb zo hoog zit. Van de week toen beeb met het hoofd naar beneden lag was mijn buik ook lager. Dus hoop dat beeb zich de komende dagen bedenkt en weer richting uitgang gaat ;)

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Meiden! Vanaf mijn vakantie adres (ons zeilbootje): HALLO!
    Alles goed hier? Hier alles heerlijk! Het weer mag wel wat beter maar ach....lekker dobberen op het hollandse water, wat wil je nog meer.
    Groeten!!!! (en tot gauw!!)

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Kom net van de vk vandaan,
    Bloeddruk netjes, 110/65.. Niet zo super laag meer, dus ben dr heel blij mee!
    Ben nu 10 kilo aangekomen, weet niet goed wat ik daarvan moet vinden, hoop dat ik niet zo heel veel meer aankom (al is het ook vocht).
    Kindje lag nog steeds met hoofdje naar beneden, en denk eigenlijk ook wel dat ze zo blijft liggen... Ze was goed voelbaar en lijkt een gemiddeld kindje te worden qua gewicht. Maar ze doen hier standaard rond deze tijd nog een extra groeiecho, dus nix om mij zorgen over te maken, maar gewoon nog xtje extra kijken! Ben ik eigenlijk wel blij mee, laatste echo was met 20 weken!! Dus over 1,5 week mag ik mn meissie weer zien :D.
    En over 2 weken weer naar de vk! (gaat hard nou!)

Huis is alweer smerig, mn zoon heeft uit woede vanmorgen de beker door de kamer gesmeten.. Dus moet alweer dwijlen, ga ik gauw doen, plakbende.. bah!
    Zoon is lekker op het kdv, vriend is werken, en ik ga lekker poetsen en uitrusten.
    Vanmiddag komt de kraamzorg, lijkt me gezellig.
    En vanavond stap ik bij mn mams in de auto met mijn zoon en mijn oma, en dan gaan we weekendje naar DenHaag, naar mijn zus!!! Ze is zaterdag jarig, en ik mis dr echt! Dus ben blij dr weer te zien. Alleen die reis er naar toe, zie ik erg tegenop. ivm bekken kan ik niet lang zitten, en het is toch meer dan 200km hier vandaan. Maar heb het er wel voorover.

Kom vanmiddag nog wel ff spieken hier, en vant weekend vast ook nog wel ff.

Liefs

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nog even reageren:

@ dingetje, meid wat schrikken die harde buiken! en alweer een blaasontsteking, hoop voor je dat het nu weg blijft!
    En je kindje nog een aantal weken blijft zitten, kan me voorstellen dat je wel wat angstig word nu die 32 weken in de buurt komen.

@ kris, hoooooiii!! Heerlijk zeg dat je aan het zeilen bent!
    Ben stiekem wel jalours! Waar ongeveer zit je met de boot?

Zo, en nu aan de poets!

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Laartje: fijn dat je moeder de strijkwas gaat doen.. Hoe is het logeerpartijtje gegaan van Aiden?? en succes vanavond met de fysio.

@ Linda: mooi... weer goedgekeurd..

@ Susan: balen dat de tekst weg is... heb ik ook af en toe.. echt frustrerend..

@ FemR: fijn dat Pim zich weer wat beter voelt..

@ Dingetje: balen dat je weer een blaasontsteking hebt...

@ Kiss: jaaahhh... er staat een muur... Fijn dat alles weer goed is.. ook je bloeddruk wat hoger... :)

@ Kris34: Ook Hallo.. fijn dat jullie genieten... Als het goed is wordt het weekend iets droger...

@ verkiezingen: het zal moeilijk worden om een goede coalitie te vormen... ben benieuwd wat eruit gaat komen..

Dadelijk vergadering van 11 tot 3 en dan meteen door naar de fysio... zal vermoeiend zijn...

heb vandaag maar een paar trombose kousen aangedaan... mijn voetjes zijn echt dik... haha ben gewoon mijn enkels kwijt.. iemand ze gezien???

10. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier nog twee waardebonnen liggen van de Babydump om voor € 5,- per bon gratis kleding uit te zoeken (baby- en positie). Ik doe er niets mee, want babydump is minstens een uur rijden van hier.

Wie van de dames kan ik blij maken???

@ Lauw, nee niet gezien, jij de mijne misschien wel?

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Spruit... Harstikke leuk die stomwijzer :) Heb er echt om gelachen... Is het nog gelukt met het kaartje bepalen??
    :D Hier wel oren naar die bonnen .. woon 5 min rijden van de babydump...

@ Lauw... Benauwdheid herken ik enorm.. zweten wat minder.. snachts idd... Hopelijk wordt het snel wat minder drukkend weer!

@ Laartje... :) Zal ze zeker showen dan de buikfoto's in t water :) Ben erg benieuwd...
    Ter compensatie gaan ze waarschijnlijk de commode in elkaar zetten zogauw hij eindelijk komt... Ik ben benieuwd ;)
    Hoe is het logeren van Aiden gegaan?? lijkt me heel raar en spanennd zo'n eerste keer logeren!!
    En veel succes bij de fysio vanavond.. Hopelijk helpt het je goed!

@ Linda.. Fijn dat alles goed was bij de vk!

@ Susan... Ahh irritant is dat als je al zoveel getikt hebt!
    Lekker weer wat nieuw leesvoer :)

@ Yolanthe... druk druk..... nieuwe gezinnen voor gastouderopvang?

@ FemR... En heeft het hart vasthouden geholpen met de gewenste verkiezinguitslag??
    Idd... het liefst zou ik het hele kamertje afgebelt hebben en ergens anders iets gaan halen.. ;) maarja.. dit was toch echt echt de mooiste!

@ Dingetje... Ahh getver weer een blaasonsteking!!! Wel fijn dat er iig een oorzaak is gevonden voor die harde buiken en weeen!
    Hopelijk wordt je buik weer rustig na het kuurtje!
    Lijkt me idd spannend zo'n naderende mijlpaal van 32 weken.. Ik duim voor je dat het gewoon nog een aantal weken rustig blijft!

@ Kiss... Joehoeeee wat fijn dat het muurtje klaar is! Krijg je eindelijk een beeld van hoe het worden moet :)
    Fijn dat je nog een groeiecho krijgt! Zou ik ook wel willen!

@ Kris... Ohh dat klinkt heerlijk dat dobberen! Ben jaloers!
    Geniet er lekker van!

:) Zo... hè hè... Vanmorgen kwamen ze de kast en het ledikantje brengen voor het kamertje... Morgen bellen ze me hopelijk met meer info over de commode... Als het goed is zetten ze die ter compensatie voor ons in elkaar (nadat we daar zelf om vroegen :))

Blij toe ;) Want t begon een beetje een troosteloos gezicht te worden die stapeltjes kleren op de grond, en spullen in plastic tassen!

@ Verkiezingen... Pfoei wat een uitslag... dat zal nog wel een tijd gaan duren totdat er een coalitie is... Kijkend naar de mogelijkheden hoop ik nu sterk op 1tje.. maar ben er bang voor dat het er enger uit zal zien... Het gaat me benieuwen...

Zo... nu ga ik even een broodje versieren, beetje tv kijken en daarna denk ik nog even slapen.... :) zei van de week nog trots.. Hoef er nooit uit 'snachts om te plassen... en ja hoor.. meteen 2 nachten achter elkaar rond 4 uur haha...
    Vanacht ook voor het eerst lopen spoken.. mevrouw had zich genesteld in mijn lies, bleef maar draaien voor een goede houding...
    Ach ja :) dat moest er ook eens van komen hè??? :D

12. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Kiss veel plezier bij je zus! Kan me voorstellen dat je haar mist, de mijne woont in Guadeloupe:(

Kris: lekker zeilen! geniet er nog van!

Hihi Chivay: nu moet je er ook aan geloven aan 's nachts eruit! bij mij is het meestal tegen de ochten zo rond 6 uur.

Hier ook ff aan de was

13. SpruitNoordeloo

SpruitNoordeloo Actief lid

3 dec 2009
    476
    0
    0
    NULL
    NULL
    Val, als je me je adres PB-t, stuur ik ze op.

14. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Spruitnoorderloo: denk dat je Chivay bedoelt;)

15. Dingentje > niet fijn zeg alweer blaasonsteking bah hoop dat het niet weer komt als het straks weg is ..

Kiss > fijn dat alles weer goed was met de kleine en jezelf
    en heerlijk even een weekendje naar je zus is wel fijn als je haar al ene poosje niet hebt gezien ..
    En het rijden er naartoe kan me goed voorstellen dat je daar wat tegenop ziet inverband je bekken hier kan ik ook niet zo lang zitten in de auto krijg ik echt veel last ervan , hopelijk komt het goed en afentoe gewoon even stoppen en wat lopen ..

Chivay > leuk dat je weer spullen hebt binnengekregen voor het kamertje van de kleine is altijd leuk ...

Kraampakket > hier vandaag eindelijk ontvangen nadat er dus schijnbaar iets fout was gegaan gelukkig nog ruim optijd ..

verder gisteren naar prenatal en nog wat nodige kleine dingentjes gekocht zoals dekentje , hoeslakentjes en van die washandjes en nog een leuk kleding setje van noppies met woezel en pip erop ..

Vandaag verder een rustig daggie

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Plassen `s nachts: ik ben al een hele tijd `s nachts de klos. Gelukkig afgelopen weekend niet.
    Je staat daar op een voetbalveld en het sanitair gebouw is en ver weg en afgesloten `s nachts.
    Ik had dan eerste ergens de sleutel moeten gaan halen.

@Chivay inderdaad nieuwe gezinnen, erg leuk, maar ik zit nu helemaal vol. Zo druk is het ineens geworden.

@IrisNaomie: weer lekker geshopt dus!

Zo ik vlieg er weer vandor, moet de kinderen weer gaan halen. Dochter ligt op de bank te slapen, dus die moet ik ook nog in de auto zien te krijgen.

17. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Haaaaaaaaaaaaaaaaai!

Vandaag gestoken door een werkbij, kwam goed uit, was een hoop te doen hier hahaha. Gestofd, stofgezogen, gedweild, was gevouwen en opgeruimd en de ramen gezeemd. Als iemand nou nog beweerd dat ik lui ben..... hahahaha.

@Kiss: dan ben je in de buurt als je naar je zus gaat ;) Ik woon naast Leiden, ietsie verder dan die 200 kilometer. Succes in de auto! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Wellict effe een pcm extra?

@Chivay: ja dit kamertje was ook de mooist, dus ik snap helemaal dat je toch wacht erop, zou ik ook doen! Gelukkig is nu de ene helft gebracht. Hopelijk volgt de commode ook snel. En in elkaar zetten is het minste wat ze voor je kunnen doen.
    En nee, mijn hart vast houden heeft helaas niet geholpen. Had gehoopt op meer stemmen op links... helaas... Ben ook heel benieuwd wat voor coalitie hier uit gaat komen. Hopelijk valt het mee.

@Kris: ik hoop ook op beter weer! Veel plezier nog!!

Zo... nu als een speer Isa halen, en dan straks met haar naar zwemles. Morgen gaat Pim weer naar school, hij baalde wel dat hij zijn toetsen mistte, vind tie nml leuk, kan me er niks bij voorstellen hahaha. Nou.. die toetsen haalt hij wel weer in, geen probleem!

Doeidoei!
    Gr Fem

18. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ lauw, wat vervelend dat je zoveel vocht vast houdt, het is ook zo een benauwde dag!

@ spruit, lief aangeboden, maar de babydump is ook hier niet in de buurt.

@ irisnaomi, eindelijk je kraampakket binnen.

@ Femr, wooow wat was jij actief vandaag!

Kraamzorg is hier geweest. Was een gezellig uurtje.
    Heb recht op 53 uur, dus dat is wel fijn...
    Ook de klossen e.d. geregeld, die worden hier aan huis gebracht, is een nieuwe service...
    Das fijn :D Kost ook nix! 30 juni worden die al gebracht, 4 weken voor mn uitgerekende datum!
    Maar het is al bijna 30 juni, pff gaat wel snel allemaal hoor!

Verder is huisje weer lekker schoon.. Wasje hangt nog buiten, hoop dat het droog blijft!
    Dan de laatste spullen in de tas, en dan vanavond vertrekken naar Denhaag!

Liefs

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He meiden, kon niet eerder reageren. Maandag na het werk snel eten en de deur uit voor borstvoedingscursus (wat overigens erg leuk en leerzaam was), dinsdag ook snel eten en door naar Yoga. Gisteren kreeg ik mijn vriend niet achter de laptop vandaan, dus pas nu weer...

Kiss wat fijn dat het muurtje staat Jippie! Ook fijn dat alles goed was bij de vlos en je een groeiecho krijgt. Heerlijk!

Femr, goed bezig geweest! Ik heb even minder zin in die dingen. Bukken gaat ook even lastig want die voeten zitten recht onder mijn ribben, en met opruimen doe je dat toch wel veel.

Chivay, mazzelkont dat je tot nu toe nog zo weinig eruit hoefde om te plassen, ik moet om de 2.5 uur :x
    Fijn dat het kamertje nu lijkt te gaan lukken. Is toch wel prettig he?

Dingetje wat balen dat je weer een blaasontsteking hebt. Moet ook enorm schrikken zijn wanneer je weeen voelt! Rustig aan doen he?

De andere pagina's moet ik weer even teruglezen eigenlijk.

Vandaag naar de gyn geweest. Bloeddruk wordt ook wat hoger 117/70. Die is normaal een stukje lager, maar ik was ook net geiriteerd geweest op vriendlief...;)
    Was een kilo afgevallen en ben dus nu total 4 kilo aangekomen. Volgens de gyn maakt dit niks uit. Het kind groeit goed.
    Wie weet kom ik lichter uit deze zwangerschap dan ik er in ging, dat zou nog eens mooi zijn!
    Daarna even de stad in geweest en een bellybandit gekocht. Ze hadden ze nu met 30% korting, dus dat scheelt toch weer.

Nog 1 weekje werken en dan verlof!!! Joehoe!

20. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    @chivay: fijn dat er in ieder geval iets geleverd is, nu kan je kindje tenminste slapen als ze eerder komt :)
    @irisnaomi: een rustig dagje? je doet lekker wat op een rustig dagje moet ik zeggen :p Onee, dat was gisteren... zo, ben net wakker, sorry :)
    @femr: lekker druk bezig geweest in huis zie ik, wat goed!
    @kiss: veel plezier in den haag. Fijn dat de klossen thuis komen, en zo snel al!
    @leonizzie: fijn, ook weer goedgekeurd :)
    Hier vanmiddag maar weer eens liggen slapen, anderhalf uur. Mijn lichaam begint zwaar te worden, en dat voel ik terug. Verder ga ik zo koken, en ik ben lekker bezig in mijn hoofd, er zijn wat problemen hier in de omgeving waar ik ook met mijn hoofd bij zit. Hopelijk is dat snel weer over. Fijne avond!

Deel Deze Pagina